EA má v plánu zítra večer během své E3 konference (od 22:00 našeho času) prezentovat nejen multiplayerovou část čtvrtého Battlefieldu. Mějte na paměti, že obrázky pocházejí z rozpracované alpha verze, konkrétně z té pro Xbox 360.
EA má v plánu zítra večer během své E3 konference (od 22:00 našeho času) prezentovat nejen multiplayerovou část čtvrtého Battlefieldu. Mějte na paměti, že obrázky pocházejí z rozpracované alpha verze, konkrétně z té pro Xbox 360.
© 2010-2023 Zing & Grunex
imho me bf3 moc nebavi ale nemuzete soudit rozdilnost noveho dilu dokud jste ho nehrali… to mate jako u counter-strike 1. 6 a source. na pohled uplne stejne, stejne mapy, stejne zbrane, stejnej gameplay ale hratelnost je velice rozdilna. podle videa z nejakeho gameplay nemuzu posoudit zda je hra identicka dokud si ji nezahraji.
Abakanius: Nevím, z jakých zaostalých statistik čerpáš, zda-li vůbec z nějakých čerpáš, o čemž pochybuji. Projel jsem statistiky křížem krážem a žádná nenapovídá tomu, že by BF zaujímal nějakou přední pozici, pokud se v žebříčcích vůbec nachází, tak byl zpravidla pod 20. místem. Před ním se nacházeli hry jako Dishonored, Mass Effect 3, Bioshock Infinite, Far Cry 3 atd a i kdyby byl nehranější, tak to o jeho kvalitě nic nevypovídá. Trabant byl taky nejrozšířenějším autem ve Východním Německu a přitom to byl jen laminátový šunt.
Změny ano, ale ne drastické. BF4 není úplně stejný jako BF3 a ani nebude. Hlavní ale je, že nejde o drastické a značné změny. Byla by to škoda. U BF3 to funguje perfektně a nějakých vašich stromů a dalších kravin si aktivní hráči, kteří si chtějí zahrát, ani nevšimnou.
MoRt8: Nepochopil jsi mě. Přechod z BF3 a BF4 nemusí být tak drastický. Řeč o BF5 a více nebyla.
Je zajímavé, že ty tvé (pod) průměrné hry bývají nejhranější a nejzábavnější. Čím to asi bude?
ResRat: Zatím jsem nic takového nepotřeboval, a že jsem těch hodin nahrál opravdu hodně.
Je to nejaka schizofrenie. V jednom prispevku je to nadrazeny Mount Everest herniho prumyslu udavajici smer. V tom dalsim nevadi textury z roku 1990, neni potreba soundtrack a uz vubec ne nejaka snaha o zlepsovani nebo vyvoj. Neboli vsechno, cim BF disponoval pred vydanim 3. dilu.
Abanikus: Možná bys mohl pochopit, že jen to, že je to hodně hrané neznamená, že to je kvalitní. BF3 je prostě jen další (pod) průměrná FPS, která zařizuje šaškům z EA další přísun peněz od tupých mas a BF4 bude úplně to samé. Kdybych viděl jen trailer k BF4 tak si řeknu, že to je jen další DLC. No a o tom jak tady mluvíš o reálných zbraních se ani nebudu zmiňovat.
Zprovoznění fyziky, trojrozměrné stromy a poslouchatelný soundtrack jsou drastickou změnou? Ano? Tak dobře. Klidně ať to nemění, ať to zůstane, tak jak je, ale prosím, nenazývej tento průměr vrcholem herního průmyslu, protože existují hry, které mají lepší perspektivy a ambice, než střílecí hru pro prosté masy.
Ty jsi evidentně nepochopil, jak jsem to myslel. Proč by se měl BF4 nějak DRASTICKY, tedy výrazně, lišit od BF3? Nějak moc, vše překopap, když to u BF3 funguje a je to jedna z nejhranějších her nehledě na mindráky některých atd. ? …
Abakanius: Ty nepotřebuješ evidentně nic. Stačí pohyb do osmi směrů a střelba. Těžko pak můžeš BF nazývat "nadřazenou" hrou, když stojí na 20 let starém herním designu z Dooma. Každým svým příspěvkem, co tu vkládáš vlastně hru degraduješ na úroveň průměrné až podprůměrné hry, protože, jak tvrdíš, inovativní herní aspekty a detaily jsou na nic a důležitý je základ FPS, který všichni dobře známe z 90. let.
ale furt BF 3 je zabugovana sracka
A co z toho? Odehraju SP dlouhý +- 5-6 h a pak jdu stejně na MP či jiné módy. U BF3 mám více než 1830h a nějaký kvalitní soundtrack není nutný.
takove MW 2 naprosto luxusni soundtrack Hans Zimmer je machr
Ke zdokonalení zážitku? Že jsem to zatím nepotřeboval….
Ke zdokonalení zážitku…