Uživatel nepřihlášen
     

Na internet uniklo 30 minut z hraní Dragon Age: Inquisition

Úterý 12.11.2013 15:33 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Na finské výstavě DigiExpo bylo natočeno 30 minut z hraní nového Dragon Age. Jde o pre-alpha gameplay záběry ukazující prostředí, boje a mnoho dalšího.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Dragon Age: Inquisition na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition Screenshot ze hry Dragon Age: Inquisition
Související novinky
 
GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

GOTY edice Dragon Age: Inquisition nebude mít bonusový obsah na disku

Pondělí 28.9.2015 06:46 - Veškerý bonusový obsah si budete muset stáhnout z internetu. Přečíst celý článek »

4 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Oznámena Game of the Year edice Dragon Age: Inquisition

Úterý 22.9.2015 18:15 - Edice, která zahrnuje původní hru i veškerý dodatečný obsah, vyjde už 6. října. Přečíst celý článek »

39 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Do multiplayeru Dragon Age: Inquisition dorazila rasa Qunari

Středa 16.9.2015 11:00 - Qunarijci slouží jako noví nepřátelé a podle slov tvůrců jde o zatím nejlépe vyváženou hrozbu. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Na internet uniklo 30 minut z hraní Dragon Age: Inquisition
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
yesman   1x   dubisek: chces mi rict ze DA1 a 2 nebylo takticke rpg?yesmanyesman21065    18.11.2013 22:58 yesman

dubisek: chces mi rict ze DA1 a 2 nebylo takticke rpg?

Dubisek    No líbí se mi že se z toho stává spíše taktické rpg a ne bezhlavá sekačka.... Protože opravdu silné rpg s příběhem a potřebou taktizovat jsem neviděl od dob Baldurs GateDubisekdubisek6377    17.11.2013 23:31 Dubisek

No líbí se mi že se z toho stává spíše taktické rpg a ne bezhlavá sekačka.... Protože opravdu silné rpg s příběhem a potřebou taktizovat jsem neviděl od dob Baldurs Gate

Krudanze    silent: je fakt ze clovek by musel mit pekne dlouhy ruce aby dokazal vytahnout z pouzdra takovejhle gigant. ale treba v zaklinacovi ma na zadech pochvu na mec (myslim dokonce obourucak) z ktery ho vytahuje a jestli si to dobre pamatuju tak to vypadalo celkem prirozene. tam ale obecne zbrane vypadaj prirozene. ne jak tyhle prehnany monstra (i kdyz tady je to jeste furt unosny) . skoro to az na me pusobi ze se pokousej napodobit naky japonsky anime se kterym uz jsem se sice naucil zit ale porad s tim mam trochu problem. kilometr siroky nekolika tunovy desky s kterejma postava mava jak kdyby to nevazilo nic jsou pro me porad nezkousnutelny.Krudanzekrudanze7098    13.11.2013 12:59 Krudanze

silent: je fakt ze clovek by musel mit pekne dlouhy ruce aby dokazal vytahnout z pouzdra takovejhle gigant. ale treba v zaklinacovi ma na zadech pochvu na mec (myslim dokonce obourucak) z ktery ho vytahuje a jestli si to dobre pamatuju tak to vypadalo celkem prirozene. tam ale obecne zbrane vypadaj prirozene. ne jak tyhle prehnany monstra (i kdyz tady je to jeste furt unosny) . skoro to az na me pusobi ze se pokousej napodobit naky japonsky anime se kterym uz jsem se sice naucil zit ale porad s tim mam trochu problem. kilometr siroky nekolika tunovy desky s kterejma postava mava jak kdyby to nevazilo nic jsou pro me porad nezkousnutelny.

Silent   1x   Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) . Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.Silentsilent2464    13.11.2013 10:40 Silent

Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) . Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.Komentář byl autorem naposledy upraven 13.11.2013 10:46

Původní verze před úpravami:Krudanze On je tady jeden problém a to fakt, že se nikdy nenosili "dvojruční" zbraně na zádech. Je to pouze fantasy výmysl. Vždy byl meč uchován v pochvě tak jako každá jiná zbraň. Ta byla buďto na levé nebo pravé straně stehna (prostě klasika) Nejsou dochované žádné historické záznamy, že by se meče nosili na zádech. Ono je totiž i celkem nepředstavitelné jak vytáhnout 2 metrovej meč z pochvy na zádech. Fyzické možnosti člověka to neumožní. Jedině že by ses nějak předklonil, ale to je šíleně nepraktické a navíc v brnění nemožné.

Turokman87    : O Nádhera ! ! ! ! :)Turokman87turokman878518    13.11.2013 10:10 Turokman87

: O Nádhera ! ! ! ! :)

pajmič   2x   Skyrimák: Borcům co posuzujou rpg na ukor grafiky (která vypadá dobře a stále se může zlepšit) musim pogratulovat, protože jsou případy pro chocholouška. Arument typu Witcher 3 ROZDUPE DAI protože vypadá líp je tak hloupý.pajmičpajmic6747    13.11.2013 00:07 pajmič

Skyrimák: Borcům co posuzujou rpg na ukor grafiky (která vypadá dobře a stále se může zlepšit) musim pogratulovat, protože jsou případy pro chocholouška. Arument typu Witcher 3 ROZDUPE DAI protože vypadá líp je tak hloupý.

Krudanze    anciabl: to mas pravdu ale rek bych ze dodelat ke zbranim naky pouzdra a pasy je furt mensi problem nez vyresit kam nacpat vsechny zbrane. obecne ale u her hodne ocenuju kdyz vsechny zbrane co ma postava u sebe jsou nak videt na tele. v gta bych ocenil spis moznost 1 bouchacka, 1 zbran na blizko a 1 velka zbran nebo tak neco. v rockstaru hlavni postava nosila zbrane na blizko zastrceny za nakym paskem pres zada a vypadalo to skveleKrudanzekrudanze7098    12.11.2013 22:29 Krudanze

anciabl: to mas pravdu ale rek bych ze dodelat ke zbranim naky pouzdra a pasy je furt mensi problem nez vyresit kam nacpat vsechny zbrane. obecne ale u her hodne ocenuju kdyz vsechny zbrane co ma postava u sebe jsou nak videt na tele. v gta bych ocenil spis moznost 1 bouchacka, 1 zbran na blizko a 1 velka zbran nebo tak neco. v rockstaru hlavni postava nosila zbrane na blizko zastrceny za nakym paskem pres zada a vypadalo to skvele

Ria Kon   1x   Skyrimák: "Hrát DA pro grafiku" už jen to spojení mě nutí do smíchu :D Ale pro tentokrát to vypadá, že si hru budeme moct vychutnat i po této stránce :) O příběh a rozhodování se moc nebojím. Přece jen to jsou základní prvky, které BW přinesly jejich úspěh. Na to už si pozor dají.Ria Konria-kon11242    12.11.2013 22:21 Ria Kon

Skyrimák: "Hrát DA pro grafiku" už jen to spojení mě nutí do smíchu :D Ale pro tentokrát to vypadá, že si hru budeme moct vychutnat i po této stránce :) O příběh a rozhodování se moc nebojím. Přece jen to jsou základní prvky, které BW přinesly jejich úspěh. Na to už si pozor dají.

Skyrimák   4x   Myslím, že grafika je u RPEgečka ta poslední věc... Pro mne je hlavní, ať to má kvalitní příbeh/rozhodovací systém a gameplay systém+obtížnost jako u prvního dílu.... ^^ Ten kdo hrál Dragon Age pro grafiku asi nemá co dělat v hráčské komunitě.Skyrimákskyrimak11164    12.11.2013 22:06 Skyrimák

Myslím, že grafika je u RPEgečka ta poslední věc... Pro mne je hlavní, ať to má kvalitní příbeh/rozhodovací systém a gameplay systém+obtížnost jako u prvního dílu.... ^^ Ten kdo hrál Dragon Age pro grafiku asi nemá co dělat v hráčské komunitě.

jetti    dragon age a witcher jsou jedine hry, na ktere se fakt tesim, zbytek her je mi u (_/_)jettijetti19995    12.11.2013 19:54 jetti

dragon age a witcher jsou jedine hry, na ktere se fakt tesim, zbytek her je mi u (_/_)

pajmič   1x   To samé demo jako na Paxu ze září. Opravdu se mi líbí jakým směrem se hra ubírá, zatim tam vidim nejlepší prvky z obou DA+ souboje dost připomínaji Dark Souls. Tady ta hra bude čistý fan service. Taky doufám že uvolní tools ke tvorbě vlastního obsahu. Řákali že v tomto ohledu nic neslibují ale že by mohli být volné pár měsíců po vydání hry :)pajmičpajmic6747    12.11.2013 19:17 pajmič

To samé demo jako na Paxu ze září. Opravdu se mi líbí jakým směrem se hra ubírá, zatim tam vidim nejlepší prvky z obou DA+ souboje dost připomínaji Dark Souls. Tady ta hra bude čistý fan service. Taky doufám že uvolní tools ke tvorbě vlastního obsahu. Řákali že v tomto ohledu nic neslibují ale že by mohli být volné pár měsíců po vydání hry :)

Norbi001   3x   Já prostě říkám to co vždy. Jestli je tohle pre-Alpha, tak opravdu klobouk dólu a bude to vypadat opravdu nádherně ve finální verzi. Požadavků se nebojím. Hry od Bioware se vyznačovaly velmi dobrou optimalizací a pokud je tohle pre-Alpha, tak nemám důvod pochybovat, že to zvládnou doladit.Norbi001norbi00117630    12.11.2013 19:06 Norbi001

Já prostě říkám to co vždy. Jestli je tohle pre-Alpha, tak opravdu klobouk dólu a bude to vypadat opravdu nádherně ve finální verzi. Požadavků se nebojím. Hry od Bioware se vyznačovaly velmi dobrou optimalizací a pokud je tohle pre-Alpha, tak nemám důvod pochybovat, že to zvládnou doladit.

Sherlock161    Jsem zvědavej na HW nároky, víc jak BF4 to snad mít nemůže.Sherlock161sherlock1617169    12.11.2013 18:40 Sherlock161

Jsem zvědavej na HW nároky, víc jak BF4 to snad mít nemůže.

mattrich   4x   Jak pise Sherlock161 ta voda jeste neni doladena stejne to bylo v BF4 bete
Jinak to vypada perfektne uz se nemuzu dockat :) Na tohle a ME 4 sem nateseny jak maly dite :)
mattrichmattrich7033
    12.11.2013 18:31
mattrich

Jak pise Sherlock161 ta voda jeste neni doladena stejne to bylo v BF4 bete
Jinak to vypada perfektne uz se nemuzu dockat :) Na tohle a ME 4 sem nateseny jak maly dite :)

Killermsik    Vypadá to opravdu pěkně, sice mě se ta voda moc nelíbí, protože je to taková šedá břečka, co se vlní :DKillermsikkillermsik12408    12.11.2013 18:24 Killermsik

Vypadá to opravdu pěkně, sice mě se ta voda moc nelíbí, protože je to taková šedá břečka, co se vlní :D

Monkeyskunk    Anciabl: Nééé pouze ve většině! V Dark souls je zatím nejluxusnější model nošení zbraní a tam vidíš i rozdíly a žádné magnetky :-DMonkeyskunkmonkeyskunk6143    12.11.2013 18:12 Monkeyskunk

Anciabl: Nééé pouze ve většině! V Dark souls je zatím nejluxusnější model nošení zbraní a tam vidíš i rozdíly a žádné magnetky :-D

Anciabl   1x   Krudanze: Ne ve většině to má na magnetě ale úplně ve všech ale to bych nerešil to už můžeš rovnou řikat kde má schovaný všechny zbraně na příklad v gta 5 :DAnciablanciabl21472    12.11.2013 17:38 Anciabl

Krudanze: Ne ve většině to má na magnetě ale úplně ve všech ale to bych nerešil to už můžeš rovnou řikat kde má schovaný všechny zbraně na příklad v gta 5 :D

Sherlock161   1x   No na Frostbite engine ta voda vypadá dobře, to mi věř. :-D A je to pre-alpha, takže fyzika vody a všeho ostatního tam ještě určitě nebude dodělaná. , jen musíme doufat, že to fakt dodělaj.Sherlock161sherlock1617169    12.11.2013 17:38 Sherlock161

No na Frostbite engine ta voda vypadá dobře, to mi věř. :-D A je to pre-alpha, takže fyzika vody a všeho ostatního tam ještě určitě nebude dodělaná. , jen musíme doufat, že to fakt dodělaj.

Krudanze   1x   jeste teda nechapu... skoro vsichni tvurci rpgcek uplne serou na to nejak resit jak ma postava k zadum pridelanou zbran. ve vetsine rpgcek ma tu zbran na zadech proste jen prilepenou jak kdyby mela pod brnenim magnet. jinak to ale vizualne vypada pekne (az na to jezero) hlavne animace a jejich prizpusobeni se prostredi. porad ale vkladam mnohem vetsi nadeje do zaklinace 3. a warhoseKrudanzekrudanze7098    12.11.2013 17:32 Krudanze

jeste teda nechapu... skoro vsichni tvurci rpgcek uplne serou na to nejak resit jak ma postava k zadum pridelanou zbran. ve vetsine rpgcek ma tu zbran na zadech proste jen prilepenou jak kdyby mela pod brnenim magnet. jinak to ale vizualne vypada pekne (az na to jezero) hlavne animace a jejich prizpusobeni se prostredi. porad ale vkladam mnohem vetsi nadeje do zaklinace 3. a warhose

Sherlock161    Doufám, že PC port nebude odbytej a třeba například nám tam nevrazej to šílený kruhový rozhraní výběru aktivních skillů, chci mít hezky klasiku, vše nabindované na čísilkách.Sherlock161sherlock1617169    12.11.2013 17:23 Sherlock161

Doufám, že PC port nebude odbytej a třeba například nám tam nevrazej to šílený kruhový rozhraní výběru aktivních skillů, chci mít hezky klasiku, vše nabindované na čísilkách.

Alfajk   1x   vypada to fakt hezky, o to vic jsem zvedavej, co predvedou s mass effect "4" :-)Alfajkalfajk16671    12.11.2013 17:20 Alfajk

vypada to fakt hezky, o to vic jsem zvedavej, co predvedou s mass effect "4" :-)

Krudanze   1x   proc je ted skoro ve vsech hrach kde je kamera z treti osoby ta postava na kraji a ne uprostred? pochopim to kdyz mirim pres rameno abych videl pred sebe ale kdyz jen normalne chodim po krajine a s nicim nestrilim... nechapu tenhle trend. je to neprijemnyKrudanzekrudanze7098    12.11.2013 17:14 Krudanze

proc je ted skoro ve vsech hrach kde je kamera z treti osoby ta postava na kraji a ne uprostred? pochopim to kdyz mirim pres rameno abych videl pred sebe ale kdyz jen normalne chodim po krajine a s nicim nestrilim... nechapu tenhle trend. je to neprijemny

Cagi    helbik jo máš pravdu
Silchas Zmar taky nevim co máš proti Skyrimu a k té barvě kolik lidí nadávalo na grafiku ve skyrimu a kolik je modů na barevnější svět
A kingdoms of amalur reckoning je taky spíše koridor a je to dobra hra
Cagicagi3277
    12.11.2013 17:05
Cagi

helbik jo máš pravdu
Silchas Zmar taky nevim co máš proti Skyrimu a k té barvě kolik lidí nadávalo na grafiku ve skyrimu a kolik je modů na barevnější svět
A kingdoms of amalur reckoning je taky spíše koridor a je to dobra hra

zidpadne   1x   Tak toto s studio umíc Frostbite 3 :Dzidpadnezidpadne2496    12.11.2013 16:57 zidpadne

Tak toto s studio umíc Frostbite 3 :D

helbik   2x   Zastaralá novinka :nah: stejný video (dokonce i v trochu lepší kvalitě) bylo i z akce PaxPrime, která byla na začátku září. Nic nového.helbikhelbik8792    12.11.2013 16:54 helbik

Zastaralá novinka :nah: stejný video (dokonce i v trochu lepší kvalitě) bylo i z akce PaxPrime, která byla na začátku září. Nic nového.

yesman   4x   nevim co je na skyrimu mizerny , ale tohle bude ještě lepsi!yesmanyesman21065    12.11.2013 16:39 yesman

nevim co je na skyrimu mizerny , ale tohle bude ještě lepsi!

Silent    Jsem jedinej který si všiml toho neuvěřitelného koridoru a lineárnosti? !Silentsilent2464    12.11.2013 16:33 Silent

Jsem jedinej který si všiml toho neuvěřitelného koridoru a lineárnosti? !

Rappix   3x   Taky se mi líbí ta barevnost, nechápu proč by to mělo být najednou na škodu když i předešlé díly nebyly žádné temné fantasy.Rappixrappix10626    12.11.2013 16:19 Rappix

Taky se mi líbí ta barevnost, nechápu proč by to mělo být najednou na škodu když i předešlé díly nebyly žádné temné fantasy.

D3nton   3x   Sice nejsem příznivec toho jak strkají frostbite do každé hry, ale toto se mi líbí. :)D3ntond3nton6140    12.11.2013 16:18 D3nton

Sice nejsem příznivec toho jak strkají frostbite do každé hry, ale toto se mi líbí. :)

Xenus   4x   Vypadá to, že FPS engine je mnohem lepší pro RPG :DXenusxenus11712    12.11.2013 15:50 Xenus

Vypadá to, že FPS engine je mnohem lepší pro RPG :D

Diskuze na fóru

Battlefield 1 nahrávání ? (6 příspěvků), Hledám hru (3 příspěvky), STEAM -všechno sem (6996 příspěvků), Co byste na Zingu změnili/vylepšili? (219 příspěvků), Jules Verne (5 příspěvků), Visual c++ error!!! (2 příspěvky), Trance - Progressive Mix 42* (399 příspěvků), Overwatch - prodej uctu (13 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Dead Cells – první dojmy z děsivých katakomb

Stabilní dávka napětí v pixelových kulisách.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gray Skies, Dark Waters – labutí píseň jedné rodiny

Vivian Garrett před rokem zmizela beze stopy. Kam se poděla a co za sebou nechala?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC
 
 
Splatoon 2 - barevné šílenství

Druhý Splatoon je bezesporu další skvělou hrou pro Switch. Dokáže ale zaujmout i zapřísáhlé multiplayeristy?

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole