Call of Duty: Ghosts vyvíjí studio Infinity Ward, které stálo u zrodu Call of Duty a Modern Warfare série. Tvůrčí celek se však v posledních letech dost změnil (spousta tvůrců + spoluzakladatelé odešli do Respawn), a tak bude zajímavé sledovat, zda opravdu splní, co slibují, tedy novou generaci série, strhující herní zážitek postavený na zcela novém příběhu, zasazení (lokalitách) a obsazení. To vše má pohánět nová generace Call of Duty enginu.
Každopádně, Call of Duty: Ghosts bylo potvrzeno pro PC, PlayStation 3, Xbox 360 a next-gen konzole, přičemž by mělo vyjít 5. listopadu 2013.
Kompletního odhalení se dočkáme na Xbox eventu 21. května, kde má Microsoft světu představit nový Xbox. Z nového CoD uvidíme první ukázku ze hry. S Wii U verzí Activision asi nepočítá, podobně jako Bungie u Destiny.
Osobně se o tvůrčí celek nebojím, na Ghosts podle mě stejně nedělá Infinity Ward, nýbrž spíš Sledgehammer Games (složeno z ex-tvůrců Dead Space), avšak Activision si je vědom jména, které si Infinity Ward vybudovalo, a bude i nadále tvrdit, že za hrou stojí právě tohle studio. Z něho ovšem odešlo mnoho vývojářů.
„Infinity Ward nastavili zlatý standard pro first-person akce po celou generaci (aktuální, poz. redakce) a jdou na to znovu s Call of Duty: Ghosts,“ řekl Eric Hirshberg, CEO vydavatelství Activision.
„Všichni od nás očekávali Modern Warfare 4, ale my nechceme usnout na vavřínech. Přechod na novou generaci konzolí je pro nás skvělou příležitostní začít novou kapitolu Call of Duty série. Takže připravujeme novou značku, nový engine a přidáváme hodně nových nápadů a zkušeností. Nemůžeme se dočkat až se o informace podílíme s naší komunitou,“ dodal Mark Rubin, výkonný producent v Infinity Ward.
První neoficiální detaily o singleplayeru a multiplayeru
Obchod Asda u předobjednávek Call of Duty: Ghosts píše, že by se singleplayer hry měl odehrávat v budoucnosti. I přesto ale budeme spoléhat na současnou technologii a zbraně. Zdůvodněno je to kvůli spikleneckým událostem.
Singleplayer by měl rovněž nabídnout více destruktivní a dynamické prostředí.
Co se týče multiplayeru, mapy v Ghosts by měly být mnohem více interaktivní a zahrnout různé nástrahy. Ty už nabídl ve svých dílech Treyarch (především Black Ops) a podle Activisionu se to osvědčilo.
Tak vypadá to rozhodně zajímavě. Konečně něco nového.
vajajo ale prave ta moznost upravit si zbran podla seba robi tu hru zaujimavejsiu… niekomu vyhovuje to niekomu hento a preto je to aj vyvazenejsie… ked mam rad AK-47 alebo ako u BO2 AN-94 tak mi vyhovuje ze na malych mapach si ju dam bez optiky a so silencerom a na vacsich opacne
V Red Orchestře si taky neodemykáte laser sight, silencer a podobné věci. A jak je to skvělá hra!
Abakaniusi: A studené války, součastnosti a budoucnosti si neužili dost? Jak tak počítám tak těch moderních slátanin je o dost více než těch druhoválečných, které jako jediné stály za to.
MoRt8: já bych ty úpravy zbraní klidně oželel pokud by se hra opravdu vydařila a mohl bych si v MP zahrát největší bitvy 2sv
Hlavně si myslím, že návrat do WW2 by byl pro Acti dost problém, protože by museli už navyklým hráčům nějakým hodně dobrým nápadem kompenzovat to, že by ze hry vlastně úplně zmizelo to odemykání milionu příslušenství na zbraně. Tězko si na východní frontě budeš na bouchačku odemykat různý laserový zaměřovače a hledí. Mě by to osobně nijak nechybělo, ale komunita by to dost možná brala jako významný ochuzení a jakousi ztrátu motivace setrvávat v MP.
Já bych zůstal u témat studená válka, současnost a blízká budoucnost. Jako v případě BO a MW podsérie. A ať je tam hodně ruských zbraní, ty jsou nejlepší.
vajajo: Toho už si CoD užilo až-až.
Kdyby tam byly killstreaky tak to by byl podle mě velkej skok dozadu.
Chtěl bych aby v mp byly killstreaky podobné mw3 ale “autíčko“ by mi nevadilo
ještě aspoň min. 3 věci na zbraně. To myslím, abych si je tam dal ne že si vyber to nebo to.
WW2! ! ! ! Asi nejsem jedinej, kdo by uvítal WW2
větší zničitelnost prostředí, přeskakování překážek jako v Battlefield 3 dodá novému COD určitě větší koule. Ještě by potěšila větší volnost na bojišti, možnost obcházení protivníka apod, ne pouhý tunel. Pár taktických prvků ala Ghost Recon Future Soldier by bylo také fajn, ale to bych chtěl od COD asi už příliš
a příští díl se bude jmenovat COD : Ghost Busters
Zajímavý a líbivý trailer