David Kim z Blizzardu utnul veškeré spekulace o možnosti síťového hraní prostým konstatováním, že podpora LAN jednoduše nekoresponduje s tím, čeho se studio snaží dosáhnout.
„Starcraft 2 od počátku budujeme především jako online hru,“ nechal se Kim slyšet. „Pracujeme na věcech kolem žebříčku, na systému achievementů; z toho je jasně patrné, že chceme nabízet pouze online zážitek.“
„Celé to tak ve skutečnosti stojí a padá na naší nastavené filosofii a na tom jakým směrem se chceme vydat. Do budoucna samozřejmě můžeme zapracovat na tom, aby se lidé co jsou od sebe kousek mohli snáz spojit, ale to ještě neznamená podporu LAN hraní.“
Phenonmen: Ne všude a ne vždy je internet dostupný.
Naco LANo ? šak to jde po internetu
Ne každej má veřejnou IP a matchmaking taky nefunguje vždy jak by jsme přáli takže LAN přes Hamachi je kolikrát jedná z dostupných možností jak se pohodlně spojit, zkrátka Blizzardí kecy bych přeložil do češtiny takto naše hry se moc pirátí tak vyjmeme LAN podporu a nasereme tam online DRM a je nám jedno že se nespojíte kvůli chybě v našém serveru.
Drexxy to neznas moje kamarady u tech mam snasi kdyz je dokopu na LAN a ja taky nejsem zastance toho jak je vse jen on-line a uplne ze vseho nejvic nsnasim achi v tech vidim jen nastro jak natahnout cas po kterej to clovek ma hrat
Online u Starcraftu 2 být nemusíte, stačí jednou za 14 dní nebo jak to je, takže žádné fabulace prosím. Online mód je tak super, že nevím na co si kdo stěžuje, snad jenom lidi co by si to normálně nekoupili a nemůžou to hrát – jejich smůla. Internet je už všude a na LANky se už nechodí, mnohem pohodlnější je sejít se s kamarády v dohodnutý čas na internetu
Hry od blizzardu snad musí být online i když je vyplej počítač. Je to pěknej opruz.
bl*ci kdyby udělaly starcraft jako normalní hru tak by to bylo mnohem lepší
Kecy, kecy, kecy, filosofie, kecy, kecy, price tag 1400. Nas***…
Bojí se pirátů, to je všechno.