Uživatel nepřihlášen
      

Nvidia oznámila partnerství s Activisionem na Call of Duty: Ghosts

Pondělí 26.8.2013 17:40 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Díky tomu bude PC verze obohacena o technologie a další funkce. Má jít o nejlepší Call of Duty v historii série na PC.

Koncem minulého týdne v Kolíně nad Rýnem oznámila společnost Nvidia partnerství s Activisionem týkající se Call of Duty: Ghosts. Díky tomuto partnerství bude PC verze nadcházející střílečky obohacena o technologie Nvidia a další funkce. Dnes jsme se dozvěděli nové informace, které do toho celého zapadají. Nvidia se totiž snaží, aby nezůstala pozadu, když obě next-gen konzole PlayStation 4 a Xbox One budou pohánět grafické čipy od konkurenční firmy AMD.

"Call of Duty: Ghosts bude nejlépe vypadat na PC. Starší díly Call of Duty byly vytvořeny se stejnými grafickými assety jako Xbox 360 a PS3 verze. Teď ale bude mít PC verze vlastní sadu assetů. Díky tomu bude vypadat mnohem lépe než jakýkoliv díl Call of Duty na PC," prozradil nadšeně výkonný producent Mark Rubin z Infinity Ward pro Kotaku.

Závěrem svého rozhovoru pak dodal, že v PC verzi jsou použity textury s vyšším rozlišením než v případě verzí pro budoucí generaci konzolí. Podle tiskové zprávy má mít PC verze navrch i díky různým technologiím od Nvidie (podporovány pouze na grafických kartách Nvidia), které zlepší efekty kouře, ohně, výbuchy, výstřely a dokonce se postarají i o lepší vykreslování postav.

Zda tomu tak skutečně bude, si budete moci ověřit již 5. listopadu, kdy Call of Duty: Ghosts vychází po celém světě ve verzích pro PC, PlayStation 3, Xbox 360 a Wii U. Zároveň s uvedením next-gen verzí budou následovat PS4 a Xbox One verze.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Call of Duty: Ghosts na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts Screenshot ze hry Call of Duty: Ghosts
Související novinky
 
Ukázka Nemesis DLC pro Call of Duty: Ghosts

Ukázka Nemesis DLC pro Call of Duty: Ghosts

Sobota 2.8.2014 08:14 - Opuštěný zlatý důl, kanadská ponorková základna, čínská vesnice, futuristické arény a pokračování hororového co-opu Extinction. Přečíst celý článek »

12 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Remake Favela mapy v Call of Duty: Ghosts

Remake Favela mapy v Call of Duty: Ghosts

Středa 4.6.2014 08:44 - Další video představuje poslední mapu, kterou do multiplayeru Ghosts přidá DLC Invasion. Přečíst celý článek »

9 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360
Mapa Departed vás v Call of Duty: Ghosts zavede do Mexika

Mapa Departed vás v Call of Duty: Ghosts zavede do Mexika

Pondělí 2.6.2014 08:28 - Krátká ukázka z nové mapy odehrávající se v mexicky laděné oblasti, kde probíhá známý svátek Dia de los Muertos, tedy Svátek mrtvých. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nvidia oznámila partnerství s Activisionem na Call of Duty: Ghosts
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
SamFisher    StateGamerCZ : mě MP nezajímá i kdyby tam měli destrukci jak prase, stejně na něj nesáhnu :-)SamFishersamfisher16017    28.8.2013 21:01 SamFisher

StateGamerCZ : mě MP nezajímá i kdyby tam měli destrukci jak prase, stejně na něj nesáhnu :-)

StateGamerCZ   1x   SamFisher máš pravdu taky se mi líbí u CODKA příběh ale tenhle rok to podělali s multiplayerem jelikož se mi zdá takovej jako kdyby kopírovali BF4 tam uddělali tu proměnu bojiště taky . a pak jak na e3 EA ukázalo gameplay z obléhání šanghaje a jak tam spadla ta budova tak o cca 3 dny activision oznámili bonus mapu free fall kde spadne taky budova no nevim nevim :nah:StateGamerCZstategamercz20482    28.8.2013 20:26 StateGamerCZ

SamFisher máš pravdu taky se mi líbí u CODKA příběh ale tenhle rok to podělali s multiplayerem jelikož se mi zdá takovej jako kdyby kopírovali BF4 tam uddělali tu proměnu bojiště taky . a pak jak na e3 EA ukázalo gameplay z obléhání šanghaje a jak tam spadla ta budova tak o cca 3 dny activision oznámili bonus mapu free fall kde spadne taky budova no nevim nevim :nah:

Meg.A.Byte.    Poznatek k popisu.... Které nové CoD nemá být nejlepší v historii? ? ? :DMeg.A.Byte.megabyte3000    28.8.2013 00:34 Meg.A.Byte.

Poznatek k popisu.... Které nové CoD nemá být nejlepší v historii? ? ? :D

Panikudlanka.cz    mor: jj presne tak v podsatet lidi jako ty a ja jsou dve skupiny ti co ivestuji do grafiky vice nez 4-5k a druzi co investuji do tech 3k (to jsem ja) v podstate oba dva tabory vetsinu casu hraji vetsinu novinek kolem strednich detailu ale tobe vydrzi grafika ty 2-3 roky kdezto me zhruba ten rok a pul nekdy dva ale to uz je na hranici. Kazde ma svoje pro a proti podle me jsou to dva rozumne modely jak by si clovek mel upgrejdovat pc. koupe highendu za desitky tisic je hloupost, vykon i cena klesaji hrozne rychle.

podobne to mam i u CPU+Zakladka tam to mam celkem jasne ohranicene a to jsou 2 roky, menim zakladku a samozdrejme ze uz musim i cpu. nastesti v dnesni dobe jsou ty cpu dost vykona a dost levna. aktualne jsem sel do AMD reseni cpu+zakladka a nahodou se mi sesla i grafika takze jsem rad ze mam streva jedne strany. pokud ovsem za dva roky bude situace na trhu takova ze sezenu levnejsi procesor co bude vykony jak ve hrach tak aplikacich a grafice od intelu tak klidne pujdu do nej. ted jsem se orientoval hlavne podle CPU od toho jsem koupil zakladku o hdd a ramkach se nebavim pac tam je to hodne individualni a ty techno nejdou tolik vpred, 8gb stoji +- stejne jako 8gb pred 2 lety jen je to cca o 2-3 stovky drazsi ani nevim kvuli cemu dost jsem se divil:)
Panikudlanka.czpanikudlankacz15689
    27.8.2013 15:21
Panikudlanka.cz

mor: jj presne tak v podsatet lidi jako ty a ja jsou dve skupiny ti co ivestuji do grafiky vice nez 4-5k a druzi co investuji do tech 3k (to jsem ja) v podstate oba dva tabory vetsinu casu hraji vetsinu novinek kolem strednich detailu ale tobe vydrzi grafika ty 2-3 roky kdezto me zhruba ten rok a pul nekdy dva ale to uz je na hranici. Kazde ma svoje pro a proti podle me jsou to dva rozumne modely jak by si clovek mel upgrejdovat pc. koupe highendu za desitky tisic je hloupost, vykon i cena klesaji hrozne rychle.

podobne to mam i u CPU+Zakladka tam to mam celkem jasne ohranicene a to jsou 2 roky, menim zakladku a samozdrejme ze uz musim i cpu. nastesti v dnesni dobe jsou ty cpu dost vykona a dost levna. aktualne jsem sel do AMD reseni cpu+zakladka a nahodou se mi sesla i grafika takze jsem rad ze mam streva jedne strany. pokud ovsem za dva roky bude situace na trhu takova ze sezenu levnejsi procesor co bude vykony jak ve hrach tak aplikacich a grafice od intelu tak klidne pujdu do nej. ted jsem se orientoval hlavne podle CPU od toho jsem koupil zakladku o hdd a ramkach se nebavim pac tam je to hodne individualni a ty techno nejdou tolik vpred, 8gb stoji +- stejne jako 8gb pred 2 lety jen je to cca o 2-3 stovky drazsi ani nevim kvuli cemu dost jsem se divil:)

MoRt8    Já kupuju grafiku tak jednou za 2 - 3 roky. Momentálně mám GeForce GTX 670, ale v podstatě je mi fakt u zadele jestli mám Nvidii nebo AMD. Pokud to funguje a hry na tom běžej, tak na to kácim.MoRt8mort88219    27.8.2013 13:25 MoRt8

Já kupuju grafiku tak jednou za 2 - 3 roky. Momentálně mám GeForce GTX 670, ale v podstatě je mi fakt u zadele jestli mám Nvidii nebo AMD. Pokud to funguje a hry na tom běžej, tak na to kácim.

Panikudlanka.cz    mor: jj taky si myslim ze prumer na hrace v grafice je 2-3 za osm let. jinak u me je to grafika za 3k skoro kazdy rok a pul. jinak na ty konzole jsem uplne zapomel:) jj tak potom chapu co dela nvidia ale me jako pc hrace to trosku stve. kazdopadne pokud vyvojari delaji hry na konzole tedy na amd je docela mozne ze z toho bude tezit i pc zona. Ja nefandim ani jedne firme ale u nvidie me ty dve technologie co jsem vypsal hodne vadi. jinak moje graficke karty (nvidia, nvidia a ted AMD) takze spise mam blize k nvidii ale jak jsem sledoval trh tak pomer cena/vykon ve stredni tride kolem 3. 5k zase vyhraje amd stejne jako me presvedcilo 6 jadro fx-6300 BE nad i3kou:)Panikudlanka.czpanikudlankacz15689    27.8.2013 11:12 Panikudlanka.cz

mor: jj taky si myslim ze prumer na hrace v grafice je 2-3 za osm let. jinak u me je to grafika za 3k skoro kazdy rok a pul. jinak na ty konzole jsem uplne zapomel:) jj tak potom chapu co dela nvidia ale me jako pc hrace to trosku stve. kazdopadne pokud vyvojari delaji hry na konzole tedy na amd je docela mozne ze z toho bude tezit i pc zona. Ja nefandim ani jedne firme ale u nvidie me ty dve technologie co jsem vypsal hodne vadi. jinak moje graficke karty (nvidia, nvidia a ted AMD) takze spise mam blize k nvidii ale jak jsem sledoval trh tak pomer cena/vykon ve stredni tride kolem 3. 5k zase vyhraje amd stejne jako me presvedcilo 6 jadro fx-6300 BE nad i3kou:)

floother   1x   Tak AMD má dohodu s Dice, což znamená bf4 a pak následně také nový battlefront. A imho optimalizace na hry od Dice je výhodnější než na cod, který stejně rozjedeš s čímkoliv nejspíš.flootherfloother8298    27.8.2013 10:57 floother

Tak AMD má dohodu s Dice, což znamená bf4 a pak následně také nový battlefront. A imho optimalizace na hry od Dice je výhodnější než na cod, který stejně rozjedeš s čímkoliv nejspíš.

MoRt8    Panikudlanka. cz : : : AMD má obě největší konzole, takže to spíš Nvidia se snaží vyrovnat skóre a uzmout PC trh. Ono by bylo zajímavé vidět za těch 6 - 8 let prodejní čísla. AMD má Xone a PS4 - těch se prodají samozřejmě miliony a miliony kusů, takže AMD má odbyt pro poměrně velké množství grafických čipů. Jenže kolik si konzolista koupí za těch 8 let těch čipů? Jeden v tý konzoli. Kolik grafických karet si ale koupí PC hráč za 8 let? Já tvrdím, že minimálně 2, průměr bych viděl mezi 2 a 3 kartama a pokud by se podařilo Nvidii jakž takž ovládnout PC trh, tak by ji konzole nemuseli nijak trápit.MoRt8mort88219    27.8.2013 10:37 MoRt8

Panikudlanka. cz : : : AMD má obě největší konzole, takže to spíš Nvidia se snaží vyrovnat skóre a uzmout PC trh. Ono by bylo zajímavé vidět za těch 6 - 8 let prodejní čísla. AMD má Xone a PS4 - těch se prodají samozřejmě miliony a miliony kusů, takže AMD má odbyt pro poměrně velké množství grafických čipů. Jenže kolik si konzolista koupí za těch 8 let těch čipů? Jeden v tý konzoli. Kolik grafických karet si ale koupí PC hráč za 8 let? Já tvrdím, že minimálně 2, průměr bych viděl mezi 2 a 3 kartama a pokud by se podařilo Nvidii jakž takž ovládnout PC trh, tak by ji konzole nemuseli nijak trápit.

Panikudlanka.cz    posledni dil COD co jsem umyslne koupil byla dvojka, od te doby me serie prestala zajimat diky tragicke hratelnosti, ruzne perky a vubec priblizeni k mainstreemu. techno od nvidie mi celkem nevadi ale s jejich physx a aktivnim 3D se muzou jit bodnout, nepotrebuju aby to cpali do kazde hry. koukam nvidia dela co muze aby se vsude uchytila predtim ubisoft ted tohle: / doufam ze AMD udela podobne kroky prece jen at je trh vyrovnany.Panikudlanka.czpanikudlankacz15689    27.8.2013 10:01 Panikudlanka.cz

posledni dil COD co jsem umyslne koupil byla dvojka, od te doby me serie prestala zajimat diky tragicke hratelnosti, ruzne perky a vubec priblizeni k mainstreemu. techno od nvidie mi celkem nevadi ale s jejich physx a aktivnim 3D se muzou jit bodnout, nepotrebuju aby to cpali do kazde hry. koukam nvidia dela co muze aby se vsude uchytila predtim ubisoft ted tohle: / doufam ze AMD udela podobne kroky prece jen at je trh vyrovnany.

Francík27-CZ    už se čím dál tím víc začínám těšit na CoD :DFrancík27-CZfrancik27-cz20493    26.8.2013 21:45 Francík27-CZ

už se čím dál tím víc začínám těšit na CoD :D

Rascal    Nvidia dobrovolně hodila bobeše na obě konzole a teď nám bude tvrdit jak COD který bude optimalizovaný bude skvěle vypadat na PC? Myslím že o nepovedenejch portech z konzolí už se napsaly stohy, tady jim pouze hraje do karet výkon nových konzolí.Rascalrascal7254    26.8.2013 21:40 Rascal

Nvidia dobrovolně hodila bobeše na obě konzole a teď nám bude tvrdit jak COD který bude optimalizovaný bude skvěle vypadat na PC? Myslím že o nepovedenejch portech z konzolí už se napsaly stohy, tady jim pouze hraje do karet výkon nových konzolí.

kojot    StateGamerCZ: Hlavně se mi líbí to proměňování bojiště, ale jak já znám lidi tak to nějaký ňoumá spustí už v 10 sekundě hraní.kojotkojot14015    26.8.2013 21:17 kojot

StateGamerCZ: Hlavně se mi líbí to proměňování bojiště, ale jak já znám lidi tak to nějaký ňoumá spustí už v 10 sekundě hraní.

SamFisher   2x   StateGamerCZ : newím, já se na CoD těším každý rok a každý rok dostanu to co chci, tedy kvalitní příběh. O grafiku ani MP mi v téhle hře nikdy nešlo. Jen o příběh a akci. Takže se letos nebojím, že by to byla shitárna.SamFishersamfisher16017    26.8.2013 20:59 SamFisher

StateGamerCZ : newím, já se na CoD těším každý rok a každý rok dostanu to co chci, tedy kvalitní příběh. O grafiku ani MP mi v téhle hře nikdy nešlo. Jen o příběh a akci. Takže se letos nebojím, že by to byla shitárna.

StateGamerCZ    aaach jo :-( activision pocvaluje jak je to skvělé a až to vydají tak všichni poznáme jaká to je shitárnaStateGamerCZstategamercz20482    26.8.2013 20:57 StateGamerCZ

aaach jo :-( activision pocvaluje jak je to skvělé a až to vydají tak všichni poznáme jaká to je shitárna

The_Darkness2    to su zase zvasty enom reklamaThe_Darkness2the_darkness216509    26.8.2013 20:50 The_Darkness2

to su zase zvasty enom reklama

BůhOnty    Když mi vzhled CoDka nevadil doteď...Tak to že na Nvidii to bude mít cool efekty mne nijak nezajímá. .BůhOntybuhonty2908    26.8.2013 19:30 BůhOnty

Když mi vzhled CoDka nevadil doteď...Tak to že na Nvidii to bude mít cool efekty mne nijak nezajímá. .

ChristianeQ    Už se na nové codko nemohu dočkat. . Mám plný zuby BO2. .ChristianeQchristianeq1706    26.8.2013 19:16 ChristianeQ

Už se na nové codko nemohu dočkat. . Mám plný zuby BO2. .

Xenus    Ehm a nároky hry jsou jaké? Někde jsem četl DX 11 který nemám xD pak min 2GB RAM. pak prý dop. 6GB RAM :DXenusxenus11712    26.8.2013 18:55 Xenus

Ehm a nároky hry jsou jaké? Někde jsem četl DX 11 který nemám xD pak min 2GB RAM. pak prý dop. 6GB RAM :D

Phillios191    Tak to jsem zvědav, podle mě totiž COD1 už nepřekoná žádný díl ani v 100× lepší hard & cool grafice.Phillios191phillios19113081    26.8.2013 18:44 Phillios191

Tak to jsem zvědav, podle mě totiž COD1 už nepřekoná žádný díl ani v 100× lepší hard & cool grafice.

Killermsik    Uvidíme, co se z toho vyklube... Jinak hra, kt mě fakt mine...Killermsikkillermsik12408    26.8.2013 18:37 Killermsik

Uvidíme, co se z toho vyklube... Jinak hra, kt mě fakt mine...Komentář byl autorem naposledy upraven 26.8.2013 18:43

Původní verze před úpravami:Uvidíme, co se z toho vyklube...

Honzaik   3x   to si jako vážně myslíte že to bude o tolik náročnější než BO2? :D poběži to uplně stejně.Honzaikhonzaik740    26.8.2013 18:25 Honzaik

to si jako vážně myslíte že to bude o tolik náročnější než BO2? :D poběži to uplně stejně.

DwaneDibbley    Floother: urcite bude mit nvidia do tydne update drivery s 30%+ zvysenym vykonem pro ghosts, a postupne jeste par procent pridaj.DwaneDibbleydwanedibbley18048    26.8.2013 18:21 DwaneDibbley

Floother: urcite bude mit nvidia do tydne update drivery s 30%+ zvysenym vykonem pro ghosts, a postupne jeste par procent pridaj.

DwaneDibbley   1x   Stejne to za vsichni osekaj na minimalni detaily aby meli poradny FPS a videli snaze protivnika. A pak zas budou nadavat, ze ta grafika je porad stejna a zastarala.DwaneDibbleydwanedibbley18048    26.8.2013 18:19 DwaneDibbley

Stejne to za vsichni osekaj na minimalni detaily aby meli poradny FPS a videli snaze protivnika. A pak zas budou nadavat, ze ta grafika je porad stejna a zastarala.

Lukaseagle   1x   Myscho : jeste lepsi by bylo balit ke CoD grafiku :DLukaseaglelukaseagle15223    26.8.2013 18:17 Lukaseagle

Myscho : jeste lepsi by bylo balit ke CoD grafiku :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Pepa007   3x   Mě vychází toto: AMD karty v nových konzolích, podpora nvidia u nějakých nových her = stejná optimalizace pro obě karty.Pepa007pepa0076154    26.8.2013 18:13 Pepa007

Mě vychází toto: AMD karty v nových konzolích, podpora nvidia u nějakých nových her = stejná optimalizace pro obě karty.

Ghost_    taky jsem četl že po vydání windows 8. 1 bude mít AMD série 7000 . . asi i další ale mě zajímá moje :) directx 11. 2 . . teď mám podporu 11. 1 . . teda na windows 7 jen dx11 . . a že Nvidia s tím má problém . . nechápu protože o Nvidii furt někde čtu jak je dobrá a pak že Nvidia něco nezvládne a AMD jo ? :shock: to jsem koukal :DGhost_ghost_19638    26.8.2013 18:13 Ghost_

taky jsem četl že po vydání windows 8. 1 bude mít AMD série 7000 . . asi i další ale mě zajímá moje :) directx 11. 2 . . teď mám podporu 11. 1 . . teda na windows 7 jen dx11 . . a že Nvidia s tím má problém . . nechápu protože o Nvidii furt někde čtu jak je dobrá a pak že Nvidia něco nezvládne a AMD jo ? :shock: to jsem koukal :D

floother    SamFIsher, já vim, pro mě je nejdůležitější mít stabilně nad 60 fps bez kolísání pod, obětuju pro to i kvalitu textur atp. Takže se asi vyplatí jít do toho amd, když budou lépe optimalizovaný na bf4, který je mnohem náročnější ne?flootherfloother8298    26.8.2013 18:11 floother

SamFIsher, já vim, pro mě je nejdůležitější mít stabilně nad 60 fps bez kolísání pod, obětuju pro to i kvalitu textur atp. Takže se asi vyplatí jít do toho amd, když budou lépe optimalizovaný na bf4, který je mnohem náročnější ne?

myscho    Este nech Nvidia zacne balit toto CoD ku grafikam a partnerstvo bude dokonale :-D
A Nvidia sa nejako snazi uzatvarat partnerstva, co im tecie do topanok ohladom AMD a konzol...
myschomyscho20953
    26.8.2013 18:08
myscho

Este nech Nvidia zacne balit toto CoD ku grafikam a partnerstvo bude dokonale :-D
A Nvidia sa nejako snazi uzatvarat partnerstva, co im tecie do topanok ohladom AMD a konzol...

SamFisher    floother : vždy je přednější aby se ti hra spustila plynule. Kouř, voda, mraky atd. jsou jen detaily, aby to vypadalo hezčí.... :-)
Pepa007 : nejde o physX.... ten tu vůbec nepleť. Jde jen o efekty, ne o to, kam dopadne kulka po kilometrovém letu.
SamFishersamfisher16017
    26.8.2013 18:05
SamFisher

floother : vždy je přednější aby se ti hra spustila plynule. Kouř, voda, mraky atd. jsou jen detaily, aby to vypadalo hezčí.... :-)
Pepa007 : nejde o physX.... ten tu vůbec nepleť. Jde jen o efekty, ne o to, kam dopadne kulka po kilometrovém letu.

Pepa007   2x   Ghost_: Optimalizace na AMD bude taky dobrá. Toto je jen reklama pro nvidie. Vývojáři chtěj, aby se hra prodávali co nejvíce pro AMD i nvidia uživatelé, proto by nedovolili, aby optimalizace pro amd byla horší. Nehledě na to, že i tak se pro amd bude muset optimalizovat kvůli next gen konzolím. Spíše nvidia chce, aby pro ně nějaká optimalizace vůbec byla. Jinak nějakej physx je mi celkem ukradenej.Pepa007pepa0076154    26.8.2013 18:04 Pepa007

Ghost_: Optimalizace na AMD bude taky dobrá. Toto je jen reklama pro nvidie. Vývojáři chtěj, aby se hra prodávali co nejvíce pro AMD i nvidia uživatelé, proto by nedovolili, aby optimalizace pro amd byla horší. Nehledě na to, že i tak se pro amd bude muset optimalizovat kvůli next gen konzolím. Spíše nvidia chce, aby pro ně nějaká optimalizace vůbec byla. Jinak nějakej physx je mi celkem ukradenej.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (539 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11969 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (430 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (7 příspěvků), STEAM -všechno sem (7014 příspěvků), Prodám Intel Core i5-6400, LGA1151 (1 příspěvek)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
PES 2018 – fotbal pro fajnšmekry

Jaký je nejnovější fotbálek od Konami? Co přináší nového a jak se hraje? Otázek je celé řada a odpovědi najdete v dnešní recenzi.

 
Přečíst celý článek»Autor: Fakus - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 11. až 17. září

Doom a Wolfenstein 2: The New Colossus pro Switch, veřejná PC beta Call of Duty: WWII, Season Pass Star Wars: Battlefrontu zdarma, streamování her…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Vládce Tokia

V kůži mocného monstra ničte japonskou metropoli a rozdávejte mocné údery svým nepřátelům.