Uživatel nepřihlášen
      

Edward je v Assassin’s Creed 4 protikladem Connora

Pondělí 15.7.2013 13:44 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Majitelé PS4 verze mohou prý očekávat pohlcující grafiku, vynikající simulaci větru a vln.

Hlavní scénárista čtvrtého Assassin’s Creed Darby McDevitt potvrdil, že postava sobeckého piráta je v podstatě přímým protikladem Connora z Assassin’s Creed 3.

„Connor začínal de facto jako idealista a teprve až díky získaným zkušenostem zahořkl. Dělal všechno, co podle něj bylo správné. Ne vždy to ovšem dopadlo dobře.“

„Naproti tomu Kenway se k asasínům přidal jen proto, že věřil, že mu to pomůže zbohatnout. Od začátku je velmi cynický a zahleděný do sebe. Je ženatý, ale manželství za moc nestojí. Snaží se své ženě dokázat, že je jí hoden, avšak místo toho se z něj postupem času stane plnohodnotný pirát.“

Zároveň s touto zprávou jsme se díky GamingBolt dozvěděli, že PlayStation 4 verze čtvrtého Assassin’s Creed nenabídne žádný obsah navíc, obsah bude tedy totožný s ostatními verzemi. Majitelé této verze mohou podle slov kreativního ředitele Jeana Guesdona očekávat pohlcující grafiku a vynikající simulaci větru, který bude pohupovat s listy a rostlinami, stejně tak bude ovlivňovat lodní plachty. Na moři navíc uvidíte prý velmi realistické vlny.

Stejné efekty by podle všeho měly poskytnout i PC a Xbox One verze.

Informace pochází z naší fanstránky o sérii AC.

...
Délka: ...
Assassin’s Creed 4: Black Flag - Gameplay záběry s námořní bitvou
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Assassin’s Creed 4: Black Flag na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag
Související novinky
 
V prodeji bude GOTY edice Assassin's Creed 4

V prodeji bude GOTY edice Assassin's Creed 4

Úterý 11.3.2014 13:21 - Kromě samotné hry obsáhne i hned sedm dodatečných rozšíření. Aktualizováno o cenu. Přečíst celý článek »

18 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Gameplay walkthrough Assassin’s Creed: Freedom Cry

Gameplay walkthrough Assassin’s Creed: Freedom Cry

Středa 19.2.2014 09:14 - Singleplayerové rozšíření čtvrtého dílu jako samostatný titul. Dnes na PSN, 25. února pro PC. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, PS3
Multiplayer Assassin’s Creed 4 podruhé rozšířen

Multiplayer Assassin’s Creed 4 podruhé rozšířen

Středa 12.2.2014 09:47 - Guild of Rogues přináší do hry více hráčů tři nové postavy - zkušeného a hbitého Stowawaye, klidného a vyrovnaného Shamana s flusačkou a zákeřnou Siren. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Edward je v Assassin’s Creed 4 protikladem Connora
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
thundeus   1x   Connor byl děcko! Edward bude aspoň týpek!thundeusthundeus16362    21.7.2013 23:26 thundeus

Connor byl děcko! Edward bude aspoň týpek!

Smuky   1x   Takze se pc verze vyrovna next_gen konzolim . Super , kazdy den se tesim vic a vic P. S. sorry za text. Pisu z mobiluSmukysmuky12123    16.7.2013 11:02 Smuky

Takze se pc verze vyrovna next_gen konzolim . Super , kazdy den se tesim vic a vic P. S. sorry za text. Pisu z mobiluKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Desmond Miles    kotlik
A hlavně něco nového do série
Desmond Milesdesmond-miles17917
    16.7.2013 10:49
Desmond Miles

kotlik
A hlavně něco nového do série

kotlik    Desmond Miles: Asi tak, ano, dle mého názoru ten assassinský řád prostě využil tod celé.... , jde si za svýmy sny a využívá k tomu všechny prostředky.... typický pirát...kotlikkotlik20442    16.7.2013 10:46 kotlik

Desmond Miles: Asi tak, ano, dle mého názoru ten assassinský řád prostě využil tod celé.... , jde si za svýmy sny a využívá k tomu všechny prostředky.... typický pirát...

