Ve třetím Diablu na Inferno nebudou potvory pořád na stejném levelu, ale po vzoru série Elder Scrolls bude jejich úroveň úměrně vzrůstat s úrovní vaší postavy. Toto řešení bylo zvoleno hned z několika důvodů.
Za prvé se vyhovělo jak víkendovým hráčům, tak i opravdovým hardcore nadšencům. Obtížnost bude díky progresivnímu systému vždy úměrná vašim schopnostem, nebo lehce vyšší. Za druhé pak tento krok ušetří práci samotným tvůrcům při budoucím balancování hry, kdy nebude nutné se piplat s každou potvorou zvlášť.
Také to ovšem klade před hráče několik omezení. Tím hlavním je nemožnost vraždit potvory úplně všude. Někde totiž prostě budou nepřátelé nějaký čas příliš silní. Na druhou stranu ovšem Blizzard slibuje vymazlený lootovací systém, tak uvidíme, jak tohle dopadne.
mno, ten clanek je trosku blbe prelozenej, protoze to tak jednoznacny neni… Vsechny creepy v Infernu budou mit MINIMALNE lvl 61, coz je o jeden level vic nez maximalka hrdiny, jenze v 2hym actu pak uz budou prisery silnejsi, ve 3tim jeste vic atd. a tak se pocita s tim, ze na Inferno, casual hraci se zaseknou v prvnim actu dokud nenafarmej dostatecnej EQ aby aspon chvili prezili v druhym actu… no atd atd a treti a ctvrtej act maj bejt opravdovy lahudky… takze jinymy slovy, ne ze by potvory levelovaly s vama (po dosazeni max lvlu to nedava moc smysl) ale spis bude inferno nadesignovany tak aby se v nem zapotili i ti nejvic HC hraci
nemuzu se dockat… jsem zvedavej kdo pokori inferno. . jen tak to urcite nebude…
To je paradní