Uživatel nepřihlášen
 

Notch je proti Windows 8, Minecraft na něj nebude

Čtvrtek 27.9.2012 15:38 - Autor: Michal "Mendys" Maliarov - Rubrika: Novinky - Zdroj: CVG Novinka

Spoluzakladatel studia Mojang, Markus „Notch“ Persson, se ve svém nejnovějším tweetu rozpovídal o připravovaném systému Microsoftu a jeho omezeních.

Persson prý nedávno dostal email od Microsoftu, který nabídl pomoc při certifikaci Minecraftu do systému Windows 8. Marcus naopak odpověděl, aby přestali ničit PC jakožto otevřenou platformu.

Persson také prohlásil, že raději nebude portovat Minecraft vůbec, než aby přihrál Microsoftu. Tím chce také popudit více vývojářů a lidí, aby se přidali na jeho stranu za svobodu PC.

Notch zdaleka není jediným vývojářem, který se negativně ozývá o novém operačním systému Microsoftu. Windows 8 nazval katastrofou také Gabe Newell z Valve a je dost možné, že se brzy přidají další. Co si o tom myslíte vy?

Tisk
Štítky: minecraft, notch, mojang
Minecraft na PC, PS4, PS3, Xbox 360, PSV, 3DS, iPhone, iPad, AndroidScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft Screenshot ze hry Minecraft
Související novinky
 
Na 3DS vyšel Minecraft

Na 3DS vyšel Minecraft

Pátek 15.9.2017 09:55 - Kostičkový fenomén je určen pro nové modely handheldu Nintendo 3DS. Přečíst celý článek »

Ve speciálním obchodě se budou prodávat věci do Minecraftu

Ve speciálním obchodě se budou prodávat věci do Minecraftu

Úterý 11.4.2017 14:05 - Prověření tvůrci budou v Minecraft Storu prodávat své výtvory. Zaplatíte jim takzvanými Minecraft Coins. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One, iPhone, iPad, Android
Minecraft v Unreal Enginu 4? Sny se stávají skutečností

Minecraft v Unreal Enginu 4? Sny se stávají skutečností

Pondělí 7.3.2016 15:52 - Málokdo by tomu kdy věřil, ale kostičkované dobrodružství nebude zase tak zastaralé. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Notch je proti Windows 8, Minecraft na něj nebude
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
LeturCZ   1x   Pane bože, nechápu lidi, kteří posuzují věci které ani pořádně neviděli. Jediné mínus "osmiček" je to, že na nich nerozjedu úplně vše, co na 7, ale to je normální. To nové start menu je dělané na tablety, a z počátku se nelíbí asi nikomu. Tyhle věci jsou ale o zvyku a správnej názor si člověk udělá asi až po pár týdnech zkoušení. Takže to vyzkoušejte dřív, než začnete psát komentáře typu: "Windows 8 FUJ! "LeturCZleturcz28089    23.3.2014 19:08 LeturCZ

Pane bože, nechápu lidi, kteří posuzují věci které ani pořádně neviděli. Jediné mínus "osmiček" je to, že na nich nerozjedu úplně vše, co na 7, ale to je normální. To nové start menu je dělané na tablety, a z počátku se nelíbí asi nikomu. Tyhle věci jsou ale o zvyku a správnej názor si člověk udělá asi až po pár týdnech zkoušení. Takže to vyzkoušejte dřív, než začnete psát komentáře typu: "Windows 8 FUJ! "

Wifinus    tohle už je starší článek :DWifinuswifinus13974    6.6.2013 17:20 Wifinus

tohle už je starší článek :D

DejfCold    Vsechno jsou to kecy...win8 nema jenom metro, ma i klasickej desktop (tzn. plochu) . ja win8 mam a minecraft a vsechny ostatni hry co jsem mel i na win7 mi normalne fungujou (nektery i lepe) . Pokud berete ze win8 patri jenom tabletum, tak se ocividne minecraftu v metru nedockate, ale na normalnim pc s mysi a klavesnici to rozhodne pojede dal...

edit.
aha koukam trochu stary tema.... ale nevadi...porad to jeste nepatri do srotu. . :D
DejfColddejfcold20127
    6.6.2013 16:40
DejfCold

Vsechno jsou to kecy...win8 nema jenom metro, ma i klasickej desktop (tzn. plochu) . ja win8 mam a minecraft a vsechny ostatni hry co jsem mel i na win7 mi normalne fungujou (nektery i lepe) . Pokud berete ze win8 patri jenom tabletum, tak se ocividne minecraftu v metru nedockate, ale na normalnim pc s mysi a klavesnici to rozhodne pojede dal...

edit.
aha koukam trochu stary tema.... ale nevadi...porad to jeste nepatri do srotu. . :D

Likuronka    Sbohem, minecrafte. . :( ( (Likuronkalikuronka15369    23.11.2012 16:57 Likuronka

Sbohem, minecrafte. . :( ( (

EpiCenega    Janys89: na PC mám win 7 a na notasu vistu. a s oběma se mi pracuje stejně dobře i špatněEpiCenegaepicenega7263    5.10.2012 14:28 EpiCenega

Janys89: na PC mám win 7 a na notasu vistu. a s oběma se mi pracuje stejně dobře i špatně

Janys89    @Rascal: já mám zas špatný osobní zkušenosti s Win 7 a lidi v okolí mi kolikrát říkali, že by Win 7 vyměnily za moje Visty. Tohle nepíšu sarkasticky, nebo jako ironii / parodii, ale je to fakt.Janys89janys896014    3.10.2012 11:14 Janys89

@Rascal: já mám zas špatný osobní zkušenosti s Win 7 a lidi v okolí mi kolikrát říkali, že by Win 7 vyměnily za moje Visty. Tohle nepíšu sarkasticky, nebo jako ironii / parodii, ale je to fakt.

EpiCenega   1x   XP byl nejlepší windows té doby, stejně jako je dnes 7ičkaEpiCenegaepicenega7263    2.10.2012 14:32 EpiCenega

XP byl nejlepší windows té doby, stejně jako je dnes 7ička

Rascal    Janys89: mám s vistama takový osobní zkušenosti a takový zkušenosti lidí okolo, že je prostě nesnášim. Pokud si někdo drží visty jenom kvůli tomu že jsou , , dobrý" tak to absolutně nechápu. XP už pochopim jenom kvůli staršímu HW, nebo kompatibilitě starých programů.Rascalrascal7254    2.10.2012 12:25 Rascal

Janys89: mám s vistama takový osobní zkušenosti a takový zkušenosti lidí okolo, že je prostě nesnášim. Pokud si někdo drží visty jenom kvůli tomu že jsou , , dobrý" tak to absolutně nechápu. XP už pochopim jenom kvůli staršímu HW, nebo kompatibilitě starých programů.

Janys89    @Rascal: Já mám Visty a zase nechápu tebe, že máš Win 7 a ostatním se směješ. Je snad každého věc, co má za OS. Taky si z tebe nikdo nedělá srandu, že nemáš Linux, který je lepší, protože je bezpečenější.

@Dacyn: Pokud ti neva XP, tak máš k dispozici ještě Windows XP Tablet PC Edition 2005. Některý instalace navíc obsahují i Media Center Edition, takže máš vlastně 3 Win XP v jednom. Ale uznávám, je to již notně zastaralý systém. Jinak s tebou souhlasím co se týče fám a polopravd o systému Vista. 90% těch, co nadávají na jejich náročnost HW, nemá ani páru, že je totožná s nároky Win 7.
Janys89janys896014
    29.9.2012 18:07
Janys89

@Rascal: Já mám Visty a zase nechápu tebe, že máš Win 7 a ostatním se směješ. Je snad každého věc, co má za OS. Taky si z tebe nikdo nedělá srandu, že nemáš Linux, který je lepší, protože je bezpečenější.

