Uživatel nepřihlášen
Deus Ex: Mankind Divided vychází 23.8.2016
   

Battlefield 4 prý i se ženskými postavami v USA, Rusku a Číně

Pondělí 5.11.2012 13:23 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Hra využije Frostbite 2 engine a poběží v 30 snímcích za vteřinu na současné generaci konzolí a 60fps na next-gen konzolích.

Na čínské stránce ChipHell se objevily nepodložené informace o již oznámeném a připravovaném Battlefield 4. Podle tamního insidera měla společnost Electronic Arts nedávno pořádat uzavřenou interní schůzku, kde se pozvaní dozvěděli první zajímavé detaily o Battlefield 4.

Pokud jim budeme věřit, tak by Battlefield 4 měl vyjít 23. října příštího roku pro současnou i budoucí generaci konzolí, tj. PC, PlayStation 3, Xbox 360, PS4 a Xbox 720. Díky novým možnostem jsou ve švédském studiu EA DICE schopni z Frostbite 2 enginu vymáčknout ještě více, hovoří se o tom, že Battlefield 4 by měl ukázat 80 procent z technologických možností Frostbite 2.

Na stávající generaci konzolí by titul měl běžet na 30 snímcích za vteřinu, zatímco u nástupců Xboxu 360 a PS3 již na 60fps (s dobrým počítačem se dostanete až na 100fps). Na PC, Xboxu 720 a PS4 bude hra podporovat 64 hráčů v multiplayeru. U X360 a PS3 to bude pochopitelně maximálně 32.

Battelfield 4 by měl dále podporovat hlasové příkazy (i v multiplayeru společně s novými nástroji a možnostmi), sdílení videí přes Battlelog, tessellation a dynamické osvětlení.

Vůbec poprvé v sérii by se měly objevit ženské postavy, za které budeme moci hrát. Samotný konflikt by měl být mezi třemi stranami, konkrétně USA, Ruskem a Čínou. Právě tyto světové velmoce povedou moderní konflikt.

Stále nám ovšem vrtá hlavou to datum vydání. 23. října vychází na středu, kdy obvykle hry moc nevycházejí a co teprve ty nové konzole? Znamená to snad, že next-gen konzole budou na trhu již na podzim příštího roku, nebo že by Battlefield 4 nejprve vyšel pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360 a později na jejich nástupce? Na tyto a další otázky si budeme muset počkat.

Co si o tom myslíte? Mohou být výše zmíněné informace alespoň z části pravdivé? Chtěli byste, aby Battlefield 4 nabídl možnost hrát za ženské postavy? Dejte nám vědět v komentářích.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Battlefield 3 na PC, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3 Screenshot ze hry Battlefield 3
Související novinky
 
Cesta k Battlefieldu 1 končí s DLC China Rising pro Battlefield 4

Cesta k Battlefieldu 1 končí s DLC China Rising pro Battlefield 4

Úterý 2.8.2016 20:52 - Čas na aktivaci přídavku máte do 9. srpna. Po přidání do knihovny vám DLC už zůstane, stejně jako ty předešlé. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Battlefield 4: Naval Strike DLC je zdarma do 26. července

Battlefield 4: Naval Strike DLC je zdarma do 26. července

Úterý 19.7.2016 20:40 - Cesta k Battlefieldu 1 se chýlí ke konci a EA už téměř nemá co rozdávat. Přečíst celý článek »

19 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Stahujte zdarma přídavek Second Assault pro Battlefield 4, máte na to opět týden

Stahujte zdarma přídavek Second Assault pro Battlefield 4, máte na to opět týden

Úterý 21.6.2016 19:50 - Akce Cesta k Battlefieldu pokračuje druhým DLC pro Battlefield 4, které do hry přidává oblíbené mapy z Battlefieldu 3. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Battlefield 4 prý i se ženskými postavami v USA, Rusku a Číně
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Monkeyskunk    Filuto: jj rikam to neni o realicnosti ale o hratelnosti. Ono sou prave takhle znevyhodneny navadeny strely, aby to nebylo zas tak lehky. Kdyz nekoho rozstrilis kulometem nebo rocketpodama, tak vetsinou vyskocit vubec nikdo nestihne. A pokud si v tanku nebo tak necem, tak kdyz ti nekdo vyskoci pred destroy, tak taky neni problem ho sundat. Ono kdyby to zas trvalo z tanku vylezt treba 5 sekund tak uz by to bylo hrozne lehky, me se to naopak libi, dodava to tomu dynamiku kdyz te treba nejaky opravar killuje repairem, tak bys vlastne nemel sanci se z toho dostat. Takhle, kdyz si ho vsimnes muzes vyskocit a killnout ho :-)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    7.11.2012 13:54 Monkeyskunk

Filuto: jj rikam to neni o realicnosti ale o hratelnosti. Ono sou prave takhle znevyhodneny navadeny strely, aby to nebylo zas tak lehky. Kdyz nekoho rozstrilis kulometem nebo rocketpodama, tak vetsinou vyskocit vubec nikdo nestihne. A pokud si v tanku nebo tak necem, tak kdyz ti nekdo vyskoci pred destroy, tak taky neni problem ho sundat. Ono kdyby to zas trvalo z tanku vylezt treba 5 sekund tak uz by to bylo hrozne lehky, me se to naopak libi, dodava to tomu dynamiku kdyz te treba nejaky opravar killuje repairem, tak bys vlastne nemel sanci se z toho dostat. Takhle, kdyz si ho vsimnes muzes vyskocit a killnout ho :-)

mongos    Filuto: ale zas třeba nezapomínat že Bf není simulátor možná by to vypadalo zajímavě ale hra si má taky zachovat hratelnost a to by už mohlo byt horší a kdoví jak moc by ty animace fungovalimongosmongos8734    7.11.2012 13:41 mongos

Filuto: ale zas třeba nezapomínat že Bf není simulátor možná by to vypadalo zajímavě ale hra si má taky zachovat hratelnost a to by už mohlo byt horší a kdoví jak moc by ty animace fungovali

Filuto    Monkeyskunk : Myslel sem jako kdyz lezes do vozidla a ven. Myslel sem aby to udelali tak ze tam bude nejaka treba 3 sekundova animace a prodleva nez z toho tanku vylezes atd... takhle do nekoho strilis jak blbec a kdyz na nej treba leti raketa ktera ho ma dodelat tak jen zmackne E, je hned venku a nic se mu nestane.Filutofiluto14430    7.11.2012 12:44 Filuto

Monkeyskunk : Myslel sem jako kdyz lezes do vozidla a ven. Myslel sem aby to udelali tak ze tam bude nejaka treba 3 sekundova animace a prodleva nez z toho tanku vylezes atd... takhle do nekoho strilis jak blbec a kdyz na nej treba leti raketa ktera ho ma dodelat tak jen zmackne E, je hned venku a nic se mu nestane.

Routa    Jó BF 4 a příští rok? Nah. To já se těším na zítra, zkusím protúrovat deset let starou mašinu s BF 2142, musí se to využít, dokd to ještě někdo hraje ^^.Routarouta8958    6.11.2012 23:09 Routa

Jó BF 4 a příští rok? Nah. To já se těším na zítra, zkusím protúrovat deset let starou mašinu s BF 2142, musí se to využít, dokd to ještě někdo hraje ^^.

Andrea    Conchar :thumbup:Andreaandrea14123    6.11.2012 22:33 Andrea

Conchar :thumbup:

Conchar    tak už dobrou noc :DConcharconchar13491    6.11.2012 22:22 Conchar

tak už dobrou noc :D

Conchar    jo a je to pro tebe Andreo :DConcharconchar13491    6.11.2012 22:17 Conchar

jo a je to pro tebe Andreo :D

Conchar    MoH z roku 2010 mě zklamal, protože měl hratelnost uplně jinou než předchůdci... modern warfare rozebírat nebudu a už vůbec ne trojku :D to je urážka nás herních konzumentů a staré klasiky:D mě se líbil battlefield 3... sice krátká kampaň, ale nejlepší k danému tématu za několik posledních let... beru to jako odreagovačku... u filmů s Arnoldem taky nikdo nečeká hlubokej příběh a smysl zabíjení :D pokud to bude vypadat pěkně a bude to nadupaný efektama, tak si u toho hezky odpočinu. Rozhodně neočekávám starýho medala, ale doufám, že to je víc než jakékoliv call of duty od 6tky vejš :D až mě to omrzí, tak to prodám...Concharconchar13491    6.11.2012 22:17 Conchar

MoH z roku 2010 mě zklamal, protože měl hratelnost uplně jinou než předchůdci... modern warfare rozebírat nebudu a už vůbec ne trojku :D to je urážka nás herních konzumentů a staré klasiky:D mě se líbil battlefield 3... sice krátká kampaň, ale nejlepší k danému tématu za několik posledních let... beru to jako odreagovačku... u filmů s Arnoldem taky nikdo nečeká hlubokej příběh a smysl zabíjení :D pokud to bude vypadat pěkně a bude to nadupaný efektama, tak si u toho hezky odpočinu. Rozhodně neočekávám starýho medala, ale doufám, že to je víc než jakékoliv call of duty od 6tky vejš :D až mě to omrzí, tak to prodám...

Andrea    Conchar: pokud se ti MOH 2010 nelibil tak do Warfigter nechod. U me to bylo za 7 ale narozdil od MW3 se mi to libilo. Jestli mas moznost si to nekde vyzkouset tak to zkus. Ja sice nebyla zklamana ale cekala jsem vic trosinku. 8-)Andreaandrea14123    6.11.2012 22:00 Andrea

Conchar: pokud se ti MOH 2010 nelibil tak do Warfigter nechod. U me to bylo za 7 ale narozdil od MW3 se mi to libilo. Jestli mas moznost si to nekde vyzkouset tak to zkus. Ja sice nebyla zklamana ale cekala jsem vic trosinku. 8-)

Conchar    Andrea: Určitě by se měli vrátit k tomu tématu... na druhou stranu je tu plno dalších možností... ještě jsem nehrál warfighter a upřímně se jej bojím hrát... už ten z roku 2010 se mi nelíbil... to nebyl medal... byla to fajn fpska, ale ne medal... teď pařím assassins 3 :D a brzo vyjde far cry 3... takže co hrát mam i tak :DConcharconchar13491    6.11.2012 21:42 Conchar

Andrea: Určitě by se měli vrátit k tomu tématu... na druhou stranu je tu plno dalších možností... ještě jsem nehrál warfighter a upřímně se jej bojím hrát... už ten z roku 2010 se mi nelíbil... to nebyl medal... byla to fajn fpska, ale ne medal... teď pařím assassins 3 :D a brzo vyjde far cry 3... takže co hrát mam i tak :D

Andrea    Conchar musim z tebou souhlasit ze MOH byl hlavne o pribehu. Jo a nezlobila bych se kdyby se MOH opet vratil do druhe svetove, prece jen je tech fps z modernich konfliktu uz moc, zacina mi chybet ...achtung . . achtung.... American. . no vsak vis. 8-)Andreaandrea14123    6.11.2012 21:32 Andrea

Conchar musim z tebou souhlasit ze MOH byl hlavne o pribehu. Jo a nezlobila bych se kdyby se MOH opet vratil do druhe svetove, prece jen je tech fps z modernich konfliktu uz moc, zacina mi chybet ...achtung . . achtung.... American. . no vsak vis. 8-)

Andrea    Conchar: je fakt ze na Rising Sun se neda jen tak zapomenout, na zacatku se dostat ven z horici lodi a kdyz jsem se dostala na palubu a nad hlavou mi prolitavala JPzera, lode okolo se potapely a horely.... no neco nezapomenutelneho. Navic opravdu dlouhe urovne na fps pro ps2, stvali me odstrelovaci v korunach stromu, kamikaze velitele co na me zniceho nic vyskocili z vysoke travy z katanou v ruce. Vojaci schovani pod zemi...jizda a stelba na slonovi.... a tak bych mohla pokracovat a pokracovat...proto se divim ze tento dil nebyl prijat z takovym nadsenim jako Frontline. Atmosfera naprosto uzasna. Na ps2 slo o paradni kousek . . :lol: :thumbup:Andreaandrea14123    6.11.2012 21:19 Andrea

Conchar: je fakt ze na Rising Sun se neda jen tak zapomenout, na zacatku se dostat ven z horici lodi a kdyz jsem se dostala na palubu a nad hlavou mi prolitavala JPzera, lode okolo se potapely a horely.... no neco nezapomenutelneho. Navic opravdu dlouhe urovne na fps pro ps2, stvali me odstrelovaci v korunach stromu, kamikaze velitele co na me zniceho nic vyskocili z vysoke travy z katanou v ruce. Vojaci schovani pod zemi...jizda a stelba na slonovi.... a tak bych mohla pokracovat a pokracovat...proto se divim ze tento dil nebyl prijat z takovym nadsenim jako Frontline. Atmosfera naprosto uzasna. Na ps2 slo o paradni kousek . . :lol: :thumbup:

Conchar   1x   Andrea: ještě k tom uzačátku... to je asi zároveň ale jediná část hry, kterou měla lepší počítačová verze medala... Pearl Harbor byl na pc delší... Na ps to byla moc krátká mise...Concharconchar13491    6.11.2012 21:13 Conchar

Andrea: ještě k tom uzačátku... to je asi zároveň ale jediná část hry, kterou měla lepší počítačová verze medala... Pearl Harbor byl na pc delší... Na ps to byla moc krátká mise...

Conchar   1x   Ändrea: a začátek rising sun byl opravdu skvělý... projížďka na slonu byla šílená :D ale nejvíc se mi líbil most přez řeku Kwai... z playstation magazinu jsem měl dokonce dvoudílnej dokument o vývoji hry... nostalgicky vzpomínám na reakci, když jsem o hře poprvé četl... s napětím očekával jak dopadla a smutným pohledem donutil otce v Globusu hru chvilku po vydání koupit :DConcharconchar13491    6.11.2012 21:11 Conchar

Ändrea: a začátek rising sun byl opravdu skvělý... projížďka na slonu byla šílená :D ale nejvíc se mi líbil most přez řeku Kwai... z playstation magazinu jsem měl dokonce dvoudílnej dokument o vývoji hry... nostalgicky vzpomínám na reakci, když jsem o hře poprvé četl... s napětím očekával jak dopadla a smutným pohledem donutil otce v Globusu hru chvilku po vydání koupit :D

Conchar   1x   Andrea: Rising Sun jsem hrál i pro dva... byla to legrace, ale ta hra mě nadchla hlavně pro příběh, kterej v té době u válečných FPS byl nadstandart :D na rozdíl od zklamání, který přinesl PA byl rising sun prostě parádní :) kulervoucí? Vypadá to, že víš o čem mluvíš xD Medal pro konzole byl vždy lepší... když si vzpomenu na misi v Arnhemu ve frontline, a když jsem poprvé uslyšel song Arnhem Knights... dodnes si tu píseň pouštím : o) o to větší radost jsem měl, když to použili znovu v airbonu... bohužel tam ta mise byla kra´toučká, leč potěšila, protože oživila vzpomínky a upřímně grafici udělali své :DConcharconchar13491    6.11.2012 21:01 Conchar

Andrea: Rising Sun jsem hrál i pro dva... byla to legrace, ale ta hra mě nadchla hlavně pro příběh, kterej v té době u válečných FPS byl nadstandart :D na rozdíl od zklamání, který přinesl PA byl rising sun prostě parádní :) kulervoucí? Vypadá to, že víš o čem mluvíš xD Medal pro konzole byl vždy lepší... když si vzpomenu na misi v Arnhemu ve frontline, a když jsem poprvé uslyšel song Arnhem Knights... dodnes si tu píseň pouštím : o) o to větší radost jsem měl, když to použili znovu v airbonu... bohužel tam ta mise byla kra´toučká, leč potěšila, protože oživila vzpomínky a upřímně grafici udělali své :D

Andrea    Conchar vpohode. Mas pravdu zenska hrdinka v MOH byla v druhem dile dokonce i na obalu krbicky. Na Rising Sun nejde zapomenout hlavne pro kulervouci zacatek...kdo hral tak vi. Medal je ma oblibena serie jiz od dob ps1. No a Rising Sun jsi zkousel hrat na rozdelene obrzovce z nekym? Byla to parada.... jojo zlatej dobrej MOH a ta hudba byla v prvnich dilech opravdu fenomenalni... :-D To z tou hrou Trespaser se ti povedlo, sranda musi bejt. . :thumbup: :-)Andreaandrea14123    6.11.2012 20:47 Andrea

Conchar vpohode. Mas pravdu zenska hrdinka v MOH byla v druhem dile dokonce i na obalu krbicky. Na Rising Sun nejde zapomenout hlavne pro kulervouci zacatek...kdo hral tak vi. Medal je ma oblibena serie jiz od dob ps1. No a Rising Sun jsi zkousel hrat na rozdelene obrzovce z nekym? Byla to parada.... jojo zlatej dobrej MOH a ta hudba byla v prvnich dilech opravdu fenomenalni... :-D To z tou hrou Trespaser se ti povedlo, sranda musi bejt. . :thumbup: :-)

Conchar   1x   Andrea: ten trespaser jsem spíš bral jako vtip... jsem si jistej, že bychom našli podstatně novější tituly s hlavním hrdinou ženského pohlaví i v FPSkách :D Jinak jsem měl na mysli právě MoH na PS1, která samozřejmě byla jiná než AA, ale odstartovala celou tu manii i se svým dokonalým soundtrackem. Následoval MoH undergroud, pak konečně AA na pc a mnohonásobně zábavnější a propracovanější frontline na ps2... osobně považuju za nejlepší díly frontline a rising sun... jinak si teď vzpomínám, že i u původního medala byla střídavě i hlavní hrdinka...Concharconchar13491    6.11.2012 20:32 Conchar

Andrea: ten trespaser jsem spíš bral jako vtip... jsem si jistej, že bychom našli podstatně novější tituly s hlavním hrdinou ženského pohlaví i v FPSkách :D Jinak jsem měl na mysli právě MoH na PS1, která samozřejmě byla jiná než AA, ale odstartovala celou tu manii i se svým dokonalým soundtrackem. Následoval MoH undergroud, pak konečně AA na pc a mnohonásobně zábavnější a propracovanější frontline na ps2... osobně považuju za nejlepší díly frontline a rising sun... jinak si teď vzpomínám, že i u původního medala byla střídavě i hlavní hrdinka...

mongos    Monkeyskunk: to teleportování myslel nejspíš to jak vstupuješ a vystupuješ z vozidla což si moc neumím představit. jinak tank superiority hraji jedině na servrch pro 16 hráčů to mám vždy jistotu že na mě něco zbude :Dmongosmongos8734    6.11.2012 16:21 mongos

Monkeyskunk: to teleportování myslel nejspíš to jak vstupuješ a vystupuješ z vozidla což si moc neumím představit. jinak tank superiority hraji jedině na servrch pro 16 hráčů to mám vždy jistotu že na mě něco zbude :D

Monkeyskunk    Filuto: protoze tady se jedna spis o hratelnost nez realicnost, napriklad behat v nejakych mapach ze spawnu ke stiham po kazde smrti by me dost rychle zaclo stvat. Jinak v modu tank superiority, se prave takhle portovat nemuzes a to me taky pekne prca kdyz si dve sekundy seknes tak na zacatku kola ti tam nezbyde vubec nic a hraci v 90% odjedou v tech stihacich samotni, takze bud pockas jak kok na dalsi spawn vozidel nebo bezis sam daleko a predaleko, coz je taktez frustrujici :-D

.... . jinak jak se portuje z vozidla ? jako myslis ze vystoupis, popripade se katapultujes ? to mi prijde celkem realne...
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    6.11.2012 16:00
Monkeyskunk

Filuto: protoze tady se jedna spis o hratelnost nez realicnost, napriklad behat v nejakych mapach ze spawnu ke stiham po kazde smrti by me dost rychle zaclo stvat. Jinak v modu tank superiority, se prave takhle portovat nemuzes a to me taky pekne prca kdyz si dve sekundy seknes tak na zacatku kola ti tam nezbyde vubec nic a hraci v 90% odjedou v tech stihacich samotni, takze bud pockas jak kok na dalsi spawn vozidel nebo bezis sam daleko a predaleko, coz je taktez frustrujici :-D

.... . jinak jak se portuje z vozidla ? jako myslis ze vystoupis, popripade se katapultujes ? to mi prijde celkem realne...

Andrea   1x   Zidpadne v realu jsou taky vojandy a umi byt pekne drsne tak proc by to nemohlo vyjit i v BF4? ? Mas strach ze by ti v multaku naklepala nejaka holka pulky ci co? :thumbup: :gun: :-DAndreaandrea14123    6.11.2012 12:50 Andrea

Zidpadne v realu jsou taky vojandy a umi byt pekne drsne tak proc by to nemohlo vyjit i v BF4? ? Mas strach ze by ti v multaku naklepala nejaka holka pulky ci co? :thumbup: :gun: :-D

zidpadne    Tak chci vidět jak tam budou lítat ženy s 50 kg kulometem plus další serepetičky...zidpadnezidpadne2496    6.11.2012 11:04 zidpadne

Tak chci vidět jak tam budou lítat ženy s 50 kg kulometem plus další serepetičky...

Chepa    Njn :DChepachepa9532    6.11.2012 08:11 Chepa

Njn :D

Filuto    dobre tak 10 kdyz nepocitam datadisky a DLC [ odkaz ]Filutofiluto14430    6.11.2012 08:04 Filuto

dobre tak 10 kdyz nepocitam datadisky a DLC [ odkaz ]

Chepa    Filuto - 13 dilu?Chepachepa9532    6.11.2012 06:50 Chepa

Filuto - 13 dilu?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Filuto    Zase ta sama doba porad dokola jako u dalsich her. Uz je mi z toho na bliti. Kdyby radsi udelali pokracovani BF 2142 nebo 1942. Navic se budou muset hodne predvist, protozenevim co vic tam chcou pridavat. Kdyby radsi opravily ty nedomyslenosti v BF 3, udelali by lip. Navic by me taky zajimalo kdy konecne za tech cca 13 dilu nebo kolik jich uz bylo konecne udelaj to ze se hrac nemuze teleportovat z/do vozidla a takovy kraviny. Nevim proc to neudelaji normalne.Filutofiluto14430    6.11.2012 00:47 Filuto

Zase ta sama doba porad dokola jako u dalsich her. Uz je mi z toho na bliti. Kdyby radsi udelali pokracovani BF 2142 nebo 1942. Navic se budou muset hodne predvist, protozenevim co vic tam chcou pridavat. Kdyby radsi opravily ty nedomyslenosti v BF 3, udelali by lip. Navic by me taky zajimalo kdy konecne za tech cca 13 dilu nebo kolik jich uz bylo konecne udelaj to ze se hrac nemuze teleportovat z/do vozidla a takovy kraviny. Nevim proc to neudelaji normalne.

Andrea    Conchar bohuzel hru Trespaser neznam a pokud jde o MOH AA tak ten prisel az po uspechu MOH na ps1 pokud se nepletu a slo o rozdilne hry. . :-DAndreaandrea14123    5.11.2012 22:25 Andrea

Conchar bohuzel hru Trespaser neznam a pokud jde o MOH AA tak ten prisel az po uspechu MOH na ps1 pokud se nepletu a slo o rozdilne hry. . :-D

Conchar   1x   Andrea: vzpomínám si, že ve hře Trespaser byla hlavní hrdinkou právě žena xD ale tyhle hry si tu většina lidí ani nepamatuje, protože byli na houbách xD často to jsou ti co považují medal of honor: allied assault za první MoH vůbec :DConcharconchar13491    5.11.2012 20:59 Conchar

Andrea: vzpomínám si, že ve hře Trespaser byla hlavní hrdinkou právě žena xD ale tyhle hry si tu většina lidí ani nepamatuje, protože byli na houbách xD často to jsou ti co považují medal of honor: allied assault za první MoH vůbec :D

mongos    No pokud příští Bf bude stejné jako Bf3 jen s pár změnami tak se to moc asi neoplatí rozhodně ne za plnou cenu jinak příští rok ma vyjít jen jedno DLC které bude poslední pro Bf3. Jinak dnes vyšel BF 1942 uplně zdarma na Originu jako dárek k výročimongosmongos8734    5.11.2012 18:53 mongos

No pokud příští Bf bude stejné jako Bf3 jen s pár změnami tak se to moc asi neoplatí rozhodně ne za plnou cenu jinak příští rok ma vyjít jen jedno DLC které bude poslední pro Bf3. Jinak dnes vyšel BF 1942 uplně zdarma na Originu jako dárek k výroči

Alphonse800    Nevím jestli je dobrý nápad vydávat další díl, když DLC do BF3 budou vycházet i příští rok a navíc znovu to samé (podobné) téma. Nějak se tam vytrácí ta motivace proč to vůbec kupovat. Co myslíte?Alphonse800alphonse8007485    5.11.2012 18:46 Alphonse800

Nevím jestli je dobrý nápad vydávat další díl, když DLC do BF3 budou vycházet i příští rok a navíc znovu to samé (podobné) téma. Nějak se tam vytrácí ta motivace proč to vůbec kupovat. Co myslíte?

Ľubor Fabian     ;-) nechapem preco ich to zo zenskima napadlo as teraz..., to us tu malo byt davno....Ľubor Fabianlubor-fabian9332    5.11.2012 18:36 Ľubor Fabian

;-) nechapem preco ich to zo zenskima napadlo as teraz..., to us tu malo byt davno....

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6640 příspěvků), DOOM se seká na jakekoliv nastaveni (12 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (310 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11486 příspěvků), Problem při zapnutí PC (21 příspěvků), Hledám hru na pc z bojovém uměním (7 příspěvků), Knihy, čtení, knihovny obecně (175 příspěvků), Panorama z her (113 příspěvků), Anime koutek (486 příspěvků), Overwatch (35 příspěvků), S.T.A.L.K.E.R (192 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Deus Ex: Černé světlo - knižní trampoty agenta Jensena

Jak se povedla kniha, která vyplňuje dějovou mezeru mezi Deus Ex: Human Revolution a Mankind Divided?

 
 
 
Souhrn novinek z Gamescomu 2016

I když se zdálo, že je letošní Gamescom skromnější než v minulých letech, přesto jsme se dočkali řady zajímavých oznámení a novinek.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
No Man's Sky - největší, ale ne nejlepší

Černý Petr letní okurkové sezóny No Man's Sky ukazuje, v čem exceluje, ale také v čem prohrává. Tenhle vesmír není pro každého.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
F1 2016 – šampionem F1 po sedmé

Už po sedmé vyšel nový ročník F1 šampionátu v herní podobě. Jak si F1 od Codemasters povede tentokrát?

 
Přečíst celý článek»Autor: scobra - Platforma: PC a konzole
 
 
Phantaruk – dobrodružství plné hrůz

Nadchlo nás dílo nezávislého polského studia podobně jako tvorba jeho výraznějších kolegů?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC

© 2010-2016 Xzone s.r.o