Shinji Mikami ze studia Tango Gameworks si sedl na slovíčko s redakcí německého serveru PCGames, aby jim pověděl nové detaily o jeho připravovaném akčním survival hororu The Evil Within.
Podle rozhovoru bude mít hlavní hrdina, detektiv Sebastian Castellanos, silnou osobnost a bude dost silný na to, aby se dokázal vypořádat se vším, co se kolem něj děje. Mikami uvedl, že není příznivcem postav, které se krčí, utíkají a ztrácí svou mysl. To byl jeden z pádných důvodů, proč bude Sebastian tak silný a odvážný.
Hra zahrne funkci automatického upozornění. Sebastian vás upozorní na nepřítele v okolí, automaticky se skrčí nebo se pokusí schovat. Jakmile bude po všem, postaví se.
Důležitou součástí hororových her je osvětlení, ne jinak tomu bude v The Evil Within. Mikami sice nechtěl moc naznačovat, prozradil ale, že se dočkáme scének, kdy světlo zhasne v momentě, kdy to budete nejméně očekávat a kdy se to rozhodně nebude hodit. Navíc budou části, kdy bude muset Sebastian spolupracovat se svou parťačkou Julii, aby společně porazili nepřítele. Pokud se dostanete do tmy, tak budete muset naslouchat a zjistit z jaké strany na vás nepřátelské bestie zaútočí.
V kůži detektiva Sebastiana budete moci využít bomby, které nastražíte například na dveře (nebo za ně), stejně tak na okna apod. Těch možností bude víc, stejně jako věcí, z kterých půjdou vytvořit šikovné pasti. S parťačkou navštívíte místa masových vražd, kde se objevila tajuplná a především neznámá síla. Budete svědky vraždy policistů a pak upadnete do kómatu, kde budete bojovat proti všelijakým druhům nepřátel.
– Ve hře nebude mnoho barev.
– Kruhový styl menu pro zásoby a zbraně. Chybět nebude ani rychlý výběr.
– Při zaměřování bude kamera umístěna trochu přes rameno.
– Evil Within je vytvořen pro širokoúhlé nastavení, při poměru stran 16:9 budou na obrazovce černé pruhy.
– V Japonsku se bude hra prodávat po přeložení do angličtiny pod názvem Psycho Break. Podobně jako u Resident Evil jde o to, že Japonci špatně vyslovují slovo evil.
The Evil Within je naplánován na rok 2014 pro PC, PS3, Xbox 360, PS4 a nový Xbox. Zajímavé určitě je, že běží na idTech 5 enginu, který využije i Doom 4.
Wreis: taky sem to nepochopil ale ja na ne seru at sa s tim klidne idu vyfotit moje prachy nedostanu, prave ten podelany filmovy format nesnasam
To automatické upozornění na nepřítele, že se hlavní hrdina sám skrčí, mi připomíná Laru v Tomb Raiderovi. Rozhodně je to skvělé, protože tento styl krytí tam funguje na jedničku.
kecam dostal jsem ji k vanocum a byl jsem trochu zklamanej ze nemame penize na normalni ale pak mi ji zavideli, tak byla radost
me se dostala do ruky kdysi hra na playstation 1 a jmenovala se Biohazard 2 a ostatni bylo japanese ale zahy jsem zjistil ze jde o Residen evil 2 a i obal mi prisel originalnejsi
The Darkness: Tak už jsem to pochopil Podle zprávy z IGN nebude mít ani 16: 9, ani 4: 3, ale filmový 2. 35: 1 (což způsobí ty pruhy) , aby tím dosáhli filmového efektu
The_Darkness2: Taky mi to nějak nešlo do hlavy . .
*Omluva za PPS prý je to sám tvurce – myslel jsem, že to říkal někdo jiný když se to tolik liší od původního oznámení
Škoda lepší by bylo aby byl slabší a chytrý aspoň jako normální člověk! ! ! Protože nechci další namachrovanou postavu, která se chová naprosto nelogicky.
PS: Není sirokohly obraz 16: 9? ? ? Trochu fail.
PPS: Zajímalo by mě kde toho člověka z "vývojářského týmu" vzali
Evil Within je vytvořen pro širokoúhlé nastavení, při poměru stran 16: 9 budou na obrazovce černé pruhy.
WTF? ? ? ? ?
Tak zase v hororu nechci nějakého super chytrého atleta. Radši někoho kdo se jako "normální" člověk bojí a nedává si pekelné zrůdy k snídani.
No mohl by začít jako slabý a hloupější. A počas hry, se vypracovat na silného a chytrého.
"Silný a chytrý" …. Silný, udrží motorvku , Chytrý, přidá na motorovku nějakou zbraň …. to by se mi líbilo . . tak to asi ale nebude…ale těším se ! … už dlouho jsem si nezahrál nějakou horrorovku při které bych byl "posraný" …. snad u této budu
Mám rád takové postavy!
Díky bohu, že hlavní hrdina hry nebude slabý a hloupý.
Už jsem se začínal bát.
Podle mě to půjde dle obtížnosti vypnout. Mi neříkejte, že když někoho zahlédne, tak se skrčí a když budete chtít utíkat, tak budete trtat jak kachna