PC mutace hry jim prý slouží jako benchmark, ze kterého vycházejí při vývoji konzolových odnoží, do kterých by rádi procpali podporu až pro 64 hráčů, avšak při zachování 60 FPS.
„Je nesmírně důležité si uvědomit, že děláme na velmi komplexní hře, u níž jsme si museli jasně stanovit priority,“ začal vysvětlovat Bach. „Řekli jsme si proto, že chceme udržet 60 FPS a všechno ostatní je vedlejší.“
„Moc dobře ale víme, že možnost hrát se 64 lidmi je velmi lákává a proto se to snažíme dostat i na konzole. 12 vs 12 je fajn, ale dá se na to zvyknout. Ovšem při 32 vs 32 už je těžké udržet si povědomí o druhém týmu a přesně toho chceme dosáhnout.“
Zcela jednoduše.
Abakanius: Nechápu jak tě může omrzet Planetside 2 a furt bavit Battlefield. To mi vysvětli.
Planetside dokáže lehce omrzet. Jak to vůbec někdo může hrát? Jen taková klasická otázečka. Don’t take it personally, please.
Soul: Jakej slabej engine tyvole? Víš vůbec jak Planetside 2 vypadá a jak velký mapy tam jsou? To by šlo i v Battlefieldu.
Logistics MAG se hraje na ps3 a tam žádnej chat není Máš všude voice chat což je mnohem lepší a jednodušší Chaos to podle mě není ani náhodou stačí dělat jen to co tvoje jednotka je zas to i více expu pobodbné jako bude v bf4 commander
Logistics: Já v MAGu odehrál více než 100h. Byla to zábavná hra, teď už ji ale moc hráčů nehraje, co vím.
Chepa: Ale tebe jsem v tomhle ohledu zatím nepřekonal, no.
Takže tu je new fanboy MS co uprednostnuje BF … takze vlastně Abakanius od MS, to tu ještě chybělo
Brokarek-PS ale má slabý engine…
Brokarek: chce to změnu vydavatele možná i DICE protože jsou z nich už taky EAidioti a spálit na prach Frostbite engine pak by to šlo
Když v PS2 fungujou bitvy kde je na jedné straně třeba 600, tak by to fachalo i v BF, ale je třeba aby tomu někdo schopnej velel a bez nějaký domluvy nebo aspoň rozkazů to fakt nejde.
hrali jste někdo MAG na PS3 ? 256 hračů ? to je brutalni chaos nic z toho nemáš prostě běháš a rubeš vše
bez nulové domluvy (ano ps3 nema in game chat ani party) takže více neznamená lepší mmyslím že 64 je akorát, ale to je můj názor
Brokarek-ale hráči budou prasata. .
Abakanius: Hádej proč v dnešních videích s bugy dominuje BF3. Ne proto že ho hraje tolik lidí. Spoustu her hraje mnohem víc lidí. Prostě je to bugy prorostlá hra.
Chepa: Chaos to být nemusí, pokud tam nebude otřesný design map jako v Betafieldu 3 a ta mapa bude dostatečně velká. A hráči nebudou prasata hrající stylem zvyklým z BF3.
, na low detailoch mozno to utiahne tych 60fps a 32/64 ci kolko hracov.
Chepa- s Abakaniusem jsem se hádal už v jedné diskuze, tuším že to bylo o EA, trpí komplexem přehnaného optimismu a nereálného a zkresleného pohledu na svět. .