Kreativní ředitel a designér Far Cry 2 a původního Splinter Cella, Clint Hocking, opustil Valve. S informací se pochlubil na svém profilu na LinkedIn i osobním blogu.
Hocking pracoval ve Valve jako designér a level designér od poloviny roku 2012 do prosince 2013. Z nedávného úniku z JIRA trackeru se fanouškům podařilo vyčíst, že se Hocking podílel na vývoji Left 4 Dead 3.
Není jasné, proč z Valve vůbec odešel. Že by už jeho práce byla hotova? Hocking začal svou kariéru v herním průmyslu v Ubisoftu roku 2001, kde se podílel na původním Splinter Cellu. Následně měl na starost design Splinter Cell: Chaos Theory a později byl kreativním ředitelem Far Cry 2.
V roce 2010 ale Ubisoft opustil a zamířil do LucasArts, kde zastával roli kreativního ředitele a designéra na neohlášených projektech. Po dvou letech ale musel společnost opustit, Disney ji zavřelo a projekty zrušilo, včetně nových Star Wars titulů.
rampage: Sorry, překlikl jsem se. Ale myslím, že všichni mě pochopili.
Ardenlax: Když už, tak dvojku.
To, že vydají nové L4D se dalo čekat, když teď vypustili zdarma 3-ku. Jasné lákadlo.
v poslednej dobe ma zase chytilo L4D2 a Savage mod. uz sa neviem dockat na L4D3! ! ! ! to bude bomba
úplně si to představuji:
Clint: Ahoj Gabe mám toho dost, buď vydáme HL3 nebo odcházím!
Gaben: Muhahahhaaaahaaahahaha!
Se nedivím, když takového talentovaného člověka nutí dělat na L4D 3, co by tam vymýšlel. Taky bych utekl jinam
Nebo ho sr*la ta liberální hierarchie ve Valve, kde každý má právo do něčeho kecat. Proto ještě nevydali HL3.