Homefront měl být titul, který by předčil, nebo by se alespoň vyrovnal takovému monstru jakým je série Call of Duty. Danny Bilson, bývalý viceprezident THQ, začal při vývoji investovat do různých kreativních rozhodnutí.
„Hodně se do vývoje zapojoval,“ prozradil ex-vývojář portálu Gamasutra. Naštěstí, hodně zaměstnanců říká, že Bilson hru vylepšil. „Opravdu ho nemůžu přimáčknout. Dal nám příležitost a prostředky, abychom hru dokončili.“
Nicméně, bylo tu jedno rozhodnutí, při kterém zatlačil na tým – Udělat Severní Koreu okupační silou Homefrontu, i přes to, že je to málo pravděpodobné.
Tým ze studia Kaos původně chtěl, aby Číňané zaútočili na Severní Ameriku, s čímž vedení THQ nesouhlasilo, protože by to ohrozilo jejich vyhlídky pro podnikání v Číně. Proto byl nápad s Čínou zamítnut a USA nakonec okupovala Severní Korea. To vedlo k „demoralizující“ atmosféře mezi zaměstnanci tvůrčího celku.
Brzy na to se Bilson vývojářům vyhýbal a nechtěl odpovídat ani na otázky ohledně vývoje hry. Zaměstnanci si byli vědomi toho, že Bilson jim pomohl s příběhem a dokázal udělat kolem titulu velký humbuk, ale nebyl tak dobrý co se týče herních mechanismů, což vedlo k frustraci.
Nyní má sérii Homefront na starost britská pobočka Cryteku. Vedení společnosti tvrdí, že THQ na vývoj druhého dílu nemá žádný vliv. Tak uvidíme.
SP nic moc, MP super změna oproti ostatním hrám stejného žánru. To že v SP jsou ti či oni, mi je úplně jedno, hlavně když to "jede".
Ono nás mělo varovat už to KAOS STUDIOS v názvu. Jejich předešlá hra Fronlines byla zrovna takový béčko a Homefront laťku posunul jen nepatrně. (Sorry: Frontlines)
Takže jestli to chápu dobře. Protože, tam byli korejci namísto číňanů, tak proto hra dopadla tak bídně? Popravdě se nějak neorientuju kdo má jaké vybavení, větší armádu nebo skryté pohnutky, takže i kdyby to byli rusáci, číňani, korejci nebo japonsko (eskymáky bych tam netahal o jejich vojenské situaci toho moc taky nevím, ale už by to bylo divny) , tak je mi to úplně šumák… Tady možná jde o to shodit vinu na jednoho člověka, kterej udělal podle někoho velkou chybu, aby se odklonil pohled na to v čem je zakopaný pes.
Podle mě to není špatná hra … Ale propádak to byl protože se ta hra prostě objevila ve špatný čas kdy je trh doslova přesycený koridorovkami typu COD … Kdyby hru vydali ještě před pár lety a měla delší kampaň tak by se podle mně rychle chytla …
proč to bzl propadák? protože kampaň byla kraťoučká a končila tak že vlastně nijak neskončila. Jinak to nebyla zas až tak špatná hra a dokonce mě i docela bavila a to tenhle tip stříleček zrovna moc nemusim
Výmluvy
škoda že tam nedaly českou republiku aby tu ameriku pořádně zkorumpovala
3. 5 mil do uzavření Kaos studios je propadák? ne tam šlo o jiné a to, že dělali 2 roky natom co se tam neobjevilo.
Silent: A co třeba Medal of Honor ?
ostrostrelec: To by bylo super
ale no ták, nebyla to špatná hra, navíc multiplayer byl pěkné osvěžení.
Já jen čekám kdy se vše okouká a začne se to dít i na Českém a Slovenském území.
zoomfire: Navíc takhle je to aspoň trošičku víc realistické. Tedy myslím to, že KLDR zaútočila na USA (to kde vzali EMP a že USA natrhli zadek už je jiná pohádka) . Čína vydělává na tom, jak jsou amíci blbý a jaký debilní finanční systém v USA mají. Nemají důvod na USA útočit…
Kecy, plky, vejmluvy. Jak napsal "Alphonse800" – je to prachsprostej budget za plnou pálku a to se samozřejmě po prvních pár dnech prodeje mezi lidma rozkřikne. Našlo se i pár kreténů, co si to předobjednali (třeba já) , ale pak už si neumím představit, že by to někdo někomu doporučil jako skvělou investici.
Přeci to, že Čínu vyměnim za Koreu, my neudělá ze hry totální kravinu