@Dacyn: Pokud ti neva XP, tak máš k dispozici ještě Windows XP Tablet PC Edition 2005. Některý instalace navíc obsahují i Media Center Edition, takže máš vlastně 3 Win XP v jednom. Ale uznávám, je to již notně zastaralý systém. Jinak s tebou souhlasím co se týče fám a polopravd o systému Vista. 90% těch, co nadávají na jejich náročnost HW, nemá ani páru, že je totožná s nároky Win 7.

sidious89   2x   Ona ta změna tlačítka start není zas takové terno, jak si ta většina z vás možná myslí. Přesně jak řekl ZirkoCZ, ty změny tam jsou a nejsou zanedbatelné. Líbí se mi nové aplikace, mapy, počasí - to vše sice máte na webu ale nyní, to je již součástí OS. Nativní možnost využití funkce SkyDrive možná také není k zahození. Trochu mě zklamala aplikace "Zprávy" kde je zvoleno pouze pár nejvíce frekventovaných zdrojů ale jakékoliv nastavení vlastních zdrojů chybí. Pro běžného člověka je jedno, zda má w7 či Vistu, hlavní je, že nějáký systém vůbec má. Staré dobré XP patří ke stejně starým PC, nikoliv do moderních sestav.sidious89sidious8914128    28.9.2012 20:34 sidious89

Ona ta změna tlačítka start není zas takové terno, jak si ta většina z vás možná myslí. Přesně jak řekl ZirkoCZ, ty změny tam jsou a nejsou zanedbatelné. Líbí se mi nové aplikace, mapy, počasí - to vše sice máte na webu ale nyní, to je již součástí OS. Nativní možnost využití funkce SkyDrive možná také není k zahození. Trochu mě zklamala aplikace "Zprávy" kde je zvoleno pouze pár nejvíce frekventovaných zdrojů ale jakékoliv nastavení vlastních zdrojů chybí. Pro běžného člověka je jedno, zda má w7 či Vistu, hlavní je, že nějáký systém vůbec má. Staré dobré XP patří ke stejně starým PC, nikoliv do moderních sestav.

Rox Cox   5x   Nechci si dělat z PC tablet...Rox Coxrox-cox3207    28.9.2012 15:20 Rox Cox

Nechci si dělat z PC tablet...

Cartman    Adamen: Přehání jedině autor tohohle bulvárního článku. Radši si přečti co Notch doopravdy napsal.Cartmancartman8827    28.9.2012 15:16 Cartman

Adamen: Přehání jedině autor tohohle bulvárního článku. Radši si přečti co Notch doopravdy napsal.

SnEaK   1x   Všichni mají pravdu, že windows 8 je blbost.SnEaKsneak8206    28.9.2012 15:06 SnEaK

Všichni mají pravdu, že windows 8 je blbost.

EpiCenega   5x   je to rebel! :-DEpiCenegaepicenega7263    28.9.2012 13:43 EpiCenega

je to rebel! :-D

Phenonmen     :nah: ad jdou dofakuPhenonmenphenonmen11929    28.9.2012 12:15 Phenonmen

:nah: ad jdou dofaku

ZirkoCZ   7x   Osobně Win 8 už pár týdnů mám a jsem vcelku spokojený. Dříve jsem byl také proti Metru, ale jak se říká, nejdřív zkus potom suď. Win8 jsou mnohem rychlejší a vyváženější než Win7. A jakožto programátor, který se nyní zabývá vývojem pro Metro, mi ani nic jiného nezbývá :) . Každopádně k Minecraftu. Minecraft mi nyní bohužel běží na pouhých 30 FPS, na Win7 nádherných 90 FPS. Snižený výkon je kvůli samotné Javě. Ještě bych dodal, že ostatní hry, programy atd. fungují zcela v pořádku. A Metro ? Nepoužívám ho, jedině kvůli hledání, zapnutí PC a tot vše. Desktop je novější a lepší než na Win7. Věřte mi, vyplatí se přejít :) .ZirkoCZzirkocz14145    28.9.2012 11:57 ZirkoCZ

Osobně Win 8 už pár týdnů mám a jsem vcelku spokojený. Dříve jsem byl také proti Metru, ale jak se říká, nejdřív zkus potom suď. Win8 jsou mnohem rychlejší a vyváženější než Win7. A jakožto programátor, který se nyní zabývá vývojem pro Metro, mi ani nic jiného nezbývá :) . Každopádně k Minecraftu. Minecraft mi nyní bohužel běží na pouhých 30 FPS, na Win7 nádherných 90 FPS. Snižený výkon je kvůli samotné Javě. Ještě bych dodal, že ostatní hry, programy atd. fungují zcela v pořádku. A Metro ? Nepoužívám ho, jedině kvůli hledání, zapnutí PC a tot vše. Desktop je novější a lepší než na Win7. Věřte mi, vyplatí se přejít :) .

Honzas4400 člen redakce   3x   Logistics: Říká ti něco... "Kvalita nad kvantitou"? ;)Honzas4400honzas4400274    28.9.2012 10:49 Honzas4400

Logistics: Říká ti něco... "Kvalita nad kvantitou"? ;)

Logistics   7x   Týpek co udělal jednu dobrou hru a hraje si tu na nějakého high rank leadera, a špek z valve kterému klesnou tržby kvůli konkurence z windows live, časem příjdou k rozumu 8-)Logisticslogistics4583    28.9.2012 10:46 Logistics

Týpek co udělal jednu dobrou hru a hraje si tu na nějakého high rank leadera, a špek z valve kterému klesnou tržby kvůli konkurence z windows live, časem příjdou k rozumu 8-)

JakER   2x   Myslím že mají pravdu. Freeeedoooom! :gun:JakERjaker2265    28.9.2012 10:16 JakER

Myslím že mají pravdu. Freeeedoooom! :gun:

Adamen    Je pravda že minecraft na windows 8 nejde spustit .... ale když si pohrajete z grafickým ovladačem tak není problém :) Notch to podle mě trošku přehání ....Adamenadamen9755    28.9.2012 10:14 Adamen

Je pravda že minecraft na windows 8 nejde spustit .... ale když si pohrajete z grafickým ovladačem tak není problém :) Notch to podle mě trošku přehání ....

BREAKER    Neni snad pravda ze ve Win8 jde metro vypnout a pouzivat klasickou plochu s listou start ... ?
-tim padem nechapu kde je problem prejit. :-)
PS: prvni testy ukazuji ze rychlost her ve Win8 je zhruba stejna jak ve Win7 ...
BREAKERbreaker11536
    28.9.2012 09:38
BREAKER

Neni snad pravda ze ve Win8 jde metro vypnout a pouzivat klasickou plochu s listou start ... ?
-tim padem nechapu kde je problem prejit. :-)
PS: prvni testy ukazuji ze rychlost her ve Win8 je zhruba stejna jak ve Win7 ...

Lightt   1x   nad Win 7 není jsou to praví nástupci win xpLighttlightt4647    28.9.2012 09:18 Lightt

nad Win 7 není jsou to praví nástupci win xp

Dacyn    Wifinus: Uzavřeností se myslí to, že aby tvoje aplikace byla metro, tzn. pro ARM na tablety apod. , tak musíš projít certifikací Microsoftu a musíš splňovat plno požadavků jako třeba asynchronní programování (žádný loading nesmí být delší jak 5 vteřin) , ovladatelnost aplikace atd. . Co to ta certifikace je? To pošleš svojí aplikaci do USA Microsoftu, tam ti to někdo od MS projede, otestuje funkčnost, ovladatelnost, kód, prostě všechno a pak ti dá buď zelenou nebo ti to pošle zpátky, abys sis to opravil. To je ta uzavřenost. Pokud se ale nepletu, tak se to netýká desktopu, ale pouze metra aplikací.
Rascal: Nemyslím si, že někdo má radši visty než win 7. Každý win přinesl dobrou změnu, při každém novém winu je nejlepší jít upgrade. Každý win přináší lepší rychlost a lepší pracovní využití. Když si na to člověk zvykne, šetří si tím čas.

Je to pouze o adaptivnosti na nová prostředí. Lidi se bojí změny, tak hned začnou hulákat do světa, jak je ten systém k hovnu, přitom jediné co vyzkoušeli, že zběžně prolétli ten systém, přitom ani neví pořádně, na co je ten systém mířený :-D. Třeba takové ovládání All-In-One PC. Řekněte mi, na jaké platformě má člověk takový počítač dnes použít? Jediný použitelný systém jsou na to právě ty Win 8. Je to velmi dobře zpracovaný kompromis. Vše bude časem krásně synchronizované a já nebudu muset mít všude jinej systém a vše nastavovat znova a znova. A pro bůh, neříkejte mi, že na desktopu je tak markantní změna, že místo startu je tam metro :-D. Na tu plochu se toho vejde stejné množství jako v tom startu, i když jsou to velké dlaždice. Stejně 90% lidí ani neumí pořádně start využít a všechno si mrdaj na plochu, ale hlavně že si hned stěžují na jeho absenci :-D.

EDIT: All-In-One PC samozřejmě myslím ty dotykové.
Dacyndacyn1684
    28.9.2012 00:32
Dacyn

Wifinus: Uzavřeností se myslí to, že aby tvoje aplikace byla metro, tzn. pro ARM na tablety apod. , tak musíš projít certifikací Microsoftu a musíš splňovat plno požadavků jako třeba asynchronní programování (žádný loading nesmí být delší jak 5 vteřin) , ovladatelnost aplikace atd. . Co to ta certifikace je? To pošleš svojí aplikaci do USA Microsoftu, tam ti to někdo od MS projede, otestuje funkčnost, ovladatelnost, kód, prostě všechno a pak ti dá buď zelenou nebo ti to pošle zpátky, abys sis to opravil. To je ta uzavřenost. Pokud se ale nepletu, tak se to netýká desktopu, ale pouze metra aplikací.
Rascal: Nemyslím si, že někdo má radši visty než win 7. Každý win přinesl dobrou změnu, při každém novém winu je nejlepší jít upgrade. Každý win přináší lepší rychlost a lepší pracovní využití. Když si na to člověk zvykne, šetří si tím čas.

Je to pouze o adaptivnosti na nová prostředí. Lidi se bojí změny, tak hned začnou hulákat do světa, jak je ten systém k hovnu, přitom jediné co vyzkoušeli, že zběžně prolétli ten systém, přitom ani neví pořádně, na co je ten systém mířený :-D. Třeba takové ovládání All-In-One PC. Řekněte mi, na jaké platformě má člověk takový počítač dnes použít? Jediný použitelný systém jsou na to právě ty Win 8. Je to velmi dobře zpracovaný kompromis. Vše bude časem krásně synchronizované a já nebudu muset mít všude jinej systém a vše nastavovat znova a znova. A pro bůh, neříkejte mi, že na desktopu je tak markantní změna, že místo startu je tam metro :-D. Na tu plochu se toho vejde stejné množství jako v tom startu, i když jsou to velké dlaždice. Stejně 90% lidí ani neumí pořádně start využít a všechno si mrdaj na plochu, ale hlavně že si hned stěžují na jeho absenci :-D.

EDIT: All-In-One PC samozřejmě myslím ty dotykové.Komentář byl autorem naposledy upraven 28.9.2012 14:17

Původní verze před úpravami:Wifinus: Uzavřeností se myslí to, že aby tvoje aplikace byla metro, tzn. pro ARM na tablety apod. , tak musíš projít certifikací Microsoftu a musíš splňovat plno požadavků jako třeba asynchronní programování (žádný loading nesmí být delší jak 5 vteřin) , ovladatelnost aplikace atd. . Co to ta certifikace je? To pošleš svojí aplikaci do USA Microsoftu, tam ti to někdo od MS projede, otestuje funkčnost, ovladatelnost, kód, prostě všechno a pak ti dá buď zelenou nebo ti to pošle zpátky, abys sis to opravil. To je ta uzavřenost. Pokud se ale nepletu, tak se to netýká desktopu, ale pouze metra aplikací.
Rascal: Nemyslím si, že někdo má radši visty než win 7. Každý win přinesl dobrou změnu, při každém novém winu je nejlepší jít upgrade. Každý win přináší lepší rychlost a lepší pracovní využití. Když si na to člověk zvykne, šetří si tím čas.

Je to pouze o adaptivnosti na nová prostředí. Lidi se bojí změny, tak hned začnou hulákat do světa, jak je ten systém k hovnu, přitom jediné co vyzkoušeli, že zběžně prolétli ten systém, přitom ani neví pořádně, na co je ten systém mířený :-D. Třeba takové ovládání All-In-One PC. Řekněte mi, na jaké platformě má člověk takový počítač dnes použít? Jediný použitelný systém jsou na to právě ty Win 8. Je to velmi dobře zpracovaný kompromis. Vše bude časem krásně synchronizované a já nebudu muset mít všude jinej systém a vše nastavovat znova a znova. A pro bůh, neříkejte mi, že na desktopu je tak markantní změna, že místo startu je tam metro :-D. Na tu plochu se toho vejde stejné množství jako v tom startu, i když jsou to velké dlaždice. Stejně 90% lidí ani neumí pořádně start využít a všechno si mrdaj na plochu, ale hlavně že si hned stěžují na jeho absenci :-D.

Rascal   1x   Je to boj. Najdou se jedinci kteří si nemůžou vynachválit visty, přičemž Visty jsem s radostí vykopal ze všech PC co mám doma a dal tam W7 a lidi s vistama absolutně nechápu. Pak jsou zde jedinci kteří si slintají blahem nad Win XP. Pokud nemají HW důvod že nepřechází na novější systém tak se jim jenom směju. No a nyní zde máme WIn8 který jsou primárně stvořený pro tablet. Ale tak blbě že se nehodí ani na PC ani na tablet. Když to přeženu tak OS z PS3 bych si na PC taky nedal, stejně jako bych si na PC nedal Androir. MYslím že čas ukáže jak správný byl krok MS k Win8. (doufám že to nepůjde ke dnu jako nokia s WP7)Rascalrascal7254    27.9.2012 23:36 Rascal

Je to boj. Najdou se jedinci kteří si nemůžou vynachválit visty, přičemž Visty jsem s radostí vykopal ze všech PC co mám doma a dal tam W7 a lidi s vistama absolutně nechápu. Pak jsou zde jedinci kteří si slintají blahem nad Win XP. Pokud nemají HW důvod že nepřechází na novější systém tak se jim jenom směju. No a nyní zde máme WIn8 který jsou primárně stvořený pro tablet. Ale tak blbě že se nehodí ani na PC ani na tablet. Když to přeženu tak OS z PS3 bych si na PC taky nedal, stejně jako bych si na PC nedal Androir. MYslím že čas ukáže jak správný byl krok MS k Win8. (doufám že to nepůjde ke dnu jako nokia s WP7)

podpako2    rozhodně na 8 nepřejdu.... to Metro mi prostě nesedí a nedávno jsem updatoval na W7.... řekl že se W7 bude držet :) a budu jedině rádpodpako2podpako25732    27.9.2012 23:19 podpako2

rozhodně na 8 nepřejdu.... to Metro mi prostě nesedí a nedávno jsem updatoval na W7.... řekl že se W7 bude držet :) a budu jedině rád

xxxdanyxxx    Moje řeč :)xxxdanyxxxxxxdanyxxx13852    27.9.2012 22:44 xxxdanyxxx

Moje řeč :)

Satris   2x   Moc se bojíte změn. Sedmičky jsem používal od preview verze a ted funguju na osmičkách a rozhodně downgrade dělat nebudu. 8 mají všechno co 7 ale je to poschovávané + spoustu věcí navíc. Stačí tomu věnovat trochu času a člověk se hned naučí co kde je. Nechápu jak vám může vadit metro, když stejně 95% času trávíte na klasické ploše. Metro pouze nahradilo start a to beru jako plus, protože je přehlednější a pracuje se s ním rychleji. Takhle bych mohl pokračovat celý večer...

Sofťáček: nemůžeš věřit všemu co je na internetu.
Satrissatris4044
    27.9.2012 22:22
Satris

Moc se bojíte změn. Sedmičky jsem používal od preview verze a ted funguju na osmičkách a rozhodně downgrade dělat nebudu. 8 mají všechno co 7 ale je to poschovávané + spoustu věcí navíc. Stačí tomu věnovat trochu času a člověk se hned naučí co kde je. Nechápu jak vám může vadit metro, když stejně 95% času trávíte na klasické ploše. Metro pouze nahradilo start a to beru jako plus, protože je přehlednější a pracuje se s ním rychleji. Takhle bych mohl pokračovat celý večer...

Sofťáček: nemůžeš věřit všemu co je na internetu.

Sofťáček    P. S - Cartman - má to společného něco s hrami ? ? [Jo, má] Tohle je stránka s informacemi o hrách apod, ne jenom o GamePlayích a trailerech ;)Sofťáčeksoftacek7270    27.9.2012 22:11 Sofťáček

P. S - Cartman - má to společného něco s hrami ? ? [Jo, má] Tohle je stránka s informacemi o hrách apod, ne jenom o GamePlayích a trailerech ;)

Sofťáček    Stejně se mi to zdá divné. . Četl jsem článek o Windows 8, že prej uvidí, co děláte... Resp. historii. Nevím proč, ale proč se mi to zdá až moc zasahování do soukromí ? ? ? Nevím. . Sice to s tímhle článkem nemá nic společného, ale i tak ;)Sofťáčeksoftacek7270    27.9.2012 22:08 Sofťáček

Stejně se mi to zdá divné. . Četl jsem článek o Windows 8, že prej uvidí, co děláte... Resp. historii. Nevím proč, ale proč se mi to zdá až moc zasahování do soukromí ? ? ? Nevím. . Sice to s tímhle článkem nemá nic společného, ale i tak ;)

Cartman   3x   Co to je sakra za titulek? Jako v Blesku.

Hned dobře vím, proč jsem se Zingem skončil.
Cartmancartman8827
    27.9.2012 21:04
Cartman

Co to je sakra za titulek? Jako v Blesku.

Hned dobře vím, proč jsem se Zingem skončil.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12021 příspěvků), Call of duty WW II cz titulky (7 příspěvků), Budoucnost GTA série + GTA V / VI ve VR ? Názory (5 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), TERA - Pozvánka do guildy Rafani (1 příspěvek), STEAM -všechno sem (7041 příspěvků), Humble bundle -vše sem (581 příspěvků), Resident Evil (4 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků), SpellForce 3 (1 příspěvek)

Informace o hře

 

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
JCB Pioneer: Mars – dojmy z hraní

Založit kolonii na místě, které není zrovna ideální pro život je oříšek. O to víc je to složitější, když jste na to úplně sami.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC