Legenda herního průmyslu John Carmack po dlouhých sedmnácti letech opouští studio id Software, aby se mohl plně věnovat svému novému snu – virtuální realitě, respektive brýlím Oculus Rift. Původně chtěl John sedět na dvou židlích, tedy v Oculus VR a zároveň v id Software. To ale nevyšlo, a tak se John musí s Id rozloučit.
„Johnova práce na id Tech 5 i na dalších technologií je dokončena. Jeho odchod nebude mít vliv na stávající projekty. Máme štěstí, že zaměstnáváme vynikající tým programátorů, kteří pracovali s Johnem a budou pokračovat ve vývoji skvělých her s nejmodernějšími technologiemi,“ řekl k odchodu Carmacka ředitel Tim Willits.
Carmack ke svému loučení na Twitteru dodal, že chtěl i nadále zůstat technickým poradcem Id, ale bohužel to nešlo.
six feet under: Všech 5 hodin herní náplně v Rage byly super. Tak ti to povím …. Slovy pana Carmacka před vydáním pokrokový titul co nás všechny šokuje…. prostě marketingové řeči stejné jak revoluční Black and White 2 kde Moulinex krákal na všechny strany jak bude hra dobrá a všichni víme jak nešťastně to dopadlo…
edit: Na cod nedám dopustit Ghost nejlepší díl serie …
Lootmaster "jak nemám rád tyhle Carmacky" pozor aby Ti ústa nezamrzla za to co říkáš jak v úvodní scéně v Rage
hej Lootmastere, ok když se ti nelíbí Rage tak nelíbí, ale třeba mě se líbí a to tak, že moc! ! ! ! pan Carmack udělal pro herní scénu tolik co Ty nedáš za 20 životů ahoj at se Ti daří třeba u Call Of Duty Ghost to je skvělá hra vid?
Carmack je sice legenda a za doomka děkuji, ale podělali mě s Rage… takže se stal klasickou nálepkou herního průmyslu jak už jsem psal.
zrovna hraju Quake 4 a naramne se bavim, jedna z poslednich poctivych her, kde neni problem umrit ani na easy…kde jsou ty casy…
Carmack je legenda. Dal základy FPS. Díky němu existuje Quake engine, ze kterého se vyvinulo mnoho jiných enginů, na kterých dnes hrajem COD, Portal, TF2, RAGE atd.
Hlavně dříve šlo o velmi dobrý engine, stále však jak je vidno není k zahození.
Carmack je bůh! R. I. P
Carmack s technologií mega textur moc neuspěl. (kdyby to bylo pouze na PC tak by uspěl určitě) Ale aspoň zkusil něco nové a posunul technologii zase dále. Ne jako ty křečkojidní studia co se bojí jenom malíčkem se hnout z místa ala Activision (COD) , EA, Blizzard … ostatně i DICE se svými nahuštěnými skripty nazvanými fyzika.
Doby kdy nadšení z nových věcí a posouvání hranic bylo smyslem bití jsou pryč. Zbyla jen touha po penězích.
heh to je nahoda že sem zrovna hral dooma 3
Lootmaster : Zrovna Carmack si podle mě status takové vývojářské celebrity zasloužil, vždyť díky němu tu máme moderní enginy ! Posledních pár let je Id Software jen stínem své minulosti, ale na svém začátku byly důležitým milníkem ve vývoji her .
No už bylo načase …. jak nemám rád tyhle Carmacky, Moulinexe, Romery, Vávry a jiné vývojářské celebrity , které slouží jen jako marketingový prvek nemající pranic společného se skvalitněním hry právě naopak kde se oběví je jasné , že půjde o provar a studio prostě potřebuje tvář když nemůže stavět na kvalitě.
tak kdy uz tu bude neco vice o Doom 4, je zcela jasne ze ho delaj a chcou si to nechat jako boom do posledni chvile