V rozhovoru pro Oficiální Xbox magazín se nechal kreativní ředitel vývoje Dan Greenwalt slyšet, že jim cloud pomůže s funkcí Drivatar.
Ta sleduje jak jezdí hráči po celém světě a na základě těchto dat pak formuje umělou inteligenci protivníků, díky čemuž de facto neustále závodíte proti živým oponentům.
„Další výpočetní síla navíc se obzvlášť v tomto případě víc než hodí. Můžeme díky tomu zpracovat mnohem větší objem dat, aniž bychom tím ale v reálném čase zatěžovali konzoli.“
„Samotný Xbox tak bude mít víc prostoru pro výpočet důležitějších věcí jako je audiovizuální zpracování. Místo, aby si UI bralo 10 – 20 % výkonu, můžeme mu přidělit 600 % beze strachu, že zpomalíme konzoli.“
maxmax329: poslední co bych chtěl je umývat MS cloud.
Maxmax: Soudis podle PC sestav na E3 ?
Rascal znovu říkám součástky jsou stejné liší se jen v taktování. Navíc xbox bude mýt cloud takže vyší výkon než ps4. Něco si o té technologii najdi a pak tu piš co je a není výkoné.
Za nextgen nemuzem bohuzel povazovat ani PS4. .
Sony to alespon dozene exluzivitama a pristupem. .
Zatimco MS vubec nezvlada sezrat co si navarili. .
maxmax329: Ale notak, starý konzole co mají výkon jako kuličková kalkulačka vždy fungovaly. U X1 neustále slyšíme jak díky cloudu bude moct bejt ve hře tohleto, támhleto, jak se procesoru uleví když nebude muset počítat tohle…. . Celkově to na mě spíš než jak next gen působí jak krok zpět.
Rascal nevýkoný ? pokud vim tak má stejný hw jako ps4 akorát má niší takty, ale četl jsem že ms už přetaktoval procesor na vyší frekvenci.
Brokarek a abych ti udelal radost … Na gt to nema
Hmm jenze 50% hracu jezdej jako prasata mimo trate aby ta all nebyla podobna az moc
Proč tedy udělali x1 tak nevýkoný?
Nooo pěkné pěkné, škoda že to není i na PSka. Ale tak kvůli jediné hře, co se mi na xone líbí si ho přece nepořídím.
Očekávám, že sem nějaký mamlas napíše že Gran Turismo je lepší…
Jinak to zní moc fajně. Doufám, že to nebude učenlivý až moc a nebude to kopírovat jízdní styl hráčů zvyklých na Flatout…
A multpilayer u závodních her je sice fajn, ale nesmí to bejt ten úplně nejsurovější public. Tam vyhraje ten, co přežije startovní rovinku.
No jelikož to nebude neustálé ladění v realtime tak proč né. Jen by mě zajímalo jak často se to AI bude aktualizovat
jirotkap: To jsi špatně pochopil tohle je právě obrovská výhoda. Co mě nejvíc nudí u závodů je že hraju pořád sám a soupeři jsou hodně daleko za mnou protože jezdím hodně agresivně a na hranici. Když se v AI bude obrazit můj jízdní styl tak každý závod bude výzva a konečně pojedu s někým schopným kdo mi bude soupeřem a nebudu v pořadí druhého za mnou dávat o kolo už ve dvacátém na nejtěžší obtížnost. Hráč se bude muset neustále zlepšovat a né jen k tomu sednout a vyhrát každý závod na poprvé. Tohle bych bral u každé hry. Díky bohu za MP jinak by ty závodní hry bez toho byly hrozná nuda.
Díky za připomnku. Novinka upravena. Z článku na OXM je to ale dost těžké rozklíčovat, protože tam zmiňují, že se UI učí z chování hráče, ne hráčů. Na druhou stranu, VG247 a i tebou uváděné IGN už sdílí stejný pohled na věc jako ty.
V tom případě beru zpět. Z tohohle článku to vyznělo, že budu vážně jezdit jen proti sobě. Takhle to vypadá opravdu zajímavě.
Co jsem četl, tak by to mělo sbírat data z jízdy všech hráčů a na základě toho tvořit jízdní model protivníků. Takže člověk nebude závodit sám se sebou ale naopak se protivníci budou chovat podle hráčů z celého světa.
Zdroj: [ odkaz ]