Uživatel nepřihlášen
     

Ukázka dabingu z Kingdom Come

Středa 29.1.2014 21:12 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Krátká ukázka dabingu, kdy stráž zastaví hlavního hrdinu, mladého kováře.

Video se objevilo na YouTube kanálu Petr Dvořák (thx Pepa Čumpelík a Marek Tvrdý).

...
Délka: ...
Kingdom Come: Deliverance - Ukázka dabingu [neoficiální]
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

64 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Průchod E3 demem Kingdom Come: Deliverance

Pondělí 26.6.2017 11:58 - Co všechno ukazovali vývojáři z Warhorse Studios na E3? Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Kingdom Come: Deliverance v nových záběrech z hraní

Pátek 16.6.2017 15:30 - Podle všeho jde o vůbec první záběry z PS4 verze hry. Přečíst celý článek »

111 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Ukázka dabingu z Kingdom Come
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Routa   1x   MoRt8: Na poměry dnešního videoherního průmyslu působí Vávrova hra pořád "absolutně autenticky".Routarouta8958    7.2.2014 14:43 Routa

MoRt8: Na poměry dnešního videoherního průmyslu působí Vávrova hra pořád "absolutně autenticky".

Brokarek   1x   Vávru se bohužel nesmí brát vážně.Brokarekbrokarek13979    2.2.2014 15:07 Brokarek

Vávru se bohužel nesmí brát vážně.

MoRt8   2x   Brokarek : : : Tak měl ale od začátku Vávra s tou autentičností držet klapačku, pak neřeknu ani popel. Ale neustále nám melduje do hlav jak to bude všechno absolutně autentický.MoRt8mort88219    2.2.2014 14:49 MoRt8

Brokarek : : : Tak měl ale od začátku Vávra s tou autentičností držet klapačku, pak neřeknu ani popel. Ale neustále nám melduje do hlav jak to bude všechno absolutně autentický.

Brokarek    Ardis: Pro nějvětší trhy (Ameriku, Německo) určitě ne. Tam nikoho nezajímá autentičnost ale to, aby nemuseli číst titulky. Byznys je byznys.Brokarekbrokarek13979    2.2.2014 13:36 Brokarek

Ardis: Pro nějvětší trhy (Ameriku, Německo) určitě ne. Tam nikoho nezajímá autentičnost ale to, aby nemuseli číst titulky. Byznys je byznys.

AeSko    Ardis: Pro české hráče je to určitě lepší, možná i pro některé země slovanského původu. U zbytku světa ale pochybuji.AeSkoaesko14008    2.2.2014 13:17 AeSko

Ardis: Pro české hráče je to určitě lepší, možná i pro některé země slovanského původu. U zbytku světa ale pochybuji.

Ardis   1x   SonOfLiberty: Pořád lepší, když budou mluvit novočeštinou než když budou "spíkovat" anglicky nebo "šprechtit" německy. ;-)Ardisardis15239    2.2.2014 12:55 Ardis

SonOfLiberty: Pořád lepší, když budou mluvit novočeštinou než když budou "spíkovat" anglicky nebo "šprechtit" německy. ;-)

MORTHSIR    Xenus: Dobra zajimavostMORTHSIRmorthsir17268    2.2.2014 12:08 MORTHSIR

Xenus: Dobra zajimavost

Xenus    Zde něco o vývoji češtiny [ odkaz ] :-)Xenusxenus11712    1.2.2014 23:54 Xenus

Zde něco o vývoji češtiny [ odkaz ] :-)

SonOfLiberty   2x   Ondr4h: Amíkům, vážně? Moje přezdívka je odvozená od mé oblíbené serie, Metal Gear Solid...O co teda jde lidem? Chtějí dabing pro zachování realističnosti? Asi Tě zklamu, ale v té době se vážně dnešni češtinou nemluvilo...

AsuraCzech: Zkus to samé s češtinou a budeš na tom ještě hůř (ikdyž to rusko by ještě nějako domluivit šlo) ...ano, souhlasím, že do reklamy se pumpuje zbytečně moc peněz, ale dnes je hraní již masové a prostě obyčejní hráči nesledují herní servery a je jim to nutné nějak prodat...

MoRt8: Mohu Tě ujistit, že z ameriky (pokud tím tedy myslíš USA) si do kalhot fakt nestříkám...nelíbí se mi to jejich mentalita "žaluj všechny", jsou to obézní národ, který pomalu ani neví, kde je Evropa (a to fakt neni sranda) ...naopak se mi líbí severské národy, švýcaři a britové...

bandog: Ano, choval bych se logicky a cílil bych hru na jazyky, kde je pravděpodobnost největšího prodeje...angličtina je logická volba (ačkoliv číňanů je víc, ale SP hry u nich obecně moc nefrčej) , jako druhý jazyk ji má spousta lidí a odpoadá nutnost překladu do těch méně používaných jazyků, pak bych přeložil do dalších jazyků (ruština, portugalština, španělština, němčina atd. ) ...samozřejmně bych umožnil co nejsnažší překlad hry pro fanoušky na menších trzích, kde jim lokální distributor neudělal překlad...
SonOfLibertysonofliberty7749
    1.2.2014 23:44
SonOfLiberty

Ondr4h: Amíkům, vážně? Moje přezdívka je odvozená od mé oblíbené serie, Metal Gear Solid...O co teda jde lidem? Chtějí dabing pro zachování realističnosti? Asi Tě zklamu, ale v té době se vážně dnešni češtinou nemluvilo...

AsuraCzech: Zkus to samé s češtinou a budeš na tom ještě hůř (ikdyž to rusko by ještě nějako domluivit šlo) ...ano, souhlasím, že do reklamy se pumpuje zbytečně moc peněz, ale dnes je hraní již masové a prostě obyčejní hráči nesledují herní servery a je jim to nutné nějak prodat...

MoRt8: Mohu Tě ujistit, že z ameriky (pokud tím tedy myslíš USA) si do kalhot fakt nestříkám...nelíbí se mi to jejich mentalita "žaluj všechny", jsou to obézní národ, který pomalu ani neví, kde je Evropa (a to fakt neni sranda) ...naopak se mi líbí severské národy, švýcaři a britové...

bandog: Ano, choval bych se logicky a cílil bych hru na jazyky, kde je pravděpodobnost největšího prodeje...angličtina je logická volba (ačkoliv číňanů je víc, ale SP hry u nich obecně moc nefrčej) , jako druhý jazyk ji má spousta lidí a odpoadá nutnost překladu do těch méně používaných jazyků, pak bych přeložil do dalších jazyků (ruština, portugalština, španělština, němčina atd. ) ...samozřejmně bych umožnil co nejsnažší překlad hry pro fanoušky na menších trzích, kde jim lokální distributor neudělal překlad...

23cicer    Ondr4h - gumaguar / vlajka / 2006 [ odkaz ]23cicer23cicer7279    1.2.2014 20:16 23cicer

Ondr4h - gumaguar / vlajka / 2006 [ odkaz ]

Ondr4h    MoRt8- Nějak tak, [ odkaz ] .

odkaz ]
Ondr4hondr4h17156
    1.2.2014 19:07
Ondr4h

MoRt8- Nějak tak, [ odkaz ] .

odkaz ]

MoRt8   4x   To je takový český folklór neustále shazovat sebe sama a ze všeho, co jde z emériky si stříkat do spoďárů.MoRt8mort88219    1.2.2014 19:00 MoRt8

To je takový český folklór neustále shazovat sebe sama a ze všeho, co jde z emériky si stříkat do spoďárů.

declare    Dubisek: Patrně si ve svých letech nesmírně bohat. Nevím sice, proč by měl sehnat stovky lidí asi na každého vesničana jednoho dabéra, ale nám ostatním by patrně stačil ten "nekvalitní" český dabing. Já osobně si nemyslím, že by snad ČR neměla schopné lidi, jak tady často papouškují někteří jedinci.declaredeclare6466    1.2.2014 15:56 declare

Dubisek: Patrně si ve svých letech nesmírně bohat. Nevím sice, proč by měl sehnat stovky lidí asi na každého vesničana jednoho dabéra, ale nám ostatním by patrně stačil ten "nekvalitní" český dabing. Já osobně si nemyslím, že by snad ČR neměla schopné lidi, jak tady často papouškují někteří jedinci.

JakER   1x   Přál bych jim aby se vybralo nějakých těch 700 a použili se ty mo-cap technologie z Ryse.JakERjaker2265    1.2.2014 15:21 JakER

Přál bych jim aby se vybralo nějakých těch 700 a použili se ty mo-cap technologie z Ryse.

bandog   1x   sonofliberty: Máš docela trapný kometáře, ale podle mého mínění ti museli něco ti zlí češi udělat.
A teď stím trhem podle tvé logiky, dám příklad: Představ si , že děláš na nějaké hře, třeba 2. sv. válka.
sověti proti němcům . A ty bys jim udělal anglickéj dabing , neboť s ruským a německým dabingem by jím nikdo nerozuměl a tudíž by se neprodaly. Mě docela sr. . o to, že třeba v coh2 nebyl ruskej dab. , ale byla tam zas ta tvoje deb. . ní angličtina.
bandogbandog17104
    1.2.2014 11:55
bandog

sonofliberty: Máš docela trapný kometáře, ale podle mého mínění ti museli něco ti zlí češi udělat.
A teď stím trhem podle tvé logiky, dám příklad: Představ si , že děláš na nějaké hře, třeba 2. sv. válka.
sověti proti němcům . A ty bys jim udělal anglickéj dabing , neboť s ruským a německým dabingem by jím nikdo nerozuměl a tudíž by se neprodaly. Mě docela sr. . o to, že třeba v coh2 nebyl ruskej dab. , ale byla tam zas ta tvoje deb. . ní angličtina.

AsuraCzech    AsuraCzechasuraczech13644    1.2.2014 11:54 AsuraCzech

Komentář byl autorem naposledy upraven 1.2.2014 11:54

Původní verze před úpravami:SonOfLiberty: Zkus jet do Francie nebo Ruska a uvidíš k čemu ti angličtina bude :D když na obyčejného Francouze promluvíš anglicky tak na tebe bude furt mlít francouzsky i když by ti mohl odpovědět ale promluv na něj první francouzsky i kdyby jen tři slova a pak anglicky, tak to ti odpoví a víš proč, protože frantíci maj svůj jazyk radí a oceňujou tu snahu mluvit jejich rodnou řečí.
Kdyby MS a další nedávali tak velký prachy do reklam atd... tak by je to vyšlo taky o dost miň
CDPR si udělal reklamu kvalitou hry a ne billboardy a reklama mezi sportovním přenosem.

AsuraCzech    SonOfLiberty: Zkus jet do Francie nebo Ruska a uvidíš k čemu ti angličtina bude :D když na obyčejného Francouze promluvíš anglicky tak na tebe bude furt mlít francouzsky i když by ti mohl odpovědět ale promluv na něj první francouzsky i kdyby jen tři slova a pak anglicky, tak to ti odpoví a víš proč, protože frantíci maj svůj jazyk radí a oceňujou tu snahu mluvit jejich rodnou řečí.
Kdyby MS a další nedávali tak velký prachy do reklam atd... tak by je to vyšlo taky o dost miň
CDPR si udělal reklamu kvalitou hry a ne billboardy a reklama mezi sportovním přenosem.
AsuraCzechasuraczech13644
    1.2.2014 11:52
AsuraCzech

SonOfLiberty: Zkus jet do Francie nebo Ruska a uvidíš k čemu ti angličtina bude :D když na obyčejného Francouze promluvíš anglicky tak na tebe bude furt mlít francouzsky i když by ti mohl odpovědět ale promluv na něj první francouzsky i kdyby jen tři slova a pak anglicky, tak to ti odpoví a víš proč, protože frantíci maj svůj jazyk radí a oceňujou tu snahu mluvit jejich rodnou řečí.
Kdyby MS a další nedávali tak velký prachy do reklam atd... tak by je to vyšlo taky o dost miň
CDPR si udělal reklamu kvalitou hry a ne billboardy a reklama mezi sportovním přenosem.

Ondr4h    No od nekoho, kdo se jmenuje son of liberty jinej nazor nez lezeni amikum do zadku necekam . Jste natvrdli, protoze vetsine lidem jde o neco jineho nez ze tomu nebudou rozumet...Ondr4hondr4h17156    1.2.2014 11:04 Ondr4h

No od nekoho, kdo se jmenuje son of liberty jinej nazor nez lezeni amikum do zadku necekam . Jste natvrdli, protoze vetsine lidem jde o neco jineho nez ze tomu nebudou rozumet...

SonOfLiberty   1x   AsuraCzech: Víš proč si to CD projekt mohl dovolit? Protože Polsko je 4x větší trh (39 mega lidí) a zároveň náklady na vývoj jsou zde velmi malé...zatímco třeba jiné hry z 2007 měly náklady kolem třeba 300 mega kč a klidně víc (Crackdown stálo cca. 400 mega kč, Crysis přibližně to samé) , CD Projekt to udělal za asi 120 mega kč...vidíš ten rozdíl? Taky poláci berou Sapkowskiho za národní poklad a byla zde velká šance, že si t spousta lidí koupí...
Warhorse se chovají pouze logicky a ví, že u nás se to rozhodně nezaplatí (v rozhovoru říkali, že potřebujou prodat alespoň 1 mega kopií) , tak proč cílit na trh, kde STOPROCENTNĚ vědí, že se vývoj nezaplatí?

MoRt8: To je hezký, že bys mně pohladil lepákem, jenže je nutné přemýšlet Norbim001 prosazovanou LOGIKOU...podle wikipedie češtinou mluví nějakejch 12 mega lidí (0, 16% ze všech jazyků) a to je dost málo a při kontaktu s cizinou je čeština fakt k ničemu...
SonOfLibertysonofliberty7749
    1.2.2014 07:41
SonOfLiberty

AsuraCzech: Víš proč si to CD projekt mohl dovolit? Protože Polsko je 4x větší trh (39 mega lidí) a zároveň náklady na vývoj jsou zde velmi malé...zatímco třeba jiné hry z 2007 měly náklady kolem třeba 300 mega kč a klidně víc (Crackdown stálo cca. 400 mega kč, Crysis přibližně to samé) , CD Projekt to udělal za asi 120 mega kč...vidíš ten rozdíl? Taky poláci berou Sapkowskiho za národní poklad a byla zde velká šance, že si t spousta lidí koupí...
Warhorse se chovají pouze logicky a ví, že u nás se to rozhodně nezaplatí (v rozhovoru říkali, že potřebujou prodat alespoň 1 mega kopií) , tak proč cílit na trh, kde STOPROCENTNĚ vědí, že se vývoj nezaplatí?

MoRt8: To je hezký, že bys mně pohladil lepákem, jenže je nutné přemýšlet Norbim001 prosazovanou LOGIKOU...podle wikipedie češtinou mluví nějakejch 12 mega lidí (0, 16% ze všech jazyků) a to je dost málo a při kontaktu s cizinou je čeština fakt k ničemu...

MoRt8    Nejsem zadnej vlasteneckej fanatik. Vlastne nejsem ani "cistej" cech - jeden z mych rodicu je cizinec. Ale opravdu se jedna o ceskou hru vyvijenou cechy odehravajici se na ceskem uzemi a mapujici konkretni obdobi ceskych dejin. Tak kdo z potencialnich zakazniku bude mit asi k latce nejblize? Anglicky mluvici zeme nebo zase cesi? Kdyz tady ctu vety typu: ...nekde trapcit s cestinou..., tak bych dotycnyho pohladil jednim ryze ceskym lepakem. Viz Adela jeste nevecerela a krasna facka pana Hrusinskeho:-)MoRt8mort88219    1.2.2014 06:49 MoRt8

Nejsem zadnej vlasteneckej fanatik. Vlastne nejsem ani "cistej" cech - jeden z mych rodicu je cizinec. Ale opravdu se jedna o ceskou hru vyvijenou cechy odehravajici se na ceskem uzemi a mapujici konkretni obdobi ceskych dejin. Tak kdo z potencialnich zakazniku bude mit asi k latce nejblize? Anglicky mluvici zeme nebo zase cesi? Kdyz tady ctu vety typu: ...nekde trapcit s cestinou..., tak bych dotycnyho pohladil jednim ryze ceskym lepakem. Viz Adela jeste nevecerela a krasna facka pana Hrusinskeho:-)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

AsuraCzech    Cvrnda: Jenže jak CD PR tak tvůrci Metra tak od začátku propagovali svoje hry v Polsku/Rusku vždy ve s vím rodným jazyce a angličtina byla pro okolní státy jelikož často jezdím do obouch zemí tak si pamatuju reklamy z TV, články z Herních magazínu a pořadu, první ukázky Zaklínače byly u nich hned plně v PL, hned potvrdili že primární jazyk je PL a pak teprve budou překládat do ostatních, nelezli hned do zadku anglíkum v tom je velkej rozdíl a kvůli tomu má CD PR můj obdiv narozdíl od Vávrova koníkaAsuraCzechasuraczech13644    1.2.2014 01:35 AsuraCzech

Cvrnda: Jenže jak CD PR tak tvůrci Metra tak od začátku propagovali svoje hry v Polsku/Rusku vždy ve s vím rodným jazyce a angličtina byla pro okolní státy jelikož často jezdím do obouch zemí tak si pamatuju reklamy z TV, články z Herních magazínu a pořadu, první ukázky Zaklínače byly u nich hned plně v PL, hned potvrdili že primární jazyk je PL a pak teprve budou překládat do ostatních, nelezli hned do zadku anglíkum v tom je velkej rozdíl a kvůli tomu má CD PR můj obdiv narozdíl od Vávrova koníka

Dubisek   3x   Dobře, nechtěl jsem se vyjadřovat ale vyjádřím se. Lidi jako pan Norbi a jemu podobní, co se tu perete a vzrušujete kvůli českému dabingu, Řekl bych že ta hra nebude úplně přesně autentická s historií ale to nebudu řešit, a tuhle část si prosím přečtěte pozorně a třeba desetkrát za sebou ano? " V české republice je tak málo kvalitních dabérů, dramaturgů a herců kteří by byli schopni odvést kvalitní práci na Dabingu že snad ani není možné vytvořit něco kvalitního a smysluplného, navíc se v té době česky nemluvilo a to jen hraje do ruky tomu že pokud by se dabovalo v S. S. tak by se lidé nemohli ani vcítit, jak sám mistr Vávra napsal, peníze jsou na posledním místě tak tu nepište hovadiny o malém trhu to s tím nemá nic společného. Norbi pokud sem napíšeš seznam lidí s kvalitami a dramaturgy, tak tě ujišťuji že ten dabing zaplatím z vlastní kapsy, protože pro tak rozsáhlou hru nikdy NIKDY kvalitní obsazení neseženeš, takže se laskavě dej do práce. Četl jsem pár tvých komentářů, většinou samé hovadiny a nesmysly ale pokud o ten dabing fakt stojíš tak tady pokládám nabídku, pokud seženeš kvalitní obsazení (stovky lidí) , kteří dokáží dabovat a to i s emocemi v jazyce který tu v dané době byl tak já dabing zatáhnu :) . Do té doby odpluj a neurážej ostatní za jejich názory a počkej si jak to doopravdy dopadne ano? K videu, video má 8 vteřin a jde jen o ukázku aby mohli něco předvést pokud by se ohledně toho někdo ptal, rozhodně to není finální verze.Dubisekdubisek6377    1.2.2014 00:34 Dubisek

Dobře, nechtěl jsem se vyjadřovat ale vyjádřím se. Lidi jako pan Norbi a jemu podobní, co se tu perete a vzrušujete kvůli českému dabingu, Řekl bych že ta hra nebude úplně přesně autentická s historií ale to nebudu řešit, a tuhle část si prosím přečtěte pozorně a třeba desetkrát za sebou ano? " V české republice je tak málo kvalitních dabérů, dramaturgů a herců kteří by byli schopni odvést kvalitní práci na Dabingu že snad ani není možné vytvořit něco kvalitního a smysluplného, navíc se v té době česky nemluvilo a to jen hraje do ruky tomu že pokud by se dabovalo v S. S. tak by se lidé nemohli ani vcítit, jak sám mistr Vávra napsal, peníze jsou na posledním místě tak tu nepište hovadiny o malém trhu to s tím nemá nic společného. Norbi pokud sem napíšeš seznam lidí s kvalitami a dramaturgy, tak tě ujišťuji že ten dabing zaplatím z vlastní kapsy, protože pro tak rozsáhlou hru nikdy NIKDY kvalitní obsazení neseženeš, takže se laskavě dej do práce. Četl jsem pár tvých komentářů, většinou samé hovadiny a nesmysly ale pokud o ten dabing fakt stojíš tak tady pokládám nabídku, pokud seženeš kvalitní obsazení (stovky lidí) , kteří dokáží dabovat a to i s emocemi v jazyce který tu v dané době byl tak já dabing zatáhnu :) . Do té doby odpluj a neurážej ostatní za jejich názory a počkej si jak to doopravdy dopadne ano? K videu, video má 8 vteřin a jde jen o ukázku aby mohli něco předvést pokud by se ohledně toho někdo ptal, rozhodně to není finální verze.

SonOfLiberty   1x   Norbi001: Takže Ty tady urážíš do hlenu a póvlu jen kvůli jednomu "pitomýmu jazyku", ale fanatik nejsi, ano?
Uvedl jsem jen LOGICKÉ důvody pro to, aby dabing nebyl...ono je nutné se dívat na věci z širšího pohledu a ne jen si mlít to svoje "hraje od českých vývojářů, odehrává se na českém území, musí být česky" a nenávidět/urážet kohokoliv, kdo je schopný rozumět cizímu jazyku a tudíž zde češtinu nepotřebuje...navíc na tom absurdního nevidím nic, rozdíl mezi anglickým a českým dabingem fakt neni - informace od nějakého Franty je vždy stejná...
Lidi, učte se cizí jazyk (jeden cizí je dnes základ) , stejně ho budete jednou potřebovat a trapčit někde s češtinou, odmítat cizí jazyk, jen z nějakého "vlastenectví a národní hrdosti" vám v životě fakt nepomůže (spousta zaměstnavatelů min. základní angličtinu vyžaduje) ...
SonOfLibertysonofliberty7749
    31.1.2014 23:48
SonOfLiberty

Norbi001: Takže Ty tady urážíš do hlenu a póvlu jen kvůli jednomu "pitomýmu jazyku", ale fanatik nejsi, ano?
Uvedl jsem jen LOGICKÉ důvody pro to, aby dabing nebyl...ono je nutné se dívat na věci z širšího pohledu a ne jen si mlít to svoje "hraje od českých vývojářů, odehrává se na českém území, musí být česky" a nenávidět/urážet kohokoliv, kdo je schopný rozumět cizímu jazyku a tudíž zde češtinu nepotřebuje...navíc na tom absurdního nevidím nic, rozdíl mezi anglickým a českým dabingem fakt neni - informace od nějakého Franty je vždy stejná...
Lidi, učte se cizí jazyk (jeden cizí je dnes základ) , stejně ho budete jednou potřebovat a trapčit někde s češtinou, odmítat cizí jazyk, jen z nějakého "vlastenectví a národní hrdosti" vám v životě fakt nepomůže (spousta zaměstnavatelů min. základní angličtinu vyžaduje) ...

D3nton    Doufám, že bude český :D teda jestli bude kvalitní jako v Mafii, ne nějaký shit jako v prvním Assassin's Creed xD.D3ntond3nton6140    31.1.2014 19:42 D3nton

Doufám, že bude český :D teda jestli bude kvalitní jako v Mafii, ne nějaký shit jako v prvním Assassin's Creed xD.

Wycis   3x   Norbi001. Všichni se ohánějí Žižkou a husitsvím, ale jelikož se Act 1 odehrává v roce 1403, tak opravdu pochybuji, že tam budou obě veci hrát nějakou duležitou roli. Tam bude maximálně nějaká zmínka.Wyciswycis5752    31.1.2014 15:35 Wycis

Norbi001. Všichni se ohánějí Žižkou a husitsvím, ale jelikož se Act 1 odehrává v roce 1403, tak opravdu pochybuji, že tam budou obě veci hrát nějakou duležitou roli. Tam bude maximálně nějaká zmínka.

Xenus    ve finštině by to bylo "Moi, nimeni on žížka. " :D i tu finštinu bych bral kvůli intonaci a přízvuku který je k češtině podobný :-)Xenusxenus11712    31.1.2014 15:24 Xenus

ve finštině by to bylo "Moi, nimeni on žížka. " :D i tu finštinu bych bral kvůli intonaci a přízvuku který je k češtině podobný :-)

23cicer   4x   Norbi001 - je vidět, že seš vod přírody tolerantní člověk. . he23cicer23cicer7279    31.1.2014 14:36 23cicer

Norbi001 - je vidět, že seš vod přírody tolerantní člověk. . he

Norbi001   4x   SonOfLiberty: Já nejsem fanatik, jenom mě vysloveně sere, když někdo je schopný říct, že mu tam stačí anglický dabing a že český není třeba, anglický je lepší ecetera, ecetera, ecetera. Když tohle někdo řekne, tak se ve mě vaří krev... Už jenom ta ABSOLUTNÍ ABSURDITA. Vždyť si řekni nahlas: Hi, my name is Žižka. Copak v tom proboha nevidíte tu děsivou, kravskou absurditu? Copak to nevidíte? A hlavně, já bych češtinu prosazoval za každých okolností. Sic né takhle emotivně, ale prosazoval, jelikož čeština je úžasný a výborně variabilní jazyk. Je pro mne jediný správný... A ten kdo začne tímhle způsobem hanět češtinu, tak ten je pro mne v tu chvíli něco jako... ( To si domyslete )Norbi001norbi00117630    31.1.2014 13:29 Norbi001

SonOfLiberty: Já nejsem fanatik, jenom mě vysloveně sere, když někdo je schopný říct, že mu tam stačí anglický dabing a že český není třeba, anglický je lepší ecetera, ecetera, ecetera. Když tohle někdo řekne, tak se ve mě vaří krev... Už jenom ta ABSOLUTNÍ ABSURDITA. Vždyť si řekni nahlas: Hi, my name is Žižka. Copak v tom proboha nevidíte tu děsivou, kravskou absurditu? Copak to nevidíte? A hlavně, já bych češtinu prosazoval za každých okolností. Sic né takhle emotivně, ale prosazoval, jelikož čeština je úžasný a výborně variabilní jazyk. Je pro mne jediný správný... A ten kdo začne tímhle způsobem hanět češtinu, tak ten je pro mne v tu chvíli něco jako... ( To si domyslete )

Honzas    A pak taky. . hlavně, že se hry vydávají v polštině ( i kdyby jen s titulkama) .... třeba u takového Diabla 3. Nechápu, proč se všechno vydává v polštině. . je to vlastně zkomolená čeština :D :D to už by bylo lepší udělat lokalizaci českou. .Honzashonzas6619    31.1.2014 11:36 Honzas

A pak taky. . hlavně, že se hry vydávají v polštině ( i kdyby jen s titulkama) .... třeba u takového Diabla 3. Nechápu, proč se všechno vydává v polštině. . je to vlastně zkomolená čeština :D :D to už by bylo lepší udělat lokalizaci českou. .

karliczekk23    Honzas: tak každopádně, ostatně jako kdekoliv jinde bude anglický dabing profesionálnější a lepší. Týká se to jak originálního znění ve filmech a seriálech, tak i u dabingu. Animované pohádky jsou v angličtině také mnohem lepší.karliczekk23karliczekk237337    31.1.2014 11:33 karliczekk23

Honzas: tak každopádně, ostatně jako kdekoliv jinde bude anglický dabing profesionálnější a lepší. Týká se to jak originálního znění ve filmech a seriálech, tak i u dabingu. Animované pohádky jsou v angličtině také mnohem lepší.

Diskuze na fóru

Battlefield 1 nahrávání ? (6 příspěvků), Co byste na Zingu změnili/vylepšili? (219 příspěvků), Trance - Progressive Mix 42* (399 příspěvků), Visual c++ error!!! (2 příspěvky), STEAM -všechno sem (6996 příspěvků), Humble bundle -vše sem (525 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Hey! Pikmin - když máte v hlavě listí a kytičky

Mám pocit, že je to poprvé, co Pikmini dorazili na konzoli 3DS. Jestli půjde o návštěvu starého známého, se kterým si nemáte co říct a čekáte, až…

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld
 
 
SpeedRunners - zavažte si tkaničky, poběžíme z kopce

Bohové rychlosti se smilovali a po více než roce od oficiálního vydání na PC hra přichází i na konzole. Máme si tedy obout ty nejlepší běžecké boty a…

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: Konzole
 
 
Dead Cells – první dojmy z děsivých katakomb

Stabilní dávka napětí v pixelových kulisách.

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 17. až 23. července

Pokračování The Wolf Among Us, odhalení zombie módu Call of Duty: WWII, DLC Doomu zdarma, organizační změny v BioWare, nová konzole od Atari a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Gray Skies, Dark Waters – labutí píseň jedné rodiny

Vivian Garrett před rokem zmizela beze stopy. Kam se poděla a co za sebou nechala?

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC