Achievementy budou na všech platformách stejné, s rozdílem odměn a bodů. Některé achievementy ovšem mohou obsahovat potencionální spoilery. Achievementů je celkem padesát, přičemž 4 z nich jsou tajné a několik z nich multiplayerové, které nejspíš na PC verzi, jako obvykle, nebudou.
Z achievementů je možno se dozvědět pár informací. Jako např. vylepšování sídla, které známe z Assassin's Creed 2. Speciální mise i po dohrání hry. Jakési sledovací minihry (úkoly). Sbírání stránek pro almanach. Nahrazení Leonarda Benjaminem Franklinem. Kluby, které by nejspíš měly nahradit frakce z minulých dílů. Osvobozování částí měst. Opětovná možnost „v(y)stoupit“ z nebo do Animu. Či naučení se, „Desmond's Fate“.
Myslím, že nás čeká velká a dlouhá cesta.
Rude Awakening
Re-Enter the Animus.
No Good Deed Goes Unpunished
Open the Temple Door and learn Desmond's fate.
Mystery Guest
Complete Sequence 1 & 2.
How D'ya Like Them Apples
Complete Sequence 3.
Heroes are Born
Complete Sequence 4.
The Day the Templars Cried
Complete Sequence 5.
Tea is for Englishmen
Complete Sequence 6.
The Whites of Their Eyes
Complete Sequence 7.
Caged Wolf
Complete Sequence 8.
Two if by Sea
Complete Sequence 9.
Grim Expectations
Complete Sequence 10.
Difficult End
Complete Sequence 11.
The Sum of Truth
Complete Sequence 12.
Perfectionist
Complete 100% of all main mission constraints.
An Extraordinary Man
Complete the Encyclopedia of the Common Man.
Patent Not Pending
Craft one of Franklin's inventions to decorate your Manor.
House Party
Recruit any of the Artisans and see them settled on the Homestead.
A Complete Set
See all the optional characters settled at the Homestead.
Original Gamer
Win a game of Fanorona, Morris and Bowls on the Homestead.
Bring Down the House
Explore Fort Wolcott.
Kidd Gloves
Uncover the mystery of Oak Island.
All Washed Up
Complete all Naval Missions aboard the Aquila.
Entrepreneur, not Pirate!
Complete all 12 Privateer Contracts.
Tumblehome
Upgrade the Aquila.
By Invitation Only
Be invited to join a Club.
In Good Standing
Complete all challenges for any of the Clubs.
Man of the People
Liberate all districts in Boston OR New York.
Monopoly Man
Send a convoy to Boston, New York and the Frontier.
Blowing in the Wind
Retrieve every page for one of Ben Franklin's Almanacs.
Completionist
Complete ALL progress tracker grid entries.
Multitasking
Complete 50% of the Progress Tracker entries.
Spit Roast
Perform a double assassination using a musket.
Circus Act
Kill 15 guards with a single cannon shot.
Predator
Hang 5 enemies by using rope darts.
Prince of Thieves
Loot a convoy without killing any of its guards.
Whit's fur ye'll no go by ye!
Block a firing line 5 times by using a human shield.
Jager Bomb
After becoming fully Notorious, kill 10 Jagers before losing your notoriety.
Magna cum Laude
Have a Trainee reach the Assassin Rank.
Coureur des Bois
Exchange undamaged pelts at all different general stores.
Eye Witness
Witness a predator killing an enemy.
Fin
Complete each of the epilogue missions unlocked after the credits roll.
Abstergo Entertainment
Reach level 20 in the multiplayer mode.
Hunter/Killer
Reach sequence 10 in a map on Wolfpack multiplayer mode.
Winning Team
Be on the winning team at the end of a multiplayer game session.
Personalized
Customize your multiplayer Profile and Character.
The Truth Will Out
Unlock a hacked version of one of the Abstergo videos in the story quest.
To si budu muset koupit asi 50 balíčků baterek do ovladače .
Hratelně jsou předkové velmi důležití, ale bez Desmonda by nebyli předkové. Navíc tohle má být finále "trilogie" (beztak bude plná zadnice další doplňků) a vyřešení odkazu předků/ti co tu byli dřív.
Ghost…. co tady šíříš moudra, myslíž že to nevim? jen říkam jak bych to vyděl radši
Marigold: přesně tak
GhostkillerxD : Tak pro mne je tomu přesně opačně.
DepešákDom: Desmond nejde vypustit, bez něj by AC nebylo AC. . Desmond je pro mě hlavním lákadlem AC série. . Předkové jsou pro mě jen vedlejší. .
[ odkaz ]
Nejradsi bych Desmonda vypustil uplne bo me to vzdycky vytrhne z teho nejlepsiho, zrovna kdyz me to kouzlo te hry v tahne do sebe a hned nato BUM! lezim na sedadle v uplich dzinach v r. 2012
Marigold: Tak Desmondova část, je spíše zaměřená na ten příběh – prostě takové ty příběhové úseky. Kdežto vzpomínky, jsou především na to hraní no. (Tím nechci říkat, že Connor nebude mít příběh, to je snad jasné )
Ale vzhledem k tomu, že bude kladem větší důraz na Desmonda, si myslím, že se to změní
Honzas4400 : Upřímně mě moc hraní za Desmonda v přítomnosti/budoucnosti/čemkoli moc v dosavadních dílech nebavilo, neříkám, že se to však nemůže změnit. Daleko více radši však mám přímou hru za Altaïra/Ezia a teď se těším na Connora.
Marigold: Nezapomeňme na Desmonda, kterému se má v tomhle díle dostat daleko větší pozornosti, než kdy dříve
12 sekvencí je slušných. Revelations má pouze 9, přičemž poslední devátá je jen kratičké vyvrcholení příběhu. Brotherhood rovněž 9 sekvencí a Assassin’s Creed 2 jich má 14, přičemž 2 z nich byly přítomny pouze ve sběratelských edicích, takže v základu 12. Když k tomu připočteme tunu možností, které se s každým dílem ještě rozšiřují + multiplayer, bude to zábava na dlouhé zimní večery.