Uživatel nepřihlášen
 

Battlefield 4 na PC s podporou DX11.1 pro Windows 8

Pátek 26.7.2013 15:25 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Díky novému DirectuX budou v DICE schopni zlepšit výkon procesoru při renderování scény.

Johan Andersson, technický ředitel Frostbite enginu, prozradil, že PC verze Battlefieldu 4 bude plně podporovat DirectX 11.1 s operačním systémem Windows 8. Kromě DX11 se tak PC hráči dočkají lepší optimalizace výkonu, kterou nová verze DX nabízí.

"Využíváme DX11.1, který nabízí několik optimalizací (konstantní kompenzaci bufferu a dynamické buffery), které jsme dostali do rozhraní API. Díky tomu jsme schopni zlepšit výkon procesorů při renderování scény s DX11.1 v Battlefieldu 4," nechal se slyšet Andersson.

Zároveň s touto zprávou se hodí zmínit, že nedávno se na Uplay objevily hardwarové nároky Battlefieldu 4, které byly velmi podobné předešlému dílu. EA je označila za vymyšlené, stejně tak několik vývojářů ze švédského studia DICE.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Battlefield 4 na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4 Screenshot ze hry Battlefield 4
Související novinky
 
EA rozdává DLC Dragon's Teeth pro Battlefield 4

EA rozdává DLC Dragon's Teeth pro Battlefield 4

Čtvrtek 3.8.2017 13:08 - Čas na aktivaci, díky níž vám přídavek zůstane napořád, máte do 8. srpna. Přečíst celý článek »

10 komentářů|PC, PS4, Xbox One
DLC Final Stand pro Battlefield 4 je opět zdarma ke stažení

DLC Final Stand pro Battlefield 4 je opět zdarma ke stažení

Středa 26.7.2017 17:15 - Když si ho přidáte do své knihovny na Originu do 1. srpna, zůstane vám už napořád. Přečíst celý článek »

Všechny DLC pro Battlefield 4 jsou na týden zdarma

Všechny DLC pro Battlefield 4 jsou na týden zdarma

Čtvrtek 15.9.2016 10:30 - Iniciativa Cesta k Battlefieldu vrací úder, a tak si můžete zdarma zkusit všechny přídavky Battlefieldu 4. Když si je aktivujete 19. září, zůstanou vám už napořád. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Battlefield 4 na PC s podporou DX11.1 pro Windows 8
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Mixam    Onos T'oolan přesněji většina toho funguje na Win8 vše ne.Mixammixam18382    27.7.2013 17:57 Mixam

Onos T'oolan přesněji většina toho funguje na Win8 vše ne.

Panikudlanka.cz    satris: diky ja si taky rikal ze to je na nic jenom me napadlo to zkusit. ale to stejne bude zadlouho momentalne newplanuju kupovat novej OS starej zatim staci a za ty penize i stacit jeste dlouho bude:DPanikudlanka.czpanikudlankacz15689    27.7.2013 17:09 Panikudlanka.cz

satris: diky ja si taky rikal ze to je na nic jenom me napadlo to zkusit. ale to stejne bude zadlouho momentalne newplanuju kupovat novej OS starej zatim staci a za ty penize i stacit jeste dlouho bude:D

Silent   1x   Ghost_ Jak vidíš tak ne :D Příště přinesu na vysvětlení plyšáky a Elma se Sezame otevři se. . To by možná mohl už pochopit.Silentsilent2464    27.7.2013 14:17 Silent

Ghost_ Jak vidíš tak ne :D Příště přinesu na vysvětlení plyšáky a Elma se Sezame otevři se. . To by možná mohl už pochopit.

Onos T'oolan    Mr. Lolendo u Tebe je evidentně problém mezi klávesnicí a židlí nebo jsi lhář sedmilhář. Jelikož to co funguje na win 7 tak to samé funguje na Win8.Onos T'oolanonos-t-oolan17793    27.7.2013 12:45 Onos T'oolan

Mr. Lolendo u Tebe je evidentně problém mezi klávesnicí a židlí nebo jsi lhář sedmilhář. Jelikož to co funguje na win 7 tak to samé funguje na Win8.

Mr.Lolendo    to: Onos T'oolan

BF: Bad Copany 2 DX10 režim grafika GTX260 (DX9 jede) - černá obrazovka.

Hmm někdo to tu promazal...Onos T'oolan nežádej si mé odpovědi protože nebudu nijak reagovat takže poslední slova tobě žij v míru a blaze.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    27.7.2013 12:34
Mr.Lolendo

to: Onos T'oolan

BF: Bad Copany 2 DX10 režim grafika GTX260 (DX9 jede) - černá obrazovka.

Hmm někdo to tu promazal...Onos T'oolan nežádej si mé odpovědi protože nebudu nijak reagovat takže poslední slova tobě žij v míru a blaze.

ltr33    panikudlanka - ano jde to mít na jednom monitoru metro a na druhém jen plochu...ltr33ltr3311336    27.7.2013 12:18 ltr33

panikudlanka - ano jde to mít na jednom monitoru metro a na druhém jen plochu...

Onos T'oolan   2x   To teda musí jelikož je to vycucané z prstu o totálně to postrádá logiku. By mě zajímalo jestli teda podle tvé statistiky pořídíš Win 8. 1 jelikož tady se nebavíme o nějakém servic packu či co, ale o hodnotném novém OSOnos T'oolanonos-t-oolan17793    27.7.2013 12:15 Onos T'oolan

To teda musí jelikož je to vycucané z prstu o totálně to postrádá logiku. By mě zajímalo jestli teda podle tvé statistiky pořídíš Win 8. 1 jelikož tady se nebavíme o nějakém servic packu či co, ale o hodnotném novém OS

Ghost_    Silent : to nemusíš takhle vysvětlovat. . to je snad všem jasný ne ? :DGhost_ghost_19638    27.7.2013 12:08 Ghost_

Silent : to nemusíš takhle vysvětlovat. . to je snad všem jasný ne ? :D

Satris    Panikudlanka. cz: Je to blbost. Metro pouze nahrazuje nabídku start, takže tam trávíš naprosté minimum času (já odhadem tak půl minuty denně) . Je lepší klasicky rozšířit zobrazení a používat je oba na práci.

edit: raději dodám že jsem to myslel tak, že to jde ale že je nesmysl to dělat.
Satrissatris4044
    27.7.2013 12:02
Satris

Panikudlanka. cz: Je to blbost. Metro pouze nahrazuje nabídku start, takže tam trávíš naprosté minimum času (já odhadem tak půl minuty denně) . Je lepší klasicky rozšířit zobrazení a používat je oba na práci.

edit: raději dodám že jsem to myslel tak, že to jde ale že je nesmysl to dělat.Komentář byl autorem naposledy upraven 27.7.2013 12:36

Původní verze před úpravami:Panikudlanka. cz: Je to blbost. Metro pouze nahrazuje nabídku start, takže tam trávíš naprosté minimum času (já odhadem tak půl minuty denně) . Je lepší klasicky rozšířit zobrazení a používat je oba na práci.

Panikudlanka.cz    silent: je samutne ze to musis takhle vysvetlovat. . ja to pochopil hned v prvnim postu ten problem sude atd. . :D je neuveritelne co dokaze nemocny mozek vyplodit za konstrukce kdyz napises ze win jsou dobre ob jedno kdyz to napisu co nejjednoduseji:D mno pobavilo me to. jinak stebou souhlasim xp, 7, 9 jasna volba, i kdyz nevim jake budou 9 minulost naznacuje ze paradni:)

kazdopadne me zaujala veta tady v komentech ze kdyz mate dva monitory muzete si na jeden hodit metro a druhy mit jako klasickou plochu, je to pravda? je tu nekdo kdo pouziva vice monitoru a w8: rikam si ze bych to na jednom pc zkusil i kdyz se mi do toho nechce:)
Panikudlanka.czpanikudlankacz15689
    27.7.2013 11:40
Panikudlanka.cz

silent: je samutne ze to musis takhle vysvetlovat. . ja to pochopil hned v prvnim postu ten problem sude atd. . :D je neuveritelne co dokaze nemocny mozek vyplodit za konstrukce kdyz napises ze win jsou dobre ob jedno kdyz to napisu co nejjednoduseji:D mno pobavilo me to. jinak stebou souhlasim xp, 7, 9 jasna volba, i kdyz nevim jake budou 9 minulost naznacuje ze paradni:)

kazdopadne me zaujala veta tady v komentech ze kdyz mate dva monitory muzete si na jeden hodit metro a druhy mit jako klasickou plochu, je to pravda? je tu nekdo kdo pouziva vice monitoru a w8: rikam si ze bych to na jednom pc zkusil i kdyz se mi do toho nechce:)

darkramm88    Skapco: To je sice možné ale BF4 ti 100 FPS nedovolí. Bude locknutý na 60 pro PC a nextgen. Před časem o tom informovala DICE že s tímto dílem hodlají útočit na progamingovou scénu a toto má být jedno z jejich balančních opatření aby měli všichni stejné podmínky. Je možné že své rozdnutí změní a nebo už změnily ale je to málo pravděpodobné :nah:darkramm88darkramm8817459    27.7.2013 10:48 darkramm88

Skapco: To je sice možné ale BF4 ti 100 FPS nedovolí. Bude locknutý na 60 pro PC a nextgen. Před časem o tom informovala DICE že s tímto dílem hodlají útočit na progamingovou scénu a toto má být jedno z jejich balančních opatření aby měli všichni stejné podmínky. Je možné že své rozdnutí změní a nebo už změnily ale je to málo pravděpodobné :nah:

Onos T'oolan   3x   Mr. Lolendo můžeš mi prosím napsat jaké tiskárny mají na win 8 problém a jaké hry v dx10. Já si to ověřím.Onos T'oolanonos-t-oolan17793    27.7.2013 10:18 Onos T'oolan

Mr. Lolendo můžeš mi prosím napsat jaké tiskárny mají na win 8 problém a jaké hry v dx10. Já si to ověřím.

Onos T'oolan    Mr. Lolendo Proč se tu bavíš o Dark Souls a tvůj nároz na tu hru mě nepřekvapuje jelikož stejný názor má i tvůj guru. Tady přece se bavíme o údajných tvojich problémech s win8, které prý nepoužíváš a zároveň je používáš a máš problémy se zvukovkou.Onos T'oolanonos-t-oolan17793    27.7.2013 10:06 Onos T'oolan

Mr. Lolendo Proč se tu bavíš o Dark Souls a tvůj nároz na tu hru mě nepřekvapuje jelikož stejný názor má i tvůj guru. Tady přece se bavíme o údajných tvojich problémech s win8, které prý nepoužíváš a zároveň je používáš a máš problémy se zvukovkou.

Silent   4x   Onos T'oolan Ty vole nejde o to v jakém roce vyšli ale jaké maji pořadovou číslici na škále vývoje windwos v historii. : , 2, 4, 6, 8, 10 sudé 3, 6, 9, 12, 15 liché.
95, XP, 7, 9 Ob jedno. 98, vista, 8 ob dvě. . Got it! ?
Silentsilent2464
    27.7.2013 09:41
Silent

Onos T'oolan Ty vole nejde o to v jakém roce vyšli ale jaké maji pořadovou číslici na škále vývoje windwos v historii. : , 2, 4, 6, 8, 10 sudé 3, 6, 9, 12, 15 liché.
95, XP, 7, 9 Ob jedno. 98, vista, 8 ob dvě. . Got it! ?

Onos T'oolan    martin2133 to nějak taky nesedí, když win 8 vyšli v sudém roce 2012Onos T'oolanonos-t-oolan17793    27.7.2013 01:09 Onos T'oolan

martin2133 to nějak taky nesedí, když win 8 vyšli v sudém roce 2012

martin2133    Onos T'oolan: tys to akorát nepochopil, ne že jsou tupci ... 95 ani XP není sudá číslovka, ale pořadí kdy vycházeli je :thumbup:martin2133martin213312997    27.7.2013 01:07 martin2133

Onos T'oolan: tys to akorát nepochopil, ne že jsou tupci ... 95 ani XP není sudá číslovka, ale pořadí kdy vycházeli je :thumbup:

Mr.Lolendo    to: Silent Sice jsi nejsem jist zdali to vychází přesně od začátku ale je to zhruba pravda.

to: Onos T'oolan úsměvné je že jen 5 podle tebe tupců pochopilo jak je to myšleno.
Asi trpíš invertibilním myšlením. Nemáte v tom ústavu nějaká omezení internetu? Něco jako rodičovskou kontrolu tedy dizdebilní kontrolu v tomto případě.

Z tou zvukovkou: Bohužel chlape s tím si mě nedostal. Říkám pravdu a nic než pravdu a k tomu mě doprovází síla. :-D

A co jako další věci co jsem vypsal. APX driver už konečně jede?

Chápu že sis zalíbil koníčka v chytaní machýrků a lhářů na internetu ale vše má své meze.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    27.7.2013 00:40
Mr.Lolendo

to: Silent Sice jsi nejsem jist zdali to vychází přesně od začátku ale je to zhruba pravda.

to: Onos T'oolan úsměvné je že jen 5 podle tebe tupců pochopilo jak je to myšleno.
Asi trpíš invertibilním myšlením. Nemáte v tom ústavu nějaká omezení internetu? Něco jako rodičovskou kontrolu tedy dizdebilní kontrolu v tomto případě.

Z tou zvukovkou: Bohužel chlape s tím si mě nedostal. Říkám pravdu a nic než pravdu a k tomu mě doprovází síla. :-D

A co jako další věci co jsem vypsal. APX driver už konečně jede?

Chápu že sis zalíbil koníčka v chytaní machýrků a lhářů na internetu ale vše má své meze.Komentář byl autorem naposledy upraven 27.7.2013 00:47

Původní verze před úpravami:to: Silent Sice jsi nejsem jist zdali to vychází přesně od začátku ale je to zhruba pravda.

to: Onos T'oolan úsměvné je že jen 5 podle tebe tupců pochopilo jak je to myšleno.
Asi trpíš invertibilním myšlením. Nemáte v tom ústavu nějaká omezení internetu? Něco jako rodičovskou kontrolu tedy dizdebilní kontrolu v tomto případě.

LanceCZ   1x   Sudé se myslelo jako druhé, čtvrté, šesté atd.LanceCZlancecz12769    27.7.2013 00:22 LanceCZ

Sudé se myslelo jako druhé, čtvrté, šesté atd.

Smejdcz   1x   Silent: Matematika asi nepatřila mezi tvé oblíbené předměty :DSmejdczsmejdcz2368    26.7.2013 23:21 Smejdcz

Silent: Matematika asi nepatřila mezi tvé oblíbené předměty :D

Onos T'oolan   2x   Silent od kdy je 7 nebo 9 sudé?Onos T'oolanonos-t-oolan17793    26.7.2013 23:01 Onos T'oolan

Silent od kdy je 7 nebo 9 sudé?

Onos T'oolan   1x   Mr. Lolendo oficialní neregistrovaly zvukovku jo? nenech se vysmát. . tyhle problémyco popisuješ byly při launchi win 8
Ovladač beta
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Driver (Beta)
Velikost souboru : 38, 94 MB Stáhnout
Zobrazit podrobnosti
Datum vydání : 28 VI 12
This download is a beta driver providing Microsoft® Windows 8 support for Creative Sound Blaster® X-Fi™ Xtreme Audio. For more details, read the rest of the web release note.
Onos T'oolanonos-t-oolan17793
    26.7.2013 22:58
Onos T'oolan

Mr. Lolendo oficialní neregistrovaly zvukovku jo? nenech se vysmát. . tyhle problémyco popisuješ byly při launchi win 8
Ovladač beta
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Driver (Beta)
Velikost souboru : 38, 94 MB Stáhnout
Zobrazit podrobnosti
Datum vydání : 28 VI 12
This download is a beta driver providing Microsoft® Windows 8 support for Creative Sound Blaster® X-Fi™ Xtreme Audio. For more details, read the rest of the web release note.

Satris   6x   Je zajímavý jak na windows 8 nadávají převážně ti samý lidé, co nadávají na xbox one. Ono to nebude tím, že by ten systém byl špatnej ale spíš v tom hraje roli zaujatost proti Microsoftu.

S ovladačema není problém, sedmičkové fungují na osmičkách. Už jsem se i setkal se situací, kdy se instalovali vistový ovladače na osmičky a fungovalo to.
Satrissatris4044
    26.7.2013 22:20
Satris

Je zajímavý jak na windows 8 nadávají převážně ti samý lidé, co nadávají na xbox one. Ono to nebude tím, že by ten systém byl špatnej ale spíš v tom hraje roli zaujatost proti Microsoftu.

S ovladačema není problém, sedmičkové fungují na osmičkách. Už jsem se i setkal se situací, kdy se instalovali vistový ovladače na osmičky a fungovalo to.

23cicer    hlavně ať posunou hratelnost min. k bc2, pač bf3 byl pro mě celkem zklamáním23cicer23cicer7279    26.7.2013 22:09 23cicer

hlavně ať posunou hratelnost min. k bc2, pač bf3 byl pro mě celkem zklamáním

Mr.Lolendo   2x   to: Onos T'oolan Co jako ten screen má dokazovat? ? Mě jel EAX, X. Fi Crystalizer, EQ i bass. Jen nejelo co jsem napsal předtím. Oficiální ovladače ani neregistrovaly zvukovku a ty neoficiální zase to co jsem vypsal. (poslední verzi neoficiálních jsem nezkoušel už je to nějaká doba) .

Jinak mimochodem většina lamiček ani nepozná zda 3D zvuk jede nebo ne (ve sluchátkách)

Oficiální ovladače jsou dojednané i na W7x64 (a tak jako tak nefunguje dělená reprodukce) . Neoficiální jedou normál

Že ti to možná jede tak máš štěstí na hardware jaký máš. Že mě tu hned obviňuješ že kecám je vidět že o komplech víš skoro naprostý prd.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    26.7.2013 21:21
Mr.Lolendo

to: Onos T'oolan Co jako ten screen má dokazovat? ? Mě jel EAX, X. Fi Crystalizer, EQ i bass. Jen nejelo co jsem napsal předtím. Oficiální ovladače ani neregistrovaly zvukovku a ty neoficiální zase to co jsem vypsal. (poslední verzi neoficiálních jsem nezkoušel už je to nějaká doba) .

Jinak mimochodem většina lamiček ani nepozná zda 3D zvuk jede nebo ne (ve sluchátkách)

Oficiální ovladače jsou dojednané i na W7x64 (a tak jako tak nefunguje dělená reprodukce) . Neoficiální jedou normál

Že ti to možná jede tak máš štěstí na hardware jaký máš. Že mě tu hned obviňuješ že kecám je vidět že o komplech víš skoro naprostý prd.

Silent   8x   Nikdy nebrat liché okna ! Vždycky sudé! 95, XP, Windows 7 a windows 9. .Silentsilent2464    26.7.2013 21:11 Silent

Nikdy nebrat liché okna ! Vždycky sudé! 95, XP, Windows 7 a windows 9. .

Onos T'oolan   1x   Mr. Lolendo tak jsem do pc nandal druhou zvukovku cretative xtreme audio oem pci a vše funguje naprosto bez problému čili tady někdo lže . ) Zkus se poradit na DegenDegen webu třeba ti tamní odborník něco poradí. [ odkaz ] tady mám screen z origo win8 a stejné zvukovky jako máš ty a nemám ani jeden problém čili si pohádkářOnos T'oolanonos-t-oolan17793    26.7.2013 19:55 Onos T'oolan

Mr. Lolendo tak jsem do pc nandal druhou zvukovku cretative xtreme audio oem pci a vše funguje naprosto bez problému čili tady někdo lže . ) Zkus se poradit na DegenDegen webu třeba ti tamní odborník něco poradí. [ odkaz ] tady mám screen z origo win8 a stejné zvukovky jako máš ty a nemám ani jeden problém čili si pohádkářKomentář byl autorem naposledy upraven 26.7.2013 20:01

Původní verze před úpravami:Mr. Lolendo tak jsem do pc nandal druhou zvukovku cretative xtreme audio oem pci a vše funguje naprosto bez problému čili tady někdo lže . ) Zkus se poradit na DegenDegen webu třeba ti tamní odborník něco poradí.

Mr.Lolendo   1x   Doprej pokus. Mám originální winy.Mr.Lolendomrlolendo10723    26.7.2013 19:51 Mr.Lolendo

Doprej pokus. Mám originální winy.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Skapco   1x   Onos T'oolan : A to uz preco? ? Viem ze hratelne je uz 60+ FPS ale cim viac , tym je rychlejsia mys , = Skill = Lepsi herny zazitok...Mozna to beres trosku inak , ale ja mam proste rad ked som na prvej priecke :-)Skapcoskapco8601    26.7.2013 19:20 Skapco

Onos T'oolan : A to uz preco? ? Viem ze hratelne je uz 60+ FPS ale cim viac , tym je rychlejsia mys , = Skill = Lepsi herny zazitok...Mozna to beres trosku inak , ale ja mam proste rad ked som na prvej priecke :-)

Onos T'oolan   2x   tak to je způsobeno ze máš špatný aktivátor nelegalnich win . ) mám s tím svoje zkušenosti, ale cracky sem asi nepatří. Pokud ti nefunguje EAX, CMSS-3D a X. Fi Crystalizer tak je to opravdu způsobeno aktivátorem.Onos T'oolanonos-t-oolan17793    26.7.2013 19:17 Onos T'oolan

tak to je způsobeno ze máš špatný aktivátor nelegalnich win . ) mám s tím svoje zkušenosti, ale cracky sem asi nepatří. Pokud ti nefunguje EAX, CMSS-3D a X. Fi Crystalizer tak je to opravdu způsobeno aktivátorem.

Mr.Lolendo   1x   Nelžu mám Xtreme audio a nefunguje 3d zvuk, dělené nastavení reprodukce, při nastavení 96KHz a 24bit způsobuje praskání ve hrách, při zvuku 5. 1 to brumí.Mr.Lolendomrlolendo10723    26.7.2013 19:14 Mr.Lolendo

Nelžu mám Xtreme audio a nefunguje 3d zvuk, dělené nastavení reprodukce, při nastavení 96KHz a 24bit způsobuje praskání ve hrách, při zvuku 5. 1 to brumí.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (569 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Project Cars 2 – nekompromisní závodní simulátor

To, co vám jinde projde, za to vám Project Cars 2 vymáchá obličej v kaluži vyjetého oleje.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole