Na internetových fórech si fanoušci plešatého agenta 47 povídají a často směřuje diskuze právě k obtížnosti. Z dosud zveřejněných informací a videí se hráči obávali, že by Hitman: Absolution mohl být příliš těžký. Ostřílení pařmeni se zase strachovali, že to bude přesně naopak a nového Hitmana proběhnou jako nic.
Dnes všechny tábory uklidnil tvůrčí celek IO Interactive, jenž zveřejnil detaily o pěti obtížnostních úrovních.
Obtížnost Easy by neměla dělat problém žádnému hráči. Nepřátelé pro vás nebudou představovat větší hrozbu, a to ani v případě, že se rozhodnete plížit, nebo naopak dáte přednost brutální síle. Výrazně byla snížena jejich reakční doba a navíc se vám doplňuje Instinct. Ten nabízí mj. nápovědu pro případ, že byste se dostali do úzkých. Pakliže byste se dostali do problému, zachrání vás checkpointy.
Obtížnost Medium už chce více zkušeností, snahy a instinktu. Již nebude tak jednoduché dostat se nepozorovaně k cíli, natož ho zneškodnit. Instinct se neregeneruje a protivníci reagují normálně. V těžkých situacích se i tak můžete spolehnout na vaše zbraně, které vám bez větších problému pomohou dostat se z bezvýchodných situací.
Hard už je ale úplně jiný šálek kávy, který bude vyhovovat především otrkaným jedincům. Nepřátel je mnohem víc a jejich reakce je také na mnohem lepší úrovni. Instinct se s užíváním vyčerpává a neobnovuje a vaše akce tak musí být bezchybně načasované. Jedinou výhodou je aktivace dalších checkpointů.
O třídu výš je obtížnost Expert. Zde nejsou žádné doplňující checkpointy. Každý váš krok si musíte postupně vybojovat, často bez použití jediné kulky.
Poslední je Purist, který se nejvíce přibližuje realitě a hodí se pro skutečné perfekcionisty. Zapomenout v ní můžete na nápovědy, pomoct a uživatelské rozhraní. Jediné s čím si budete muset vystačit je zaměřovací kříž.
Hitman: Absolution vychází 20. listopadu letošního roku na PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
taky rozdíl mezi Samem a 47 je že Sam se spoléhá na kde jaká technická udělátka zatím co 47 má jen svůj instinkt lovce
No pro mě je 47 má čistější práci nemyslím , že ji umí líp , ale ve hře je to užitečnější já u sama třeba všecko postřílím a mission completed nejsem zastáncem stealth akce a už vůbec sniperů Honzas díky za info jen píšu můj názor jak je to umě
To si vedle PETAS Pro Samovu práci je stealth důležitější, než pro ‚sedmačtyřicítku‘. Agen 47 se přece neloupává do banek a vládních objektů, nemá omezení na zabití… To že se umí převlíkat a schovávat se ve skříních nic neznamená
No splinter a hitman je skoro totéž jenom sam je trošku víc akčnější prostě takový více mariňák a 47 bych dokonce řek , že dělá více stealth akci více jak sam
skazili to uš to skoro vypadá jako splinter cell
Epiccenega tak to já taky nikdy mi nešla stealth akce jít potichu
PETAS177: já sem v Blood Money skoro každý level spustil poplach
No u hitmana si tak dám 2 nebo 3 obtížnost zas to není hra ve který bych dominoval
První 2 mohli vynechat
Mě je to jedno, jak se to jmenuje. Doufám, že ta poslední obtížnost bude hned od začátku, ať mám o srandu postaráno. Jinak se to už ani hrát nedá.
EpiCenega : Rád si ani neprdu.
Tedy ty zmíněné checkpointy mě docela děsí , pokud jde jen o počet pozic savegame, tak je to v pořádku, v opačném případě to bude zvláštní, jelikož všechny předchozí díly stavěly na nelinearitě. V případě, že ty checkpointy znamenají cokolic jiného, tak ok. Poslední dobou kvůli spoilerům raději novinky o agentovi 47 moc nesleduji.
ja tu obtížnost vidím asi tak v tomhle pořadí: normální, těžká, velice těžká, noční můra, ani si neprdneš
Sice si zahrajete až za necelé dva měsíce, ale obtížnost si vyberte již dnes!
Neskutečné…
bounty: Nj wall hack uz je rovno v hre pridany