„Společnost Cenega Czech se u této hry snaží prosadit lokalizovanou verzi, ale bohužel dosud nebylo o této věci na straně vydavatele rozhodnuto,“ informuje Cenega v tiskové zprávě.
PC verze hardcore RPG titulu Dark Souls má být podle slov tvůrců ze studia FromSoftware perfektně perfektně vyladěna tak, aby uspokojila potřeby PC hráčů, a zároveň si uchovala veškeré zásadní výzvy, bohatou atmosféru a podmanivý styl hraní.
Edice Dark Souls: Prepare to Die pro PC bude zahrnovat také rozšířený PVP mód, jenž hráčům nabídne mnohem bližší způsob svolávání online bitev se svými protivníky a následný nespoutaný boj na život a na smrt, tak, jak si to fanoušci žádali.
Vývojářský tým studia FromSoftware navíc odhalil dosud neodvyprávěnou kapitolu ze světa Lordranu, která byla specificky vytvořena za účelem dalšího rozvinutí herního příběhu: ,Artorias of the Abyss‘ z edice Dark Souls: Prepare to Die bude obsahovat zcela nové oblasti k prozkoumávání, nepřátele, na něž půjde narazit, a bosse, které budou hráči moci jednoho po druhém odpravit. Při tom všem poznají dosud neznámou stránku Lordranu, kdy budou muset za každou cenu zabránit šíření temnoty tak, že se ve finále postaví temnému rytíři Artoriasovi a porazí ho.
„Naši fanoušci toužili po tom, aby si hru mohli zahrát na PC, a jejich projevy byly jednoduše příliš hlasité a vášnivé, než abychom si mohli dovolit je ignorovat,“ řekl Hidetaka Miyazaki, kreativní ředitel projektu Dark Souls ze studia FromSoftware, Inc. „To celé nám rovněž umožnilo znovu se ponořit do světa Dark Souls a nabídnout jim speciální edici hry, kde lze nalézt ještě více způsobů, jak znovu a znovu zemřít. Přidání nové kapitoly, která vypráví příběh temného rytíře Artoriase, představovalo šanci, u níž jsme hrdí, že jsme jí využili, neboť jsme dokázali rozšířit zážitek pro naše největší fanoušky bez toho, abychom narušili rovnováhu základní hry, na jejíž tvorbě jsme tak tvrdě pracovali. Tato edice hry je naším dárkem pro fanoušky.“
Původní hra Dark Souls byla oslavována kritiky po celém světě, web IGN o ní při jejím vydání referoval jako o „Jednom z nejvíce strhujících, fascinujících a pohlcujících herních zážitků“, zatímco server GameSpot ji nazval „Mimořádnou… úžasným a zároveň hrozivým světem, na jaký možná nikdy nezapomenete.“
S napínavým procházením podzemí a hrůzu nahánějícími střety s nepřáteli je svět Dark Souls, v němž je vše plynule propojeno se vším, plný extrémních bitev, naplňujících výzev, rozmanitých zbraní i magie a možností, jak si přizpůsobit každou postavu tak, aby vyhovovala libovolnému stylu hraní. Inovativní online prvek dovoluje hráčům čerpat z kolektivního zážitku komunity sdružené kolem Dark Souls, kdy si lidé buďto vzájemně pomáhají, nebo sabotují činnost druhých během putování světem Lordranu a záchrany země před spáry temnoty. Díky masivnímu a plynule přecházejícímu designu otevřeného světa podporuje hra Dark Souls důkladné prozkoumávání a adaptabilní herní zážitek.
Edice Dark Souls: Prepare to Die bude v Evropě a Australasii ve verzi pro platformu PC k dispozici od 24. srpna.
Mě by se krve nedořezal, jak moc se na Dark Souls 2 těším. Už od podzimu mám předobjednanou Limited Black Armour Edici.
Hru jsem hrál před nějakou dobou. Teď jsem se vrátil a budu ji hrát znova a rovnou točím i Lets Play za lučišníka což je netradiční volba.
[ odkaz ]
Pokud pochopíte pár zakladních funkcí ve hře, hra je někdy dokonce i moc jednoduchá. Uvidíme jak jednoduché to bude s lučišníkem Každopádně hru doporučuju, brzo bude i DS 2 Tak natrenovat na jedničce
K této hře čeština potřeba vůbec není. Já sice angličtinu moc neovládám ale tady mi to vůbec nevadilo. Těch dialogů s NPC tady moc není a když se nějaký objeví, tak je to jen pár vět. Vše potřebné si můžete najít na stránce darksouls. wiky, tam je úplně vše. Při hraní této hry nemá hráč čas přemýšlet ani o příběhu, který je až na druhém možná i třetím místě po samotné hratelnosti a atmosféře. Tady se prostě snažíte jen přežít, což ve světě Lordranu není vůbec jednoduché. Jsem rád že se zmiňovaný obsah Artorias of the Abyss dostane i na konzole.
th0ca skyrim je až moc ukecanej.
ve hre je asi 5NPC ktery umej mluvit, a k tomu kazda z nich pronese tak 4 vety… na to fakt CZ titulky potreba nejsou tahle hra je o hrani ne o mluveni, kdo chce mluvit at si hraje skyrim.
Čeština je k téhle hře absolutně zbytečná skoro žádnej text tam neni
Asi by to bylo krapet pohodlnější, ale když nebude, žádná tragédie se nekoná.
Doufám, že teď neplácnu nějakou kravinu, ale Dark Souls o příběhu moc není, ne? Je to hra založená na "hardcore" hratelnosti s nějakým příběhovým pozadím aby se neřeklo. Spíš bych uvítal, kdyby Cenega bojovala za překlad BioShocku Infinite.
Já chci moc češtinu angličtina není moje silná stránka.
Já chci titulky ¨! Umím angličtinu ale ne tak dobře abych si mohl číst ve hrách podrobnosti