Nečekaná, šokující informace se objevila na oficiálních stránkách studia Irrational Games, které vytvořilo první BioShock, BioShock Infinite nebo v minulosti System Shock 2. Zakladatel Ken Levine se po sedmnácti letech rozhodl uzavřít studio, propustit většinu zaměstnanců a v rámci Take-Two se zaměřit na větší podnikatelské úsilí s menším týmem vývojářů.
„Irrational Games končí v podobě, kterou znáte. Brzy půjde o menší tým s větším podnikatelským úsilím v rámci Take-Two,“ napsal Levine s tím, že zhruba 15 lidí ze současného týmu s ním půjde do nového projektu.
Zakladatel Irrational Games se tak rozhodl z důvodu, že pro svůj nový projekt bude potřebovat mnohem více času. Původně chtěl toto riziko podstoupit se svým stávajícím tvůrčím celkem, Take-Two ho ale přesvědčili, aby začal s čistým štítem a s menším týmem, jenž nebude stát tolik peněz.
Pokud vás zajímá, jak to bude se značkou BioShock v budoucnosti, tak se pravděpodobně o další díl postará nějaké studio z divize 2K Games. Ken Levine se vydal na nové dobrodružství. Nezbývá než mu držet palce a počkat si až něco konkrétního prozradí.
To ne. . Škoda ale držím mu palce.
Bioshock Infinite poškodilo dost to, že ve výsledku to byla kapku jiná hra, než prve prezentovali, když si vzpomenu na první teaser a trailer a gameplay…pokud se nepletu…
neeee
Novy projekt o Levina. To zni samo o sobe silne.
splettet: děkuji
RIP…. Navždy s našimi harddisky…. .
Tak to si dělaj srandu. Takové studio, které je za parádní hrou Bioshock končí a studia, která produkují shity jsou pořád s námi a cpou nám nedodělky.
Obrovská škoda, Irrational games jsem měl moc rád a první Bioshock navždycky zůstane moje srdcovka. Infinite byla bezesporu dobrá hra ale na jedničku to aspoň podle mého opravdu nemělo Velkou roli na tom možná i hraje především to že Rapture mělo daleko lepší atmosféru než Columbia, takové ty ponuré a depresivní lokace s místy dost hororovým nádechem. Dechberoucí atmosféra a plazmidy které byli jak nápaditější tak také zábavnější než vigory
Biashock 1 a 2 byly super, Infinite byl zastaralý a moc mne neoslovil, škoda těch lidí. Snad se dají dohromady a založí nové studio.
Naopak se ani nedivim Levine byl vždycky magor. Ostatně je to videt na jeho hrách.
Btw přesně jak psal Half.
A není to jedno jestli někoho propustili? Ok, 200 lidí přišlo o práci, ale pokud jsou to schopní vývojáři, tak najdou uplatnění někde jinde a může to mít za následek vyšší kvalitu her.
Za vše vážně může v podstatě sám Ken Levine, který vymyslel tenhle postup a Take-Two to v podstatě jen schválilo a nabídlo další podporu a možnosti. Takže na Take-Two bych se vážně nijak nezlobil, tohle je zjevně čistě Levinova iniciativa, kterou jen Take-Two podpořilo. Každopádně je to určitě škoda, ale zase na druhou stranu, herní průmysl každou chvíli dokazuje, že miniaturní týmy dokážou mnohdy vytvořit lepší a zábavnější věci než celky o stovkách zaměstnanců, takže to ve výsledku pro nás jako hráče nemusí být nějaká prohra
Smutná to zpráva. Bioshocky mě hodně bavily a System Shocky také nebyly k zahození. Ale aspoň se budou soustředit na nové tituly, tak se snad dočkáme lepších her.
Anciabl: Sám Take Two tomu Levinovi poradil ať zvolí tuhle propouštěcí metodu aby ušetřili hodně peněz takže se Chepovi nedivím že ho štve.