Desmond Miles   1x   Abakanius
Connor byl docela nudnej ale zase když se koukneš kdo to je ( indián ) tak se dá pochopit že není jako Ezio . Sice nechci věčně vysmátýho týpka kterej dává jednu hlášku za druhou , ale nějakej ten smysl pro humor mít mohl. A proto se mi líbí Edward . Říká hlášky ( aspon to podle dema tak vypadalo ) a v celku je Edward takovej rebel a to se mi líbí . Prostě přišel k Asasínům ne kvůli tomu aby hájil čest a svobodu a bojoval proti templářům , on se k Asasínům přidal protože se chtěl naučit líp bojovat . Prostě u Asasínů se mu líbí všechny ty zbraně ( skrytá čepel ) a obleky , ale zase se mu nelíbí ten kodex ( podle kterého by asi nemohl být pirát ) . A u Templářů by mohl klidně robovat a přepadávat lodě . A to jedna ze stránek hry . Edward si bude vybírat jestli se přidá k Asasínům nebo Templářům .
Desmond Milesdesmond-miles17917
    16.7.2013 10:37
Desmond Miles

Abakanius
Connor byl docela nudnej ale zase když se koukneš kdo to je ( indián ) tak se dá pochopit že není jako Ezio . Sice nechci věčně vysmátýho týpka kterej dává jednu hlášku za druhou , ale nějakej ten smysl pro humor mít mohl. A proto se mi líbí Edward . Říká hlášky ( aspon to podle dema tak vypadalo ) a v celku je Edward takovej rebel a to se mi líbí . Prostě přišel k Asasínům ne kvůli tomu aby hájil čest a svobodu a bojoval proti templářům , on se k Asasínům přidal protože se chtěl naučit líp bojovat . Prostě u Asasínů se mu líbí všechny ty zbraně ( skrytá čepel ) a obleky , ale zase se mu nelíbí ten kodex ( podle kterého by asi nemohl být pirát ) . A u Templářů by mohl klidně robovat a přepadávat lodě . A to jedna ze stránek hry . Edward si bude vybírat jestli se přidá k Asasínům nebo Templářům .

Abakanius    No to doufám. Connor mi připadal dost nudný.Abakaniusabakanius16093    16.7.2013 09:54 Abakanius

No to doufám. Connor mi připadal dost nudný.

Kiko   4x   Ako sorry vám sa nič nepáči. Doteraz ste tvrdili (nie presne vy) že AC je vždy to isté stále dookola. Teraz to chcú oživiť.Kikokiko8410    16.7.2013 08:25 Kiko

Ako sorry vám sa nič nepáči. Doteraz ste tvrdili (nie presne vy) že AC je vždy to isté stále dookola. Teraz to chcú oživiť.

Geralt z Rivie    Desmond Miles: Protože Ubisoft chce pořád něco nového a takhle to potom dopadá. Tohle neni Assassins creed ale Pirates creed. Škoda.Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    16.7.2013 07:40 Geralt z Rivie

Desmond Miles: Protože Ubisoft chce pořád něco nového a takhle to potom dopadá. Tohle neni Assassins creed ale Pirates creed. Škoda.

Desmond Miles    Sága Kenwayů pokračuje
DeAd-MeAn
Proč už to není Assassins creed ?
Desmond Milesdesmond-miles17917
    16.7.2013 07:14
Desmond Miles

Sága Kenwayů pokračuje
DeAd-MeAn
Proč už to není Assassins creed ?

DeAd-MeAn    Tohle už není assassins creed. Tohle jsou už piráty z karibiku nic vícDeAd-MeAndead-mean6006    16.7.2013 06:30 DeAd-MeAn

Tohle už není assassins creed. Tohle jsou už piráty z karibiku nic víc

Kiko   3x   Connor mi nevadil, užil som si hru aj tak.
ale Edward protiklad Connora? PALEC HORE
Kikokiko8410
    15.7.2013 19:42
Kiko

Connor mi nevadil, užil som si hru aj tak.
ale Edward protiklad Connora? PALEC HORE

kotlik   2x   Já se na Kenwayna těším, jeho charakter je velmí dobrý, je hrdý na to čím je a tak to má v životě být ! Konečně charakter do kterého se nejvíc vcítím, už to vidím " Napnout plachty vy bídní červy, bohatství nás čeká, poté směr Tortuga" ! :D :D :D :D.kotlikkotlik20442    15.7.2013 19:35 kotlik

Já se na Kenwayna těším, jeho charakter je velmí dobrý, je hrdý na to čím je a tak to má v životě být ! Konečně charakter do kterého se nejvíc vcítím, už to vidím " Napnout plachty vy bídní červy, bohatství nás čeká, poté směr Tortuga" ! :D :D :D :D.

ACzeMiky   4x   Pecka... Tak už to snad nebude tak zakomplexovanej panic, jako byl Connor :D... I když proti AC3 nic nemám, ale Ezio byl hold 100x lepší. Snad bude Edward aspoň z poloviny tak dobrý, jako Ezio.ACzeMikyaczemiky13579    15.7.2013 18:35 ACzeMiky

Pecka... Tak už to snad nebude tak zakomplexovanej panic, jako byl Connor :D... I když proti AC3 nic nemám, ale Ezio byl hold 100x lepší. Snad bude Edward aspoň z poloviny tak dobrý, jako Ezio.

skylines   5x   HonzysKISS: Jo třeba jako "Piráti z Animu"skylinesskylines11568    15.7.2013 18:34 skylines

HonzysKISS: Jo třeba jako "Piráti z Animu"

HonzysKISS   2x   Kdyby tomu aspoň dali jiný název pro novou hru... :DHonzysKISShonzyskiss8642    15.7.2013 18:27 HonzysKISS

Kdyby tomu aspoň dali jiný název pro novou hru... :D

SHIT222     Vypadá to skvěle. Líp jak trojka. XBOX-Dead! :gun:SHIT222shit22210880    15.7.2013 18:15 SHIT222

Vypadá to skvěle. Líp jak trojka. XBOX-Dead! :gun:

Hugi2    Doom351: příběh není tak úplně zapečetěný, co vím tak na konci Desmond sice zachránil svět ale tím taky osvobodil bohyni Juno a moje představa směřuje, že se oba řády spojí a budou bojovat proti Junovi (přeci mají společný - minimálně podobný cíl)
- jinak k Edwardovi, je mi zatím nejblíž co se týče (mého osobního) herního stylu - rabování, agresivita k vůči vojákům, shromažďování co nejvíce majetků pro efektivnější hraní (třeba úpravy na lodi) , různé hádanky nebo hledání pokladů... prostě podobný styl měl i Ezio kdežto v AC3 vám později byly peníze k ničemu a po příběhová hratelnost byla nulová.... ale věřím že v AC4 mě bude těšit i jen takové svobodné plavení po Karibiku s občasnou akcí :-)
Hugi2hugi217310
    15.7.2013 18:09
Hugi2

Doom351: příběh není tak úplně zapečetěný, co vím tak na konci Desmond sice zachránil svět ale tím taky osvobodil bohyni Juno a moje představa směřuje, že se oba řády spojí a budou bojovat proti Junovi (přeci mají společný - minimálně podobný cíl)
- jinak k Edwardovi, je mi zatím nejblíž co se týče (mého osobního) herního stylu - rabování, agresivita k vůči vojákům, shromažďování co nejvíce majetků pro efektivnější hraní (třeba úpravy na lodi) , různé hádanky nebo hledání pokladů... prostě podobný styl měl i Ezio kdežto v AC3 vám později byly peníze k ničemu a po příběhová hratelnost byla nulová.... ale věřím že v AC4 mě bude těšit i jen takové svobodné plavení po Karibiku s občasnou akcí :-)

FesakSX    PS4 - Velkým tučným: pohlcující grafika, simulace větru. . atd. .... . malinkatým na konci i pc a xbox one verze.
Jásně... už to vidím :D
FesakSXfesaksx14964
    15.7.2013 17:54
FesakSX

PS4 - Velkým tučným: pohlcující grafika, simulace větru. . atd. .... . malinkatým na konci i pc a xbox one verze.
Jásně... už to vidím :D

CZconnor    vertigo:
Moje slova ! fuckujici pirat :-D :-D :-D :-D
CZconnorczconnor20481
    15.7.2013 17:54
CZconnor

vertigo:
Moje slova ! fuckujici pirat :-D :-D :-D :-D

Geralt z Rivie    Praky: Jo tak nějak. Jablko nepadlo daleko od stromu. :-)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    15.7.2013 17:50 Geralt z Rivie

Praky: Jo tak nějak. Jablko nepadlo daleko od stromu. :-)

AmID34D    Na Edvarda se už moc těšim, doufám že bude trochu jak Haytham, protože to byla nejlepší postava v ACIII. přestože to byl templář byl mnohem lepší herní postavou než Connor aka americký DežaAmID34Damid34d18945    15.7.2013 17:33 AmID34D

Na Edvarda se už moc těšim, doufám že bude trochu jak Haytham, protože to byla nejlepší postava v ACIII. přestože to byl templář byl mnohem lepší herní postavou než Connor aka americký Deža

vertigo   5x   Ten indián Connor, naivní týpek vrhnutej do víru událostí a hlavně jiná kultura a prostředí. O tom ta postava přeci byla, právě to bylo zajímavý, ta změna, žádnej hned boreček, renesanční umělec, charizmatický nadčlověk. A ted znovu něco jiného, fuckující pirát. V tomhle AC série dokáže zaujmout. Karibik ? Vlastně, proč ne:-)vertigovertigo8493    15.7.2013 17:30 vertigo

Ten indián Connor, naivní týpek vrhnutej do víru událostí a hlavně jiná kultura a prostředí. O tom ta postava přeci byla, právě to bylo zajímavý, ta změna, žádnej hned boreček, renesanční umělec, charizmatický nadčlověk. A ted znovu něco jiného, fuckující pirát. V tomhle AC série dokáže zaujmout. Karibik ? Vlastně, proč ne:-)

Doom351    CZconnor : No nevím co je na jeho příběhu k nepochopení ... Mnoho lidí na něj nadává spíše proto že nezapadá do příběhu tolik jako ostatní postavy. Ano i příběh s ním byl zajímavý, ale už to prostě nebylo ono a na ostatní postavy jako byl Altair, Ezio nebo Desmond prostě tím charakterem neměl. Navíc celá série AC byla hlavně o zachraňování světa a Desmond potřeboval všechny díly skládačky včetně Connora aby se ho mohl pokusit zachránit to beru. Jenže tahle série už skončila a nyní dostáváme "vysmátýho, vychytralího bastarda" který už má s řádem Assasinů málo co společného. Mě jde tedy spíše o ten princip o to co ten řád byl a také co bude za Desmonda, tahle část Assassinů v Americe, ale nedává totálně smysl s tím proč byl řád primárně založen (tím myslím Edwarda, u Connora už to bylo trochu jiné, ale stále tam šlo o tu čest a o to zabránit templářům v ovládnutí světa) .Doom351doom351386    15.7.2013 17:17 Doom351

CZconnor : No nevím co je na jeho příběhu k nepochopení ... Mnoho lidí na něj nadává spíše proto že nezapadá do příběhu tolik jako ostatní postavy. Ano i příběh s ním byl zajímavý, ale už to prostě nebylo ono a na ostatní postavy jako byl Altair, Ezio nebo Desmond prostě tím charakterem neměl. Navíc celá série AC byla hlavně o zachraňování světa a Desmond potřeboval všechny díly skládačky včetně Connora aby se ho mohl pokusit zachránit to beru. Jenže tahle série už skončila a nyní dostáváme "vysmátýho, vychytralího bastarda" který už má s řádem Assasinů málo co společného. Mě jde tedy spíše o ten princip o to co ten řád byl a také co bude za Desmonda, tahle část Assassinů v Americe, ale nedává totálně smysl s tím proč byl řád primárně založen (tím myslím Edwarda, u Connora už to bylo trochu jiné, ale stále tam šlo o tu čest a o to zabránit templářům v ovládnutí světa) .Komentář byl autorem naposledy upraven 15.7.2013 17:23

Původní verze před úpravami:CZconnor : No nevím co je na jeho příběhu k nepochopení ... Mnoho lidí na něj nadává spíše proto že nezapadá do příběhu tolik jako ostatní postavy. Ano i příběh s ním byl zajímavý, ale už to prostě nebylo ono a na ostatní postavy jako byl Altair, Ezio nebo Desmond prostě tím charakterem neměl. Navíc celá série AC byla hlavně o zachraňování světa a Desmond potřeboval všechny díly skládačky včetně Connora aby se ho mohl pokusit zachránit to beru. Jenže tahle série už skončila a nyní dostáváme "vysmátýho, vychytralího bastarda" který už má s řádem Assasinů málo co společného. Mě jde tedy spíše o ten princip o to co ten řád byl a také co bude za Desmonda, tahle část Assassinů v Americe, ale nedává totálně smysl s tím proč byl řád primárně založen.

CZconnor    OK, taky mne trochu stve ten jeho napuchlej oblicej :-) Ja jsem to delal tak, ze jsem se ho proste nevsimal . -)CZconnorczconnor20481    15.7.2013 17:14 CZconnor

OK, taky mne trochu stve ten jeho napuchlej oblicej :-) Ja jsem to delal tak, ze jsem se ho proste nevsimal . -)

SamFisher    CZconnor : já to projíždím veštinou 3x, jak příběh , tak se snažím i o průzkum, ale většinou to nejde hned na poprvé, tak proto to opakuju, ale prostě Connor mi nesedl jako hrdina :-)SamFishersamfisher16017    15.7.2013 17:12 SamFisher

CZconnor : já to projíždím veštinou 3x, jak příběh , tak se snažím i o průzkum, ale většinou to nejde hned na poprvé, tak proto to opakuju, ale prostě Connor mi nesedl jako hrdina :-)

Hellierer    Templáři jsou nejlepší a ticho :D (já je fakt měl vždycky rád) :DHelliererhellierer6549    15.7.2013 17:05 Hellierer

Templáři jsou nejlepší a ticho :D (já je fakt měl vždycky rád) :D

Ilidary   3x   Už se na Edwarda těšim, zatim má nakročeno (u mně) na nejlepšího protagonistu série :)Ilidaryilidary12719    15.7.2013 17:03 Ilidary

Už se na Edwarda těšim, zatim má nakročeno (u mně) na nejlepšího protagonistu série :)

CZconnor   3x   Sam Fisher:
Nevim jak ty, ale podle mne je AC delan na prozkoumavani a ne na to, abych pribeh opakoval trikrat. Musis mit taky trochu fantazie a ne hrat jenom pribeh. Ja jsem vydrzel u AC3 po dohrani pribehu skoro 100 hodin ! Jsem proste detailista a mne dokaze nadchnout I kdyz snezi na hezky zpracovanou krajinu. Mne se zda, ze ty hrajes hry jen proto, abys je dohral a pak prodal. A ke Connorovi - jak by vam bylo kdyby vam zabili matku a vypalili vesnici ? Je to jen v tom, ze nechapete jeho pribeh (kdyz neni hlavni hrdina vysmatej, tak je to hned odpad) Co takovej Kratos (nic proti GoW-mam vsechny dily) ten taky neni vysmatej playboy.
Gerchan:
Co ty vis, treba to bude mit good story . -)
Doom351:
Myslim, ze v Ubi rikaly, ze na (zacatku) bude , , hajzlem" - to neznamena, ze I na konci ! :-)
antiku:
Vzdit nemusis plnit pribehove mise . -)
CZconnorczconnor20481
    15.7.2013 17:02
CZconnor

Sam Fisher:
Nevim jak ty, ale podle mne je AC delan na prozkoumavani a ne na to, abych pribeh opakoval trikrat. Musis mit taky trochu fantazie a ne hrat jenom pribeh. Ja jsem vydrzel u AC3 po dohrani pribehu skoro 100 hodin ! Jsem proste detailista a mne dokaze nadchnout I kdyz snezi na hezky zpracovanou krajinu. Mne se zda, ze ty hrajes hry jen proto, abys je dohral a pak prodal. A ke Connorovi - jak by vam bylo kdyby vam zabili matku a vypalili vesnici ? Je to jen v tom, ze nechapete jeho pribeh (kdyz neni hlavni hrdina vysmatej, tak je to hned odpad) Co takovej Kratos (nic proti GoW-mam vsechny dily) ten taky neni vysmatej playboy.
Gerchan:
Co ty vis, treba to bude mit good story . -)
Doom351:
Myslim, ze v Ubi rikaly, ze na (zacatku) bude , , hajzlem" - to neznamena, ze I na konci ! :-)
antiku:
Vzdit nemusis plnit pribehove mise . -)

Arkuzian   1x   Doom351: Nakonec se z Eda stane asasín se vším všudy, egoistickým hajzlem nezůstane. Dokonce bude vlastního syna vychovávat k asasínství. Ale máš pravdu, o svou ženu příjde. :DArkuzianarkuzian18468    15.7.2013 16:45 Arkuzian

Doom351: Nakonec se z Eda stane asasín se vším všudy, egoistickým hajzlem nezůstane. Dokonce bude vlastního syna vychovávat k asasínství. Ale máš pravdu, o svou ženu příjde. :D

Doom351    Edward na mě působí spíš jako templář ...Doufám že Ubisoftu ještě zbyly nějaké dobré nápady a mají to vymyšlené tak aby Edward nezůstal jen egoistickým "hajzlem". Byl bych rád kdyby nakonec zjistil co to obnáší být pravým Assassinem a mužem cti, což by v důsledku jistě zapůsobilo na jeho ženu ... Ale spíše si myslím že se z něj stane pirát co neuznává nic než peníze, o svou ženu přijde a nakonec to bude jen ždímání našich peněženek. No stejně si nové AC koupím a doufám že až dojdou Ubi nápady s rodem Kenwayů, tak se vrátí k starému dobrému AC. :)Doom351doom351386    15.7.2013 16:36 Doom351

Edward na mě působí spíš jako templář ...Doufám že Ubisoftu ještě zbyly nějaké dobré nápady a mají to vymyšlené tak aby Edward nezůstal jen egoistickým "hajzlem". Byl bych rád kdyby nakonec zjistil co to obnáší být pravým Assassinem a mužem cti, což by v důsledku jistě zapůsobilo na jeho ženu ... Ale spíše si myslím že se z něj stane pirát co neuznává nic než peníze, o svou ženu přijde a nakonec to bude jen ždímání našich peněženek. No stejně si nové AC koupím a doufám že až dojdou Ubi nápady s rodem Kenwayů, tak se vrátí k starému dobrému AC. :)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Warhammer 40,000: Space Wolf – vlčí smečka zasahuje

Na počítače si našel cestu mobilní titul z universa Warhammer. Jak vypadají první krůčky na nové platformě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Riley - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 22. až 28. května

Plnohodnotné odhalení Far Cry 5, odklad Red Dead Redemption 2 a Get Even, kampaň Call of Duty: WWII bez hratelných Němců, cinematic trailer Gwentu,…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seasons after Fall – čtvero ročních dob po francouzsku

Probuďte s liškou Strážce ročních období a pomozte jim zachránit starodávný les.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Steel Division: Normandy 44 - kvalita z druhé světové

Paradox Interactive se po úspěšné expanzi do vesmíru opět vrací do zajetých kolejí. Povede se mu v nich stejně jako při jeho výletu mimo zemský…

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Velké množství hráčů si od Drawn to Death drželo odstup díky extravagantnímu zpracování. Bylo to právem?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole