Uživatel nepřihlášen
     

Na nové Dragon Age si počkáme

Pondělí 10.6.2013 22:27 - Autor: Rosťa "Rosťa" Viktorin - Rubrika: Novinky Novinka

Byť se na konferenci EA našlo místo i pro nový trailer z Dragon Age: Inquisition, mnoho hráčů asi nepotěšil. Sám o sobě sice vypadá správně atmosféricky, avšak hru samotnou slibuje až na konec příštího kalendářního roku pro PC a současné i next-gen konzole.

Tisk
Dragon Age: Inquisition na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition
Související novinky
 
GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

Pondělí 28.9.2015 06:46 - Veškerý bonusový obsah si budete muset stáhnout z internetu. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Úterý 22.9.2015 18:15 - Edice, která zahrnuje původní hru i veškerý dodatečný obsah, vyjde už 6. října. Přečíst celý článek »

39 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Středa 16.9.2015 11:00 - Qunarijci slouží jako noví nepřátelé a podle slov tvůrců jde o zatím nejlépe vyváženou hrozbu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Na nové Dragon Age si počkáme
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Silent    Norbi001 Kdepak tyhle vydry bojovali ve válce o tom, jaké kméno bude mít jejích ateistická skupina jméno :DSilentsilent2464    13.6.2013 12:29 Silent

Norbi001 Kdepak tyhle vydry bojovali ve válce o tom, jaké kméno bude mít jejích ateistická skupina jméno :D

Norbi001    Silent: No tak to by mi nevadilo. Já jsem vodní znamení, takže pro mě by to byl ráj, a třeba se vydry naučí používat Cry-Engine 673ku a budou vyrábět hry. :-D :-D :-D Třeba takový Dragon Age: Oh my god again 370 by nebylo špatný. :-D :-D :-D :-D

Neodpustím si rýpnutí.... :-D Ty znáš i nějaký jiný vydry než vodní? :-D
Norbi001norbi00117630
    12.6.2013 21:58
Norbi001

Silent: No tak to by mi nevadilo. Já jsem vodní znamení, takže pro mě by to byl ráj, a třeba se vydry naučí používat Cry-Engine 673ku a budou vyrábět hry. :-D :-D :-D Třeba takový Dragon Age: Oh my god again 370 by nebylo špatný. :-D :-D :-D :-D

Neodpustím si rýpnutí.... :-D Ty znáš i nějaký jiný vydry než vodní? :-D

Fabik   2x   Ria Kon: Jo Quanarijec vypadal zvláštně a ty mrtvoly asi nejsou jenom Zplozenci

pajmič: No co tak si to když tak zahrajeme až budeme dědečkové já si počkám :D
Fabikfabik4293
    12.6.2013 20:52
Fabik

Ria Kon: Jo Quanarijec vypadal zvláštně a ty mrtvoly asi nejsou jenom Zplozenci

pajmič: No co tak si to když tak zahrajeme až budeme dědečkové já si počkám :D

Lelanka   1x   pajmič: To snad ne :DLelankalelanka10911    12.6.2013 19:54 Lelanka

pajmič: To snad ne :D

pajmič   4x   Než hra vyjde bude mi už 24 let. Na stará kolena si možná zahraju zakončení mé oblíbené trilogie. A u ME4 už pravděpodobně budu po stole místo myši honit svoje umělý zuby :-D Je to docela smutné...stárneme a nikdo to nezastaví :-Dpajmičpajmic6747    12.6.2013 18:57 pajmič

Než hra vyjde bude mi už 24 let. Na stará kolena si možná zahraju zakončení mé oblíbené trilogie. A u ME4 už pravděpodobně budu po stole místo myši honit svoje umělý zuby :-D Je to docela smutné...stárneme a nikdo to nezastaví :-D

Silent   2x   Norbi001 Hlavně se nezmrazuj jako Cartman , protože se probudíš za 500 let kde vodní vydry budou vládnout světu!Silentsilent2464    12.6.2013 18:35 Silent

Norbi001 Hlavně se nezmrazuj jako Cartman , protože se probudíš za 500 let kde vodní vydry budou vládnout světu!

Norbi001   2x   Beztak se moc těším. Ale nejhorší je, (né doslova samozřejmě) že to bude za tak dlouhou dobu. :-D To aby člověk vynalezl stroj času, aby se mohl rychle přenést do doby než to výjde :-D . Tohle čekání je pro mně nekonečný. :-DNorbi001norbi00117630    12.6.2013 18:07 Norbi001

Beztak se moc těším. Ale nejhorší je, (né doslova samozřejmě) že to bude za tak dlouhou dobu. :-D To aby člověk vynalezl stroj času, aby se mohl rychle přenést do doby než to výjde :-D . Tohle čekání je pro mně nekonečný. :-D

draggo    No pokud je to PS2 tak se ani moc nedivím.draggodraggo6621    12.6.2013 01:39 draggo

No pokud je to PS2 tak se ani moc nedivím.

Xenus   2x   draggo: Já radši vrazím prachy do PC... na konzolích jen pokud se mnou bude chtít hrát kámoš nebo někdo z rodinny jinak je mi to k ničemu. Mám PS 2 a už mi přes půl roku leží ladem :-)Xenusxenus11712    12.6.2013 01:17 Xenus

draggo: Já radši vrazím prachy do PC... na konzolích jen pokud se mnou bude chtít hrát kámoš nebo někdo z rodinny jinak je mi to k ničemu. Mám PS 2 a už mi přes půl roku leží ladem :-)

draggo   1x   Norbi001: Hele kteráže to usmrkaná zemička má víc lokalizací než my? Já mám pořád pocit, že jich vzhledem k velikosti našeho trhu dostáváme až překvapivě hodně, a poslední dobou se to pěkně rozjelo i na konzole. EA se na nás sice s DA2 a ME3 vyprdla, ale tam to v obou případech zachránila kvalitní neoficiální (odmítám používat slovo amatérská, neb mi to slovo evokuje něco nekvalitního a odbytýho, a tyhle dvě češtiny byly na hodně dobrý úrovni) , která taky určitě nevyšla bez souhlasu EA. Mě přijde docela fajn, že když se nějaká hra celosvětově překládá do nějakých 10ti jazyků, tak čeština je tak často mezi nimi...
Ale co se překladu DA3 týče, tak tam je těžko cokoliv odhadovat, sehraje v tom roli strašně moc faktorů a za úplně nereálný bych to nepovažoval. Hr vychází za hodně dlouho a do tý doby se přístup EA k ČR může změnit - sami se nedávno chlubili jak jim tržby z ČR každoročně rostou, pokud trend zůstane, možná jim vyjde, že čeština bude zisková. Zase ale ten přesun části EA Czech do Polska může leccos zhatit, uvidíme jak se situace vyvine tam. Pro češtinu může taky hovořit fakt, že lokalizované Origins byly v ČR prodejním hitem a snad jednou z nejprodávanějších her roku, zatímco dvojka bez překladu při vydání se údajně prodávala dost mizerně. Otázkou je, zda by ten rozdíl mezi výnosy z obou her pokryl náklady na překlad, které se údajně u takto velké hry pohybují kolem 1 mil Kč. Samozřejmě taky závisí na úspěchu nových konzolí a případné ochotě hráčů stále kupovat hry na ty staré - pokud vím tak MS se asi před rokem nebo dvěma vyjádřil tak, že nebýt nad očekávání dobrého odbytu X360 v ČR, hry jako GoW, Fable, nebo Forza by si o překladu mohly nechat jenom zdát. Obecně růst konzolového trhu by mohl přinést větší šanci na CZ verzi, protože jak známo, na konzolích je menší míra pirátství (vím jak otřepaně to zní, ale je to fakt) a tím pádem se na ně prodá víc her... dalo by se čekat, že se struktura českého herního trhu časem přesune směrem k té západní, kde nad PC dominují konzole. Což ale neznamená, že by PC přišlo zkrátka, stále je nejpravděpodobnější, že lokalizace, pokud bude, bude jen na PC, u ostatních platforem ta šance je daleko menší. Já osobně bych byl rád za češtinu na X360, páč PC upgradovat neplánuji (do budoucna maximálně koupím iMac na práci, ale hraní asi přenechám spíš konzolím) a bůhví kdy bude volných 10+k na novou generaci, zvlášť když moje 360ka pořád slouží a nevypadá to, že by se měla chystat tak rychle do důchodu.
draggodraggo6621
    12.6.2013 00:52
draggo

Norbi001: Hele kteráže to usmrkaná zemička má víc lokalizací než my? Já mám pořád pocit, že jich vzhledem k velikosti našeho trhu dostáváme až překvapivě hodně, a poslední dobou se to pěkně rozjelo i na konzole. EA se na nás sice s DA2 a ME3 vyprdla, ale tam to v obou případech zachránila kvalitní neoficiální (odmítám používat slovo amatérská, neb mi to slovo evokuje něco nekvalitního a odbytýho, a tyhle dvě češtiny byly na hodně dobrý úrovni) , která taky určitě nevyšla bez souhlasu EA. Mě přijde docela fajn, že když se nějaká hra celosvětově překládá do nějakých 10ti jazyků, tak čeština je tak často mezi nimi...
Ale co se překladu DA3 týče, tak tam je těžko cokoliv odhadovat, sehraje v tom roli strašně moc faktorů a za úplně nereálný bych to nepovažoval. Hr vychází za hodně dlouho a do tý doby se přístup EA k ČR může změnit - sami se nedávno chlubili jak jim tržby z ČR každoročně rostou, pokud trend zůstane, možná jim vyjde, že čeština bude zisková. Zase ale ten přesun části EA Czech do Polska může leccos zhatit, uvidíme jak se situace vyvine tam. Pro češtinu může taky hovořit fakt, že lokalizované Origins byly v ČR prodejním hitem a snad jednou z nejprodávanějších her roku, zatímco dvojka bez překladu při vydání se údajně prodávala dost mizerně. Otázkou je, zda by ten rozdíl mezi výnosy z obou her pokryl náklady na překlad, které se údajně u takto velké hry pohybují kolem 1 mil Kč. Samozřejmě taky závisí na úspěchu nových konzolí a případné ochotě hráčů stále kupovat hry na ty staré - pokud vím tak MS se asi před rokem nebo dvěma vyjádřil tak, že nebýt nad očekávání dobrého odbytu X360 v ČR, hry jako GoW, Fable, nebo Forza by si o překladu mohly nechat jenom zdát. Obecně růst konzolového trhu by mohl přinést větší šanci na CZ verzi, protože jak známo, na konzolích je menší míra pirátství (vím jak otřepaně to zní, ale je to fakt) a tím pádem se na ně prodá víc her... dalo by se čekat, že se struktura českého herního trhu časem přesune směrem k té západní, kde nad PC dominují konzole. Což ale neznamená, že by PC přišlo zkrátka, stále je nejpravděpodobnější, že lokalizace, pokud bude, bude jen na PC, u ostatních platforem ta šance je daleko menší. Já osobně bych byl rád za češtinu na X360, páč PC upgradovat neplánuji (do budoucna maximálně koupím iMac na práci, ale hraní asi přenechám spíš konzolím) a bůhví kdy bude volných 10+k na novou generaci, zvlášť když moje 360ka pořád slouží a nevypadá to, že by se měla chystat tak rychle do důchodu.

Silent   1x   Po posledním překladu AC3, kde vyměnili kočkovitou šelmu za psovitou raději přežiju angličtinu. :DSilentsilent2464    11.6.2013 22:36 Silent

Po posledním překladu AC3, kde vyměnili kočkovitou šelmu za psovitou raději přežiju angličtinu. :D

Lelanka   3x   Norbi001: Přesně :thumbup: Na nás pořád ser** :-( Ale jsem ráda i za ty amatérské. Anglicky sice něco umím, ale stejně radši češtinu :-)Lelankalelanka10911    11.6.2013 22:23 Lelanka

Norbi001: Přesně :thumbup: Na nás pořád ser** :-( Ale jsem ráda i za ty amatérské. Anglicky sice něco umím, ale stejně radši češtinu :-)

Norbi001   3x   Já se hlavně modlím za to, aby to bylo lokalizovaný do češtiny. Kdejaká "usmrkaná zemička" menší než jsme my, lokalizaci do svého jazyka má a my ne? To by mě fakt štvalo čekat zase na amatérskou češtinu.

Ps. : Neřeším proč tomu tak je či není apod. HAWK.
Norbi001norbi00117630
    11.6.2013 22:12
Norbi001

Já se hlavně modlím za to, aby to bylo lokalizovaný do češtiny. Kdejaká "usmrkaná zemička" menší než jsme my, lokalizaci do svého jazyka má a my ne? To by mě fakt štvalo čekat zase na amatérskou češtinu.

Ps. : Neřeším proč tomu tak je či není apod. HAWK.

Ria Kon   1x   Původně sem si myslela, že ten Quanari je zlobr :D Koukám, další změna a to mají upravit i elfy. Ale ty odhalené mrtvoly na začátku jsou Zplozenci, že?
Fabik: To já ano, ale vypadá jak po HiRes plastice :D
Ria Konria-kon11242
    11.6.2013 21:16
Ria Kon

Původně sem si myslela, že ten Quanari je zlobr :D Koukám, další změna a to mají upravit i elfy. Ale ty odhalené mrtvoly na začátku jsou Zplozenci, že?
Fabik: To já ano, ale vypadá jak po HiRes plastice :D

Tarik   1x   Yes, Morrigan :DTariktarik12392    11.6.2013 19:09 Tarik

Yes, Morrigan :D

Xenus   2x   Doufám, že tam bude ještě někdo ze staré party. :)Xenusxenus11712    11.6.2013 16:37 Xenus

Doufám, že tam bude ještě někdo ze staré party. :)

Chepa   2x   pajmič - ale na tu dobu kdy vysla sem z te grafiky byl udelanej ...Chepachepa9532    11.6.2013 15:20 Chepa

pajmič - ale na tu dobu kdy vysla sem z te grafiky byl udelanej ...

pajmič    Ria Kon: To víš v DAO nemohli Morrigan přidělat pihy. To by se ji asi zhroutil engine :-Dpajmičpajmic6747    11.6.2013 15:19 pajmič

Ria Kon: To víš v DAO nemohli Morrigan přidělat pihy. To by se ji asi zhroutil engine :-D

Fabik   1x   Ria Kon: Kdybych neviděl Biancu tak Varrica nepoznám :D

Doufám že budu mít v týmu Quanarijce a nebo za něho hrát. Myslím pravého... prostě tu krávu s rohama :D
Fabikfabik4293
    11.6.2013 14:45
Fabik

Ria Kon: Kdybych neviděl Biancu tak Varrica nepoznám :D

Doufám že budu mít v týmu Quanarijce a nebo za něho hrát. Myslím pravého... prostě tu krávu s rohama :D

Cvrnda člen redakce   1x   Ve výsledku jsem za takový odklad rád, už jenom proto, že jde snad o znamení toho že tentokrát nechtějí nic uspěchat a že se poučili z Dragon Age 2, kterému krátký vývoj moc nesvědčil. Trailer každopádně povedený, přinejmenším má správnou atmosféru jakou od Dragon Age čekám, hlavně ale vítám návrat Varrica a Morrigan, díky nimž se určitě můžeme těšit na zajímavé dialogy. Každopádně jsem zvědavý na příběh. Vypadá to že jde vážně o válku mezi mágy a templáři kterou odstartovalo knižní Rozštěpení, ale až takovou řež jakou trailer ukazuje jsem nečekal. Něco se očividně hodně zvrhlo. tak uvidímeCvrndacvrnda7    11.6.2013 14:19 Cvrnda

Ve výsledku jsem za takový odklad rád, už jenom proto, že jde snad o znamení toho že tentokrát nechtějí nic uspěchat a že se poučili z Dragon Age 2, kterému krátký vývoj moc nesvědčil. Trailer každopádně povedený, přinejmenším má správnou atmosféru jakou od Dragon Age čekám, hlavně ale vítám návrat Varrica a Morrigan, díky nimž se určitě můžeme těšit na zajímavé dialogy. Každopádně jsem zvědavý na příběh. Vypadá to že jde vážně o válku mezi mágy a templáři kterou odstartovalo knižní Rozštěpení, ale až takovou řež jakou trailer ukazuje jsem nečekal. Něco se očividně hodně zvrhlo. tak uvidíme

Chepa   2x   Ria Kon - me spiš prisla jako takova holčička v tom :DChepachepa9532    11.6.2013 13:54 Chepa

Ria Kon - me spiš prisla jako takova holčička v tom :D

Ria Kon   2x   Nevyvolává ve vás Morrigan hafo sekulačních otázek? Proč má na obličeji pihy a co to sakra má na sobě za šaty s obručí, když se v DAO tolik příčila obléct si normální oblečení? Že by šlo o Orlaiský infiltrační převlek?
A jako bonus... Varric už nemá se zahalenou hrudí tolik šťávy :D
Ria Konria-kon11242
    11.6.2013 13:52
Ria Kon

Nevyvolává ve vás Morrigan hafo sekulačních otázek? Proč má na obličeji pihy a co to sakra má na sobě za šaty s obručí, když se v DAO tolik příčila obléct si normální oblečení? Že by šlo o Orlaiský infiltrační převlek?
A jako bonus... Varric už nemá se zahalenou hrudí tolik šťávy :D

Norbi001    Chepa: No i ta destrukce. Vždyť si vem, jak umí Frostbite kouzlit se zničitelností prostředí. Aby tohle měli, tak nepotřebují render. Frostbite 2. 5 zde opravdu kouzlí. Moc jsem mu nevěřil. Také jsem chvíli věřil těm bludům o tom, že je to engine dělanej jenom na střílečky. Ale oni si ho opravdu dokázali upravit k dokonalosti své.
Tudíž já nepochybuji o tom, že to je ze hry. Render by vypadal mnohonásobně líp než tohle.
Norbi001norbi00117630
    11.6.2013 11:58
Norbi001

Chepa: No i ta destrukce. Vždyť si vem, jak umí Frostbite kouzlit se zničitelností prostředí. Aby tohle měli, tak nepotřebují render. Frostbite 2. 5 zde opravdu kouzlí. Moc jsem mu nevěřil. Také jsem chvíli věřil těm bludům o tom, že je to engine dělanej jenom na střílečky. Ale oni si ho opravdu dokázali upravit k dokonalosti své.
Tudíž já nepochybuji o tom, že to je ze hry. Render by vypadal mnohonásobně líp než tohle.

Chepa    Ty obličeje jo ale podivejte se na tu destrukci toho hradu to je mnohem hezci ...Chepachepa9532    11.6.2013 11:12 Chepa

Ty obličeje jo ale podivejte se na tu destrukci toho hradu to je mnohem hezci ...

Norbi001   3x   Připojuji se k názoru, že tohle jsou in-game záběry. Jelikož jak již víme, tak rendery jsou mnohonásobně lepší a mají mnohonásobně "měkčí" stínování a mnohonásobně lepší fyziku. Takže já se připojuji k pajmičovi a jeho názoru, že je to již ze hry.Norbi001norbi00117630    11.6.2013 10:56 Norbi001

Připojuji se k názoru, že tohle jsou in-game záběry. Jelikož jak již víme, tak rendery jsou mnohonásobně lepší a mají mnohonásobně "měkčí" stínování a mnohonásobně lepší fyziku. Takže já se připojuji k pajmičovi a jeho názoru, že je to již ze hry.Komentář byl autorem naposledy upraven 11.6.2013 11:59

Původní verze před úpravami:Připojuji se k názoru, že tohle jsou in-game záběry. Jelikož jak již víme, tak rendery jsou mnohonásobně lepší a mají mnohonásobně "měkčí" stínování a mnohonásobně lepí fyziku. Takže dle mého. Se připojuji k pajmičovi a jeho názoru, že je to již ze hry.

AsuraCzech    Doufám že ten hl. hrdina bude strážce z jedničky ale spíš to bude ten jejich syn.AsuraCzechasuraczech13644    11.6.2013 10:28 AsuraCzech

Doufám že ten hl. hrdina bude strážce z jedničky ale spíš to bude ten jejich syn.

Lelanka   1x   Nééé, ale radši si počkám na kvalitní dílo, než aby ho pokazily :thumbup:Lelankalelanka10911    11.6.2013 10:19 Lelanka

Nééé, ale radši si počkám na kvalitní dílo, než aby ho pokazily :thumbup:

pajmič   3x   draggo: OOOO nejsi sám. A souhlasím pane se vším co jsi zde napsal. Pokud BW spojí technologii a super příběh a propracované souboje. Bude to pecka. A Myslím že by Hawk by mohla být ta tajná postava v té bouři. Vzhledem k to tomu jak vypadala siuleta brnění.pajmičpajmic6747    11.6.2013 00:38 pajmič

draggo: OOOO nejsi sám. A souhlasím pane se vším co jsi zde napsal. Pokud BW spojí technologii a super příběh a propracované souboje. Bude to pecka. A Myslím že by Hawk by mohla být ta tajná postava v té bouři. Vzhledem k to tomu jak vypadala siuleta brnění.

draggo   8x   Vzhledem k tomu že asi jako jediná osoba v galaxii nepovažuju DA2 za špatnou, nepovedenou, kazící dobré jméno značky (viz moje recenze [ odkaz ] ) a bůhvícoještě a to že to bylo kdysi inzerovaný jako duchovní nástupce BG je mi pak úplně jedno (mě záleží na tom, jestli je to dobrá hra samo o sobě) , se na DA3 neuvěřitelně těším. 1 i 2 jsou pro mě jedny z nejlepších her který jsem kdy hrál a tohle už z traileru vypadá perfektně. Návrat známých postav (taky tajně doufám v Hawka jakožto hlavního hrdinu) , krásná grafika, slibně znějící nástřel příběhu a to celý od BioWare, který s výjimkou zakončení ME3 nemá na kontě jedinej přešlap - to prostě bude zážitek roku, věřím tomu z celýho srdce už teď.draggodraggo6621    11.6.2013 00:23 draggo

Vzhledem k tomu že asi jako jediná osoba v galaxii nepovažuju DA2 za špatnou, nepovedenou, kazící dobré jméno značky (viz moje recenze [ odkaz ] ) a bůhvícoještě a to že to bylo kdysi inzerovaný jako duchovní nástupce BG je mi pak úplně jedno (mě záleží na tom, jestli je to dobrá hra samo o sobě) , se na DA3 neuvěřitelně těším. 1 i 2 jsou pro mě jedny z nejlepších her který jsem kdy hrál a tohle už z traileru vypadá perfektně. Návrat známých postav (taky tajně doufám v Hawka jakožto hlavního hrdinu) , krásná grafika, slibně znějící nástřel příběhu a to celý od BioWare, který s výjimkou zakončení ME3 nemá na kontě jedinej přešlap - to prostě bude zážitek roku, věřím tomu z celýho srdce už teď.

Chepa   1x   Jezis jo klidne me se to jenom nezdá ...Chepachepa9532    11.6.2013 00:13 Chepa

Jezis jo klidne me se to jenom nezdá ...

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole