V interview pro zahraniční Eurogamer se jeden ze zakladatelů tvůrčího celku Ru Weerasuriya nechal slyšet, že studio vzniklo hlavně proto, aby dalo světu zmiňovanou steampunkovou akční adventuru.
„V druhém dílu se Naughty Dog podařilo vytvořit něco, co z hráčů ždímalo emoce, stejně jako se to dnes a denně daří velkým hollywoodským snímkům,“ vysvětlil Weerasuriya.
„Samozřejmě se nesnažíme okopírovat Uncharted 2 scénu od scény, ale moc rádi bychom The Order vytvořili ve stejném duchu a s obdobným citem pro dospělou zábavu. Myslím, že něco takového se v dnešních hrách pořád moc nevidí.“
správně inspirace nejlepším dílem (to není ironie)
No nevím jestli zrovna Uncharted nabízí "dospělou zábavu", která ždímá z hráčů emoce.
Takže další naskriptovany tunel , který projdete za 6 až 7 hodin. Díky ale tohle nechci a to sem se na tu hru těšil
Jen víc takových.
Nic proti ale žádnýho "Draka" jsem v Uncharted nepotkal. . Jen Drakea
edit: Druhé dobrodružství Nathana Draka prý bylo tím… (duvodem myho komentu. . )
i kdyz s Nathanovejma experimentama s halucinogennima latkama co mu tam vzdycky nekdo soupne bych se nedivil kdyby ho potkal
Tak jde vidět že mají dobrý vkus, Uncharted je super, tak jim přeji aby se jim podařilo vytvořit také tak dobrou hru!
No, Uncharted je perfektní, zábavná série. Ale o ždímání emocí jsem teda moc nezavadil.
je fajn ze si na nic nehraji a priznaji barvu:) pro me je to velke plus a vubec mi nevadi ze se inspiruji u popularni hry. v podstate to delaji vsichni jenom to nerikaji a vetsinou se jim to tolik nedari:)
Dost odvážná slova, ale vypadá to nadějně .
Tohle bude pecka ! ! !