V rozhovoru pro VG247 se producent studia Clive Moody zmínil o tom, že chtějí Codemasters změnit moderní trend krátkých kampaní a příběhů. Pokud budete chtít dohrát singleplayer na 100%, připravte si řádnou dávku trpělivosti.
„Je to masivní zážitek, který do sebe zahrnuje nejen hlavní závody, ale i nepovinné akce, jízdy a všechny výzvy. To by mělo hráče na nějakou dobu zaměstnat, a jakmile se kampaní prokoušou, bude na ně čekat multiplayer,“ řekl Moody.
„Všimli jsme si moderního trendu v herním průmyslu, kde na první pohled AAA tituly nabízí kampaň s délkou nějakých šest hodin, a to se nám nezdálo jako dostatečný obsah za peníze fanoušků. Chtěli jsme, aby toho bylo mnohem více,“ dodal vedoucí návrhář Ross Gowing.
A pak je tu multiplayer se svými žebříčky, závodními módy a systémem LiveRoute, který z dostupných prostředí vykouzlí miliony dynamických okruhů. Za své peníze si zkrátka odneseme pořádnou nadílku.
GRID 2 vychází 31. května letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.
30 hodin opakovat furt ty stejné závody, abych je měl všechny na 100%… Tomu se říká pravá závodní zábava!
ne, nejsi jedinej…
"30 hodin závodní zábavy" Jsem jedinej, komu to přijde jako ironie?
uuuž se těším
Už to tu bylo řečeno hlavně aby to bavilo
No, doufám, že nechtěli říct: "10 hodin závodů, 20 hodin achievementů…"
No hlavně aby těch 30 hodin bavilo!
Bez inside pohledu to těch 30 hodin nezachrání