David Adams, manažér Vigial Games, v rozhovoru s webem Gamasutra prozradil, že museli vynechat přibližně 20 procent obsahu, který byl naplánován pro Darksiders 2.
Nicméně, Adams následně uklidnil fanoušky, že v Darksiders 2 jsou prvky, které nemohli zahrnout do prvního dílu kvůli limitům.
„Limity jsou ve vývoji dobré, určují pravidla, pak je všechno jednodušší. Dokážete lépe plánovat, vyvíjet a rovněž přemýšlet o pokračování,“ řekl Adams.
Darksiders 2 je naplánováno na konec června (Jún) pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Později by měla rovněž vyjít verze pro Wii U.
Aby to ořezávání nedopadlo jako u ME3…
vymyslia hru ktora ma gameplay 30h potom si daju limit na 25h, na DLC si daju limit 1h a hned z toho mame 5 DLC za super cenu
Takže dlc?