Uživatel nepřihlášen
     

Konzolové verze Kingdom Come budou o kompromisu

Sobota 15.2.2014 12:00 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

PlayStation 4 a Xbox One verze středověkého realistického RPG budou mít snížený dohled, méně detailů a nejspíš i méně postav.

Tomáš Blaho, hlavní programátor Warhorse Studios, který v minulosti pracoval na Mafii nebo Forza Horizon, v novém rozhovoru pro Hrej odpovídal na zvídavé otázky. Kupodivu prozradil spoustu zajímavých informací. Zejména o kompromisu, který budou muset udělat u konzolových verzí nadějného středověkého realistického RPG Kingdom Come: Deliverance.

"Předpokládáme, že za dva roky až ta hra vyjde, nikdo nebude chtít hrát jen ve Full HD rozlišení. Valná většina lidí bude mít monitor s rozlišením 2560x1440 a to samozřejmě rapidně zvyšuje nároky na zbytek hardwaru, hlavně na grafickou kartu a procesor. Ve skutečnosti ten cílový hardware na PC je o třídu nebo o dvě výš než je next-gen hardware konzolí."

"Určitě budeme na konzolích dělat kompromisy. Budeme snižovat dohled, bude tam méně detailů. Možná i těch postav tam bude méně, které se budou pohybovat po světě, kvůli umělé inteligenci."

"PC verzi se budeme snažit tlačit ke grafické dokonalosti. Konzole budou takový kompromis, aby hra běžela ve Full HD alespoň na PS4, pokud to nepůjde na obou. PlayStation 4 hardware je o něco výkonnější, takže tam Full HD. A 30 snímků za sekundu na obou konzolích. Na PC, pokud se nám to povedeme, tak bychom chtěli 60fps. Už kvůli podpoře Oculus Rift budeme chtít mít ten framerate co nejvyšší, aby se z toho lidem nedělalo blbě. Framerate není jediná podmínka pro Oculus, rozhodně je ale jedna z důležitých podmínek."

Na kompletní rozhovor se můžete podívat níže.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Pátek 25.8.2017 15:40 - Šestice obrázků ukazuje lov, Rataje, Sázavský klášter nebo Kumány. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Čtvrtek 17.8.2017 18:42 - Trailer se zaměřuje na různé postavy v čele s rodiči hlavního hrdiny. Aktualizováno. Přečíst celý článek »

83 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Konzolové verze Kingdom Come budou o kompromisu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
MysteryMen    teda to je jasny ze to neexistuje ale ani ta myslenka neexistuje...:)MysteryMenmysterymen27248    19.2.2014 19:51 MysteryMen

teda to je jasny ze to neexistuje ale ani ta myslenka neexistuje...:)

MysteryMen    Aritmeticko-logická jednotka (ALU podle anglického arithmetic logic unit) je jedna ze základních komponent počítačového procesoru (tou druhou je řadič) . ten tvuj univerzální serio-paralelní ALU je naprosty blabol a kec... nic takovyho neexistuje a nema to s apu nic spolecnyho...MysteryMenmysterymen27248    19.2.2014 19:50 MysteryMen

Aritmeticko-logická jednotka (ALU podle anglického arithmetic logic unit) je jedna ze základních komponent počítačového procesoru (tou druhou je řadič) . ten tvuj univerzální serio-paralelní ALU je naprosty blabol a kec... nic takovyho neexistuje a nema to s apu nic spolecnyho...

MysteryMen    hmm informatika v kostce:) dobre ty.... ) Ps: di raci jeste studovat.... )MysteryMenmysterymen27248    19.2.2014 19:40 MysteryMen

hmm informatika v kostce:) dobre ty.... ) Ps: di raci jeste studovat.... )

Mr.Lolendo   3x   Přestaň nám tady recitovat PR keci a nauč se pracovat s informacemi.

Procesor pokud dobře vím tak není APU. CPU a GPU jsou separovány. Viz nějaký rozbor konzole kdo ji kuchnul.

Oni ti řeknou že vývoj stál tolik a tolik ale musíš počítat s tom že je v tom reklama apod. věci. Nikdy a nikdo ti neřekne skutečnou částku kterou daly JEN opravdu za vývoj.

Co se týče tvého tvrzení o optimalizaci si úplně vedle a je to prakticky nepodstatné tvrzení protože nám nic neřekne. Ja osobně studuji elektrotechniku a informatiku a navíc je to me hobby takže vím která bije a nevěřím na nějaké pohádky.

Jinak dosavadní tzv. APU vlastně ani APU nejsou. Myšlenka APU je univerzální serio-paralelní ALU jednotka se společnými FPU jednotkami, registry, mezi-výpočty, cache, ...

AMD pouze vynalezlo instrukce které "simulují" výše uvedené.

Na skutečné APU by AMD možná ani nemělo.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    18.2.2014 19:42
Mr.Lolendo

Přestaň nám tady recitovat PR keci a nauč se pracovat s informacemi.

Procesor pokud dobře vím tak není APU. CPU a GPU jsou separovány. Viz nějaký rozbor konzole kdo ji kuchnul.

Oni ti řeknou že vývoj stál tolik a tolik ale musíš počítat s tom že je v tom reklama apod. věci. Nikdy a nikdo ti neřekne skutečnou částku kterou daly JEN opravdu za vývoj.

Co se týče tvého tvrzení o optimalizaci si úplně vedle a je to prakticky nepodstatné tvrzení protože nám nic neřekne. Ja osobně studuji elektrotechniku a informatiku a navíc je to me hobby takže vím která bije a nevěřím na nějaké pohádky.

Jinak dosavadní tzv. APU vlastně ani APU nejsou. Myšlenka APU je univerzální serio-paralelní ALU jednotka se společnými FPU jednotkami, registry, mezi-výpočty, cache, ...

AMD pouze vynalezlo instrukce které "simulují" výše uvedené.

Na skutečné APU by AMD možná ani nemělo.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MysteryMen    Výkonná budoucnost

Nejdůležitější je totiž stejně konečný výsledek, kdy všechno dáte dohromady a ono to zázračně funguje. Škoda ale, že jen na PS4. Zajímavostí však je, že údajně existuje i verze hry pro PC. Akorát k jejímu spuštění potřebujete počítač z Marsu, protože optimalizace prý byla bitvou na život a na smrt i na jediném typu hardwaru.

Podle autorů se ale všechna práce na nových technologiích a posouvání hranic vyplatila. S novými technologiemi, postavenými na autonomních systémech a procedurálně generovaných prvcích už totiž není tak složité měnit věci za pochodu a nic se nemusí složitě celé předělávat.
MysteryMenmysterymen27248
    18.2.2014 15:19
MysteryMen

Výkonná budoucnost

Nejdůležitější je totiž stejně konečný výsledek, kdy všechno dáte dohromady a ono to zázračně funguje. Škoda ale, že jen na PS4. Zajímavostí však je, že údajně existuje i verze hry pro PC. Akorát k jejímu spuštění potřebujete počítač z Marsu, protože optimalizace prý byla bitvou na život a na smrt i na jediném typu hardwaru.

Podle autorů se ale všechna práce na nových technologiích a posouvání hranic vyplatila. S novými technologiemi, postavenými na autonomních systémech a procedurálně generovaných prvcích už totiž není tak složité měnit věci za pochodu a nic se nemusí složitě celé předělávat.

MysteryMen    takze pro chytraky co tvrdi ze miliarda je moc... tak se omlouvam miliarda byla ještě malo uz sem si to moc dobře nepamatoval... ale kvůli vam sem si dal tu praci... asi 5 minut hledani a zjistil sem ze to stalo 3 miliardy... oukej. . ? ?MysteryMenmysterymen27248    18.2.2014 15:14 MysteryMen

takze pro chytraky co tvrdi ze miliarda je moc... tak se omlouvam miliarda byla ještě malo uz sem si to moc dobře nepamatoval... ale kvůli vam sem si dal tu praci... asi 5 minut hledani a zjistil sem ze to stalo 3 miliardy... oukej. . ? ?

MysteryMen    uryvek z clanku na zive... Nové herní konzole v podobě Xboxu One i PlayStationu 4 jsou vybaveny hybridním čipem APU od AMD, který nabízí výrazně vyšší výkon, než jakýkoli v současnosti dostupný model.
O vývoj tohoto upraveného čipu se v případě verze pro Xbox One staral i Microsoft a jeho inženýři. Jeden z bývalých technologických šéfů AMD – Bob Feldstein ale na svém profilu LinkedIn naznačil, o jaké částky v případě těchto několikaletých projektů jde.

Dle jeho slov byl projekt pro vývoj tohoto čipu v oblasti nad třemi miliardami dolarů, což sice vypadá jako velká investice, ale v porovnání s očekávanými prodeji v řádu desítek milionů konzolí jde o relativně malou částku.
MysteryMenmysterymen27248
    18.2.2014 15:12
MysteryMen

uryvek z clanku na zive... Nové herní konzole v podobě Xboxu One i PlayStationu 4 jsou vybaveny hybridním čipem APU od AMD, který nabízí výrazně vyšší výkon, než jakýkoli v současnosti dostupný model.
O vývoj tohoto upraveného čipu se v případě verze pro Xbox One staral i Microsoft a jeho inženýři. Jeden z bývalých technologických šéfů AMD – Bob Feldstein ale na svém profilu LinkedIn naznačil, o jaké částky v případě těchto několikaletých projektů jde.

Dle jeho slov byl projekt pro vývoj tohoto čipu v oblasti nad třemi miliardami dolarů, což sice vypadá jako velká investice, ale v porovnání s očekávanými prodeji v řádu desítek milionů konzolí jde o relativně malou částku.

skylines    No tak to je docela vtipný. Hlavní je že konzole nezmrší PC verzi ale proboha vždyť je to jen Cryengine... Konzole vyšli před pár měsíci a mají tu být dalších pár let a tahle hra už má předurčeno ořezání. No to asi není moc dobrý.skylinesskylines11568    18.2.2014 04:03 skylines

No tak to je docela vtipný. Hlavní je že konzole nezmrší PC verzi ale proboha vždyť je to jen Cryengine... Konzole vyšli před pár měsíci a mají tu být dalších pár let a tahle hra už má předurčeno ořezání. No to asi není moc dobrý.

Mr.Lolendo   2x   To: MysteryMen
Dostál si svého nicku. :-D
Že Killzone nejede ani na dvou Titanech... ty jo kvalitní výron. Miliarda na vyvoj gpu? To asi taky ne.

Grafika v obou konzolích je stejná mobilní grafika jak v noteboocích více méně. PS4 ma aktivních více jednotek proto je výkonnější. Jinak jsou to naprosto stejná GPU jádra.

Bacha na srovnávání grafik podle Téra flops.
1) není to úplně reálný výkon
2) double precision
3) Nvidia karty vždy měli méně než karty AMD a přece jenom byli výkonnější. (ve hrách ne v benchmarku)

Architektura pc a nových konzol je identická. Že PS4 má jen GDDR5 paměťi je výhoda pro GPU ale nevýhoda pro CPU protože DDR paměti mají o 2-3 řady menší latency.

Osobně si myslím že musí být katastrofa portovat hru ze starých konzol na PS4.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    17.2.2014 23:19
Mr.Lolendo

To: MysteryMen
Dostál si svého nicku. :-D
Že Killzone nejede ani na dvou Titanech... ty jo kvalitní výron. Miliarda na vyvoj gpu? To asi taky ne.

Grafika v obou konzolích je stejná mobilní grafika jak v noteboocích více méně. PS4 ma aktivních více jednotek proto je výkonnější. Jinak jsou to naprosto stejná GPU jádra.

Bacha na srovnávání grafik podle Téra flops.
1) není to úplně reálný výkon
2) double precision
3) Nvidia karty vždy měli méně než karty AMD a přece jenom byli výkonnější. (ve hrách ne v benchmarku)

Architektura pc a nových konzol je identická. Že PS4 má jen GDDR5 paměťi je výhoda pro GPU ale nevýhoda pro CPU protože DDR paměti mají o 2-3 řady menší latency.

Osobně si myslím že musí být katastrofa portovat hru ze starých konzol na PS4.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Bl@ckBull   1x   @MysteryMen
Pokud mi nevěříš tak si to najdi na googlu. Stačí ti dvě minuty hledání a zjistíš že mám pravdu. Než nejdřív něco vypustíš do světa tak si to dvakrát ověř na důvěryhodných zdrojích a né na forech kde je to většinou samá blbost. Už mě to fakt štve. Zadej si do googlu slovo optimalizace a najdi si co to doopravdy znamená a jak to probíhá.
Jako tvrdit že optimalizací docílíš stejného výkonu jako 2 Titani je totální blbost. To je jako tvrdit že když na konkrétní pc optimalizuješ nějakou hru/program tak ti to pojede stejně jako neoptimalizovaný program/hra na superpočítači ( trochu nadsázka, ale už nvm jak ti to jinak vysvětlit) .

Kde si proboha vyčetl že killzone shadow fall na pc potřebuje počítač z marzu? Ano má super grafiku ale je to tím že byla primárně dělana na nový hardware. Kdyby hry v roce 2013 se nedělali na konzole které mají 512 ram a vydali se pouze na PC a next-gen konzole tak by killzone byl standart a ne nic extra.
Bl@ckBullblckbull616
    17.2.2014 18:36
Bl@ckBull

@MysteryMen
Pokud mi nevěříš tak si to najdi na googlu. Stačí ti dvě minuty hledání a zjistíš že mám pravdu. Než nejdřív něco vypustíš do světa tak si to dvakrát ověř na důvěryhodných zdrojích a né na forech kde je to většinou samá blbost. Už mě to fakt štve. Zadej si do googlu slovo optimalizace a najdi si co to doopravdy znamená a jak to probíhá.
Jako tvrdit že optimalizací docílíš stejného výkonu jako 2 Titani je totální blbost. To je jako tvrdit že když na konkrétní pc optimalizuješ nějakou hru/program tak ti to pojede stejně jako neoptimalizovaný program/hra na superpočítači ( trochu nadsázka, ale už nvm jak ti to jinak vysvětlit) .

Kde si proboha vyčetl že killzone shadow fall na pc potřebuje počítač z marzu? Ano má super grafiku ale je to tím že byla primárně dělana na nový hardware. Kdyby hry v roce 2013 se nedělali na konzole které mají 512 ram a vydali se pouze na PC a next-gen konzole tak by killzone byl standart a ne nic extra.Komentář byl autorem naposledy upraven 17.2.2014 18:41

Původní verze před úpravami:@MysteryMen
Pokud mi nevěříš tak si to najdi na googlu. Stačí ti dvě minuty hledání a zjistíš že mám pravdu. Než nejdřív něco vypustíš do světa tak si to dvakrát ověř na důvěryhodných zdrojích a né na forech kde je to většinou samá blbost. Už mě to fakt štve. Zadej si do googlu slovo optimalizace a najdi si co to doopravdy znamená a jak to probíhá.
Jako tvrdit že optimalizací docílíš stejného výkonu jako 2 Titani je totální blbost. To je jako tvrdit že když na konkrétní pc optimalizuješ nějakou hru/program tak ti to pojede stejně jako neoptimalizovaný program/hra na superpočítači ( trochu nadsázka, ale už nvm jinak jak ti to jinak vysvětlit) .

Kde si proboha vyčetl že killzone shadow fall na pc potřebuje počítač z marzu? Ano má super grafiku ale je to tím že byla primárně dělana na nový hardware. Kdyby hry v roce 2013 se nedělali na konzole které mají 512 ram a vydali se pouze na PC a next-gen konzole tak by killzone byl standart a ne nic extra.

Bl@ckBull   1x   @MysteryMen
Miliarda dolaru? Jak by se tohle někdy mohlo vrátit amd?

Výkon grafiky v PS4 je 1. 84 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 580 1. 58 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 660 1. 9 TFLOPS
Výkon AMD 7970 4 TFLOPS

Grafika v PS4 je výkonostně podobná grafice amd radeon 7870

Podívej se na rozbor těch komponentů. Sony má z PS4 pár stovek kč to znamená že to nedotuje a cena komponentů odpovída ceně celé konzole

Máš vlastně pravdu. V dnešní době je totální hloupost stavět superpočítače za miliardy. Jsou to vlastně vyhozené peníze na co takový výkon? Stačí když AMD vyvine grafiku za miliardu, pak na to stačí optimalizovat programy a na PS4 mužeme simulovat vesmír!
Bl@ckBullblckbull616
    17.2.2014 17:58
Bl@ckBull

@MysteryMen
Miliarda dolaru? Jak by se tohle někdy mohlo vrátit amd?

Výkon grafiky v PS4 je 1. 84 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 580 1. 58 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 660 1. 9 TFLOPS
Výkon AMD 7970 4 TFLOPS

Grafika v PS4 je výkonostně podobná grafice amd radeon 7870

Podívej se na rozbor těch komponentů. Sony má z PS4 pár stovek kč to znamená že to nedotuje a cena komponentů odpovída ceně celé konzole

Máš vlastně pravdu. V dnešní době je totální hloupost stavět superpočítače za miliardy. Jsou to vlastně vyhozené peníze na co takový výkon? Stačí když AMD vyvine grafiku za miliardu, pak na to stačí optimalizovat programy a na PS4 mužeme simulovat vesmír!Komentář byl autorem naposledy upraven 17.2.2014 18:52

Původní verze před úpravami:@MysteryMen
Miliarda dolaru? Jak by se tohle někdy mohlo vrátit amd?

Výkon grafiky v PS4 je 1. 84 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 580 1. 58 TFLOPS
Výkon GeForce GTX 660 1. 9 TFLOPS
Výkon AMD 7970 4 TFLOPS

Grafika v PS4 je výkonostně podobná grafice amd radeon 7870

Podívej se na rozbor těch komponentů. Sony má s PS4 pár stovek kč to znamená že to nedotuje.

MysteryMen   2x   a to ze to prodavaji za cenu naprosto neodpovidajici ty konzoly neznamena ze je to levna zalezitost...MysteryMenmysterymen27248    17.2.2014 17:40 MysteryMen

a to ze to prodavaji za cenu naprosto neodpovidajici ty konzoly neznamena ze je to levna zalezitost...

MysteryMen   2x   Bl@ckBull co to meles za hovadinu... vyvoj ty gryfiky stal tak miliardu dolaru... mozna vic... tak nekecej ze je tam grafika za 3000 a nezlehcuj to jako ze je to sracka... je to sakra dobra grafika... která navíc spolupracuje s monstrozni ramkou a to udela ve skutecnosti divy... vem si killzone shadow fall je to jedna z nejlepe vypúadajicich her vůbec... a nekteri tvrdi ze vypada lepe nez crysis 3 a nebo stejne jako ja... vyvojari mají pry i pc verzy hry ale k jejimu spusteni by pry potrebovali pocitac z marzu-... a ani 2 titani by to nezvladli.... a to nproto ze to proste optimalizovat nejde... doslova napsali ze je to nadlidskej vykon... casem uvidíš na ps4 takovou grafiku ze se s toho poseres...MysteryMenmysterymen27248    17.2.2014 17:39 MysteryMen

Bl@ckBull co to meles za hovadinu... vyvoj ty gryfiky stal tak miliardu dolaru... mozna vic... tak nekecej ze je tam grafika za 3000 a nezlehcuj to jako ze je to sracka... je to sakra dobra grafika... která navíc spolupracuje s monstrozni ramkou a to udela ve skutecnosti divy... vem si killzone shadow fall je to jedna z nejlepe vypúadajicich her vůbec... a nekteri tvrdi ze vypada lepe nez crysis 3 a nebo stejne jako ja... vyvojari mají pry i pc verzy hry ale k jejimu spusteni by pry potrebovali pocitac z marzu-... a ani 2 titani by to nezvladli.... a to nproto ze to proste optimalizovat nejde... doslova napsali ze je to nadlidskej vykon... casem uvidíš na ps4 takovou grafiku ze se s toho poseres...

MORTHSIR    Norbi001: Co to placas brepto, komu co dochazi.... nemam zajem tu uz nic komentovat tot vse, odhlasuji odber a dobrou vlezdoprdelko xDD P. S. mimochodem s BI@ckBullem nesouhlasim , o tom zadnaMORTHSIRmorthsir17268    16.2.2014 21:22 MORTHSIR

Norbi001: Co to placas brepto, komu co dochazi.... nemam zajem tu uz nic komentovat tot vse, odhlasuji odber a dobrou vlezdoprdelko xDD P. S. mimochodem s BI@ckBullem nesouhlasim , o tom zadnaKomentář byl autorem naposledy upraven 17.2.2014 18:13

Původní verze před úpravami:Norbi001: Co to placas brepto, komu co dochazi.... nemam zajem tu uz nic komentovat tot vse, odhlasit odber a dobrou vlezdoprdelko xDD

Norbi001   1x   MORTHSIR: Aneb, když dojdou slova, tak se schováme za smajlíky co?

Bl@ckBull: Já jsem také zastánce toho, že Engine je špatný či dobrý natolik, nakolik je schopný či neschopný ten, co s ním pracuje. Oni si ještě doteď neuvědomili, že mají konzole s PC podobnou architekturu, ale to oni slyšet, potažmo číst, nechtějí. A takhle dlouhé příspěvky jim nepiš. Pro ně je to bez tak moc velká intelektuální zátěž, pochopit víc jak 10 vět, natož takhle poměrně dlouhý příspěvek. Buď se schovají za smajlíky, nebo Ti napíšou jednu kratičkou větu na důkaz toho, že už melou z posledního.

Ps. : CryEngine byl poslední dobou velice vylepšován a jak vývojáři slibují, že se to graficky bude rovnat Ryse od Cryteku, tak si budu připadat jako v ráji, protože lépe než Ryse, doposud nic nevypadá. Hlavně se těším na Phenomena a Lootmastera jak řeknou, že buď Czech šmejd, nebo že je to grafika z roku raz dva, což je jen důkaz jejich tuposti.
Norbi001norbi00117630
    16.2.2014 20:25
Norbi001

MORTHSIR: Aneb, když dojdou slova, tak se schováme za smajlíky co?

Bl@ckBull: Já jsem také zastánce toho, že Engine je špatný či dobrý natolik, nakolik je schopný či neschopný ten, co s ním pracuje. Oni si ještě doteď neuvědomili, že mají konzole s PC podobnou architekturu, ale to oni slyšet, potažmo číst, nechtějí. A takhle dlouhé příspěvky jim nepiš. Pro ně je to bez tak moc velká intelektuální zátěž, pochopit víc jak 10 vět, natož takhle poměrně dlouhý příspěvek. Buď se schovají za smajlíky, nebo Ti napíšou jednu kratičkou větu na důkaz toho, že už melou z posledního.

Ps. : CryEngine byl poslední dobou velice vylepšován a jak vývojáři slibují, že se to graficky bude rovnat Ryse od Cryteku, tak si budu připadat jako v ráji, protože lépe než Ryse, doposud nic nevypadá. Hlavně se těším na Phenomena a Lootmastera jak řeknou, že buď Czech šmejd, nebo že je to grafika z roku raz dva, což je jen důkaz jejich tuposti.

MORTHSIR     :-) :-DMORTHSIRmorthsir17268    16.2.2014 19:08 MORTHSIR

:-) :-D

Bl@ckBull   2x   @MORTHSIR
Jako vývojář vím co znamená portovat hru na jinou platformu a porod to není. Exkluzivity by vypadali stejně dobře i kdyby je dělali na druhou konzoli či na PC. V případě starších konzolí a pc to bylo složitější kvůli docela odlišným architektůrám. On je taky celkem rozdíl pokud vývojáři dělají hru na více platforem najednou a nebo pokud udělají hru pouze na konzole a pak je portují na pc či naopak. Jako očividně nevíš jak se dělají multiplaformní hry. V dnešní době existují nástroje jak udělat hru na více platforem během minut. Záleží v čem to vývojáři vyvíjí. Pokud mají engine který podporuje třeba jenom PC tak se to na konzole musí celé překopat, ale když mají nástroje jako cryengine3 co už v základu podporují více platforem tak použijou stejný kod celé hry a akorát přizpůsobí ovládání na ovladač, sníží určité grafické detaily jestli je třeba a pokud by to jelo blbě tak to ještě můžeš případně optimalizovat . No a pak akorát místo PC zvolí v jedné kolonce PS4 či XOne dají export a mají 3 verze hry. Kde je potom ta ztráta kvality?

To že exkluzivita vypadá dobře není tím že se to dělalo pouze na jednu konzoli je to dáno tím že si MS či Sony vybralo schopné studio a dobrý námět na hru.
Bl@ckBullblckbull616
    16.2.2014 19:05
Bl@ckBull

@MORTHSIR
Jako vývojář vím co znamená portovat hru na jinou platformu a porod to není. Exkluzivity by vypadali stejně dobře i kdyby je dělali na druhou konzoli či na PC. V případě starších konzolí a pc to bylo složitější kvůli docela odlišným architektůrám. On je taky celkem rozdíl pokud vývojáři dělají hru na více platforem najednou a nebo pokud udělají hru pouze na konzole a pak je portují na pc či naopak. Jako očividně nevíš jak se dělají multiplaformní hry. V dnešní době existují nástroje jak udělat hru na více platforem během minut. Záleží v čem to vývojáři vyvíjí. Pokud mají engine který podporuje třeba jenom PC tak se to na konzole musí celé překopat, ale když mají nástroje jako cryengine3 co už v základu podporují více platforem tak použijou stejný kod celé hry a akorát přizpůsobí ovládání na ovladač, sníží určité grafické detaily jestli je třeba a pokud by to jelo blbě tak to ještě můžeš případně optimalizovat . No a pak akorát místo PC zvolí v jedné kolonce PS4 či XOne dají export a mají 3 verze hry. Kde je potom ta ztráta kvality?

To že exkluzivita vypadá dobře není tím že se to dělalo pouze na jednu konzoli je to dáno tím že si MS či Sony vybralo schopné studio a dobrý námět na hru.

MORTHSIR    Nemluve o tom, ze multiplatformni hry se snazej vydat a splacat co nejrychleji kdyz jsou na vsechny a tudiz jim nevenuji dostatek casu a snahy, . . u tech exkl. se vyradej daleko vic.MORTHSIRmorthsir17268    16.2.2014 18:20 MORTHSIR

Nemluve o tom, ze multiplatformni hry se snazej vydat a splacat co nejrychleji kdyz jsou na vsechny a tudiz jim nevenuji dostatek casu a snahy, . . u tech exkl. se vyradej daleko vic.

MORTHSIR    k8nny: No je to samozrejme i otazka pc, protoze logicky u exluzivit vyzdimaj vic. A jestli tady pan expert BI@ckBull rika, ze to neni o penezich apod, tak zrejme nikdy zadnou exl. na konzole nevidel aby si udelal porovnavaci obrazek...a nesrovnavam konzole vs pc, tam je to samozrejme vyspelejsi, bavim se o kazde platforme zvlast a tech rozdilech primo na nich.MORTHSIRmorthsir17268    16.2.2014 18:08 MORTHSIR

k8nny: No je to samozrejme i otazka pc, protoze logicky u exluzivit vyzdimaj vic. A jestli tady pan expert BI@ckBull rika, ze to neni o penezich apod, tak zrejme nikdy zadnou exl. na konzole nevidel aby si udelal porovnavaci obrazek...a nesrovnavam konzole vs pc, tam je to samozrejme vyspelejsi, bavim se o kazde platforme zvlast a tech rozdilech primo na nich.Komentář byl autorem naposledy upraven 16.2.2014 18:57

Původní verze před úpravami:k8nny: No je to samozrejme i otazka pc, protoze logicky u exluzivit vyzdimaj vic. A jestli tady pan expert BI@ckBull rika, ze to neni o penezich apod, tak zrejme nikdy zadnou exl. na konzole nevidel aby si udelal porovnavaci obrazek...

Bl@ckBull   1x   @Nathan Drake 3
Konzole nemají žádný extra výkon. Není to o penězích ani o nedostatku času ale prostě next-gen konzole není nic extra.
Řeknu to asi takhle: Když nvidia demonstrovala reálnou simulaci vody v oceánu tak to potřebovalo přes 60% výkonu nejvýkonější grafické karty GTX Titan a to se tam nic jiného krově vody nedělo. Tak mi vysvětli když nejvýkonější grafické karty které stojí 20 tisíc a mají problém s takovou prkotinou jako simulace vody tak jak má grafická karta za 3000 kč v PS4 zvládnout simulovat dení život, next-gen grafiku a další věci? To jsou prostě fakta a optimalizací docílí max toho že to pojede stabilně 30 fps bez frame dropu. I kdyby měli desítky milionu a 2 roky jenom na optimalizaci tak prostě nedostaneme hru co pojede 120fps ve 4K rozlišení. To prostě nejde. Maximálně budou moct o trochu zvednout limit polygonů u modelů a lehce zvednout viditelnost ale nic víc.

To že PC verze bude umět +60fps a větší rozlišení než full hd je dáno tím že na PC může být různý typ hardwaru. Když budu mít pc za řekněme 70 tisíc tak těch 60fps a 4k rozlišení s maximálními detaily budu mít, ale na strojích za 15 tisíc to nejspíš pojede max 25-30 fps ale ve full hd rozlišení už to nebude stíhat. To že na konzolích budou omezení by se dalo zjednodušeně říct asi takhle: v nastavení grafiky nastaví střední-vyšší detaily a vydají to na konzole. Omezení bude asi jako když nastavujete hru na PC a musíte místo antialiasing x16 dát x8 nebo u texture místo very high dáte high.
Bl@ckBullblckbull616
    16.2.2014 17:40
Bl@ckBull

@Nathan Drake 3
Konzole nemají žádný extra výkon. Není to o penězích ani o nedostatku času ale prostě next-gen konzole není nic extra.
Řeknu to asi takhle: Když nvidia demonstrovala reálnou simulaci vody v oceánu tak to potřebovalo přes 60% výkonu nejvýkonější grafické karty GTX Titan a to se tam nic jiného krově vody nedělo. Tak mi vysvětli když nejvýkonější grafické karty které stojí 20 tisíc a mají problém s takovou prkotinou jako simulace vody tak jak má grafická karta za 3000 kč v PS4 zvládnout simulovat dení život, next-gen grafiku a další věci? To jsou prostě fakta a optimalizací docílí max toho že to pojede stabilně 30 fps bez frame dropu. I kdyby měli desítky milionu a 2 roky jenom na optimalizaci tak prostě nedostaneme hru co pojede 120fps ve 4K rozlišení. To prostě nejde. Maximálně budou moct o trochu zvednout limit polygonů u modelů a lehce zvednout viditelnost ale nic víc.

To že PC verze bude umět +60fps a větší rozlišení než full hd je dáno tím že na PC může být různý typ hardwaru. Když budu mít pc za řekněme 70 tisíc tak těch 60fps a 4k rozlišení s maximálními detaily budu mít, ale na strojích za 15 tisíc to nejspíš pojede max 25-30 fps ale ve full hd rozlišení už to nebude stíhat. To že na konzolích budou omezení by se dalo zjednodušeně říct asi takhle: v nastavení grafiky nastaví střední-vyšší detaily a vydají to na konzole. Omezení bude asi jako když nastavujete hru na PC a musíte místo antialiasing x16 dát x8 nebo u texture místo very high dáte high.

GoOdTiMe    Nathan Drake: Vavra odesel behem vyvoje Mafie 2. .
Mel jsem na mysli spis jednicku. .
Mas sice pravdu, ale vyvojari nemuzou delat konzolovky o dva roky dele aby se dostali na kvalitu PC verze. .
Asi neni vydavatel u kteryho by to proslo. .
Nejak bych to ale neresil. . Sice doufam ze se tahle hra povede ale herni PC kvuli ni nechci. .
Oba vime ze nejlepsi exluzivni hry vychazi na PS3. .
GoOdTiMegoodtime13181
    16.2.2014 17:13
GoOdTiMe

Nathan Drake: Vavra odesel behem vyvoje Mafie 2. .
Mel jsem na mysli spis jednicku. .
Mas sice pravdu, ale vyvojari nemuzou delat konzolovky o dva roky dele aby se dostali na kvalitu PC verze. .
Asi neni vydavatel u kteryho by to proslo. .
Nejak bych to ale neresil. . Sice doufam ze se tahle hra povede ale herni PC kvuli ni nechci. .
Oba vime ze nejlepsi exluzivni hry vychazi na PS3. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

k8nny    Multiplatformní hry se na konzole odflakují? To je zvláštní, protože na pc je to úplně stejné.... . tak na jakou platformu ty hry sakra dělají? ;-)k8nnyk8nny7667    16.2.2014 17:02 k8nny

Multiplatformní hry se na konzole odflakují? To je zvláštní, protože na pc je to úplně stejné.... . tak na jakou platformu ty hry sakra dělají? ;-)

Nathan Drake 3    GoOdTime - jak dopadla Mafia 2 ? ? - jedním slovem humus, takže asi tak, jinak konzole mají výkon, je to o tom jak jsme psali, kašlou na to z časového a finančního hlediska a to je rozhodně nijak neomlouvá.Nathan Drake 3nathan-drake-326725    16.2.2014 16:44 Nathan Drake 3

GoOdTime - jak dopadla Mafia 2 ? ? - jedním slovem humus, takže asi tak, jinak konzole mají výkon, je to o tom jak jsme psali, kašlou na to z časového a finančního hlediska a to je rozhodně nijak neomlouvá.

GoOdTiMe    Nathan Drake: Ber to tak ze kdyby mely konzole vykon adekvatni k roku 2014 zadny kompromisy by se delat nemuseli. . Taky mi vadi ze multiplatformni hry se na konzole totalne odflaluji, ale stahnout ceskou hru za kterou stoji otec mafie je trochu moc. .GoOdTiMegoodtime13181    16.2.2014 16:27 GoOdTiMe

Nathan Drake: Ber to tak ze kdyby mely konzole vykon adekvatni k roku 2014 zadny kompromisy by se delat nemuseli. . Taky mi vadi ze multiplatformni hry se na konzole totalne odflaluji, ale stahnout ceskou hru za kterou stoji otec mafie je trochu moc. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Mr.Lolendo    to: Bl@ckBull

Pokud mohou upravovat jádro enginu tak to potom jo. Samozřejmě engin není všechno. Záleží kdo s ním dělá.

Jinak to už je má subjektivní zaujatost (věřím že oprávněná) že s optimalizací procesoru udělají tak velký prd.
Když to přeženu tak na CryEnginu 3 a FrostByte vznika desync. . :-D 30FPS v Crysis Warhead totiž není stejné jako 30FPS v Crysis 2 a 3.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.2.2014 16:05
Mr.Lolendo

to: Bl@ckBull

Pokud mohou upravovat jádro enginu tak to potom jo. Samozřejmě engin není všechno. Záleží kdo s ním dělá.

Jinak to už je má subjektivní zaujatost (věřím že oprávněná) že s optimalizací procesoru udělají tak velký prd.
Když to přeženu tak na CryEnginu 3 a FrostByte vznika desync. . :-D 30FPS v Crysis Warhead totiž není stejné jako 30FPS v Crysis 2 a 3.

Nathan Drake 3    Alcatras - mírni se ve výrazech, pro mě je na 1. místě konzole, pokud tvůrci se vykašlou na úpravu právě pro konzoli tak je nebudu podporovat a to ani v nejmenším a o penězích to není, těch nedostatek nemám, jde o princip a v něm jsem skutečně svině, nemluvím o hrách spešl pro PC, tam je rád podpořím.Nathan Drake 3nathan-drake-326725    16.2.2014 15:44 Nathan Drake 3

Alcatras - mírni se ve výrazech, pro mě je na 1. místě konzole, pokud tvůrci se vykašlou na úpravu právě pro konzoli tak je nebudu podporovat a to ani v nejmenším a o penězích to není, těch nedostatek nemám, jde o princip a v něm jsem skutečně svině, nemluvím o hrách spešl pro PC, tam je rád podpořím.

Alcatras    Nathan Drake 3: Tak ale za debila budeš ty. Udělej to jako já, když mě chcou ojebat vývojáři. Počky půl roku nebo rok až to bude aspoň za 500Kč a pak to kup. Ale nemyslím si že je jeden pirát rozhodí když jim hru koupí několik tisíc lidí. A navíc to není tak hrozné. Navíc hra výjde až v roce 2015 tak se hra ještě zlepšíAlcatrasalcatras5716    16.2.2014 15:31 Alcatras

Nathan Drake 3: Tak ale za debila budeš ty. Udělej to jako já, když mě chcou ojebat vývojáři. Počky půl roku nebo rok až to bude aspoň za 500Kč a pak to kup. Ale nemyslím si že je jeden pirát rozhodí když jim hru koupí několik tisíc lidí. A navíc to není tak hrozné. Navíc hra výjde až v roce 2015 tak se hra ještě zlepší

Bl@ckBull   1x   @Mr. Lolendo
Neřekl jsem že je jedno s jakým enginem děláš. U přikladu s motorem jsem porovnával stejný motor a né jeden 2 válcový a druhý 4 válcový. Už jsem prostě nevydržel jak všichni tvrdí že blbě optimalizována hra je pouze blbým enginem.

Chápu že se ti nyní víc libí SDK od UDK, ale musíš vzít v potaz, že Warhorse si engine vybírali v roce 2011 a jak sami vývojáři říkali už několikrát tehdy by v něm neudělali to co potřebovali. Teď to sice taky umí ale byly by to dva ztracené roky práce jelikož by ke svému cíli museli dojít mnohem složitější cestou. Nevím s jakým SDK cryenginu máš zkušenosti, ale je velký rozdíl ve free verzi SDK cryenginu a v jeho profesionální verzi. Navíc vývojáři si můžou kod cryenginu kompletně upravovat a k tomu mají člověka co v cryteku dělal takže do kodu vidí mnohem víc. Ono fakt nejde moc soudit hru podle enginu když si vývojáři spoustu věcí z jádra enginu změní k obrazu svému. Např. warhorse překopali práci s texturama aby mohli lépe prolínat textury a nebyl tam takový ten klasický předěl.

Cryengine 3 prošel hodně změnami od té doby co vyšel stejně jako UDK. Crytek nemusí dělat nový engine jelikož pořád upravuje jádro kódu. Navíc to že next-gen konzole běží na podobném hardwaru jako dnešní PC tak to jejcih implemantaci do enginu značně ulehčuje. To co popisuješ se používalo u starších konzolí a na Warhorse to takhle nejde použít.

Warhorse trvalo víc jak 3 měsíce než si vybrali, který engine je ten pravý takže věděli do čeho jdou.

Animace vypadají krkolomně protože nejsou finální a na spoustu z nich nebyl ještě použit motion capture. Za ty dva roky chtěli vytvořit prototype, kterým by vydavatelům nastínil principy hry. Spoustu z těch animací museli zatím udělat ručně grafici a proto to není plynulé. Navíc třeba u animací kde hráč např. brousil meč tak to že to nevypadá úplně plynule je dáno tím že to je hratelná mini hra kde hráč sám určuje pod jakým sklonem a kdo ví čím ještě se bude pohybovat meč, takže na to nejde použít jednoduchá animace a potřebují čas na to aby ji vypylovali.
Bl@ckBullblckbull616
    16.2.2014 15:20
Bl@ckBull

@Mr. Lolendo
Neřekl jsem že je jedno s jakým enginem děláš. U přikladu s motorem jsem porovnával stejný motor a né jeden 2 válcový a druhý 4 válcový. Už jsem prostě nevydržel jak všichni tvrdí že blbě optimalizována hra je pouze blbým enginem.

Chápu že se ti nyní víc libí SDK od UDK, ale musíš vzít v potaz, že Warhorse si engine vybírali v roce 2011 a jak sami vývojáři říkali už několikrát tehdy by v něm neudělali to co potřebovali. Teď to sice taky umí ale byly by to dva ztracené roky práce jelikož by ke svému cíli museli dojít mnohem složitější cestou. Nevím s jakým SDK cryenginu máš zkušenosti, ale je velký rozdíl ve free verzi SDK cryenginu a v jeho profesionální verzi. Navíc vývojáři si můžou kod cryenginu kompletně upravovat a k tomu mají člověka co v cryteku dělal takže do kodu vidí mnohem víc. Ono fakt nejde moc soudit hru podle enginu když si vývojáři spoustu věcí z jádra enginu změní k obrazu svému. Např. warhorse překopali práci s texturama aby mohli lépe prolínat textury a nebyl tam takový ten klasický předěl.

Cryengine 3 prošel hodně změnami od té doby co vyšel stejně jako UDK. Crytek nemusí dělat nový engine jelikož pořád upravuje jádro kódu. Navíc to že next-gen konzole běží na podobném hardwaru jako dnešní PC tak to jejcih implemantaci do enginu značně ulehčuje. To co popisuješ se používalo u starších konzolí a na Warhorse to takhle nejde použít.

Warhorse trvalo víc jak 3 měsíce než si vybrali, který engine je ten pravý takže věděli do čeho jdou.

Animace vypadají krkolomně protože nejsou finální a na spoustu z nich nebyl ještě použit motion capture. Za ty dva roky chtěli vytvořit prototype, kterým by vydavatelům nastínil principy hry. Spoustu z těch animací museli zatím udělat ručně grafici a proto to není plynulé. Navíc třeba u animací kde hráč např. brousil meč tak to že to nevypadá úplně plynule je dáno tím že to je hratelná mini hra kde hráč sám určuje pod jakým sklonem a kdo ví čím ještě se bude pohybovat meč, takže na to nejde použít jednoduchá animace a potřebují čas na to aby ji vypylovali.Komentář byl autorem naposledy upraven 16.2.2014 15:29

Původní verze před úpravami:@Mr. Lolendo
Neřekl jsem že je jedno s jakým enginem děláš. U přikladu s motorem jsem porovnával stejný motor a né jeden 2 válcový a druhý 4 válcový. Už jsem prostě nevydržel jak všichni tvrdí že blbě optimalizována hra je pouze blbým enginem.

Chápu že se ti nyní víc libí SDK od UDK, ale musíš vzít v potaz, že Warhorse si engine vybírali v roce 2011 a jak sami vývojáři říkali už několikrát tehdy by v něm neudělali to co potřebovali. Teď to sice taky umí ale byly by to dva ztracené roky práce jelikož by ke svému cíli museli dojít mnohem složitější cestou. Nevím s jakým SDK cryenginu máš zkušenosti, ale je velký rozdíl ve free verzi SDK cryenginu a v jeho profesionální verzi. Navíc vývojáři si můžou kod cryenginu kompletně upravovat a k tomu mají člověka co v cryteku dělal takže do kodu vidí mnohem víc. Ono fakt nejde moc soudit hru podle enginu když si vývojáři spoustu věcí z jádra enginu změní k obrazu svému. Např. warhorse překopali práci s texturama aby mohli lépe prolínat textury a nebyl tam takový ten klasický předěl.

Cryengine 3 prošel hodně změnami od té doby co vyšel stejně jako UDK. Crytek nemusí dělat nový engine jelikož pořád upravuje jádro kódu. Navíc to že next-gen konzole běží na podobném hardwaru jako dnešní PC tak to jejcih implemantaci do enginu značně ulehčuje. To co popisuješ se používalo u starších konzolí a na Warhorse to takhle nejde použít.

Warhorse trvalo víc jak 3 měsíce než si vybrali, který engine je ten pravý takže věděli do čeho jdou.

Nathan Drake 3    Tedy mínus pro tvúrce, pokud by byla slušná kvalita pro konzoli - koupím, takto stáhnu pro herní noťas z uložto apd - říkaj si o to sami.Nathan Drake 3nathan-drake-326725    16.2.2014 15:14 Nathan Drake 3

Tedy mínus pro tvúrce, pokud by byla slušná kvalita pro konzoli - koupím, takto stáhnu pro herní noťas z uložto apd - říkaj si o to sami.

Mr.Lolendo    to: Bl@ckBull

Uvažuješ správně. Teoreticky máš pravdu ale pro digitální svět nebo-li svět výpočetní techniky je vše jinak. Je to úplně jiný svět založen na jiném principu fraktálové rovnice.

Osobně jsem hodnotil samotné SDKity enginu ne hry. SDK od Cryteku je hrozná prasárna. Nejvíce se mi líbil UDK. Spousta možností optimalizace jak CPU, GPU, RAM. Přímí a rychlí rendering...

Každopádně je to jedno protože nemáš pravdu že je v podstatě jedno s jakým enginem děláš.
Z motoru 2 válcového taky neuděláš 4 válcový. Pokud budeš používat 3 válcový motor s jiným taktem a jeho převodovku budeš chtít dat na motor 4 válcový s jiným taktem no ehm bylo by to skoro nemožné. (nejsem mechanik takže doufám že moje přirovnání není totální blbost ale jde o princip)

Procesor s pevným počtem jader s jinými instrukčními sadami (vlastně úplně jiná architektura) , jiným přístupem do paměti a typu . Na to uděláš engin na API DX které je diametrálně odlišné od desktop DX. Chceš aby to jelo na x86 architektuře. Tak buď:
1) musíš udělat nový engin (devkit nestačí protože jádro je dělané na jinou architekturu) .
nebo
2) Emuluješ instrukce a část DX kódu jiné architektury. Jelikož máš jiný počet threadů a nikdy to nepojede jen na jednom stejném CPU x86 tak "zbombarduješ" CPU náhodnými cykli kterým dáš přesný limit. (spodní limit je samozřejmě nejdůležitější) . Upozorňuji že jak AMD tak intel mají odlišné hodinové pulsy a IBM procesory jsou úplně někde jinde. Takže ještě musíš synchronizovat čas. Potom musíš vyřešit jinak DMA. Kompresi zápisu do GDDR. Prakticky staré konzole a desktop PC úplně jinak streamuje textury. Bohužel aji když je na PC předěláš stejně budou limitované časem enginu konzol. Docílíš je toho že se budou rendrovat dříve a ve větším množstvím ale rychlost neovlivníš (je úplně jedno jak výkoný HW máš) .

Je toho ještě spousta více ale na laické nastínění to myslím stačí. Jediné co musíte pochopit je že při emulaci je klíčový čas. Proto jsou CPU přehlcené a jsou schopné shořet i na relativně graficky hnusné hře. U GPU je zase problém u shaderů. Takže když vám shoří GTXka je to vina ne Nvidie ale vývojářů konzolové hry vlastně.

Warhorse Studios udělaly chybu že sáhly zrovna po tomto enginu. Chápu že si chtěli zjednodušit práci ale ale. Já bych sáhl po UDK v poslední verzi nebo Unienginu

odkaz ]
odkaz ] Two World 2

oproti Two Worlds 2 vypadají animace opravdu no krkolomně.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    16.2.2014 14:17
Mr.Lolendo

to: Bl@ckBull

Uvažuješ správně. Teoreticky máš pravdu ale pro digitální svět nebo-li svět výpočetní techniky je vše jinak. Je to úplně jiný svět založen na jiném principu fraktálové rovnice.

Osobně jsem hodnotil samotné SDKity enginu ne hry. SDK od Cryteku je hrozná prasárna. Nejvíce se mi líbil UDK. Spousta možností optimalizace jak CPU, GPU, RAM. Přímí a rychlí rendering...

Každopádně je to jedno protože nemáš pravdu že je v podstatě jedno s jakým enginem děláš.
Z motoru 2 válcového taky neuděláš 4 válcový. Pokud budeš používat 3 válcový motor s jiným taktem a jeho převodovku budeš chtít dat na motor 4 válcový s jiným taktem no ehm bylo by to skoro nemožné. (nejsem mechanik takže doufám že moje přirovnání není totální blbost ale jde o princip)

Procesor s pevným počtem jader s jinými instrukčními sadami (vlastně úplně jiná architektura) , jiným přístupem do paměti a typu . Na to uděláš engin na API DX které je diametrálně odlišné od desktop DX. Chceš aby to jelo na x86 architektuře. Tak buď:
1) musíš udělat nový engin (devkit nestačí protože jádro je dělané na jinou architekturu) .
nebo
2) Emuluješ instrukce a část DX kódu jiné architektury. Jelikož máš jiný počet threadů a nikdy to nepojede jen na jednom stejném CPU x86 tak "zbombarduješ" CPU náhodnými cykli kterým dáš přesný limit. (spodní limit je samozřejmě nejdůležitější) . Upozorňuji že jak AMD tak intel mají odlišné hodinové pulsy a IBM procesory jsou úplně někde jinde. Takže ještě musíš synchronizovat čas. Potom musíš vyřešit jinak DMA. Kompresi zápisu do GDDR. Prakticky staré konzole a desktop PC úplně jinak streamuje textury. Bohužel aji když je na PC předěláš stejně budou limitované časem enginu konzol. Docílíš je toho že se budou rendrovat dříve a ve větším množstvím ale rychlost neovlivníš (je úplně jedno jak výkoný HW máš) .

Je toho ještě spousta více ale na laické nastínění to myslím stačí. Jediné co musíte pochopit je že při emulaci je klíčový čas. Proto jsou CPU přehlcené a jsou schopné shořet i na relativně graficky hnusné hře. U GPU je zase problém u shaderů. Takže když vám shoří GTXka je to vina ne Nvidie ale vývojářů konzolové hry vlastně.

Warhorse Studios udělaly chybu že sáhly zrovna po tomto enginu. Chápu že si chtěli zjednodušit práci ale ale. Já bych sáhl po UDK v poslední verzi nebo Unienginu

odkaz ]
odkaz ] Two World 2

oproti Two Worlds 2 vypadají animace opravdu no krkolomně.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (541 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11971 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (12 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (431 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7015 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole