Uživatel nepřihlášen
   

Dragon Age 3 bude překrásné díky Frostbite 2 engine

Úterý 22.1.2013 14:28 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Eclipse engine je omezovat, zatímco Frostbite 2 si nemohou vynachválit.

BioWare začíná pomaličku, ale jistě lákat na svůj připravovaný titul Dragon Age 3: Inquisition. V nejnovějším čísle oficiálního Xbox magazínu se o něm rozpovídal umělecký ředitel a hlavní grafik Neil Thompson, který si postěžoval na předešlý Eclipse engine, na němž běžely oba díly Dragon Age, a do nebes vychválit Frostbite 2 engine.

Právě technologii švédského studia EA DICE, které ji představilo v Battlefield 3, si BioWare upravilo, aby ji mohlo využít v nadcházejícím Dragon Age. Thompson nešetřil chválou, nechal se slyšet, že díky Frostbite 2 engine vytváření neuvěřitelně překrásné fantasy dobrodružství.

"Dragon Age: Origins a Dragon Age 2 jsme vytvořili na našem Eclipse engine, který začal po vydání Dragon Age 2 skřípat. U Inquisition využíváme Frostbite 2 engine, což je překvapivě silná technologie," rozpovídal se Thompson pro oficiální Xbox magazín.

Podle jeho slov byli grafici Dragon Age zklamáni, když viděli svou práci ve finální podobě ztvárněnou pomocí Eclipse enginu. Oproti tomu s Frostbite 2 engine se jim podařilo vytvořit úžasné věci, které dříve nemohli realizovat kvůli zastaralé technologii.

"Dragon Age 3: Inquisition vypadá překrásně. Myslím, že nebudete zklamáni, až začneme zveřejňovat screenshoty, protože jsme alespoň podle mě vytvořili něco speciálního," dodal Thompson.

Nám nezbývá než si na tu krásu počkat. Podle všeho by to již nemuselo trvat dlouho. Prozatím si čas můžete zkrátit v naší galerii, kde naleznete koncepční artworky.





Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Dragon Age: Inquisition na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition
Související novinky
 
GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

Pondělí 28.9.2015 06:46 - Veškerý bonusový obsah si budete muset stáhnout z internetu. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Úterý 22.9.2015 18:15 - Edice, která zahrnuje původní hru i veškerý dodatečný obsah, vyjde už 6. října. Přečíst celý článek »

39 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Středa 16.9.2015 11:00 - Qunarijci slouží jako noví nepřátelé a podle slov tvůrců jde o zatím nejlépe vyváženou hrozbu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Dragon Age 3 bude překrásné díky Frostbite 2 engine
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Chepa    Dyt je na tom videt ze je to art :DChepachepa9532    24.1.2013 19:41 Chepa

Dyt je na tom videt ze je to art :D

trissana    Myslíte, že to je ingame? [ odkaz ]trissanatrissana12334    24.1.2013 19:24 trissana

Myslíte, že to je ingame? [ odkaz ]

Karui    Myslíte že to bude na současné konzole ?Karuikarui15521    24.1.2013 18:16 Karui

Myslíte že to bude na současné konzole ?

M!tj@88    thundeus: :thumbup: :-)M!tj@88mtj8816585    23.1.2013 18:44 M!tj@88

thundeus: :thumbup: :-)

thundeus    M! tj@88 - Na to jsem nepomyslel :) Díky za připomínkuthundeusthundeus16362    23.1.2013 18:41 thundeus

M! tj@88 - Na to jsem nepomyslel :) Díky za připomínku

SamFisher    thundeus a M! tj@88: :thumbup: :-)SamFishersamfisher16017    23.1.2013 18:26 SamFisher

thundeus a M! tj@88: :thumbup: :-)

M!tj@88    thundeus: Však je to agent to je jasný že se mu to líbí :-DM!tj@88mtj8816585    23.1.2013 18:11 M!tj@88

thundeus: Však je to agent to je jasný že se mu to líbí :-D

thundeus    SamFisher - Tak to ti gratuluji, přeci jen, honičky v autě a přestřelka v Pákistánu je pěkný zážitek :-Dthundeusthundeus16362    23.1.2013 18:09 thundeus

SamFisher - Tak to ti gratuluji, přeci jen, honičky v autě a přestřelka v Pákistánu je pěkný zážitek :-D

Ria Kon    Monkeyskunk: S tim MP a koncem... Extended Cut to opravil, takže teď už i půlka většiny assetů stačí (50% MP) . Ale původně například nešlo dosáhnout "breath" scény u destroy, pokud člověk nehrál MP.
Jinak s tebou souhlasím :)
Ria Konria-kon11242
    23.1.2013 18:05
Ria Kon

Monkeyskunk: S tim MP a koncem... Extended Cut to opravil, takže teď už i půlka většiny assetů stačí (50% MP) . Ale původně například nešlo dosáhnout "breath" scény u destroy, pokud člověk nehrál MP.
Jinak s tebou souhlasím :)

SamFisher    Mě se MoH: Warfighter líbil více než první MoH 2010, to rozhodně jo.... :-DSamFishersamfisher16017    23.1.2013 17:15 SamFisher

Mě se MoH: Warfighter líbil více než první MoH 2010, to rozhodně jo.... :-D

Chepa    Thundeus - fakt ? kazdej ma nazor jinej ale me sere kdyz sem v Cover a trefujou me jako bych za ni nebyl ... nebo system kryti taky totalni sranecChepachepa9532    23.1.2013 17:11 Chepa

Thundeus - fakt ? kazdej ma nazor jinej ale me sere kdyz sem v Cover a trefujou me jako bych za ni nebyl ... nebo system kryti taky totalni sranec

thundeus    Chepa - Mě se MoH líbilo, lidi sice vypadali jak nenažraní zombíci, ale pařba to byla dobrá :-Dthundeusthundeus16362    23.1.2013 17:08 thundeus

Chepa - Mě se MoH líbilo, lidi sice vypadali jak nenažraní zombíci, ale pařba to byla dobrá :-D

Chepa    thundeus - btw na MOH se fakt FB2 ukazal ... lidi co vypadaj jak mutanti :DChepachepa9532    23.1.2013 16:59 Chepa

thundeus - btw na MOH se fakt FB2 ukazal ... lidi co vypadaj jak mutanti :D

thundeus    Chepa - No jo no, tak mě nejde o nějaké výrazné detaily, ale spíš o to jak to vypadá všeobecně, v HD by to bylo beztak na prdthundeusthundeus16362    23.1.2013 16:50 thundeus

Chepa - No jo no, tak mě nejde o nějaké výrazné detaily, ale spíš o to jak to vypadá všeobecně, v HD by to bylo beztak na prd

Chepa    thundeus - ja mel zapne BF na televizi z Xka a na PC ultra BF ... videl sem ty rozdily :DChepachepa9532    23.1.2013 16:49 Chepa

thundeus - ja mel zapne BF na televizi z Xka a na PC ultra BF ... videl sem ty rozdily :D

thundeus    Chepa - Nezdá se mi :-Dthundeusthundeus16362    23.1.2013 16:47 thundeus

Chepa - Nezdá se mi :-D

Chepa   1x   Thundeus - protoze na konzoli to je jak pc na low xdChepachepa9532    23.1.2013 16:22 Chepa

Thundeus - protoze na konzoli to je jak pc na low xdKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Monkeyskunk   1x   áááá zase parta odborníků tady :-D no já si počkám než vydám nějaké soudy, ale je pravda že Origins byla bombová hra a DA 2 byla poměrně sračka... a jelo to na stejném enginum takze jenom engine hru neovlivní ;-)

PS. nechápu jak nekoho mohl bavit ME1 a ME2 a o trojce bude tvrdit ze je to sracka, me se konec taky nezamlouval, jen ale jestli to neni tim prehnanym ocekavanim kazdeho z nas nejak se to ukoncil muselo ale kdyz to vemu jako celek tak je to pecka ;-) a nevím co je to za kecy ze clovek musi hrat MP aby dosáhl konce i ten nejlepsi jde dosahnout bez MP ;-) jestli si to nedal tak si lama, ja to dal i bez toho :dance:
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    23.1.2013 16:13
Monkeyskunk

áááá zase parta odborníků tady :-D no já si počkám než vydám nějaké soudy, ale je pravda že Origins byla bombová hra a DA 2 byla poměrně sračka... a jelo to na stejném enginum takze jenom engine hru neovlivní ;-)

PS. nechápu jak nekoho mohl bavit ME1 a ME2 a o trojce bude tvrdit ze je to sracka, me se konec taky nezamlouval, jen ale jestli to neni tim prehnanym ocekavanim kazdeho z nas nejak se to ukoncil muselo ale kdyz to vemu jako celek tak je to pecka ;-) a nevím co je to za kecy ze clovek musi hrat MP aby dosáhl konce i ten nejlepsi jde dosahnout bez MP ;-) jestli si to nedal tak si lama, ja to dal i bez toho :dance:

thundeus    Chepa - Je to krásné v tom prostředí, detailních věcech a ozvučení :) Já hraju Battlefielda 3 na Xboxu 360 a vše mi jede pěkně.thundeusthundeus16362    23.1.2013 16:08 thundeus

Chepa - Je to krásné v tom prostředí, detailních věcech a ozvučení :) Já hraju Battlefielda 3 na Xboxu 360 a vše mi jede pěkně.

Chepa    V cem te okouzluje? Ja si v bf 3 dal vse na medium ( ikdyz na max mam 80 fps) jen proto ze me sere jak se tam na me vse blyska atd ze ani nezamirim normalne a sem deadChepachepa9532    23.1.2013 16:05 Chepa

V cem te okouzluje? Ja si v bf 3 dal vse na medium ( ikdyz na max mam 80 fps) jen proto ze me sere jak se tam na me vse blyska atd ze ani nezamirim normalne a sem deadKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

thundeus    Nejde tady jen o grafiku, ale i o hratelnost, příběh a celkový dojem ze hry. FrostBite 2 má konkurenci, avšak se stává populárnějším čím dál víc, takže se můžeme dočkat i kvalitnějších her. Mě FB2 okouzluje, sice jen u FPS, ale možná překvapí i u TPS a nebude tak zabugovaný. Engine má zabugované PC verze her, ačkoliv jsem na konzolích nezaznamenal chyby tak musím usoudit, že za pár let se dočkáme i GTAčka ve FrostBite stylu. CryEngine tomu jako jediný konkuruje a já věřím více CE3 :D Netřeba rozebírat grafiku, spíše bychom si neměly kazit euforii ze hry :)thundeusthundeus16362    23.1.2013 15:51 thundeus

Nejde tady jen o grafiku, ale i o hratelnost, příběh a celkový dojem ze hry. FrostBite 2 má konkurenci, avšak se stává populárnějším čím dál víc, takže se můžeme dočkat i kvalitnějších her. Mě FB2 okouzluje, sice jen u FPS, ale možná překvapí i u TPS a nebude tak zabugovaný. Engine má zabugované PC verze her, ačkoliv jsem na konzolích nezaznamenal chyby tak musím usoudit, že za pár let se dočkáme i GTAčka ve FrostBite stylu. CryEngine tomu jako jediný konkuruje a já věřím více CE3 :D Netřeba rozebírat grafiku, spíše bychom si neměly kazit euforii ze hry :)

MoRt8    Vzpomínám si na vydání Half-Life 2 a CSS, tedy ve své době vlajkových lodí nového enginu Source. A nevzpomínám si ani na promile problémů v porovnání s Frostbitem. Když vyšel Doom3, tak si taky nevzpomínám, že by zcela nový engine tak příšerně drhl. Tohle není nějaká fanatická svatá válka vyhlášená Frostbite enginu. Prostě a jednoduše: rozhodnutí oslnit svět dechberoucím audiovizuálem a pak teprve začít řešit jestli to vlastně taky aspoň trochu funguje nemůžu považovat za správné. Takhle se zákazník opíjí rohlíkem.MoRt8mort88219    23.1.2013 12:17 MoRt8

Vzpomínám si na vydání Half-Life 2 a CSS, tedy ve své době vlajkových lodí nového enginu Source. A nevzpomínám si ani na promile problémů v porovnání s Frostbitem. Když vyšel Doom3, tak si taky nevzpomínám, že by zcela nový engine tak příšerně drhl. Tohle není nějaká fanatická svatá válka vyhlášená Frostbite enginu. Prostě a jednoduše: rozhodnutí oslnit svět dechberoucím audiovizuálem a pak teprve začít řešit jestli to vlastně taky aspoň trochu funguje nemůžu považovat za správné. Takhle se zákazník opíjí rohlíkem.

mongos    Jenže unreal a source engine tu jsou už několik let zatím co na FB2 vyšlo v průběhu jednoho roku teprv 3 hry a těžko v těchto hrách už dojde k nějakým zásadním změnám. Navíc každé studio si engine upravuje dle potřeby a kdo by si nepochvaloval svůj "motor" a jestli tam ty chyby jsou zakořeněné to teprv ukáže časmongosmongos8734    23.1.2013 11:09 mongos

Jenže unreal a source engine tu jsou už několik let zatím co na FB2 vyšlo v průběhu jednoho roku teprv 3 hry a těžko v těchto hrách už dojde k nějakým zásadním změnám. Navíc každé studio si engine upravuje dle potřeby a kdo by si nepochvaloval svůj "motor" a jestli tam ty chyby jsou zakořeněné to teprv ukáže čas

MoRt8   2x   To je sice naprostá pravda, ale podobně tristní vstup na scénu bývá k vidění spíše v budgetových vodách. Nekonečně zaslepené tvrzení, že se jedná o nejlepší engine současnosti zní v tomto případě jako prohlášení Horsta Fuchse. Nemluvě o tom, že bude Frostbite2 na světě už cca 1, 5 roku a těch nevyřešených problému je stále nepoměrně víc, než těch vyřešených. A opět se pouze stačí podívat na současné verze Source nebo Unreal enginu a je to prostě rozdíl několika galaxií. Ty problémy FB2 jsou tak hluboko zakořeněné, že nevěřím v jejich nápravu, protože to by znamenalo v podstatě napsat ten engine od začátku znova a to se samozřejmě nestane. Něco jako PC verze Black Ops 1, kde byl kód hry natolik špatně napsaný, že se stal jedoduše neopravitelným. Ale hrozně rád se nechám v budoucnu překvapit a přesvědčit o opaku.MoRt8mort88219    23.1.2013 10:34 MoRt8

To je sice naprostá pravda, ale podobně tristní vstup na scénu bývá k vidění spíše v budgetových vodách. Nekonečně zaslepené tvrzení, že se jedná o nejlepší engine současnosti zní v tomto případě jako prohlášení Horsta Fuchse. Nemluvě o tom, že bude Frostbite2 na světě už cca 1, 5 roku a těch nevyřešených problému je stále nepoměrně víc, než těch vyřešených. A opět se pouze stačí podívat na současné verze Source nebo Unreal enginu a je to prostě rozdíl několika galaxií. Ty problémy FB2 jsou tak hluboko zakořeněné, že nevěřím v jejich nápravu, protože to by znamenalo v podstatě napsat ten engine od začátku znova a to se samozřejmě nestane. Něco jako PC verze Black Ops 1, kde byl kód hry natolik špatně napsaný, že se stal jedoduše neopravitelným. Ale hrozně rád se nechám v budoucnu překvapit a přesvědčit o opaku.

mongos    Rozhodně bych neodsuzoval engine na kterém vyšli zatím 3 hry pokud se nepletu a který nebyl ještě plně využit. Je logické že EA se bude snažit využívat FB na plno když už do toho investovali, jak uř jsem psal tak EA otevřelo studio zvlášť pro tento engine takže to s FB myslí vážně i do budoucna čím víc her tím víc získaných dat. Stejně tak u motorů aut kdy motory během let procházejí úpravami ze získaných dat z běžného provozu takže je ještě brzy na odsuzování a nějak se začít musí no ne?mongosmongos8734    23.1.2013 10:22 mongos

Rozhodně bych neodsuzoval engine na kterém vyšli zatím 3 hry pokud se nepletu a který nebyl ještě plně využit. Je logické že EA se bude snažit využívat FB na plno když už do toho investovali, jak uř jsem psal tak EA otevřelo studio zvlášť pro tento engine takže to s FB myslí vážně i do budoucna čím víc her tím víc získaných dat. Stejně tak u motorů aut kdy motory během let procházejí úpravami ze získaných dat z běžného provozu takže je ještě brzy na odsuzování a nějak se začít musí no ne?

MoRt8   3x   Jinak z celé téhle kauzy na 100 honů smrdí ten pověstný diktát EA, která si je dobře vědoma toho trilionu nedostatků Frostbitu, ale zároveň těch nehorázných peněz utopených v jeho vývoji. A podle hesla "no přece to nevyhodim, víš kolik to stálo? " ho teď bude tvrdě nasazovat do každý hry. ENGINE totiž (doslovný překlad motor nebo hnací stroj) je především to, co je pod kapotou a skryto našemu zraku. To, jak celá hra funguje a jak se hraje je tím naprosto ovlivněno. To, jak hra vypadá je vlastně ve výsledku podružné. U auta je vám asi taky pendrek jak vypadá motor, důležité je jak to jede. Přehnaně řečeno to, co vidíme na monitoru jen jen nezbytné zlo, aby bylo možno funkčnost a spolehlivost enginu nějak zhodnotit našimy smysly. Frostbite je v dnešní době čerstvě navoskované Ferrari s motorem z pračky, zatímco např. takový Source je dnešní optikou řekněme Škoda Favorit s motorem z toho Ferrari, na kterém EA/DICE ušetřili, protože jejich primárním cílem je pochlubit se před sousedama novým lakem. Co na tom, že to nedojede ani k nejbližší pumpě...MoRt8mort88219    23.1.2013 07:32 MoRt8

Jinak z celé téhle kauzy na 100 honů smrdí ten pověstný diktát EA, která si je dobře vědoma toho trilionu nedostatků Frostbitu, ale zároveň těch nehorázných peněz utopených v jeho vývoji. A podle hesla "no přece to nevyhodim, víš kolik to stálo? " ho teď bude tvrdě nasazovat do každý hry. ENGINE totiž (doslovný překlad motor nebo hnací stroj) je především to, co je pod kapotou a skryto našemu zraku. To, jak celá hra funguje a jak se hraje je tím naprosto ovlivněno. To, jak hra vypadá je vlastně ve výsledku podružné. U auta je vám asi taky pendrek jak vypadá motor, důležité je jak to jede. Přehnaně řečeno to, co vidíme na monitoru jen jen nezbytné zlo, aby bylo možno funkčnost a spolehlivost enginu nějak zhodnotit našimy smysly. Frostbite je v dnešní době čerstvě navoskované Ferrari s motorem z pračky, zatímco např. takový Source je dnešní optikou řekněme Škoda Favorit s motorem z toho Ferrari, na kterém EA/DICE ušetřili, protože jejich primárním cílem je pochlubit se před sousedama novým lakem. Co na tom, že to nedojede ani k nejbližší pumpě...

Razzak    Readiness jde obejit to vim uz davno ale stejnak proc hrat MP aby sme videli konec hry? Co to je za hovadinu?
Activision delalo dobre hry do te doby nez vysel Black Ops 1 (Jeste celkem dobra hra) , Potom vysel MW3 a to stalo uz za hovno, BO2 to uz radsi ani nic nemluvim snad vsichni vite jak (Dobra) hra to je. The Walking Dead Survival Instincts. To si snad Activision dela srandu ne? Nejdrive ukazou zabery ze hry (asi 1 minutovy zaber) a kdyz to ma spatny ohlas tak reknou ze to delal fanousek a ze to nic nema spolecneho s jejich hrou?
Razzakrazzak9518
    22.1.2013 21:10
Razzak

Readiness jde obejit to vim uz davno ale stejnak proc hrat MP aby sme videli konec hry? Co to je za hovadinu?
Activision delalo dobre hry do te doby nez vysel Black Ops 1 (Jeste celkem dobra hra) , Potom vysel MW3 a to stalo uz za hovno, BO2 to uz radsi ani nic nemluvim snad vsichni vite jak (Dobra) hra to je. The Walking Dead Survival Instincts. To si snad Activision dela srandu ne? Nejdrive ukazou zabery ze hry (asi 1 minutovy zaber) a kdyz to ma spatny ohlas tak reknou ze to delal fanousek a ze to nic nema spolecneho s jejich hrou?

thundeus    Otevřený svět bych osobně rád uvítal, ale bylo to pro BW moc náročné, ať už pracovně, tak finančně, nechat FB2 v tak otevřeném světě? To musí být opravdu výkonný stroj a vývoj by zabral několik let, protože vše to mít detailně a krásně zpracováno je věc jiná :)thundeusthundeus16362    22.1.2013 20:44 thundeus

Otevřený svět bych osobně rád uvítal, ale bylo to pro BW moc náročné, ať už pracovně, tak finančně, nechat FB2 v tak otevřeném světě? To musí být opravdu výkonný stroj a vývoj by zabral několik let, protože vše to mít detailně a krásně zpracováno je věc jiná :)

Žolík    Chepa: ale vem si že Bioware nedělaj přímo otevřený svět :) Je docela omezený a některé lokace třeba v Dragon age 2 docela odflákli tim že je jednoduše zkopírovali a tim je udělali všechny stejné :D Ale kdo ví... možná překvapí :D :)Žolíkzolik14405    22.1.2013 20:19 Žolík

Chepa: ale vem si že Bioware nedělaj přímo otevřený svět :) Je docela omezený a některé lokace třeba v Dragon age 2 docela odflákli tim že je jednoduše zkopírovali a tim je udělali všechny stejné :D Ale kdo ví... možná překvapí :D :)

Chepa    Bych se nezlobil kdyby to udelali az na next-gen ... tam bude aspon dost ramky pro ty lokace krasné ... ikdyz sou firmy co udelali open world a jede to dobre tak tohle je prece antitechnik bioware :DChepachepa9532    22.1.2013 20:16 Chepa

Bych se nezlobil kdyby to udelali az na next-gen ... tam bude aspon dost ramky pro ty lokace krasné ... ikdyz sou firmy co udelali open world a jede to dobre tak tohle je prece antitechnik bioware :D

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Warhammer 40,000: Space Wolf – vlčí smečka zasahuje

Na počítače si našel cestu mobilní titul z universa Warhammer. Jak vypadají první krůčky na nové platformě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Riley - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 22. až 28. května

Plnohodnotné odhalení Far Cry 5, odklad Red Dead Redemption 2 a Get Even, kampaň Call of Duty: WWII bez hratelných Němců, cinematic trailer Gwentu,…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seasons after Fall – čtvero ročních dob po francouzsku

Probuďte s liškou Strážce ročních období a pomozte jim zachránit starodávný les.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Steel Division: Normandy 44 - kvalita z druhé světové

Paradox Interactive se po úspěšné expanzi do vesmíru opět vrací do zajetých kolejí. Povede se mu v nich stejně jako při jeho výletu mimo zemský…

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Velké množství hráčů si od Drawn to Death drželo odstup díky extravagantnímu zpracování. Bylo to právem?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole