Vězte tedy, že co-op byl do hry přidán jednoduše proto, že hraní titulu o samotě je prý až moc děsivé. A jelikož je EA firma hodná a milá, myslí i na jedince se slabším svěračem, kteří by se jinak nezvládli držet v Isaacových stopách bez „incidentu“.
Přeloženo do běžné řeči, vydavatelský dům by rád vytáhl peníze i z poseroutků, jenž by o titul jinak ani okem nezavadili. „Často jsme poslouchali stížnosti hráčů, že mají rádi thrillery, ale tohle už je na ně až moc strašidelné.“
„Jediným logickým krokem proto byla implementace kooperativního módu, aby bylo možné gamesu projít s někým dalším,“ vysvětlila Laura Miele, ředitelka marketingové divize EA Games.
ale chote stim vseci dohajzlu, sa mrknite na Isaaca jak si uzival jednicku a vobec se u toho nepochcal strachom – skvor opak [ odkaz ]
Důvod zvláštní, ale mají vlastně pravdu ta hra něco do sebe má co se týče "strašidelnosti".
Pořád tady o tom mluvíme, to si snad sjedu znova DS 1 DS 2 Snad ta 3 nebude zas takový odklon od min. dílu.
Jako já je chápu, že chtějí vytřískat peníze i z těch, ktery ta hra "nenadchla". Ale opravdu si myslí, že těch lidí bude tolik, aby riskovali odvrácení těch několika "věrných" původnímu DS? Tak jak tak i poseroutkové budou "muset" projít DS1 i DS2 pokud chtějí mít z DS ucelený a pořádný "zážitek", takže tak jak tak je to šumák…
Coop mi nějak nevadí, když mi není vnucován (třeba jako v Diablu3, kde je prý hlavně kvůli tomu hra pořád online = pro mě je to vnucování toho, že musím být kvůli něčemu co nepotřebuju pořád na síti a když nejsem… smůla, to co jsem koupil si nezahraju, tak jako tak sám i kdybych byl na netu, ale prostě… smůla) , ale ty další prvky mě docela děsí (univerzální munice, podle EA "méně horrorová atmosféra, ale pořád dost děsná", větší příklon k akci a to už DS2 mi přišla docela dost akční…) .
Dead Space 3 mě nezaujal jelikož akčních her s 3 osoby je dost…. . Dead Space 1 a 2 měli výjmečnou atmosféru za to co Dead Space 3 vypadá jak lost planet…. . Ale uvidím co se s toho vyklube
Exekucnak: Spíš bych řekl, že kdo se bojí, nesmí k zombíkům.
Přeloženo do běžné řeči, vydavatelský dům by rád vytáhl peníze i z poseroutků
Asi proč byl DS udělanej tak jak byl… aby se lidi báli a vyplnilo to tu mezeru ve hrách, ktery prostě nejsou tím na co si hrají a po čem hrst lidí opravdu baží. Ale co ať si sklouznou do stereotypu, beztak si myslím, že nejen cooperace to "pohřbí", určitě nezůstane jen u tohoto "zjednodušení".
Machine78: Tak ať napíší to tvoje doporučení do manuálu a lidi se teda nemusí bát .
Garriken: všeobecně jsou hry od EA velice dobře ozvučené vzhledem k vinikajícímu studiu a týmu, z nich by si měli Treyarch vzít příklad, ale je kupodivu divné že CoD Black ops má mnohem horší zvukové podání než Modern warfare
Kuon a Project Zero 2 na PS2. To jsou moje nejstrašidelnější hry co jsem zatím hrál
LOL Jako coop mi nevadí když vás do něho nenutí což nenutí. Já jsem rád že tam je protože to je pro mě důvod projet hru po druhé HNED po dohráti. Co se týče hororovosti hry. Tak mi je teď 22 let a více méně moje první FPS co jsem hrál a opravdu mě bavilo byl FEAR. Byl jsem Tomb Raiderovský a NFS only hráč. Až potom jsem hrál ty pecky jako HL apod. Když je vám těch 15 let a lepší herní grafika v roce nebyla jako ve FEARovy tak to bylo scary. Ale Dead Space je úplně jiné kafe. Já jej poprvé hrál hned co vyšel. neměl jsem moc o té hře informací. Jediné co jsem věděl a co mě hlavně zajímalo že to je sci-fi horor. Hru jsem si pustil poprvé někdy o půlnoci (byl jsem sám doma) . A teda musím říct že jsem byl velice překvapen. Byl jsem stejně vyděšený jako tenkrát když mi bylo osm let na stezce odvahy na táboře kde se procházelo takovým hustým lesem až do jakéhosi starého kostela… Problém je v tom že jsem se asi po půli hry na to adaptoval (otupil) že už mi to nepřipadalo tak scary. Ale to neznamenalo že by mě hra méně bavila. bavila mě pořad stejně skvěle a DS2 byla podle mě nejlepší TPS hra co jsem kdy hrál. Takže když to shrnu. Člověk je prostě člověk jeho smysly se vždy po čase otupí. Čili pokud není hra strašidelná jak dřív tak to právě tím než hrou. Pro poseroutky – hrajte to když vám nahá krásná prcinka sedí na klíně a 100% se bát nebudete
martin2133: Kvalitní reproduktory nebo sluchátka někdy udělají opravdu hodně, podle mě je Dead space 2 zatím nejlépe ozvučená hra vůbec.
ondra 865: Taky nechápu jak se spousta lidí může tak bát, ale líbí se mi aspoň ta atmosféra, hlavně když je večer a nikdo není doma, ideální čas na hraní takovýchle her.
Rozhodně doporučuju hrát hry s horrorovou tématikou v noci, ve dne kdy svítí slunce to není ono
Já třeba takhle dohrál DS2 A byla to paráda
no tak zkusíme amnesiu i když mi je jen 13 a porovnám to stým dead space 2 snad se neposeru
no ale už screeny u amnesii mě nahání strach
posrat? z ceho? se tam jen strili