Švédskému studiu Massive Entertainment pomáhá s vývojem The Division asi 40% týmu Ubisoft Reflections, který má na svědomí Driver: San Francisco. Vyplynulo to z rozhovoru serveru Develop s generální ředitelkou studia Ubisoft Reflection, Pauline Jacquey.
„Pracujeme na všech herních systémech: Na hlavních postavách, protivnících, RPG prvcích, na stavbě Manhattanu, na online prvcích a tak dále.“
Pauline také dodává, že nejsou při integraci do vývoje tak limitovaní jako při vývoji námořních bitev pro Assassin's Creed 3, a že se jejich práce viditelně projeví na designu, technologiích i na vizuálním stylu celé hry.
Spolupráce Massive Entertainment a Ubisoft Reflections však neznamená, že byl vývoj The Division nějak problematický. „Takhle to rozhodně není. Vše je součástí globálního modelu, který Ubisoft používá posledních sedm nebo osm let.“
Rozhodně to tak vypadá. Ubisoft Reflections koneckonců pomáhal studiu Ubisoft Montreal při vývoji Watch Dogs, konkrétně jeho jízdního modelu. Takže kooperace jednotlivých tvůrčích celků pod Ubisoftem je zjevně docela běžná záležitost. Massive Entertainment pro změnu v minulosti vypomáhal s Assassin's Creed: Revelations nebo s Far Cry 3.
Vývojáři se tomu vyhýbají. Ale já bych byl pro…
na obrázku je nějaký auto v provozu takže třeba tam něco pojede . . uvidíme
JakER: když tam ty auta nebudou, tak jak můžou dělat jízdní model?
EDIT: tak dle screenů tam sice jsou auta v provozu, ale jestli se v nich dá jezdit, to už nevíme…. co když to tam je jen jako kulisa?
Kdyz uz jsou u toho, mohli by jizdni model udelat i pro division. Jinak tenhle globalni system ubisoftu mi vadi. Je z toho pak paskvil, tak snad to tu hru nezkazi.
Razzak: to psali no
Vy asi moc nečtete o The Division co? Vývojáři už dávno řekli že žádné auta k ježdění tam nebudou.
A jinak je to Open World Hra, ne jak tu psal BůhOnty. Prostě Wow atd.
uvidíme jak si s tím pohrajou. . má to bejt next-gen tak to nesmí pohnojit
Auta? To tam ani nečekám. . Jak to tak vidím budou to uzavřené menší lokace mezi kterýma budete přeskakovat přes tu digitalní mapu co ukazovali v prvních gameplayích…Nečekám open world a už vůbec ne auta.
hm začínám se trochu bát. .
Nebylo by špatný kdybychom tam našli nějakej vrak auta který bychom si postupně opravovali něž by bylo pojizdný. Auto by se hodilo jenom na nějaký delší vzálenosti plus by třeba mohlo sloužit jako úkryt před počasím nebo jako úložiště věcí který najdeme něco jako inventář.
Hlavně aby to neposrali….
jj najsť konečne cievku (na ktoru si brusia čepele viacerí) ktoru treba vymeniť do nedalekeho skorofunkčneho auta a premiestniť sa s bodu A do bodu B a pomocť parte v "nesnazich"
Tak auta v takovém světě by nevadily podle mě. Dokonce by to nemusel být špatný nápad.
Tak já doufám že tam nebudeme jezdit v autech, protože myslím že by to dost kazilo atmošku kterou nastínili v trailerech
Driver mě moc nezaujal xD já a auta hah, ale Division to už je jiná.