Uživatel nepřihlášen
     

Video o bojovém systému Dragon Age: Inquisition

Pondělí 19.8.2013 13:49 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Game Informer navštívil tvůrčí celek BioWare, kde se připravuje Dragon Age: Inquisition poháněné upraveným Frostbite 3 enginem. Z videí se dozvíte o taktičtějším boji i třídách postav.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Dragon Age: Inquisition na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition
Související novinky
 
GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

Pondělí 28.9.2015 06:46 - Veškerý bonusový obsah si budete muset stáhnout z internetu. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Úterý 22.9.2015 18:15 - Edice, která zahrnuje původní hru i veškerý dodatečný obsah, vyjde už 6. října. Přečíst celý článek »

39 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Středa 16.9.2015 11:00 - Qunarijci slouží jako noví nepřátelé a podle slov tvůrců jde o zatím nejlépe vyváženou hrozbu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Video o bojovém systému Dragon Age: Inquisition
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Chepa   2x   Ja nemam nic proti DaI... Me se to libi ale ja rikam ze dvojka je sracka a snad bude dai lepsi.Chepachepa9532    20.8.2013 14:40 Chepa

Ja nemam nic proti DaI... Me se to libi ale ja rikam ze dvojka je sracka a snad bude dai lepsi.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

pajmič   2x   Ice Golem: A to je právě ten problém :D Lidé si to docela vychvalují a těší se pak ale přijde skupina trotlů a začnou tam vyvolávat hejt. K videu ti přibude 60 dislike, další blbec to uvidí a dá ho taky. A ted tam maji u videa skoro 500 palců dolu. Lidi jsou tupý ovce co se podřizují většině. Bohužel BW to ted odnáší nejvíc.pajmičpajmic6747    20.8.2013 14:17 pajmič

Ice Golem: A to je právě ten problém :D Lidé si to docela vychvalují a těší se pak ale přijde skupina trotlů a začnou tam vyvolávat hejt. K videu ti přibude 60 dislike, další blbec to uvidí a dá ho taky. A ted tam maji u videa skoro 500 palců dolu. Lidi jsou tupý ovce co se podřizují většině. Bohužel BW to ted odnáší nejvíc.

kingkong45   1x   Norbi001: To že TY píšeš že tě boje v DAO nudily, neznamená že byly špatné, každý má názor a já osobně tvrdím že systém boje v DA2 bylo hodně horší než v DAO. A v DAI to vypadá ještě hůř teda z toho co sem viděl. A Dragon Age tvoří převážně souboje. Pochybuju že by někdo hrál takového Zaklínače i napříč tomu že by nesnášel souboje a totálně ho odpuzovali. Nebo třeba u jiné Bioware hry Jade Empire. To samé. Pokud má hra být dobrá tak má být dobré všechno a ne jen půlkakingkong45kingkong459243    20.8.2013 12:09 kingkong45

Norbi001: To že TY píšeš že tě boje v DAO nudily, neznamená že byly špatné, každý má názor a já osobně tvrdím že systém boje v DA2 bylo hodně horší než v DAO. A v DAI to vypadá ještě hůř teda z toho co sem viděl. A Dragon Age tvoří převážně souboje. Pochybuju že by někdo hrál takového Zaklínače i napříč tomu že by nesnášel souboje a totálně ho odpuzovali. Nebo třeba u jiné Bioware hry Jade Empire. To samé. Pokud má hra být dobrá tak má být dobré všechno a ne jen půlka

Chepa    Lol to, že sem napsal, že 80% hry jsou souboje tak tim sem nerikal, ze je to hlavni aspekt hry... probudte se.
Já psal, že 80% náplně hry jsou souboje a ne, že je to nani to hlavní.

Tady je to fakt non-inteligence
Chepachepa9532
    20.8.2013 11:47
Chepa

Lol to, že sem napsal, že 80% hry jsou souboje tak tim sem nerikal, ze je to hlavni aspekt hry... probudte se.
Já psal, že 80% náplně hry jsou souboje a ne, že je to nani to hlavní.

Tady je to fakt non-inteligence

Ria Kon    Ice Golem: Rychlokvaška to určitě nebude, když první prvoplány o DAI vznikaly už během vývoje DAO :)
Taky sem po slédnutí nadšená a nějak nechápu ty lidi, co to popisujou jako rubačku. Nejspíš proto, že oproti DAO/DAII přidaly takové taktické prvky jako vedení elektřiny, které vám může při útoku kovem/vodou zpětně nakopat, nebo neúčinek jedu dokut má cíl nepožkoznou zbroj ;)
Soubojové systémy v obou dílech měli své mouchy, které mě otravovaly;
DAO - pomalé souboje a slabá AI (oproti ME1 ale boží zázrak :D ) .
DAII - rozpadající se nepřátelé na kusy, respawn nepřátel.
Doufám, že v DAI budou soboje dynamické s nepřáteli / v prostředí vynucující si taktiku. Na což to prozatím v mých očích přesně vypadá. A při nejhorším... hry BioWare jsou o příbězích a postavách, jak již bylo řečeno :)
Ria Konria-kon11242
    20.8.2013 11:35
Ria Kon

Ice Golem: Rychlokvaška to určitě nebude, když první prvoplány o DAI vznikaly už během vývoje DAO :)
Taky sem po slédnutí nadšená a nějak nechápu ty lidi, co to popisujou jako rubačku. Nejspíš proto, že oproti DAO/DAII přidaly takové taktické prvky jako vedení elektřiny, které vám může při útoku kovem/vodou zpětně nakopat, nebo neúčinek jedu dokut má cíl nepožkoznou zbroj ;)
Soubojové systémy v obou dílech měli své mouchy, které mě otravovaly;
DAO - pomalé souboje a slabá AI (oproti ME1 ale boží zázrak :D ) .
DAII - rozpadající se nepřátelé na kusy, respawn nepřátel.
Doufám, že v DAI budou soboje dynamické s nepřáteli / v prostředí vynucující si taktiku. Na což to prozatím v mých očích přesně vypadá. A při nejhorším... hry BioWare jsou o příbězích a postavách, jak již bylo řečeno :)

Ice Golem    Ach jo... Dokoukám video s pocitem že je to totální pecka a jasná koupě a po přečtení komentářů odcházím s pocitem, že tohle bude oproti předchozím dílům jenom rychlokvaška a že si o to neopřu ani kolo :DIce Golemice-golem9641    20.8.2013 09:45 Ice Golem

Ach jo... Dokoukám video s pocitem že je to totální pecka a jasná koupě a po přečtení komentářů odcházím s pocitem, že tohle bude oproti předchozím dílům jenom rychlokvaška a že si o to neopřu ani kolo :D

Norbi001   3x   Chepa, kingkong45 a další chytráci: Tady je zase chytráků až to škodí, víte vše lépe a umíte lépe než ostatní co? Já bych chtěl vidět Vás chytráky, jak by jste to udělali Vy. Ono mlít pantem a nadávat na něco, co bylo navíc představeno, jeno jako kostra toho co tam bude, chce "velkou dávku nízkého IQ". Co kdyby jste Vy chytráci udělali vlastní bojový systém a poslali ho do Bioware ať se poučí ne? Co na to říkáte? Udělejte to a pak teprve poučujte někoho, kdo to umí 1000krát lépe než Vy a Vám podobní.

A teď se vyjádřím k bojovému systému DAO a DA2.
V DAO byl bojový systém zábavný v prvních chvílích hry, ale pak začal neskutečně nudit atp. A to říkám jako někdo kdo si vychutnává skutečně každé detaily. Po nějakém 5tém hraní od znova mě ten boj začal doslova otravovat.
V DA 2 byl systém svižný, nebyl nudný a dalo se na něj koukat mnohem lépe, než na souboje v DAO. Neříkám, že byly dokonalé, ale byly přinejmenším osvěžující změnou, která soubojům prospěla a kdo má rád taktiku, tak nevím o tom, že by jí odstranili? Nastavit se dala stejně dobře, né-li lépe než v DAO.
Norbi001norbi00117630
    20.8.2013 08:49
Norbi001

Chepa, kingkong45 a další chytráci: Tady je zase chytráků až to škodí, víte vše lépe a umíte lépe než ostatní co? Já bych chtěl vidět Vás chytráky, jak by jste to udělali Vy. Ono mlít pantem a nadávat na něco, co bylo navíc představeno, jeno jako kostra toho co tam bude, chce "velkou dávku nízkého IQ". Co kdyby jste Vy chytráci udělali vlastní bojový systém a poslali ho do Bioware ať se poučí ne? Co na to říkáte? Udělejte to a pak teprve poučujte někoho, kdo to umí 1000krát lépe než Vy a Vám podobní.

A teď se vyjádřím k bojovému systému DAO a DA2.
V DAO byl bojový systém zábavný v prvních chvílích hry, ale pak začal neskutečně nudit atp. A to říkám jako někdo kdo si vychutnává skutečně každé detaily. Po nějakém 5tém hraní od znova mě ten boj začal doslova otravovat.
V DA 2 byl systém svižný, nebyl nudný a dalo se na něj koukat mnohem lépe, než na souboje v DAO. Neříkám, že byly dokonalé, ale byly přinejmenším osvěžující změnou, která soubojům prospěla a kdo má rád taktiku, tak nevím o tom, že by jí odstranili? Nastavit se dala stejně dobře, né-li lépe než v DAO.

kamgeforce   1x   Tvůj komentář postrádá známky inteligence :shock: Pokud je pro tebe hra z 80% o bojovém systému, tak pro tebe bojový systém JE primární aspektkamgeforcekamgeforce6237    20.8.2013 06:00 kamgeforce

Tvůj komentář postrádá známky inteligence :shock: Pokud je pro tebe hra z 80% o bojovém systému, tak pro tebe bojový systém JE primární aspekt

Chepa    Ja nic o primarnim aspektu hry nerikal -. -tady ta novinka postrada znamky inteligenceChepachepa9532    20.8.2013 00:29 Chepa

Ja nic o primarnim aspektu hry nerikal -. -tady ta novinka postrada znamky inteligenceKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

pajmič   1x   Chepa: U BW her byl combat vždy jen takovým doplnkem k příbehu a amtošce. Nikdy ne jako primární aspekt hry.pajmičpajmic6747    20.8.2013 00:14 pajmič

Chepa: U BW her byl combat vždy jen takovým doplnkem k příbehu a amtošce. Nikdy ne jako primární aspekt hry.

Chepa    Jo ale combat je to co dela 80% hry :DChepachepa9532    19.8.2013 23:40 Chepa

Jo ale combat je to co dela 80% hry :D

pajmič   1x   Dubisek: AMEN Kámo. :thumbup:pajmičpajmic6747    19.8.2013 23:27 pajmič

Dubisek: AMEN Kámo. :thumbup:

Dubisek   3x   Upřímě seru na to co si všichni myslíte... a mám v ... i to jaký soubojový systém to bude mít , serie dragon age mě nezaujala soubojem zaujala mě příběhem, universem, příběhy charakterů, ... zaujala mě vyprávěním zvraty společníky charaktery... takže pokud si někdo tuhle hru dovolí odsoudit na základě přiblblého soubojového systému nazvu ho idiotem... Universum dragon age je zajímavé a má toho ještě hodně co může nabídnout tucty dílů obsahu... to že je soubojový systém dobrý je jen třešnička na závěr toho všeho.... *ROLEPLAYFTW*Dubisekdubisek6377    19.8.2013 21:48 Dubisek

Upřímě seru na to co si všichni myslíte... a mám v ... i to jaký soubojový systém to bude mít , serie dragon age mě nezaujala soubojem zaujala mě příběhem, universem, příběhy charakterů, ... zaujala mě vyprávěním zvraty společníky charaktery... takže pokud si někdo tuhle hru dovolí odsoudit na základě přiblblého soubojového systému nazvu ho idiotem... Universum dragon age je zajímavé a má toho ještě hodně co může nabídnout tucty dílů obsahu... to že je soubojový systém dobrý je jen třešnička na závěr toho všeho.... *ROLEPLAYFTW*

handa999    Pajmič: Nebaví tě ty tupce v boji navigovat :D. No vidíš a to je to co mě třeba zase baví to pozastavení času a možnost rozdělit příkazy ale pokud splácají 1 s 2 dohromady může z toho taky vzniknout něco příšerného.handa999handa99919677    19.8.2013 20:17 handa999

Pajmič: Nebaví tě ty tupce v boji navigovat :D. No vidíš a to je to co mě třeba zase baví to pozastavení času a možnost rozdělit příkazy ale pokud splácají 1 s 2 dohromady může z toho taky vzniknout něco příšerného.

Fabik    Chepa: Kdyby jste se shodovali v hodně věcech tak by bylo něco v nepořádku :D.Fabikfabik4293    19.8.2013 19:34 Fabik

Chepa: Kdyby jste se shodovali v hodně věcech tak by bylo něco v nepořádku :D.

pajmič    Chepa: To je v pořádku :D Se slečnou je lepší když se v pár věcech neschodneš. U kamarádů je to zase naopak. Já teda radši amíga co by se mnou šel na pivo nebo se mnou v divočině pošel :D Než mladou, nevděčnou, línou bestii bez kouska citu v tělě :D Hele, ted z toho máme sociální kroužek zaměřující se na blízké vztahy najs :Dpajmičpajmic6747    19.8.2013 18:47 pajmič

Chepa: To je v pořádku :D Se slečnou je lepší když se v pár věcech neschodneš. U kamarádů je to zase naopak. Já teda radši amíga co by se mnou šel na pivo nebo se mnou v divočině pošel :D Než mladou, nevděčnou, línou bestii bez kouska citu v tělě :D Hele, ted z toho máme sociální kroužek zaměřující se na blízké vztahy najs :D

Chepa    pajmič - tak to nevim... s přítelkyní jsem dva a pul roku a v hodně věcech se fakt nazorem neshodujemChepachepa9532    19.8.2013 18:24 Chepa

pajmič - tak to nevim... s přítelkyní jsem dva a pul roku a v hodně věcech se fakt nazorem neshodujem

pajmič    No právě, většina kamarádů, přítelů a přítelkyn či lesbiček se velmi nekompromisně shodují v názorech :D A pokud kamarádi či přátelé či lesbičky nejsou tak se jimi stanou kůly onim názorům Stanou :Dpajmičpajmic6747    19.8.2013 18:20 pajmič

No právě, většina kamarádů, přítelů a přítelkyn či lesbiček se velmi nekompromisně shodují v názorech :D A pokud kamarádi či přátelé či lesbičky nejsou tak se jimi stanou kůly onim názorům Stanou :D

kingkong45    pajmič: Dobrá nebudem se hádat kvůli blbé hře jen chci říct že kdyby byl souboj 1vs1 tak po vzoru starší trilogie Star Wars by se člověk soustředil spíše na pohyb meče a udělat hloupou piruetu by pro něj mohla být jasná smrt. Zaklínač 2 i DAO jsou fantasy. Ale říct že používání meče v DAO je pomalé tak s tím nesouhlasím ale to je v pořádku, každý má názor. Jen mi prosímtě řekni podle čeho soudíš že jsem kamarád Chepy ? S Chepou se prostě shodujeme v názorech :Dkingkong45kingkong459243    19.8.2013 18:09 kingkong45

pajmič: Dobrá nebudem se hádat kvůli blbé hře jen chci říct že kdyby byl souboj 1vs1 tak po vzoru starší trilogie Star Wars by se člověk soustředil spíše na pohyb meče a udělat hloupou piruetu by pro něj mohla být jasná smrt. Zaklínač 2 i DAO jsou fantasy. Ale říct že používání meče v DAO je pomalé tak s tím nesouhlasím ale to je v pořádku, každý má názor. Jen mi prosímtě řekni podle čeho soudíš že jsem kamarád Chepy ? S Chepou se prostě shodujeme v názorech :D

Chepa    Co sem furt pises ME2 omg tady se mluví o Dragon Age a ne o Mass EffectuChepachepa9532    19.8.2013 18:05 Chepa

Co sem furt pises ME2 omg tady se mluví o Dragon Age a ne o Mass Effectu

pajmič    kingkong45: Že ty jsi kamarád Chepy vid? :D Nedržel jsi v ruce meč ergo nevíš jak je těžký, zaklinač 2 byl jasný důkaz že když dáš meč do ruky mistrovy je to tanec. Takže ano DAO byl zpomalený jako reakce vysloužilého autobusáka po požítí směsi toulenu a ruské vodky. A ikdyž jsi nastavíš jejich chování je to k ničemu. Ale stejně jako u ME1 (kde ta AI byla neexistující ) tak to zachránila atmoška, postavy a příběh a to je u hry podle mě nejpodstatnější. O ME2 tě přesvědčovat nebudu ale něco ti řeknu. Ne Každý komu jsem ME doporučil si ho pochvaloval, někdo dokonce o tom řekl že je to vaginální otvor a nedivím se. Avšak ME2 hrály všichni dokonce i ti co ze srdce nesnáší scifi a RPG a to o nečem sakra svědčí A to o tom že te to MASTERPIECE neboli mistrovské dílo :gun: :gun: :-) A combat v DAI bude nejlepší ze serie, jen dodat tu isometrickou kameru.pajmičpajmic6747    19.8.2013 17:57 pajmič

kingkong45: Že ty jsi kamarád Chepy vid? :D Nedržel jsi v ruce meč ergo nevíš jak je těžký, zaklinač 2 byl jasný důkaz že když dáš meč do ruky mistrovy je to tanec. Takže ano DAO byl zpomalený jako reakce vysloužilého autobusáka po požítí směsi toulenu a ruské vodky. A ikdyž jsi nastavíš jejich chování je to k ničemu. Ale stejně jako u ME1 (kde ta AI byla neexistující ) tak to zachránila atmoška, postavy a příběh a to je u hry podle mě nejpodstatnější. O ME2 tě přesvědčovat nebudu ale něco ti řeknu. Ne Každý komu jsem ME doporučil si ho pochvaloval, někdo dokonce o tom řekl že je to vaginální otvor a nedivím se. Avšak ME2 hrály všichni dokonce i ti co ze srdce nesnáší scifi a RPG a to o nečem sakra svědčí A to o tom že te to MASTERPIECE neboli mistrovské dílo :gun: :gun: :-) A combat v DAI bude nejlepší ze serie, jen dodat tu isometrickou kameru.

pajmič   1x   handa999: Dvě důležité věci, první: Věř tomu nebo ne ale spoustě lidem se boj v DA2 včetně mě líbil a samozřejmě když se komunita dělí na dva tábory je jasné že se budou snažit vybalancovat boj v DAI tak aby uspokojil oba tábory. Nevím proč si pořád berete do hlavy že by to mělo být jako DAO když tyto dva styly by spolu fungovaly super.
Druhá: DAO je hra od BW, tudíž má své kouzlo. Avšak když se mi nelíbí souboje, umělá demence a mlčící hrdina tak to neznamená že se mi hra nelíbí. Má to skvělé postavy má to epický příběh a krásný soundtrack, ovšem ta hra velmi zestárla jak technologicky tak herně. Prostě mě už nebaví ty tupce v boji navigovat jako slepý přes přechod jen protože nejsou schopný se sami o sebe postarat.
pajmičpajmic6747
    19.8.2013 17:45
pajmič

handa999: Dvě důležité věci, první: Věř tomu nebo ne ale spoustě lidem se boj v DA2 včetně mě líbil a samozřejmě když se komunita dělí na dva tábory je jasné že se budou snažit vybalancovat boj v DAI tak aby uspokojil oba tábory. Nevím proč si pořád berete do hlavy že by to mělo být jako DAO když tyto dva styly by spolu fungovaly super.
Druhá: DAO je hra od BW, tudíž má své kouzlo. Avšak když se mi nelíbí souboje, umělá demence a mlčící hrdina tak to neznamená že se mi hra nelíbí. Má to skvělé postavy má to epický příběh a krásný soundtrack, ovšem ta hra velmi zestárla jak technologicky tak herně. Prostě mě už nebaví ty tupce v boji navigovat jako slepý přes přechod jen protože nejsou schopný se sami o sebe postarat.

kingkong45    pajmič: A ne nedržel jsem v ruce meč ale znám pár lidí co ano. A rozhodně to není o tom rychle máchat mečemkingkong45kingkong459243    19.8.2013 17:40 kingkong45

pajmič: A ne nedržel jsem v ruce meč ale znám pár lidí co ano. A rozhodně to není o tom rychle máchat mečem

kingkong45   1x   pajmič: Oh lol Ty si asi měl opravdu s DAO problém když píšeš že společníci byli dementní. Taky je třeba si nastavit jejich chování. A Mass Effect 2 jako masterpiece bych taky moc nezmiňoval. Pro mě je masterpiece jak říkal Chepa DAO a oba Zaklínači, ne nějaký ME 2. Masterpiece je maximálně ME 1 pro mě. Bioware pro mě bylo favourite studio před tím než vydali DA2kingkong45kingkong459243    19.8.2013 17:39 kingkong45

pajmič: Oh lol Ty si asi měl opravdu s DAO problém když píšeš že společníci byli dementní. Taky je třeba si nastavit jejich chování. A Mass Effect 2 jako masterpiece bych taky moc nezmiňoval. Pro mě je masterpiece jak říkal Chepa DAO a oba Zaklínači, ne nějaký ME 2. Masterpiece je maximálně ME 1 pro mě. Bioware pro mě bylo favourite studio před tím než vydali DA2

handa999    A sakra tak moc jsem se těšil na DA3, že to bude jako 1, ale tohle je zase jako 2. Zase jenom rubačka to ať radši dělají DLC k 1
Pajmič: DAO je nevyladěné? Tak ať si je, ale ty jsi ho zřejmě nehrál, jinak by jsi chápal jeho kouzlo
handa999handa99919677
    19.8.2013 17:32
handa999

A sakra tak moc jsem se těšil na DA3, že to bude jako 1, ale tohle je zase jako 2. Zase jenom rubačka to ať radši dělají DLC k 1
Pajmič: DAO je nevyladěné? Tak ať si je, ale ty jsi ho zřejmě nehrál, jinak by jsi chápal jeho kouzlo

pajmič    Last of us měl chyby, ME2 taky ale ty byli tak malé že vůbec neovlivnily zážitek z hraní a prosím chepiku nemluv tak ošklive jsou tu i děti mezi námi :-Dpajmičpajmic6747    19.8.2013 17:03 pajmič

Last of us měl chyby, ME2 taky ale ty byli tak malé že vůbec neovlivnily zážitek z hraní a prosím chepiku nemluv tak ošklive jsou tu i děti mezi námi :-D

Chepa   1x   pajmič - Last of Us taky má chyby a je to Masterpiece, Bioshock infinite taky, ME2 taky mělo chyb jak namrdanejch a je to masterpiece... radši tu nezminuj neco takoveho.Chepachepa9532    19.8.2013 16:52 Chepa

pajmič - Last of Us taky má chyby a je to Masterpiece, Bioshock infinite taky, ME2 taky mělo chyb jak namrdanejch a je to masterpiece... radši tu nezminuj neco takoveho.

pajmič   2x   Chepo: Masterpiece znamená že ta hra nemá skoro žádné chyby a je vyladěná v každém aspektu hry. To DAO nebylo. Masterpiece od BW je ME2 nebo Kotor dále MGS4, Uncharted 2 či red dead redemption :)pajmičpajmic6747    19.8.2013 16:49 pajmič

Chepo: Masterpiece znamená že ta hra nemá skoro žádné chyby a je vyladěná v každém aspektu hry. To DAO nebylo. Masterpiece od BW je ME2 nebo Kotor dále MGS4, Uncharted 2 či red dead redemption :)

Chepa   1x   pajmič - ja ti to neberu, je to tvuj nazor ale neovlivnis to, že DAO byl masterpiece a Bioware mělo po něm takovou slávu, kterou už nikdy po paskvilech jako je DAII a ME3 konec neziská. Mimochodem do ME3 konce Bioware bylo moje Top favorite studio.Chepachepa9532    19.8.2013 16:43 Chepa

pajmič - ja ti to neberu, je to tvuj nazor ale neovlivnis to, že DAO byl masterpiece a Bioware mělo po něm takovou slávu, kterou už nikdy po paskvilech jako je DAII a ME3 konec neziská. Mimochodem do ME3 konce Bioware bylo moje Top favorite studio.

pajmič    kingkong45:Další co nečte co jsem napsal. Dobře, ty jsi pravděpodobně nic takového v ruce nedržel, jinakl by jsi nepsal že DAO je ideální. Já ano a vím že DAI je ideální. Pokud mluvíš o DA2 tak o tom jsem nenepsal ani slovíčko. Nemluvě o tom že DAO měli společníci umělou demenci ala Mass Effect 1.pajmičpajmic6747    19.8.2013 16:32 pajmič

kingkong45:Další co nečte co jsem napsal. Dobře, ty jsi pravděpodobně nic takového v ruce nedržel, jinakl by jsi nepsal že DAO je ideální. Já ano a vím že DAI je ideální. Pokud mluvíš o DA2 tak o tom jsem nenepsal ani slovíčko. Nemluvě o tom že DAO měli společníci umělou demenci ala Mass Effect 1.

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Warhammer 40,000: Space Wolf – vlčí smečka zasahuje

Na počítače si našel cestu mobilní titul z universa Warhammer. Jak vypadají první krůčky na nové platformě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Riley - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 22. až 28. května

Plnohodnotné odhalení Far Cry 5, odklad Red Dead Redemption 2 a Get Even, kampaň Call of Duty: WWII bez hratelných Němců, cinematic trailer Gwentu,…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seasons after Fall – čtvero ročních dob po francouzsku

Probuďte s liškou Strážce ročních období a pomozte jim zachránit starodávný les.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Steel Division: Normandy 44 - kvalita z druhé světové

Paradox Interactive se po úspěšné expanzi do vesmíru opět vrací do zajetých kolejí. Povede se mu v nich stejně jako při jeho výletu mimo zemský…

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Drawn to Death – ručně malované, totálně šílené

Velké množství hráčů si od Drawn to Death drželo odstup díky extravagantnímu zpracování. Bylo to právem?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole