Společnost Codemasters včera večer oznámila, že je nucena odložit střílečku Bodycount z prvního čtvrtletí nadcházejícího roku na začátek léta 2011. Za odložením stojí odchod Adriana Boltona, který vykonával funkci generálního manažera u vývoje hry.
„Máme v plánu vydat hru na začátku léta příštího roku. Hráči se nemusejí bát, nejsme připraveni schylovat se ke kompromisu ohledně finální kvality,“ prozradil mluvčí Codies kolegům z britského Eurogameru.
Pro úplnost musím dodat, že Bolton není prvním člověkem, který utekl od vývoje Bodycount. Již v říjnu se od studia Guilford distancoval kreativní ředitel Stuart Black (považován za duchovního nástupce, autor střílečky Black) a na začátku tohoto roku odešel také výkonný producent Tom Gillio.
Nemůžu si pomoc, ale něco mi říká, že u týmu v Guilford není vše v pořádku.
A já souhlasím na 1 000 000 000 % xD Radagabi
JakER: 1000% souhlasím (už zas ) … Black byla nadrevoluce (trošku mi to přišlo jako předchůdce Crysis) … Rozbíjení předmětů, vlastní řešení misí…Absolutně bezkonkurenční grafika…
Taky si myslím, že tam není všechno v pořádku. Jak jinak si vysvětlit, že tři nejdůležitější lidé odešli?
Snad vývojáři začnou být trochu optimističtí a vytvoří důstojného nástupce !
Tak to dělal Stuart Black? ! Střílečka Black byla nejlepší a nejlépe graficky zpracovanou střílečkou na PS2 VŮBEC! Hraju ji dodnes a vůbec bych se nestyděl ji i na dnešní dobu nazvat jednou z nejlepších stříleček. Panečku to byla revoluce. Jedna z posledních dobrých her na PS2 a první hra ve které se dalo ničit prostředí (alespoň částečně) . Tak jestli odtamtaď odešli už dva úžasní členové vývojářského týmu tak nevím jestli to bude za něco stát.