Společnost Activision BLizzard ve své čtvrtletní finanční zprávě odhalila, že za čtvrt roku přišla o 1,3 milionů předplatitelů World of WarCraft. Aktuálně se do on-line světa WoW vydává 8,3 milionů hráčů, přičemž ještě na konci loňského roku to bylo 9,6 milionů.
Bobby Kotick, výkonný ředitel Activision Blizzard, upřesnil, že nejvíce odpadlíků pochází z asijského trhu, kde World of Warcraft soupeří se stále oblíbenějšími free-to-play tituly. I přesto je, ale WoW nehranějším MMORPG na světě, které vyžaduje měsíční poplatky.
Pro srovnání, Star Wars: The Old Republic od Electronic Arts a BioWare do 31. března 2013 mělo méně než 500 tisíc předplatitelů.
Firmu to pochopitelně mrzí, především když vezmeme v potaz, že poslední rozšíření nazvané Mists of Pandaria je dělané v asijském duchu a tak nějak se předpokládalo, že by mohlo zpomalit odliv hráčů.
I přes problémy ovšem Activision Blizzard zaznamenal nárůst tržeb na 1,32 miliardy amerických dolarů (minule to bylo 1,17 miliardy dolarů).
Vy se tu hádáte kvůli totálním hloupostem, musím se jenom smát… Každá hra je něčím unikátní, navíc 100 lidí/100 chutí
Jinak WoW hraji již nějákou dobu na ofíku a nemůžu si stěžovat
Toť můj názor
: To dává smysl.
Neber tvojho kamosa ako priklad kazdeho hraca wow Nikdy som to nehral viac ako 3-4 hodiny denne a popritom co som hraval boli ine hry a viac ako wowko.
: Já WoW hrál a nabídne jednu věc několikrát jinak. Kámoš hraje jen WoW a LoL 4 roky.
Je mi jasný že lidi to baví, tak jim to nebudu rozmlouvat.
Anonymní, pretoze toho vela ponuka a ludi to bavi? A ako si nato prisiel ze ludia okrem wow nic ine nehraju?
Dotard: i když wow nehraju umím používat wowprogress. com ….
Už aby ten zlatý důl zvaný World of Warcraft vytěžili. Vždiť je tady plno zábavných a od sebe odlišných her, tak proč hrát jen jednu
Zjednodušují, tím to bude. Základní WoW a TBC, chvilu i Lich king byly super…pak už jsem odešel. Drahé to rozhodně není, nějak 15 korun za den, spíše meně a to vlastně nemusíte kupovat jiné hry…vždyť stačí jedna. Nicméně to už se mě netýká, již se věnuji jiným věcem.
, vies vobec kto su nepriatelia v MOP a kto je expansion boss? …
wowku by pomohl datadisk s kvalitnější výzvou …něco jako byl "týpek z krabice " Lich King …. pak už bylo wow jen plácání do vody…. přišel Caťák podle mého příliš velké sousto pro blizz a potom pandí orgasmus , který původní komunitu nemá šanci oslovit…. chce to pořádného zápora v universu wow jich najdeme hodně …. když tu byl ilidan, Yogg Sharon, Lich King tak komunita jen rostla …. deadwing je sice taky drsňák , ale už je to podruhé co se oběvil ve hře takže fail…
Edit: Ukončím debatu. Darksouls = kosočtvercovina
Dotard: Máš pravdu. Né všechny jsem je hrál. Konkrétně ne AC 4, Zaklínač 3, GTA V, Carmageddon reincarnation, Project C. A. R. S, South park a vůbec všechny které ještě nevyšly A to jak umím s počítačem taky špatně věštíš. Jen kdyby jsi trochu věděl co mám za sebou… No nic
Som myslel ze topic je o WoW nie Skyrim alebo Darksouls . _. to ze cisla klesaju na konci datadisku je pochopitelne, este k tomu obdobie kedy sa ludia musia hlavne ucit do na skusky tak niet divu. Na Blizzcon odhalia "World of Warcraft: Gore and Darkness again" a 2 miliony sa im vratia
Tie posledné dva datadisky boli dobré fiasko… Zjednodušovanie herných mechaník v hre ako je WoW je chyba, dúfam, že vyjde hra s takým obsahom a kvalitou akú malo WoW na konci BC/ v polke WOTLK.
Jde vidět, že stařecká senilita u tebe púsobí daleko více než moje zastydlá puberta… To se raději zeptám stěny i od té dostanu lepší odpověd. . "Ahoj stěno co si o tom myslíš! ? "
ty se snažíš vyhrát cenu Don Mimoň? nebo všichni hráči Skyrimu jsou takoví hlupáci, potom by mě to dávalo smysl, proč je ta hra tak oblíbená . )