Uživatel nepřihlášen
     

Nový video update z Kingdom Come: Deliverance prezentuje soubojový systém

Úterý 11.2.2014 09:11 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Warhorse Studios vydalo čtvrtý video update, který má tentokrát 12 minut a ukazuje jednu z nejdůležitějších složek Kingdom Come, soubojový systém.

Po ukázce prostředí, tvorby postav a jízdy na koni tu tentokrát máme jednu z nejočekávanějších a nejslibnějších složek Kingdom Come: Deliverance, a to soubojový systém. Nové video má požehnaných 12 minut a nejprve ukazuje, kde vývojáři zjišťovali, jak kdysi souboje probíhaly, dále v něm vidíme práci šermířů nebo chvilku z natáčení motion-capture.

Asi v čase 2:30 se video konečně zaměřuje na souboje v samotné hře. Viktor Bocan vysvětluje, že člověk má v Kingdom Come k dispozici tři rozdílné druhy útoku: Bodnutí, seknutí a speciální akci např. v podobě úderu pěstí nebo kopnutí. Při boji s nepřítelem se přitom můžete zaměřit na jednu z šesti částí těla, což znamená, že máte k dispozici 18 základních možností útoku, v jejichž případě vše záleží hlavně na správném načasování a pohybu.

Načasování je důležité i pro obranu, které má vyhrazené tlačítko/klávesu. Pokud ji podržíte, vaše postava se bude automaticky bránit před jakýmikoliv údery oponenta, zároveň ale máte ve správnou chvíli možnost přejít z obrany do protiútoku. Protivníka také můžete oklamat naznačením úderu z jedné strany, abyste následně vedli úder meče z jiné strany (podle všeho jde o něco podobného jako v Chivalry).

Velmi důležitou složkou soubojů je výdrž. Boj proti nepříteli s pořádnou zbrojí není nic jednoduchého a de facto bojujete spíše proti jeho výdrži, než proti němu samotnému. Jakmile se unaví, můžete zaútočit.

Doteď jsme nicméně viděli jen boj s mečem. V Kingdom Come ale nebudou chybět ani štíty, sekery, kladiva a luky, přičemž každá zbraň, kterou Kingdom Come nabídne, se bude lépe hodit proti jiným typům zbroje.

Video se následně věnuje i technické stránce a popisu komplikací s reakcemi či realistickým sklouznutím čepele třeba po rameni protivníka. A pokud jde o souboj s více protivníky naráz, měli byste mít k dispozici zvláštní schopnosti, nicméně takový boj je vždycky velmi obtížná věc. Krátce uvidíme i útok na hrad, který lze provést buď přímým útokem, nebo rafinovanější taktikou, třeba otrávením zdroje vody.

Pořád nicméně budeme hrát RPG, což znamená, že bude mít postava k dispozici různé schopnosti a perky, a pokud je nepřítel pro vás jednoduše moc náročný, můžete se "nalevelovat", vyhledat trenéra nebo číst knihy o boji. A pokud jste naopak vy silnější než protivník, budete na něj útočit rychleji.

Mějte ale opět na paměti, že vše je "work in progress" a to, co ve videu vidíte, není ve finální podobě. A pokud jde o další vývoj, příští video pro změnu ukáže něco o umělé inteligenci a NPC.

Jen tak mimochodem, včera jsme se dočkali i zajímavých statistik o dosavadní Kickstarter kampani.

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Pátek 25.8.2017 15:40 - Šestice obrázků ukazuje lov, Rataje, Sázavský klášter nebo Kumány. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Čtvrtek 17.8.2017 18:42 - Trailer se zaměřuje na různé postavy v čele s rodiči hlavního hrdiny. Aktualizováno. Přečíst celý článek »

83 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nový video update z Kingdom Come: Deliverance prezentuje soubojový systém
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Lootmaster   1x   vidím , že ještě bude třeba hodně dloubat do hnědého :-DLootmasterlootmaster5989    15.2.2014 06:49 Lootmaster

vidím , že ještě bude třeba hodně dloubat do hnědého :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Micronex    Kojote, Lootmaster si dost možná neuvědomuje ani svojí existenci, natož takovýhle věci :)Micronexmicronex6967    13.2.2014 20:29 Micronex

Kojote, Lootmaster si dost možná neuvědomuje ani svojí existenci, natož takovýhle věci :)

kojot    Lootmaster: Musíš si uvědomit, že Warhorse není herní gigant jako Valve, Rockstar, EA a další, kteří si mohou dovolit lidi „nachytat“ na falešné řečičky, natož Warhorse je nové studio, které nemá ve světě tolik zastánců jako výše zmiňované firmy a tak si nemohou dovolit hodit na svůj titul špínu v podobě nesplněných slibů.kojotkojot14015    13.2.2014 19:50 kojot

Lootmaster: Musíš si uvědomit, že Warhorse není herní gigant jako Valve, Rockstar, EA a další, kteří si mohou dovolit lidi „nachytat“ na falešné řečičky, natož Warhorse je nové studio, které nemá ve světě tolik zastánců jako výše zmiňované firmy a tak si nemohou dovolit hodit na svůj titul špínu v podobě nesplněných slibů.

Norbi001   2x   Loomaster: No nelakuj si Valve či Rockstar na růžovo, protože kdyby jsme viděli, jak vypadají jejich hry v ranném stádiu vývoje, tak by jsme někdy zvraceli ještě teď. Vzhledem k tomu, že Warhorse nejsou v podstatě ničím omezení, tak si mohou dovolit slibovat. Za další... Kdyby TAKHLE vypadal Mass Effect, tak by mě to těšilo víc než jak vypadá teď. Další... Mají né rok, ale ještě 1 a třičtvrtě roku na vydání a tahle doba, je při každodenní práci na tom opravdu královská. Mezi tím stihnou udělat spousty věcí a to, že se nebojí prezentovat hru během vývoje jenom dokazuje, že ví co dělají a hlavně si to mohou dovolit.

Ps. : Doufám, že Tě tenhle příspěvek co jsi napsal, moc neunavil. Vůbec jsem nečekal, že vůbec napíšeš něco jiného než hnůj, bez toho aniž by jsi to něčim podpořil.
Norbi001norbi00117630
    13.2.2014 12:14
Norbi001

Loomaster: No nelakuj si Valve či Rockstar na růžovo, protože kdyby jsme viděli, jak vypadají jejich hry v ranném stádiu vývoje, tak by jsme někdy zvraceli ještě teď. Vzhledem k tomu, že Warhorse nejsou v podstatě ničím omezení, tak si mohou dovolit slibovat. Za další... Kdyby TAKHLE vypadal Mass Effect, tak by mě to těšilo víc než jak vypadá teď. Další... Mají né rok, ale ještě 1 a třičtvrtě roku na vydání a tahle doba, je při každodenní práci na tom opravdu královská. Mezi tím stihnou udělat spousty věcí a to, že se nebojí prezentovat hru během vývoje jenom dokazuje, že ví co dělají a hlavně si to mohou dovolit.

Ps. : Doufám, že Tě tenhle příspěvek co jsi napsal, moc neunavil. Vůbec jsem nečekal, že vůbec napíšeš něco jiného než hnůj, bez toho aniž by jsi to něčim podpořil.Komentář byl autorem naposledy upraven 13.2.2014 13:51

Původní verze před úpravami:Loomaster: No nelakuj si je na růžovo, protože kdyby jsme viděli, jak vypadají jejich hry v ranném stádiu vývoje, tak by jsme někdy zvraceli ještě teď. Vzhledem k tomu, že oni nejsou v podstatě ničím omezení tak si mohou dovolit slibovat. Za další... Kdyby TAKHLE vypadal Mass Effect, tak by mě to těšilo víc než jak vypadá teď. Další... Mají né rok, ale ještě 1 a třičtvrtě roku na vydání a tahle doba, je při každodenní práci na tom opravdu královská. Mezi tím stihnou udělat spousty věcí a to, že se nebojí prezentovat hru během vývoje jenom dokazuje, že ví co dělají a hlavně si to mohou dovolit.

Ps. : Doufám, že Tě tenhle příspěvek co jsi napsal, moc neunavil. Vůbec jsem nečekal, že vůbec napíšeš něco jiného než hnůj, bez toho aniž by jsi to něčim podpořil.

fallanga    Lootmaster: Tohle je video update pro přilákání lidí, je to pouze pro projekt Kickstarter. To, že vydávají několik videí měsíčně, má nějaký účel.fallangafallanga20226    13.2.2014 08:14 fallanga

Lootmaster: Tohle je video update pro přilákání lidí, je to pouze pro projekt Kickstarter. To, že vydávají několik videí měsíčně, má nějaký účel.

Lootmaster   1x   Norbi001: Mám oči nenechám se ulovit marketingovou kampaní, která fungovala na hráče kolem začátku tisíciletí. Hold neznalost poměrů a absence dlouhodobého sledování herních produktů od jejich vývoje včetně takových hippů co tu zažíváme už známe .... prostě sliby chyby. Vypadat takhle třeba Mass Effect 3 ani ne rok před vydáním tak nemaj v Biowaru ani na kafe. Ukazuje Valve nebo Rockstar 4X týdně své nedodělky ? Těžko.
PS: tak zase jsem zopakoval to co vždy a teď čekat na dalšího nahipovance co to nevidí .
Lootmasterlootmaster5989
    13.2.2014 07:22
Lootmaster

Norbi001: Mám oči nenechám se ulovit marketingovou kampaní, která fungovala na hráče kolem začátku tisíciletí. Hold neznalost poměrů a absence dlouhodobého sledování herních produktů od jejich vývoje včetně takových hippů co tu zažíváme už známe .... prostě sliby chyby. Vypadat takhle třeba Mass Effect 3 ani ne rok před vydáním tak nemaj v Biowaru ani na kafe. Ukazuje Valve nebo Rockstar 4X týdně své nedodělky ? Těžko.
PS: tak zase jsem zopakoval to co vždy a teď čekat na dalšího nahipovance co to nevidí .

Norbi001   3x   Lootmaster: No konečně. Už jsem jen čekal, kdy se přidají profesionální idioti z povolání, jako jseš Ty a zřejmě Tvůj retardovaný bratr a czech šmejd, Phenomen. Kdyby jste aspoň jednou napsali, proč melete tyhle Vaše pitomosti, když jste zatím psali jenom blbosti a narážky na hru bez toho, aniž by jste nějak podpořili své tvrzení. Možná je to pro Tebe moc velká intelektuální zátěž, ale co takhle to zkusit naspat? Zkus to jo?Norbi001norbi00117630    12.2.2014 14:41 Norbi001

Lootmaster: No konečně. Už jsem jen čekal, kdy se přidají profesionální idioti z povolání, jako jseš Ty a zřejmě Tvůj retardovaný bratr a czech šmejd, Phenomen. Kdyby jste aspoň jednou napsali, proč melete tyhle Vaše pitomosti, když jste zatím psali jenom blbosti a narážky na hru bez toho, aniž by jste nějak podpořili své tvrzení. Možná je to pro Tebe moc velká intelektuální zátěž, ale co takhle to zkusit naspat? Zkus to jo?

Lootmaster    Black and Hipe :D
PS: stále vidím hru z roku jedna a dva.... to má fakt vyjít už za rok ? ....
Lootmasterlootmaster5989
    12.2.2014 11:04
Lootmaster

Black and Hipe :D
PS: stále vidím hru z roku jedna a dva.... to má fakt vyjít už za rok ? ....

23cicer    vypadá to dobře, teda až na ten lock protivníka (při použití k+m na myši jen kliká. . možná se mi to jen zdá, nevim)23cicer23cicer7279    12.2.2014 07:50 23cicer

vypadá to dobře, teda až na ten lock protivníka (při použití k+m na myši jen kliká. . možná se mi to jen zdá, nevim)Komentář byl autorem naposledy upraven 12.2.2014 08:18

Původní verze před úpravami:vypadá to dobře, teda až na ten lock protivníka (při použití k+m na myši jen kliká)

JakER    rád bych si vyzkoušel, jak to funguje v praxi. Takhle na videích to vypadá tak nějak kostrbatě. I když je jasné, že to není finální verze.JakERjaker2265    11.2.2014 20:29 JakER

rád bych si vyzkoušel, jak to funguje v praxi. Takhle na videích to vypadá tak nějak kostrbatě. I když je jasné, že to není finální verze.

Norbi001    Szczigi: DUBINGU? Děláš si prdel? :-D :-D :-D :-D Ale jinak s Tebou souhlasím no. :thumbup:

Já jsem opravdu rád, že nemají vydavatele a nikdo jim do toho nekecá. Protože kdyby vydavatele měli, tak by to museli vydat už teď, aby vydavatel měl zisky.
Norbi001norbi00117630
    11.2.2014 18:29
Norbi001

Szczigi: DUBINGU? Děláš si prdel? :-D :-D :-D :-D Ale jinak s Tebou souhlasím no. :thumbup:

Já jsem opravdu rád, že nemají vydavatele a nikdo jim do toho nekecá. Protože kdyby vydavatele měli, tak by to museli vydat už teď, aby vydavatel měl zisky.

Mr.Lolendo    zatím největším trnem v oku je doslova klouzání postavy po zemi jako by byli na ledu. Je to asi stejně děsné jak v nové Laře. Tohle ale není chyba jak by si leckdo myslel. To je kvůli gamepadu.

Nejvíce mě v dnešních FPS hrách vytáčí jak nemůžeš šikmo ani trochu ve sprintu běžet. Zlatý Half-Life
Mr.Lolendomrlolendo10723
    11.2.2014 18:05
Mr.Lolendo

zatím největším trnem v oku je doslova klouzání postavy po zemi jako by byli na ledu. Je to asi stejně děsné jak v nové Laře. Tohle ale není chyba jak by si leckdo myslel. To je kvůli gamepadu.

Nejvíce mě v dnešních FPS hrách vytáčí jak nemůžeš šikmo ani trochu ve sprintu běžet. Zlatý Half-Life

Szczigi    Vypadá to hodně luxusně , snad ještě zapracuji i na ozvučení a dubingu. Jinak palec nahoru RPG ktere tady chybělo :thumbup: :thumbup: :thumbup:Szczigiszczigi6464    11.2.2014 17:57 Szczigi

Vypadá to hodně luxusně , snad ještě zapracuji i na ozvučení a dubingu. Jinak palec nahoru RPG ktere tady chybělo :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vojta H.    Vypadá to naprosto parádně veškeré mé obavy mizí a zůstává jen neobyčejné natěšení. No sice sem trochu doufal že uvidim v akci tyčové zbraně (halapartny, sudlice) , ale v pohodě. Jo jinak v bitvách to určitě nebylo jeden na jednoho, tam šlo o život nebo minimálně o ztrátu končetiny tak proč snižovat svoji šanci hraním si na čestného a poctivého. A navíc o cti mluvila vždycky jen šlechta a tý se to kecalo, v plný plátový zbroji na koni a obklopeni drsnými vojáky a žoldnéři.Vojta H.vojta-h7036    11.2.2014 17:26 Vojta H.

Vypadá to naprosto parádně veškeré mé obavy mizí a zůstává jen neobyčejné natěšení. No sice sem trochu doufal že uvidim v akci tyčové zbraně (halapartny, sudlice) , ale v pohodě. Jo jinak v bitvách to určitě nebylo jeden na jednoho, tam šlo o život nebo minimálně o ztrátu končetiny tak proč snižovat svoji šanci hraním si na čestného a poctivého. A navíc o cti mluvila vždycky jen šlechta a tý se to kecalo, v plný plátový zbroji na koni a obklopeni drsnými vojáky a žoldnéři.

elcig   1x   myslím že neelcigelcig14724    11.2.2014 17:12 elcig

myslím že ne

Honzas    no jo, s tím sekáním hlav a končetin jsem to asi přehnal :D ale sem tam by něco takového být mohlo :D. . trochu odbočím. . myslíte, že vyberou víc než 800 tisíc?Honzashonzas6619    11.2.2014 17:11 Honzas

no jo, s tím sekáním hlav a končetin jsem to asi přehnal :D ale sem tam by něco takového být mohlo :D. . trochu odbočím. . myslíte, že vyberou víc než 800 tisíc?

svatda   7x   Silent: ty vyschlá kundo u každé novinky s KC:D meleš to samé...už si vymysli něco nového a i kdyby tam měli eng. titulky tak pochybuju že něco pochytíšsvatdasvatda22504    11.2.2014 17:05 svatda

Silent: ty vyschlá kundo u každé novinky s KC:D meleš to samé...už si vymysli něco nového a i kdyby tam měli eng. titulky tak pochybuju že něco pochytíš

EliminatorCzech   1x   Tak samostatný boj nevypadá špatně, ale jak to bude vypadat v bitvě ? Zatím jsem viděl že ten boj je extrémně zaměřený na 1v1, ale co když proti sobě budou stát masy. Je nezvyk u vývojářů vidět že animace se dělají bez obleků s čipama, ale třeba to vylepší až doufám že té své hranice.EliminatorCzecheliminatorczech16305    11.2.2014 16:52 EliminatorCzech

Tak samostatný boj nevypadá špatně, ale jak to bude vypadat v bitvě ? Zatím jsem viděl že ten boj je extrémně zaměřený na 1v1, ale co když proti sobě budou stát masy. Je nezvyk u vývojářů vidět že animace se dělají bez obleků s čipama, ale třeba to vylepší až doufám že té své hranice.

Micronex    Honzas má pravdu, odlítající končetiny teda asi ne, ale nějakou krev sem tam by to vidět chtělo. Takhle to vypadá celý dost sterilně :) Ale tak mají ještě dost času...Micronexmicronex6967    11.2.2014 16:48 Micronex

Honzas má pravdu, odlítající končetiny teda asi ne, ale nějakou krev sem tam by to vidět chtělo. Takhle to vypadá celý dost sterilně :) Ale tak mají ještě dost času...

Andrsten    Mají ještě dost času na všechno :) Neplašil bych tím že jsou ty pohyby divný... sám říkal Viktor, že je to rozpracovaná verze a že tam bude daleko víc animací zatím ty přechody mezi těma animacema souboje a zranění nevypadají hotově takže se nebojim že to tak zůstane :) Nicméně to vypadá neskutečně našláple, brutálně se na to těšímAndrstenandrsten12336    11.2.2014 16:02 Andrsten

Mají ještě dost času na všechno :) Neplašil bych tím že jsou ty pohyby divný... sám říkal Viktor, že je to rozpracovaná verze a že tam bude daleko víc animací zatím ty přechody mezi těma animacema souboje a zranění nevypadají hotově takže se nebojim že to tak zůstane :) Nicméně to vypadá neskutečně našláple, brutálně se na to těším

skylines    Skallagrim: No ani bych neřekl :D Vzhledem k naší historii se tímhle tématem zabývá hodně lidí a stačí je vyslechnout a nemusíš si nic představovat :Dskylinesskylines11568    11.2.2014 15:48 skylines

Skallagrim: No ani bych neřekl :D Vzhledem k naší historii se tímhle tématem zabývá hodně lidí a stačí je vyslechnout a nemusíš si nic představovat :D

Skallagrim    Skylines: No. Řekl bych, že si tu dobu představuješ opravdu dost naivně.Skallagrimskallagrim19082    11.2.2014 15:43 Skallagrim

Skylines: No. Řekl bych, že si tu dobu představuješ opravdu dost naivně.

Geont   2x   Já si teda iluze o tom, že se tehdá bojovalo jeden na jednoho nedělám (jedině tak na turnajích) . Jaký smysl by potom měly bojové formace? Japonci objevily kouzlo bojových formací hodně dlouho po tom, co jim málem nakopali Mongolové zadky ( zachránil je de facto 2x tajfun) ;)
fallanga: Díky za informaci, mi to někde muselo utéct a z těch bojově laděných videií mi to prostě přišlo strašně jeden na jednoho. O to jsem radši, že autoři to chtějí dělat více reálně. :)
Geontgeont3551
    11.2.2014 15:42
Geont

Já si teda iluze o tom, že se tehdá bojovalo jeden na jednoho nedělám (jedině tak na turnajích) . Jaký smysl by potom měly bojové formace? Japonci objevily kouzlo bojových formací hodně dlouho po tom, co jim málem nakopali Mongolové zadky ( zachránil je de facto 2x tajfun) ;)
fallanga: Díky za informaci, mi to někde muselo utéct a z těch bojově laděných videií mi to prostě přišlo strašně jeden na jednoho. O to jsem radši, že autoři to chtějí dělat více reálně. :)

fallanga    Honzas: Sekání končetin moc reálné není. I kdyby neměli brnění, tak opravdu vzácně dokáže meč přeseknout kost na jednu ránu.fallangafallanga20226    11.2.2014 15:38 fallanga

Honzas: Sekání končetin moc reálné není. I kdyby neměli brnění, tak opravdu vzácně dokáže meč přeseknout kost na jednu ránu.

wencosa   5x   Silent Titulky tam většinou přidávají až po chvíli. A já jim teda rozumím úplně v pohodě a zas až tak skvělý angličtinář nejsem. :)wencosawencosa742    11.2.2014 15:37 wencosa

Silent Titulky tam většinou přidávají až po chvíli. A já jim teda rozumím úplně v pohodě a zas až tak skvělý angličtinář nejsem. :)

wencosa    Honzas Tak to pak ale nehledáš realistický boj, když chceš sekání hlav a končetin. Většina protivníků bude obrněná a pak to tak jednoduché není. :)wencosawencosa742    11.2.2014 15:36 wencosa

Honzas Tak to pak ale nehledáš realistický boj, když chceš sekání hlav a končetin. Většina protivníků bude obrněná a pak to tak jednoduché není. :)

fallanga    skylines: V bitvě se tam klidně bodali do zad. Kdokoliv (kromě samurajů) si zvolil život místo cti.fallangafallanga20226    11.2.2014 15:35 fallanga

skylines: V bitvě se tam klidně bodali do zad. Kdokoliv (kromě samurajů) si zvolil život místo cti.

Honzas    doufám, že to bude realistický boj na způsob sekání hlav, končetin atd. . a chci vidět konečně nějakou krev ! :D . . jinak. . na Kickstarteru už je Motion Capture v suchu, zatím jsem spokojen :DHonzashonzas6619    11.2.2014 15:16 Honzas

doufám, že to bude realistický boj na způsob sekání hlav, končetin atd. . a chci vidět konečně nějakou krev ! :D . . jinak. . na Kickstarteru už je Motion Capture v suchu, zatím jsem spokojen :D

skylines    Skallagrim: Samozřejmě že né ale pokaždé se bojovalo jen s jedním protivníkem teda pokud to nebyly dobyvatelé nebo barbaři. Byla to otázka cti ale to dneska už nikdo nepochopí protože lidé nevědí co to je. Dneska si na tom zakládají už jen Japonci nejvíc vidět to bylo na samurajích.skylinesskylines11568    11.2.2014 14:59 skylines

Skallagrim: Samozřejmě že né ale pokaždé se bojovalo jen s jedním protivníkem teda pokud to nebyly dobyvatelé nebo barbaři. Byla to otázka cti ale to dneska už nikdo nepochopí protože lidé nevědí co to je. Dneska si na tom zakládají už jen Japonci nejvíc vidět to bylo na samurajích.

Silent    Ty vole ať k tomu dávájí ENG titulky aspoň. . to se fakt nedá poslouchat. Do pytle rozumím každé páte slovo + to rve uši. .Silentsilent2464    11.2.2014 14:53 Silent

Ty vole ať k tomu dávájí ENG titulky aspoň. . to se fakt nedá poslouchat. Do pytle rozumím každé páte slovo + to rve uši. .

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 18. až 24. září

Film Tomb Raider v traileru, Vampyr odložen, oznámení Left Alive od Square Enix, čeština v Gran Turismu Sport, Forze Motorsport 7 a Elex, gameplay…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Arkham Horror

Liduprázdnými ulicemi se šíří strach z pradávné hrozby, která se má v brzké době prodrat na náš svět. Jen hrstka odvážných hrdinů ji může zastavit.

 
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole