Zatímco v prvním videu můžeme vidět jen rozšířenou vesnicí Výbor na západě Černarusi, která se dočkala např. nové továrny. Druhé video už je podstatně obsáhlejší. Dean Hall v něm ukazuje změny v hlavním městě Černogorsku v čele s hotelem zničeným díky nárazu letadla, dále vrak nákladní lodi, jenž jsme mohli v omezené míře vidět na nedávných screenshotech, a mimo jiné i nové animace.
Třetí video, taktéž bohaté na zajímavé gameplay záběry, bylo pořízené z přednášky Deana Halla na akci Rezzed 2013, která se konala o víkendu.
JO to je pravda ze ty Mody uz jsou uplne nekde jinde…ale jsou tam kde maji byt…DAYZ je uz pres rok venku a behat jen tak po jedne mape se vsim stejnym lidi prestalo bavit
Tohle by mohl byt takovej reset zase nazpet.
Me bavil i ten zakladni mod predtim…co hlavne ale od toho ocekavam je lepsi optimalizace a to o dost. .
I tak se na hru dost tesim a urcite si ji poridim…protoze jsem se nikdy tak nebal jako u tyhle hry
Kapr88: no ja si myslim ze kdys srovnavate mod napr origin (FU) s dayz SA tak ji docela urazite neco jinyho je pridavat novej content do modu a predelat kompletne engine vcetne animaci skinu zbrani a veci…. a navic podle halla vse co tam da by melo na 100% funkovat to se o modu rict neda …
Kapr88: Možná se to nezdá, ale Standalone toho má přidat opravdu dost. Jak už zmínil Sherlock161, hra bude mít v podstatě MMO architekturu serverů, Černarus bude značně rozšířená a upravená, přibude craftování a mnohem širší systém inventáře, počítá se i s lepším melee bojem, implementací jisté formy příběhu, Dean např. na Twitteru naznačil i možnost transfuze krve… Změn tam bude vážně dost, myslím že se to s komunitní prací na modu nedá moc srovnávat. Já práci komunity na DayZ modu nezpochybňuju, občas žasnu co všechno dokáže třeba s mapami, ale ve výsledku udělali z celého modu takový bordel, že to přešlo všechny meze a když si chce člověk zahrát čistě původní mod, musí pečlivě hledat. Všechno je zkrátka modifikované do takové míry, že už je původní myšlenka a hratelnost modu na většině serverů totálně zazděná. I proto se těším na Standalone. Určitě i tam budou možnosti modifikace, ale i tak bude prostě hra čistá a člověk se bude moct připojit na nějaký server bez obav z toho že DayZ které si chce zahrát nebude až tak Dayz díky tuně nežádoucích modů. Musím říct že jsem se vždycky smál nad myšlenkou že i mod má mody a třeba DayZ Origins mi přijde jako naprostá zbytečnost a urážka všeho, na čem Dean a ostatní zodpovědní lidi dělali v rámci klasického DayZ
Jsem rád jak se to rozvíjí k lepšímu hlavně jsem byl překvapen jak udělali animace ani jem to od nich nečekal a vůbec i tu grafiku o dost posunuli oproti minulím ukázkám.
Jede to na zcela novém MMO enginu a to není udělané hned, proto to nemohli vydat dřív, dělají prostě úplně novou hru, ne jen port modu do standalone verze, jak původně plánovali.
saymon5: prave ze vim…a neni tam nic (jo je ale nebral bych to jako pozitivum) co v modech uz neni.
DAYZ Standalone *vyvoj* trva uz moc moc dlouho a vesmes co udelali jsou jen kosmeticke nedodelky co uz davno komunita v modu DAYZ udelala.
Myslim ze Dean zaspal (a to dost) a mel to uvolnit uz pred Vanoci a postupne to dodelavat.
Wojki: jo to mas pravdu zalezi dost na jaky serveru hrajes…i kdyz dost jich sazi na XX vozidel atd…uz to neni ten HARDCORE kdy jsi hledal vozidlo nekolik dni.
Snad se toho už dočkáme
Nemohu se dočkat
KApr88: Dovolím si nesouhlasim, asi ani nevíš co vše je plánováno do plné verze…nesrovnatelné s modem. A navíc optimalizované a téměř bez hackerů! To ani nejde srovnávat
no ačkoliv mě současný mod opravd baví, tak stejně mám z toho pocit, že na většině serverů je to přehlídka vojenské techniky apod. a zombie je jen takový doplněk. Trochu z toho modu se vypařilo to přežívání, ta atmosfera zombie apokalypsy…. aspoň já mám ted z toho takový pocit.
Od nového dejzet očekávám, že to bude opravdu o tom přežívání a ne o tom mít co největší vozoví park….
I kdyz DAYZ mam rad fandim mu tak si myslim ze uz prospali dobu. DAYZ jako mod uz je nekde jinde a X lepsi se vsemi pod mody mapami atd