Jak tahle napodobenina východního herního průmyslu dopadne si aktuálně netroufá odhadovat asi nikdo, avšak potenciál se hře rozhodně upřít nedá.
Cílem je podle Patricka Plourda vytvořit „hru s duší“. Po práci na několika áčkových projektech v řadě jednoduše zatoužil po něčem menším, osobnějším.
I proto se studio rozhodlo jít cestou Ubisoft Art Framework, na kterém běhá třebas Rayman Origins. Skrze tento engine mají vývojáři v plánu stvořit líbivý pohádkový svět.
Místo klasické grafiky by Plourde mnohem raději viděl de facto rozpohybované koncepty, za které je zodpovědný talentovaný Yoshitaka Amano. Kreslíř šestého Final Fantasy.
Nic moc konkrétního o hře jako takové jsme se ale nedozvěděli. Vlastně jen žánrové zasazení a fakt, že bude izometrická. Plnohodnotné představení by nicméně mělo proběhnout již brzy.
Doufám, že jim to vyjde
JRPG od Ubisoftu? Ne dekuji. Tehle zanr umej jen Japonci. Navic JRPG hry maj vetsinou velkou obtiznost a to k Ubisoftu , ktery ma obtizny hry tak pro 3 lety deti nesedi.
Ice Golem: Japanese.
Ice Golem: Asi preklep iba…
Eh… Asi musím vypadat jako totální idiot ale… co sakra znamená to J před RPG ?
Kanadský tvůrce dělá pro francouzskou společnost japonskou hru na hrdiny. To jsem teda zvědavý jak tenhle mišmaš dopadne.
Ked to robí Ubisoft neni o čem hra roku!
Ubisoft…. Ubisoft…. . Ubisoft!