To je v současné době vyvíjeno montrealskou pobočkou společnosti Eidos, přičemž fanoušci se údajně mohou těšit na atmosférický zážitek s celou řadou lineárních momentů a „realistické“ zpracování zdraví.
To už se totiž nebude samo obnovovat a stejně jako třeba v The Last of Us bude vaše léčení zcela závislé na externích prostředcích. V tomto konkrétním případě půjde mimo jiné o lektvary. A regenerovat se sám nebude ani Focus.
Mimo to se pro gamesu počítá s mini i velkou mapou, volitelným HUDem, který budete moci mít vždy zapnutý, vždy vypnutý, a nebo jen kontextuální, a samozřejmě s možností krást v podstatě odkudkoliv.
Co se stealth systému týče, ten bude hodně sázet na stíny. Vývojáři si rovněž pohráli s tím, co stráže můžou a nemůžou vidět a na svůj výtvor jsou podle všeho extrémně pyšní. Celý totiž stojí na v rámci možností uvěřitelném zpracování. Pokud spolu kupříkladu mluví dva vojáci, nevidí, co se děje za nimi, protože si jednak blokují výhled a druhak se na sebe navzájem soustředí.
Thief vypadá dobře, ale uvidíme, zda dokáže překonat předešlé díly
Docela mě začíná hra zajímat…
To stěma voajký, že si budou povídat a soustředit se na sebe zní velmi zajímavě, tohle mi ve Stealth hrách chybělo
Tak na tohle se těšim.
Back: Spíše to bylo myšleno tak, že budeš moci krást od kohokoli a kdykoli … (alespoň podle mně)
Za môjho detstva všetky hry mali spôsob liečenia postavy pomocou externých prostriedkov, a teraz sa opäť k tomu vracajú, tak to má byť
to mestrodk: pokud si hral předešle thiefy tak nechapu jak si mohl zplodit takovyhle hovno …
co se tyče AI a jejich viděni, když sem viděl gameplay tak celkem vklidu ale sem tam mně štvalo že by vas straž mohla vidět perifernim viděnim ale to je v každe hře, jen se tak nemuseli chlubit …
No, rozhodně se těším jak had, ale nejsem si 100% jistý tou větou, cituji: "a samozřejmě s možností krást v podstatě odkudkoliv. ". Nějak mi to nedává smysl, jestli tím autoři mysleli, že hrdina bude mít nějaký hák, kterým si věc přitáhne nebo tak něco. Každopádně se mi hodně líbí myšlenka se zdravím a stíny, která je, ale už obsažena i v jiných hrách… Taktéž se těším na podle popisu velmi důkladně propracovanou AI.
Jsem nesmírně rád za to normální zdraví. Takhle to aspoň nutí promýšlet si budoucí kroky a ne jen vlítnout na náměstí a všechny pozabíjet.