Kolegové z německého webu PCGames vytvořili dva identické screenshoty z PC demoverze – v levé části posuvníku maximální detaily a v pravé minimální. Pokud si chcete prohlédnout obrázky v plném rozlišení, tak zamiřte do naší speciální galerie.
Rozdíly, alespoň v demoverzi, jsou minimální. Největší změny uvidíte v detailech postav, stínech a u vnějších textur.
Minimální HW požadavky
• OS: Windows XP SP3
• Software: Steam klient
• Procesor: Intel Core 2 Duo 2GHz / AMD Athlon 64 X2
• Operační paměť: 2GB RAM
• Grafická karta: NVIDIA GeForce 7900 GS/ ATI Radeon HD 2600XT
• Paměť grafické karty: 256 MB
• Zvuková karta: kompatibilní s DirectX
• Místo na disku: 6 GB
Doporučené HW požadavky
• OS: Windows Vista nebo 7
• Software: Steam klient
• Procesor: 2.4 GHz Quad Core
• Operační paměť: 3 GB
• Grafická karta: NVIDIA GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850
• Paměť grafické karty: 512+ MB
• Zvuková karta: kompatibilní s DirectX
• Místo na disku: 6 GB
Další požadavky: Při instalaci vyžaduje produkt jednorázové připojení k internetu pro ověření hry prostřednictvím Steamu. Při instalaci budete muset nainstalovat Steam klient, Microsoft DirectX, Visual C++ 2008, Visual C++ 2005 SP1.
Spec Ops: The Line vyjde 29. června (Jún) pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Recenzi pro vás připravujeme.
– Odkaz na původní velikost obrázků: maximální detaily, minimální detaily
– Odkaz na původní velikost obrázků: maximální detaily, minimální detaily
– Odkaz na původní velikost obrázků: maximální detaily, minimální detaily
– Odkaz na původní velikost obrázků: maximální detaily, minimální detaily
predator. cz to je fakt , to sem přehlíd ale tak to je snad jen tou vzdáleností, z blízka to snad bude vypadat líp
já Vám nevím ale ty rozdíly jsou minimální a jako někdy jsou některé detaily hezčí na minimální nastavení graf. Prostě je to dobře sladěný a myslím že nemá cenu komentovat něco jako "Ježiš, zase konzole"… Jak tady všichni doufám víme tak grafika nehraje takovou roli (aspon né u mě) …A kdo naříká na konzole tak at se vžije do kůže výrobcům a vydavatelům. Z konzolí jdou největší peníze. Proto taky se většiny PC verzí odkládá o měsíc a pod. Za mě je grafika na minimum taky super !
Na to, jak velká je propast mezi min. a doporučenými HW požadavky je rozdíl v grafice skoro zanedbatelný…
to Lolendo: Řada HD4800 označována jako předpotopní? A taková GeForce 6600GT nám spadla společně s meteoritem …
rozdíly naprosto minimální – pro normálního hráče…
Rozdílný (značně)
značnej rozdíl
Njn další konzolovka. Je to vidět jak sviň. V doporučených 4jádro s předpotopními grafikami GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850. Grafika bude na PC na monitoru s rozlišením 720p bude slušivá ale na 1080p bude hnusná. A to se pomalu derou rozlišení 2K, 3K, 4K a 8K. Dneska by měl být standardem že na PC verze má min. 4K (4096×4096) textury. Stíny tolik nemusí. Ty se dají dobře různě maskovat takže těm min. 2K. Výkon není problém, protože tohle zvládají všechny staré mainstream grafiky od 260GTX / HD4870 bez ztráty výkonu. Jen to potom zabírá více RAM a VRAM ale té je většinou více než dost. Viz. poslední Mass Efect 3 ~450MB VRAM. A s t9m procesorem. Vemte si např. : první Crysis. Tam je fyzika pěkně vidět a běží to krásně na dvou-jádru Core2 Duo E8200 a tady to chce 4jádro s mizernou fyzikou (ten písek je před-skripovaný) . Crysis vs. Crysis 2 je ikonický příklad.
já teda mám pc nabušenej ale radši bych si to nechal na těch měnší detajlech připadá mi to hezčí .
cocotusa
Jo no v postavičce je patrný rozdíl , ale jinde ne (krom vystínování objektů) .
spíš je jen nepozorný , zpočátku jsem se na to jen mrkl a taky si rozdílu nevšiml, ale stačilo se trochu více soustředit na postavičku, tam je rozdíl patrný
predator. cz si asi slepej ne?
Hmm , kdybych si pod obrázkem nepřečetl co je max a co je min , tak rozdíl není vůbec vidět .
No konečně hra, kde je něco poznat.