Podle Notche však je hráčův charakter, přezdívaný Steve, představitelem lidského pokolení jako takového. Ne jen mužského plémě. A kdyby to náhodou nestačilo, Persson se rovněž nechal slyšet, že jednopohlavní jsou údajně i zvířata.
Absence odlišných pohlaví nicméně není žádnou politickou reflexí ani jinou, podobnou srandou. Důvod tohoto kroku je mnohem prozaičtější. Modelovat prý postavy tak aby bylo na první pohled jasné, zda-li jde o muže, nebo ženu by bylo náročnější.
„Netvrdím, že jde o ideální způsob jak se ve hrách vypořádat s pohlavími,“ vysvětlil Notch. „S čím dál tím lepší grafikou, a snahou lidí rychle se zorientovat v tom kdo je kdo, se musí každý vývojář sám rozhodnout jak se s tím popere. Měl jsem ale pocit, že v Minecraftu by nám něco takovéhoto mohlo projít.“
Ghartag: stači nebýt naivní , že by tě ta stejná jedna hra bavila tolik let taky už wow nehraju…. jenže hratelnostní strop si drží populace je neskutečná oproti jakekoliv online hře …a je uplně jedno i kdyby to nehralo 1280 nerdů z vaší guildy xD …. . jinak jak píše Chill MC už je nesmrtelný stejně jako wow i kdyby ho přestaly do zítřka hrát všichni hráči …. očividně se to někomu líbí víc někomu méně ….
Trošku odcházíš od tématu příspěvku )
Lootmaster : Hrál jsem to od té doby, co vyšla první otevřená beta … všech 128 lidí z naší guildy, kteří u toho strávili přes 6 let odešlo … a nejen oni
Promiň, ale vše se to točí kolem peněz a hlavně hry …. Notch je teď naprosto neuvěřitelně populární a je terčem pro takové věci …
Chill za to ty k němu přispíváš chlapečku ….
Ghartag: Skus si to zahrat hraje to o 4 miliony víc lidí než za BC…jinak na novinky nechodím , ale občas si pročtu diskuzi , skálopevně nepřispívám nejsem sebevrah. Jinak přestań stim hulem a maloměšťáckým vzorcem myšlení "všecko je podplacený" ….
Chill nepochopil co ? Že si nejspíš (a to jen předpokládám) nějaká feministická strana nebo j
někdo podobný, vzal do terče Minecraft (protože vydělává, tak proč na tom něco netrhnout) a napadl jej, že tam nemá ženské charaktery (nebo aslepoň jejich odlišení) ? Příště zkus pochopit, co tím chci říct, než napíšeš něco opravdu přínosného k tématu.
A mimochodem. WoW není nesmrtelné. Kdyby bylo, lidi by jej neopouštěli (a od BC stejně stojí za ****) .
Ghartag asi nepochopil
Lootmaster : no evidentně víš, jak to tam chodí, takže by se to spíš dalo říct o tobě
Ghartag: ? jsi sem zamířil rovnou z novinek. cz , ne ?
Kterej blb / blbka tohle zase vymyslel …. lidi už fakt neví co a jak by udělali a koho obrali ….
Myslim, že MC bude stejně nesmrtelný jako třeba WoW
Silent: Jo, pro MMO to je pravda, ale zase MC je z 50% single, já ho i jako single beru a pokud hraju online tak jenom na svym serveru s kámošema, takže bohužel nevim jak to vypadá na normálních… A snižování obtížnosti u MC snad nehrozí, pořád tu máme módy
Skyrimák: stáhni si mód na asi 10 nových rud
Pokud je to Single playerová hra tak ano tato rovnice nefunguje, ale jelikož se teď bavíme o MMO hrách tak musím s tebou nesouhlasit. Vem si to čisě logicky. Když jdeš hrát nějakou online hru vždy ji jdeš hrát kvůli tomu, že můžeš hrát s ostatnímy. Tady nastává osudový zlom. Když ti ostatní jsou tvými slovy "malí haranti " a to ne jenom věkem, ale i chováním nebo myšlením tak zákonitě i ta online hra musí vypadat stejně. v MMO světě hráči rozhodujou kam se hra bude ubírat ne vývojář. Online hra je dělaná pro hráče a když si budou stěžovat, že je například moc těžká tak musí snížit obtížnost. Tako dopadl Warcraft takto dopadl League of legends takto dopadl Counter strike a takto dopadne i Minecraft. Dokonce Aion musel kvůli komuniě přejít na F2P stejně jako přejde SWTOR. Závěrem jsem tímto chtěl říct, že komunita je to co dělá hry hrami a jak se budou ubírat v budoucnosti o tom rozhoduje jenom ona. I když nevědomky.
. .
VenZen: Kuše, 2handy, bojové sekery, kopí, palcáty, výbušniny, pastičky a brnění z různých nových materiálu.