Uživatel nepřihlášen
   

Podíváme se v dalším DLC pro Skyrim na zoubek Redguardům?

Pondělí 7.1.2013 10:40 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

V pořadí již třetí DLC pro Skyrim - Dragonborn je sotva venku a na nás se sypou další zvěsti o dalším DLC.

Tentokrát bychom se měli blíže seznámit s rasou Redguardů, s níž jsme se mohli v původním Skyrimu setkat pouze párkrát. Bethesda již v roce 2012 zaregistrovala několik značek pro Redguard, stejně jako k předchozím DLC, než je oficiálně odhalila.

Otázkou však zůstává: Jde opravdu o další DLC? Podíváme se do rodné země Redguardů (Hammerfall)?

Bethesda se k ničemu zatím nechce vyjadřovat. Peter Hines však na svém Twitteru při dotazu na Redguard DLC odpověděl následovně: "Omlouvám se, ale nekomentuji každou spekulaci."

Pokud by o nové DLC nešlo, Peter Hines nebo kdokoliv z Bethesdy by tyto spekulace vyvrátili. Musíme jen čekat a doufat.

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Podíváme se v dalším DLC pro Skyrim na zoubek Redguardům?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
connor2    říkam si, není už těch DLC pro skyrim nějak moc ?connor2connor216521    8.1.2013 21:27 connor2

říkam si, není už těch DLC pro skyrim nějak moc ?

Marigold    Malcolm : Zkus aplikovat onen overhaul a uvidíš, jak to celému světu vdechne naprosto nový kabátek. Každopádně z toho, jak píšeš, že jsi "viděl jen houby a bažiny" usuzuji, že jsi viděl jen začáteční oblast okolo vesničky Seyda Neen. Kdyby jsi cestoval dále, tak bys poznal naprosto jiné, travnaté lokace se spoustou fauny a flory. Podívej se třeba zde v traileru : [ odkaz ]Marigoldmarigold5573    8.1.2013 17:29 Marigold

Malcolm : Zkus aplikovat onen overhaul a uvidíš, jak to celému světu vdechne naprosto nový kabátek. Každopádně z toho, jak píšeš, že jsi "viděl jen houby a bažiny" usuzuji, že jsi viděl jen začáteční oblast okolo vesničky Seyda Neen. Kdyby jsi cestoval dále, tak bys poznal naprosto jiné, travnaté lokace se spoustou fauny a flory. Podívej se třeba zde v traileru : [ odkaz ]

Malcolm   1x   Marigold: wow dekuju za vyčerpavajicí odpoveď uplně jsem s toho dostal chuť si Morrowind nahrat. S tim soundtrackem musim souhlasit, main theme asi nepřekonala žadna jina TES hra a The Road Most Travelled je taky nehorazna pecka :) skratka Jeremy Soule prostě válí. O rozmanitosti rozhodování jsem toho také hodně slyšel. Ale asi jedinej duvod proc u Morrowindu moc dlouho nevydržim ... no proste mě se nelibi to prostredi ty houby a vsude baziny, stejný duvod proc jsem nedorhal Shivering Isle. Proto mam radši Oblivion který je svým prostředím normálnější a pro mě přitažlivější zkrátka maš si v něm chuť sednout do travy kouřit dýmku a relaxovat :D (jeste ze to diky modum jde :thumbup: )Malcolmmalcolm8346    8.1.2013 15:58 Malcolm

Marigold: wow dekuju za vyčerpavajicí odpoveď uplně jsem s toho dostal chuť si Morrowind nahrat. S tim soundtrackem musim souhlasit, main theme asi nepřekonala žadna jina TES hra a The Road Most Travelled je taky nehorazna pecka :) skratka Jeremy Soule prostě válí. O rozmanitosti rozhodování jsem toho také hodně slyšel. Ale asi jedinej duvod proc u Morrowindu moc dlouho nevydržim ... no proste mě se nelibi to prostredi ty houby a vsude baziny, stejný duvod proc jsem nedorhal Shivering Isle. Proto mam radši Oblivion který je svým prostředím normálnější a pro mě přitažlivější zkrátka maš si v něm chuť sednout do travy kouřit dýmku a relaxovat :D (jeste ze to diky modum jde :thumbup: )

Marigold   1x   Malcolm : Je toho strašně moc a bylo by to na několik hodin, než bych vše vypsal. Ve zkratce jsou to zejména tyto věci :
1. Nepřeberné množství možností, za jakou postavu hrát, tedy jakým stylem hrát, jelikož můžeš být zároveň mág, bojovník, zloděj, či specialiasta na některé školy magie, alchymii, enchanting, také se můžeš stát upírem (a přidat se k jednomu ze 3. upírských klanů, každý z nich má vlastní příběhovou linku) či vlkodlakem, což také mění způsob hry.
2. Neskutečně promakané a bohaté RPG prvky a možnost přidat se k obřímu počtu různých guild a uskupení, což doposud žádné jiné RPG nenabídlo (pokud ano, tak mne prosím opravte) . Počítej se mnou - Cech bojovníků, Cech mágů, Cech zlodějů, Císařská legie, Císařský kult, Císařský chrám, Morag Tong (vrahouni) , 3 šlechtické rody - Redoran, Hlaalu, Telvani, přičemž po aplikaci módů se jde přidat se ke všem třem vzájemně si konkurujícím rodům zároveň, jinak pouze k jednomu, ale při využití určité herní situace, lze být součástí určitých dvou. Dále je zde mnoho úkolů pro daedrické prince a princezny, velmi bohatá hlavní příběhová linie a opravdu mnoho vedlejších a drobnějších úkolů, řada z nich je velmi zajímavých, neotřelých a často i vtipných. Plus si k tomu všemu připočtěme hlavní dějovou linku obou datadisků - Tribunal a Bloodmoon a sadu jejich vedlejších úkolů, v Bloodmoonu je navíc nová frakce - East Empire Company, tedy těžařská společnost, jejímž předákem se můžete stát a postavit si tak nádherný srub na území zasněženého Solstheimu.
3. Velmi zajímavá a propracovaná hlavní dějová linie (což je společným rysem všech TES her) , která mne bavila daleko více než ta oblivionská či skyrimská.
4. Neopakovatelná atmosféra a herní zážitek, kterou neskutečně umocňuje až božský soundtrack, který řadím k jedněm z nejlepších herních či RPG soundtracků vůbec (a to jich mám pěknou sbírku) .
5. Hratelnost - lehce souvisí už s bodem 1. Lze například sbírat byliny a vytvářet roztodivné alchymystické kombinace, chytat duše nepřátel do soulgemů a následně si vytvářet vlastní očarované předměty, vytvářet si vlastní kouzla! apod. U všech těchto činností jde různě experimentovat a mohou vznikat zábavné šílenosti.
6. Volnost, nelinearita, old school RPG - naprosto svobodná volba, kdy, jak a proč plnit jednotlivé úkoly, ať už se jedná o hlavní dějovou linku, úkoly pro jednotlivé frakce či úplně vedlejší. Hra navíc ani v nejmenší nevede hráče za ručičku, mnohdy prostě nevíte, jak dále v určitém úkolu, musíte často zpovídat běžném obyvatele v dané lokaci či prostě hledat na vlastní pěst. Odměna za tyto občasné obtíže je neskutečná a pocit zadostiučinění neopakovatelný.
7. Obrovská fanouškovská základna a modařská komunita - důkazem toho, že tuto hru hráči prostě milují je také to, že dodnes pro 11 let (! ) starý Morrowind vzniká každou chvíli několik nových modů, které hru pro stránce grafické, zvukové či hratelnostní posunují ještě výše. Morrowind Graphic and Sounds Overhaul 3. 0 je pak třešničkou na dortu, kdy po 5ti leté fanouškovské práci vznikla letos v září naprosto úžasná herní předělávka, díky níž se na Morrowind kouká s bradou až na zemi, jelikož snese srovnání s nejmodernějšími hrami a některé nynější graficky i zahanbí. Navíc je celá předělávka až podezřele jednoduchá na instalaci, což dříve tak nebylo. Některé podobné předělávky měly desítky stránek instalačních dokumentů a milion souborů, zde je dokument o jedné straně! , některé části instalaci jsou plně zautomatizované, takže jen můžete sedět a čekat, až se "to udělá". Rozhodně tento Overhaul doporučuji, nebudete litovat.

To bude asi takových 7 bodů, které mne právě napadají, proč právě Morrowind a proč právě Morrowind je pro mne jakožto RPG entuziastika jedním z nejlepších a možná i nejlepším a nejoblíbenějším RPG pod sluncem.
Marigoldmarigold5573
    8.1.2013 10:41
Marigold

Malcolm : Je toho strašně moc a bylo by to na několik hodin, než bych vše vypsal. Ve zkratce jsou to zejména tyto věci :
1. Nepřeberné množství možností, za jakou postavu hrát, tedy jakým stylem hrát, jelikož můžeš být zároveň mág, bojovník, zloděj, či specialiasta na některé školy magie, alchymii, enchanting, také se můžeš stát upírem (a přidat se k jednomu ze 3. upírských klanů, každý z nich má vlastní příběhovou linku) či vlkodlakem, což také mění způsob hry.
2. Neskutečně promakané a bohaté RPG prvky a možnost přidat se k obřímu počtu různých guild a uskupení, což doposud žádné jiné RPG nenabídlo (pokud ano, tak mne prosím opravte) . Počítej se mnou - Cech bojovníků, Cech mágů, Cech zlodějů, Císařská legie, Císařský kult, Císařský chrám, Morag Tong (vrahouni) , 3 šlechtické rody - Redoran, Hlaalu, Telvani, přičemž po aplikaci módů se jde přidat se ke všem třem vzájemně si konkurujícím rodům zároveň, jinak pouze k jednomu, ale při využití určité herní situace, lze být součástí určitých dvou. Dále je zde mnoho úkolů pro daedrické prince a princezny, velmi bohatá hlavní příběhová linie a opravdu mnoho vedlejších a drobnějších úkolů, řada z nich je velmi zajímavých, neotřelých a často i vtipných. Plus si k tomu všemu připočtěme hlavní dějovou linku obou datadisků - Tribunal a Bloodmoon a sadu jejich vedlejších úkolů, v Bloodmoonu je navíc nová frakce - East Empire Company, tedy těžařská společnost, jejímž předákem se můžete stát a postavit si tak nádherný srub na území zasněženého Solstheimu.
3. Velmi zajímavá a propracovaná hlavní dějová linie (což je společným rysem všech TES her) , která mne bavila daleko více než ta oblivionská či skyrimská.
4. Neopakovatelná atmosféra a herní zážitek, kterou neskutečně umocňuje až božský soundtrack, který řadím k jedněm z nejlepších herních či RPG soundtracků vůbec (a to jich mám pěknou sbírku) .
5. Hratelnost - lehce souvisí už s bodem 1. Lze například sbírat byliny a vytvářet roztodivné alchymystické kombinace, chytat duše nepřátel do soulgemů a následně si vytvářet vlastní očarované předměty, vytvářet si vlastní kouzla! apod. U všech těchto činností jde různě experimentovat a mohou vznikat zábavné šílenosti.
6. Volnost, nelinearita, old school RPG - naprosto svobodná volba, kdy, jak a proč plnit jednotlivé úkoly, ať už se jedná o hlavní dějovou linku, úkoly pro jednotlivé frakce či úplně vedlejší. Hra navíc ani v nejmenší nevede hráče za ručičku, mnohdy prostě nevíte, jak dále v určitém úkolu, musíte často zpovídat běžném obyvatele v dané lokaci či prostě hledat na vlastní pěst. Odměna za tyto občasné obtíže je neskutečná a pocit zadostiučinění neopakovatelný.
7. Obrovská fanouškovská základna a modařská komunita - důkazem toho, že tuto hru hráči prostě milují je také to, že dodnes pro 11 let (! ) starý Morrowind vzniká každou chvíli několik nových modů, které hru pro stránce grafické, zvukové či hratelnostní posunují ještě výše. Morrowind Graphic and Sounds Overhaul 3. 0 je pak třešničkou na dortu, kdy po 5ti leté fanouškovské práci vznikla letos v září naprosto úžasná herní předělávka, díky níž se na Morrowind kouká s bradou až na zemi, jelikož snese srovnání s nejmodernějšími hrami a některé nynější graficky i zahanbí. Navíc je celá předělávka až podezřele jednoduchá na instalaci, což dříve tak nebylo. Některé podobné předělávky měly desítky stránek instalačních dokumentů a milion souborů, zde je dokument o jedné straně! , některé části instalaci jsou plně zautomatizované, takže jen můžete sedět a čekat, až se "to udělá". Rozhodně tento Overhaul doporučuji, nebudete litovat.

To bude asi takových 7 bodů, které mne právě napadají, proč právě Morrowind a proč právě Morrowind je pro mne jakožto RPG entuziastika jedním z nejlepších a možná i nejlepším a nejoblíbenějším RPG pod sluncem.

Honzas4400 člen redakce    Morrowind byl ve své době prakticky revolucí na poli RPG. Otevřený svět, nepředstavitelné množství questů a módů, velká podpora komunity... (Podobné hry byli už dříve, ale tohle bylo takový... Víc) Takhle pokračoval i Oblivion a Skyrim. Ale Morrowind je prostě jedinečným svým prostředím a... byl první :DHonzas4400honzas4400274    7.1.2013 19:04 Honzas4400

Morrowind byl ve své době prakticky revolucí na poli RPG. Otevřený svět, nepředstavitelné množství questů a módů, velká podpora komunity... (Podobné hry byli už dříve, ale tohle bylo takový... Víc) Takhle pokračoval i Oblivion a Skyrim. Ale Morrowind je prostě jedinečným svým prostředím a... byl první :D

Malcolm    Marigold: ja bych chtel jenom pochopit proč vetsina hracu uprednostnuje s tech starsich pecek prave ten Morrowind. Ja jsem teda hral jen nakou chvili ten zacatek ale celkem depresivni houbove prostredi a opravdu spatny bojovy system me u to ho dlouho neudrzel oproti takovemu Oblivionu u ktereho prochazeni krajinou byl vazne pozitek :DMalcolmmalcolm8346    7.1.2013 16:36 Malcolm

Marigold: ja bych chtel jenom pochopit proč vetsina hracu uprednostnuje s tech starsich pecek prave ten Morrowind. Ja jsem teda hral jen nakou chvili ten zacatek ale celkem depresivni houbove prostredi a opravdu spatny bojovy system me u to ho dlouho neudrzel oproti takovemu Oblivionu u ktereho prochazeni krajinou byl vazne pozitek :D

versace186   1x   JJ morrowind, to boli krásne časi v tej dobe ked som to hral, ma to uplne pohltilo, ale bolo to aj vekom samozrejme čím ste starší, tým menej ste z niečoho ohúrený, aspoň u mňa to tak je... :Dversace186versace1868620    7.1.2013 14:59 versace186

JJ morrowind, to boli krásne časi v tej dobe ked som to hral, ma to uplne pohltilo, ale bolo to aj vekom samozrejme čím ste starší, tým menej ste z niečoho ohúrený, aspoň u mňa to tak je... :D

Marigold   1x   Zhruba již týden teď hraji svůj nejoblíbenější Morrowind, pro který vyšel po 5ti letech veleočekáný Graphic and Sounds Overhaul 3. 0 a musím říci, že jsem léta nebyl tak nadšený. Morrowind rázem vypadá daleko daleko lépe než Oblivion a v očích některých vyrovná i Skyrim. Nádherně ostré textury úplně všeho, obrovský dohled, stromy a spoustu dalšího. Mám to nastaveno zhruba na vysoký stupeň a je to náročnější než Skyrim. Mám už ale pár let starou sestavu. Na maximální nastavení to musí být totální orgasmus. Pro zájemce zde : [ odkaz ]Marigoldmarigold5573    7.1.2013 11:13 Marigold

Zhruba již týden teď hraji svůj nejoblíbenější Morrowind, pro který vyšel po 5ti letech veleočekáný Graphic and Sounds Overhaul 3. 0 a musím říci, že jsem léta nebyl tak nadšený. Morrowind rázem vypadá daleko daleko lépe než Oblivion a v očích některých vyrovná i Skyrim. Nádherně ostré textury úplně všeho, obrovský dohled, stromy a spoustu dalšího. Mám to nastaveno zhruba na vysoký stupeň a je to náročnější než Skyrim. Mám už ale pár let starou sestavu. Na maximální nastavení to musí být totální orgasmus. Pro zájemce zde : [ odkaz ]

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ken Follett’s The Pillars of Earth – stavění katedrály podle knižní předlohy

První část hry „Z popela“ nabízí prolog k rozsáhlému příběhu o stavbě katedrály a o osudech lidí s ní spojenými.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a konzole
 
 
Dungeons 3 – ničte, palte, pleňte, vše je dovoleno!

Už vás nebaví hrdinské chování hlavních postav pohádkových příběhů? Odhalte svou temnou stránku v kůži mladé elfky vládnoucí smrduté kobce!

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole