Uživatel nepřihlášen
   

Dragon Age 3 možná ještě větší než Skyrim

Středa 5.12.2012 18:30 - Autor: Daniel "WoLf-Cz" Kremser - Rubrika: Novinky - Zdroj: VG247 Novinka

Autoři si ze Skyrimu rádi něco půjčí a nechají se inspirovat jeho rozsahem.

Aaryn Flynn ze studia BioWare se rozpovídal o připravovaném Dragon Age 3 v novém Game Informeru a letmo se zmínil i o možné velikosti hry.

"Když se díváte na Skyrim, musíte takovouto hru obdivovat nebo o ní neustále přemýšlet. Podobné hry mění a posouvají hranice RPG a můžete z nich hodně získat. Jednou nějaké řešení obdivujete a jindy si zase říkáte, že tohle jde udělat lépe. My se necháme podobnými hrami rádi ovlivnit."

Po svázané dvojce se tak možná blíží hodně otevřená a rozsáhlá trojka, která nabídne ještě více možností než oblíbené Skyrim. Pokud se vyplní nedávné spekulace a hra by se skutečně objevila až na další generaci konzolí, nedá se ani nic jiného očekávat!

Oficiálně je Dragon Age 3 plánované na Q4 2013 pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Hra využije značně upravený engine Frostbite 2 od DICE.

Tisk
Dragon Age: Inquisition na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition
Související novinky
 
GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

Pondělí 28.9.2015 06:46 - Veškerý bonusový obsah si budete muset stáhnout z internetu. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Úterý 22.9.2015 18:15 - Edice, která zahrnuje původní hru i veškerý dodatečný obsah, vyjde už 6. října. Přečíst celý článek »

39 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Středa 16.9.2015 11:00 - Qunarijci slouží jako noví nepřátelé a podle slov tvůrců jde o zatím nejlépe vyváženou hrozbu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Dragon Age 3 možná ještě větší než Skyrim
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Ria Kon    Tak to sem zvědavá. Mohli by už konečně vypustit nějaký ten obrázek ze hry či arty postav (vím, chci toho hodně a hned :D ) .Ria Konria-kon11242    8.12.2012 10:07 Ria Kon

Tak to sem zvědavá. Mohli by už konečně vypustit nějaký ten obrázek ze hry či arty postav (vím, chci toho hodně a hned :D ) .

Chepa   1x   ACzeMiky - mas to fuk stejne v kazde hre zachranujes svet :DChepachepa9532    6.12.2012 23:10 Chepa

ACzeMiky - mas to fuk stejne v kazde hre zachranujes svet :D

Cagi    Chepa- Dík za infoCagicagi3277    6.12.2012 22:08 Cagi

Chepa- Dík za info

ACzeMiky    Chepa: Tak nejlepší ze serie je určitě 2. ME, ale ani ten mě příběhem nepohltil tak, jako DEO. ME2 je spíš taková klasická akční scifi hra, s RPG prvkama a skvělým příběhem. Ale jinak atmosferu pro mě má lepší DAO, příběh je také o hodně epičtější a silnější, no a ten krásný soundtrack. Soundtrack je podle mě prvek, který dodává celé hře šmrnc a atmosféru. A ta je vážně v DEO překypující. A dovolim si říct, že když už se bavíme o volnosti, tak i ta je v DEO větší :D. Skapco: V pohodě.ACzeMikyaczemiky13579    6.12.2012 21:54 ACzeMiky

Chepa: Tak nejlepší ze serie je určitě 2. ME, ale ani ten mě příběhem nepohltil tak, jako DEO. ME2 je spíš taková klasická akční scifi hra, s RPG prvkama a skvělým příběhem. Ale jinak atmosferu pro mě má lepší DAO, příběh je také o hodně epičtější a silnější, no a ten krásný soundtrack. Soundtrack je podle mě prvek, který dodává celé hře šmrnc a atmosféru. A ta je vážně v DEO překypující. A dovolim si říct, že když už se bavíme o volnosti, tak i ta je v DEO větší :D. Skapco: V pohodě.

Skapco    ACzeMiky : Mas pravdu je to vec nazoru...Podla mna to stalo za prd , podla teba je to zasa skvela hra. . Kazdy ma rad nieco ine...Je to len vec nazoru :-)Skapcoskapco8601    6.12.2012 17:25 Skapco

ACzeMiky : Mas pravdu je to vec nazoru...Podla mna to stalo za prd , podla teba je to zasa skvela hra. . Kazdy ma rad nieco ine...Je to len vec nazoru :-)

Chepa   1x   ACzeMiky - Mass Effect ma lepsi pribeh :DChepachepa9532    6.12.2012 16:58 Chepa

ACzeMiky - Mass Effect ma lepsi pribeh :D

ACzeMiky   1x   Skapco: Samotná hra nestojí za nic? Bože, ty jsi jeden z těch, co když nemají svět, ve kterém se můžou na několik hodin ztratit (pro mě dost nepříjemné a většinou hned vypínám) , ale místo toho máš města a lokace velké tak akorát, tak je hned všechno špatně. Jaká hra má podle tebe lepší příběh? Já žádnou takovou nehrál. A to už mám něco "napaříno". Samozřejmě mluvím o Origins. 2. díl snad ani zkoušet nebudu.ACzeMikyaczemiky13579    6.12.2012 16:29 ACzeMiky

Skapco: Samotná hra nestojí za nic? Bože, ty jsi jeden z těch, co když nemají svět, ve kterém se můžou na několik hodin ztratit (pro mě dost nepříjemné a většinou hned vypínám) , ale místo toho máš města a lokace velké tak akorát, tak je hned všechno špatně. Jaká hra má podle tebe lepší příběh? Já žádnou takovou nehrál. A to už mám něco "napaříno". Samozřejmě mluvím o Origins. 2. díl snad ani zkoušet nebudu.

Chepa   2x   Skapco - a proto je to jedno z Nejlepsich RPG vsech dob ze (mluvim o 1) ... nemluv za vsechny ale za sebe
Cagi - nevrátí ... Bioware uz davno ohlasilo ze hlavni hrdina bude Human a tecka
Chepachepa9532
    6.12.2012 15:34
Chepa

Skapco - a proto je to jedno z Nejlepsich RPG vsech dob ze (mluvim o 1) ... nemluv za vsechny ale za sebe
Cagi - nevrátí ... Bioware uz davno ohlasilo ze hlavni hrdina bude Human a tecka

Skapco    Dragon age 1, 2 stal za uplne hovno.... Treti diel bude natom urcite podobne...Darmo bude mat velke lokacie kedze samotna hra nestoji za nicSkapcoskapco8601    6.12.2012 15:00 Skapco

Dragon age 1, 2 stal za uplne hovno.... Treti diel bude natom urcite podobne...Darmo bude mat velke lokacie kedze samotna hra nestoji za nic

Cagi   1x   To je super TESV mám strašne rád a pokud´ to nezmrví tak to bude paráda.
A mohly by vrátit trpaslíky a elfi
Cagicagi3277
    6.12.2012 14:48
Cagi

To je super TESV mám strašne rád a pokud´ to nezmrví tak to bude paráda.
A mohly by vrátit trpaslíky a elfi

Balthasar    Určitě bude větší než předchozí hry.... kouknětě na GTA. Taky každým novým dílem bylo město větší a větší.... . takže ani u DA 3 nebude mapa stejná ne-li menší než předchozí tituly či jejich konkurence.... :nah:Balthasarbalthasar14406    6.12.2012 08:36 Balthasar

Určitě bude větší než předchozí hry.... kouknětě na GTA. Taky každým novým dílem bylo město větší a větší.... . takže ani u DA 3 nebude mapa stejná ne-li menší než předchozí tituly či jejich konkurence.... :nah:

Kesl   1x   snad to bude bomba jako DA2 =)Keslkesl9746    6.12.2012 05:34 Kesl

snad to bude bomba jako DA2 =)

Xenus    Zkusil někdy někdo makat pod tlakem? ? ... Já se jen tak ptám.... to většinou něco sesmolíta.... i ve škole domácí úkol když ho před hodinou sesmolíte tak je buď poloviční nebo něco chybí v jiné hodině. :-)
V dnešní době hodnotit hry ani nevím už nemám ani chuť říkat na to nic. :-)
Xenusxenus11712
    6.12.2012 01:07
Xenus

Zkusil někdy někdo makat pod tlakem? ? ... Já se jen tak ptám.... to většinou něco sesmolíta.... i ve škole domácí úkol když ho před hodinou sesmolíte tak je buď poloviční nebo něco chybí v jiné hodině. :-)
V dnešní době hodnotit hry ani nevím už nemám ani chuť říkat na to nic. :-)

Chepa   1x   Na dvojce me hlavne mrzelo ze ty lokace ani nevykompenzovaly moznosti pribehu ... rozhodovani je tam jen na efekt ... nema zadnej smysl vzdy vse skonci stejne a je fuk co udelate ... DA1 ME 1 a 2 takove nebylo ...
Bioware de cim dal vic ke dnu... ated kdyz odeslo hodne dulezitejch lidi
Chepachepa9532
    6.12.2012 00:30
Chepa

Na dvojce me hlavne mrzelo ze ty lokace ani nevykompenzovaly moznosti pribehu ... rozhodovani je tam jen na efekt ... nema zadnej smysl vzdy vse skonci stejne a je fuk co udelate ... DA1 ME 1 a 2 takove nebylo ...
Bioware de cim dal vic ke dnu... ated kdyz odeslo hodne dulezitejch lidi

Spiker    to spíš vidim jako mínus, mám radši malé, ale o to propracovanější světy, kde nemusim 10 minut cestovat...Spikerspiker9010    6.12.2012 00:25 Spiker

to spíš vidim jako mínus, mám radši malé, ale o to propracovanější světy, kde nemusim 10 minut cestovat...

Chepa   2x   Proc ne ... nejdriv udelaj perfektni hru kde ty lokace sou krasne a ne moc velke ... (jako skyrim) potom udelaj hru ktera ma lokace hnusny jak prdel a o velikosti nemluve ... a ted udelaj otevrenej svet kterej se ke dragon age vubec nehodi a jeste na frost bite 2 enginu ... zacinam mit takovej ten pocit ..."dalsi dragon age bude totalni shit"Chepachepa9532    6.12.2012 00:05 Chepa

Proc ne ... nejdriv udelaj perfektni hru kde ty lokace sou krasne a ne moc velke ... (jako skyrim) potom udelaj hru ktera ma lokace hnusny jak prdel a o velikosti nemluve ... a ted udelaj otevrenej svet kterej se ke dragon age vubec nehodi a jeste na frost bite 2 enginu ... zacinam mit takovej ten pocit ..."dalsi dragon age bude totalni shit"

zidpadne    @Silent máš pravdu taky jsem musel kupovat ramky 4GB mě nestačilo na BF3zidpadnezidpadne2496    5.12.2012 22:57 zidpadne

@Silent máš pravdu taky jsem musel kupovat ramky 4GB mě nestačilo na BF3

Finch182    dragon age ale nema online mp, tu nebude treba tolko ramky. ale suhlasim ze na grafiku to bude zahul. a nejak mi nejde do hlavy ze internetovy prehliadac a 1, 5gb. ja mam pri opere, icq a vlc playerom a nejakymi dalsimi ako eset max 1, 4gb. mam 6gb a dostavam sa maximalne po hranicu 75% ale online hry nehravamFinch182finch1826496    5.12.2012 22:49 Finch182

dragon age ale nema online mp, tu nebude treba tolko ramky. ale suhlasim ze na grafiku to bude zahul. a nejak mi nejde do hlavy ze internetovy prehliadac a 1, 5gb. ja mam pri opere, icq a vlc playerom a nejakymi dalsimi ako eset max 1, 4gb. mam 6gb a dostavam sa maximalne po hranicu 75% ale online hry nehravamKomentář byl autorem naposledy upraven 5.12.2012 22:58

Původní verze před úpravami:dragon age ale nema online mp, tu nebude treba tolko ramky. ale suhlasim ze na grafiku to bude zahul

LanceCZ   1x   ParádaLanceCZlancecz12769    5.12.2012 22:43 LanceCZ

Paráda

Xenus    EthanMars: Taky si nehrál Planetside 2? Min. 4GB RAM ( realu 0-15 fps při setkání 400lidí na jednom místě.... 120fps a více jen sám na odlehlém okolí) :-) dop. 6GB ram .... a bez 1GB VRAM to nespustíš a tu já mám :-)Xenusxenus11712    5.12.2012 22:21 Xenus

EthanMars: Taky si nehrál Planetside 2? Min. 4GB RAM ( realu 0-15 fps při setkání 400lidí na jednom místě.... 120fps a více jen sám na odlehlém okolí) :-) dop. 6GB ram .... a bez 1GB VRAM to nespustíš a tu já mám :-)

EthanMars   1x   Silent : To, že nějaká hra dle jejich tvůrců potřebuje klidně i 10GB RAM, neznamená, že jinej tvůrčí celek netvytvoří dvakrát větší a hezčí hru na 5GB RAM. Hry dělaj jen lidi. A né všichni si umijou poradit stejně dobře, jako ti druzí.EthanMarsethanmars15877    5.12.2012 21:57 EthanMars

Silent : To, že nějaká hra dle jejich tvůrců potřebuje klidně i 10GB RAM, neznamená, že jinej tvůrčí celek netvytvoří dvakrát větší a hezčí hru na 5GB RAM. Hry dělaj jen lidi. A né všichni si umijou poradit stejně dobře, jako ti druzí.

ltr33    cim vetsi tim lepsi.... . krome u herltr33ltr3311336    5.12.2012 21:49 ltr33

cim vetsi tim lepsi.... . krome u her

Xenus    Silent: Tak to jsme na tom oba dva jsem ... na notasu a planetside 2 tady nerozjedu xDXenusxenus11712    5.12.2012 20:47 Xenus

Silent: Tak to jsme na tom oba dva jsem ... na notasu a planetside 2 tady nerozjedu xD

Silent    PS: Xenus davam ti bojovy ukol:) vyrid tomasovi nebo jinacimu bosovi v planetside 2 at me nevyhazuje z platonu. Nejsem neaktivni jenom se stehuji tak si zarizuji novou linku. NICK"SneakyBadAss. pisu to sem kdyby neprisla PM. DikySilentsilent2464    5.12.2012 20:42 Silent

PS: Xenus davam ti bojovy ukol:) vyrid tomasovi nebo jinacimu bosovi v planetside 2 at me nevyhazuje z platonu. Nejsem neaktivni jenom se stehuji tak si zarizuji novou linku. NICK"SneakyBadAss. pisu to sem kdyby neprisla PM. Diky

Žolík   1x   Podporuju schvaluju davejte to sem ! :)Žolíkzolik14405    5.12.2012 20:38 Žolík

Podporuju schvaluju davejte to sem ! :)

ACzeMiky   1x   To by bylo jedině dobře.ACzeMikyaczemiky13579    5.12.2012 20:23 ACzeMiky

To by bylo jedině dobře.

Xenus    finch182: Jak říká Silent... zahrej si Planetside 2 a vykládej něco o mé 4GB ramce... :-)Xenusxenus11712    5.12.2012 20:09 Xenus

finch182: Jak říká Silent... zahrej si Planetside 2 a vykládej něco o mé 4GB ramce... :-)

Silent    navic s vice RAM si muzes tvorit RAM disky ktere jsou 100x ne li 1000x rychlejsi nez SD diskySilentsilent2464    5.12.2012 20:01 Silent

navic s vice RAM si muzes tvorit RAM disky ktere jsou 100x ne li 1000x rychlejsi nez SD diskyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Silent   3x   @finch182: Bracho tahle moudrost ze 4gb staci je daaavno pryc. Zkus si pohrat v planetside2 s par parametry a bude ti brat i pres 10Gb, ale abych dal realnejsi priklad. Takovy battlefield 3 bere CCA 3. 5GB RAM. To by stacilo, ale musi se vzit do uvahy, ze pri hrani se pouziva i internetovy prohlizec napr pri Battlefield 3 je nutny battlelog. A samotny prohlizec jenom bere 1. 50 GB CCA. A to jenom s par zalozkami. do toho zapocitame i origin ktery take bere podobne a dela to CCA 6. 50GB! . Takze na papiru 4GB 100%, ale realita je jina a budes hluboko pod limitem. Navic v dobe kdy 8GB RAM DDR3 stoji 1000 a 16GB stoji 1x tolik jsou takove moudrosti naprosto smesne. :)Silentsilent2464    5.12.2012 19:57 Silent

@finch182: Bracho tahle moudrost ze 4gb staci je daaavno pryc. Zkus si pohrat v planetside2 s par parametry a bude ti brat i pres 10Gb, ale abych dal realnejsi priklad. Takovy battlefield 3 bere CCA 3. 5GB RAM. To by stacilo, ale musi se vzit do uvahy, ze pri hrani se pouziva i internetovy prohlizec napr pri Battlefield 3 je nutny battlelog. A samotny prohlizec jenom bere 1. 50 GB CCA. A to jenom s par zalozkami. do toho zapocitame i origin ktery take bere podobne a dela to CCA 6. 50GB! . Takze na papiru 4GB 100%, ale realita je jina a budes hluboko pod limitem. Navic v dobe kdy 8GB RAM DDR3 stoji 1000 a 16GB stoji 1x tolik jsou takove moudrosti naprosto smesne. :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Dominikl   1x   velká mapa nemá vliv na tvoje pc ta mapa se bude načítat po částech jako v předchozích dílechDominikldominikl8970    5.12.2012 19:34 Dominikl

velká mapa nemá vliv na tvoje pc ta mapa se bude načítat po částech jako v předchozích dílech

Diskuze na fóru

Battlefield 1 nahrávání ? (6 příspěvků), Hledám hru (3 příspěvky), STEAM -všechno sem (6996 příspěvků), Co byste na Zingu změnili/vylepšili? (219 příspěvků), Jules Verne (5 příspěvků), Visual c++ error!!! (2 příspěvky), Trance - Progressive Mix 42* (399 příspěvků), Overwatch - prodej uctu (13 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Dead Cells – první dojmy z děsivých katakomb

Stabilní dávka napětí v pixelových kulisách.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gray Skies, Dark Waters – labutí píseň jedné rodiny

Vivian Garrett před rokem zmizela beze stopy. Kam se poděla a co za sebou nechala?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC
 
 
Splatoon 2 - barevné šílenství

Druhý Splatoon je bezesporu další skvělou hrou pro Switch. Dokáže ale zaujmout i zapřísáhlé multiplayeristy?

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole