Rhianna se ve velkém podílela na scénáři a příběhu špičkového titulu Mirror’s Edge a za sebou již má nominaci na ocenění BAFTA díky práci na titulu Heavenly Sword a prestižní ocenění Writer’s Guild of Great Britain, které získala po úspěchu vtipné akční adventury Overlord.
„S Tomb Raiderem jsem vyrůstala, prozkoumávala světová tajemství a hledala poklady. S Larou Croft jsem žila i umírala, ale nic se nemůže rovnat snaze ji sepsat nanovo,“ nechala se slyšet Pratchett. „Jen zřídkakdy dostaneme možnost znovuzrodit legendu, takže byla práce pro Crystal Dynamics životní zkušeností. Museli jsme se vrátit ke zrodu těchto videoherách hrdinek a snažit se vymyslet, jak je bez větších změn přenést do moderní doby.“
Spokojenost pramení i mezi vývojáři. Vedoucí studia, Darrell Gallagher, poznamenal, že Rhianna vnesla do projektu svou unikátní perspektivu a pomohla prozkoumat původ Lary Croft.
Tomb Raider se připravuje na březen příštího roku pro PC, PS3 a Xbox360.
Lara, Lara, Lara už se zatraceně těším
Hmmmm, Laraaa. Sem s tim už.
Pěkný už se těším.
versace186: kapacity to teda jsou, to máš pravdu, Lara by potřebovala příběh jako bejk necháme se překvapit.
veritgo: No oni robia filmy, ale mohli by napísat nejaký scenár aj pre laru…
versace186: ty které zminuješ, to jsou scénaristi ? trošku jinej obor
mirros ege bavilo mě to bývalé lary mě taky bavily a nová lara nezbývá než jenom čekat od hry můžeme čekat propadák nebo hru která klidně může jít na výslunní
nejsem si moc jistej jak to dopadne ale lara si zaslouží dobrej scénář nezbývá než doufat (ale když má to ocenění )
Mirror"s Edge mělo scénař (Pro chytré myslel jsem to sarkasticky )
To je o ničom mali to dat Spielbergovi, alebo Scorsesemu…
Prve jsem to četl jako Rihanna
Tak to potěš pánbůh. Scénář Mirror’s Edge byl pěkně retardovanej (obzvlášť konec) .
Proč na TR a ne na dvojce Mirror’s Edge no aspoň to bude podobný