EA prozradilo, že Star Wars: Battlefront od DICE je aktuálně naplánovaný na léto roku 2015. „První hra, na kterou se zaměřujeme, je Battlefront. Jde o tradiční hru, která je vytvořená extrémně dobře a s největší pravděpodobností vyjde ve stejnou dobu jako nový Star Wars film, pravděpodobně v létě 2015,“ prohlásil Blake Jorgensen.
Vydání společně s filmovou Epizodou VII by teoreticky mohlo naznačovat, že nový Battlefront obsáhne mimo jiné události právě z nového filmu. To je ale zatím jen odhad, zatím s jistotou víme jen to, že hra poběží na Frostbite 3 enginu. Dokonce ještě stále nevíme ani platformy, i když trojice PC, PS4 a Xbox One je prakticky jistá.
Nuže, nezbývá než čekat a doufat, že tvůrci odvedou práci pořádně a že nám nedají takové důvody k nenávisti jako LucasArts, na nějž i po svém skonu stále padá náklad hnoje včetně dnešní dávky se zrušením Knights of the Old Republic 3.
Podle me hra, kterou delali v DICE jenom tak po zabavu a chteli po dlouhe dobe zkusit neco jinyho nez zaplavu BF, od ktere nikdo nic moc necekal, je obrovsky uspech. Prirovnal bych to treba k Portalu, ktery mel popravde takovy uspech diky genialite Valve a jejich prodejnimu systemu.
N. Gin: To že je hra prodejně úspěšná hra neznamená herně dobrá hra. A Mirrors Edge není tak dokonalá hra jak všichni říkají. Potýká se spoustou bugů ve fyzice, AI i v základních herních prvcích.
Nevim jak je na tom Black ops s DLC protoze tyhle hry jdou mimo me. Ale me vadi spise to, ze u hry, o ktere se vi akorat nazev a priblizny datum kdy by mohla byt vydana, se sejde plno lidi co na to nadavaji jenom protoze je to od studia pod EA. Navic DICE je zrovna jedno ze studii, ktere ma za sebou plno uspesnych her a nekolikrat dokazali ze se umi pustit do odvaznych projektu at uz uspesne (Mirors edge) , nebo mene (2142) . To ze podelali system u jedne hry z nej udelalo pro mnoho zdejsich nenavidene studio.
N. Gin: Já jsem se ti snažil dokázat že je to vina DICE co se sérií udělaly. Když se kouknu na konkurenční Black ops 2 tak vydím alespoň snahu něco vylepšit u DICE vydím snahu přesvědčit co nejvíce lidí že bez dlc se hra neuživí tudíž musí oznamovat několik dlc ještě než hra vyjde, z čehož vyvozuji práci na dlc před vydáním což je nejhorší existující praktika prodeje, neboli uděláme hru kus vyřízneme a potom prodáme zvlášť. Tudíž neříkám že jinde mi to nevadí ale tady je to naprostý hnus.
Anmare: To neni priklad ale vyjimka. Drive vychazeli datadisky ktere sice staly jako 3/4 hry ale prinesly obrovskou pridanou hodnotu. Napr nove mise, mapy, zbrane, jednotky… Dnes se na tohle bohuzel nehraje a celkove se herni scena neskutecne zmenila…. a to behem 5 let. DLC s par zbranema apod vydavaji skoro vsichni, ale kdyz ma vyjit hra od nejakeho studia pod EA tak se hned sejde vlna "blbecku", kteri hned zacnou nadavat ze to bude mit plno DLC. Zajimavy ze nenadavate u her od Gearboxu, mrtveho Atari, Codemasters, nebo nejvestich vyzirek Acti…
Prosím! prosím! prosím! ať to nepodělají!
Na tuto hru se velice těším a opravdu by mě na_ralo, kdyby se nezdařila.
N. Gin: Použiju cd projekt red jako příklad. Všechna dlc zadarmo a ještě vypustily nástroje na módování jejich hry. Jde to jen DICE se nechaly zkorumpovat od EA která chce ke každé hře co nejvíce dlc a na kvalitu se nehledí.
Po dlouhé době kvalitní SW. Ale když to má vyjít až v roce 2015, tak snad z toho nesejde.
Aaa dalsi vlna DICE hateru. Tak hrajte paradni pecky od LA a nebrecte. Dice ma za sebou plno uspesnych her. Bohuzel se musi prizpusobit dobe a tak dela DLC jako vsechny ostatni studia.
Jak to teďka Dice stíhaj tyjo? Teď BF4, pak má být Mirrors edge 2 a v 2015 Battlefront 3 takže že by další BF třeba vynechali?
No těším se, ačkoliv nemám série SW v oblibě
Cvrnda: Samozřejmě zní lépe když prohlásí že pro každou hru vyvinuly nový engine. Na frostbitu je nejkrásnější ta nedodělanost grafiky, animací atd. Stačí se kouknout na Battlefield 3 a jeho bugy i takovou dobu po vidání.
Anmare: No samozřejmě. Mezi Frostbite 2 a 3 je takový rozdíl že správně by místo 3 mělo být číslo 10. Stejně ale pořád žasnu jak se EA a DICE podařilo těmi číslovkami tolik lidí oblbnout a úspěšně nalhat že je to zcela nový a revoluční engine. Říkám si že kdyby byly stejně číslované jiné enginy, měli bychtom tu dnes Source 15, Unreal 6, Real Virtuality 6, Unity 8…. Jako rozdíl mezi FB 2 a 3 tu je, ale není to důvod k řečem o novém enginu
JakER: Ale přece novej frostbite vypadá úplně jinak než předchozí že jo.
Nehral som ešte ani jednu hru Star Wars ale toto bude asi výnimka