Tvůrčí celek ze studia City Interactive, který vytvořil Sniper: Ghost Warrior, se v současné době společně s německým týmem z Deck 13 podílí na vývoji slibně vypadajícího středověkého RPG titulu Lords of the Fallen.
Titul je ve vývoji již dva roky a podle výkonného producenta Tomasze Gopa (ex-producent prvního a druhého Zaklínače) půjde o hardcore hru, jež by se dala trochu přirovnat k Dark Souls.
„Jde o akční RPG s výzvou pro hráče, kde je pochopitelně spousta pokročilého boje. Když budete procházet lokalitu, budete muset bojovat třeba s 10 nepřáteli, a to vám můžete zabrat klidně hodinu,“ prozradil Gop v rozhovoru s EG.net.
„Když bojujete v Mortal Kombat nebo v Tekken, taky vám to zabere nějaký čas než porazíte protivníky. To je jeden z důvodu proč souboje v Lords of the Fallen budou trvat tak dlouho. Skvělou referencí je Dark Souls. Spoustu věcí ale děláme jinak, například máme skilly. Takže by se spíše hodilo přirovnat naší hru k Borderlands, protože budeme mít třídy postav a podobné věci.“
Lords of the Fallen tak bude opravdu těžkým středověkým RPG, u něhož budete často umírat. Středověký svět má ovládat padlý bůh, kterému se budete muset postavit. Čelit budete jeho lordům a generálům, kteří stojí v čele nekonečných zástupů nebezpečných démonů.
Lords of the Fallen si ovšem zahrají pouze majitelé počítačů a next-gen konzolí PlayStation 4 a nového Xboxu. Díky tomu budou moci vývojáři využít podporu DirectX 11, stejně tak lepší antialiasing, teselaci apod.
Tomasz Gop nemohl moc mluvit o neoznámeném Xboxu od Microsoftu. Akorát se nechal slyšet, že spousta lidí nebude překvapena vybavením nového Xboxu. Ten se podle jeho slov od PS4 moc neliší.
V současné době na Lords of the Fallen pracuje zhruba 40 lidí, 30 z německého Deck 13 a 10 z polského CI Games. Gop by ale rád tým rozšířil o další zkušené vývojáře.
lords of the fallen… ok nazev zapsan v mozku a budu to sledovat, alternativy k Dark Souls si necham vzdy libit.
Deck 13 zodpovedni za me oblibene adventurky Ankh a Jack Keane? Super, o duvod vice se na hru tesit…
Zní to hezky. Ale to pohádky vždicky. Uvidíme co se z toho vyklube.
Mohlo by to dopadnout dobře, já v to doufám.
Fíha… Kdyby tam opravdu trvalo vykosit deset nepřátel hodinu… To by byla ale dlouhá hra… (pokud by tam těch protivníků nebylo v celé hře jen deset. . )
FPS totalne posrali tak chcou zkusit RPG … doufam ze to jim pujde lip
Je jasné, že vývojáři budou před vydáním slibovat horu věcí. Pak už záleží akorát na tom, jestli splní alespoň polovinu naslibovaného.
kupa slibu a artwork nice