Portfolio PS4 světů se zanedlouho rozroste o Seattle, dějiště nadcházejícího inFamous: Second Son, v jehož ulicích se ale nebude měnit denní doba. V současnosti se podobné záležitosti považují zejména v žánru open-world her za samozřejmost, nemluvě o stínohře, která nebude hlavně v nočních pasážích tak bohatá jako kupříkladu ve dne. Chris Zimmerman ze Sucker Punch však přispěchal se zdůvodněním, jež původně zaznělo v rámci LiveShow na portálu Destructoid.
,,Střídání dne a noci se děje v průběhu hry. Souvisí prostě s příběhem,“ odůvodňuje Zimmerman absenci dynamického denního cyklu a dodává: ,,Je těžké udělat ráno tak, aby vypadalo dobře. Stejně tak je těžké udělat dobře večer. A snažit se mezi to něco vsunout… Na to se ještě necítíme.“
V ukázce pro novináře také chyběly stíny, na což reagoval Zimmerman slovy: ,,My je pořád zapínáme a vypínáme. Tady jich moc ale stejně neuvidíte, jelikož silný zdroj světla v noci prostě nemáte.“
Zimmerman se také rozhovořil o vizuální stránce: ,,Protože se celá hra odehrává v Seattlu, chtěli jsme, abyste nabyli dojmu, že navštěvujete různá místa, takže jsme každé části Seattlu vtiskli jinou atmosféru…“ ,,Hodně toho dělá právě počasí. Tuhle jste třeba hráli noční misi a bylo deštivo, ale na to samé místo se dostanete i ve dne a sami uvidíte, jak moc se to místo změní pod jiným druhem nasvícení,“ shrnuje Zimmerman vizi Sucker Punch.
inFamous: Second Son vyjde 21. března. Od Sony máme přislíbeno, že hru budeme mít k dispozici před vydáním, na recenzi tak nebudete čekat nikterak dlouho.
Alfajk:
Každý je jiný .
CZconnor – tak v tom pripade jsi to nepochopil, kdokoliv si mysli, ze to chape po prvnim shlidnuti je vzdycky uplne mimo…
Jo, Počátek je pecka. Pochopil jsem to naštěstí hned na poprvé .
Inception ma hodně teorii a nejvic pravdiva je asi ta, že jedinej kdo je tam ovlivnovanej je sam Cob.
Chepa: Tak Inception byl skvělej, jak to skončilo tak sem to musel zkouknout ještě jednou abych se přesvědčil jestli to úplně chápu a zjistil sem, že sem to nechápal
Jojo od té doby je Ellen Page moje top hvězda musel sem s ní videt all filmy a stejně je Inception nejlepší
Chepa: Tak Beyond bych odpustil i kdyby jela celá hra 15 fps je to jedna zmála her u který sem k PS3 sedl a neodešel sem dokud nebyli závěrečný titulky. Jo na Beyond budu ještě dlouho vzpomínat.
Chepa – jsi hold narocny hrac a na tom neni nic spatnyho.
AsuraCzech – take jsem pred lety hraval pri 15fps, prislo mi to normalni. . standardy jdou nahoru, uzivatele jsou ruzni. .
Asura – Upřímně Dark Souls 1 s 60 FPS na PC byl pro mě 2x lepsí zažitek jak na konzoli s 30ti FPS. Ale říkám, když ta hra nemá víc tak chci aspon stabilní 30 FPS. Stím TLOU jsem to už uznal, ale tam se to mění vyložene spíš 30-28 misty 26 a fakt pri brutalní scéně 24 a většinou tak na sekundu, dvě. Ale když hra má konstantně propady na 22 FPS je to o dost horší.
Ještě bych chtěl dodat že brutalní propady mělo Beyond, ale tak u te hry whatever že… i tak je to s TLOU jedna z mých nejoblibenejších her. Tady je videt, že když je hra fakt pecka, tak mě neserou ani propady fps
Chepa: Tak padalo to ve více scénách stačí zkouknot celí video, hlavně když naběhlo víc nepřátel a zvlášť clikery ale to je jedno
A neboj celej svůj herní život hraju i na PC takže i 60 a víc fps znám ale sebevíc fps ti z blbosti lepší hru neudělaj.
Celkově mě příjde jeko by poslední roky nedělali PC hráči nic jinýho než pouštěly hry s Fraps a honili si ego (a nejet to ) nad tím kolik mají fps.
Dřív se lidi normálně bavili nad hratelností a bylo úplně jedno jestli hraje CoD, KotOR, Jade Empire atd. . na Xku nebo PC
Asura – jo tak na tu cast sem zapomel tam to padalo, ale v 90% hry se to drzelo na 30ti. V GTA bylo 30 vyjimečně. A me vadi 30 fps na PC, na PS3 me vadi propady tech 30 fps se na to jak to vypada da prehlednout. Ale to nepochopis pokud nejsi zvyklej na plynule hry, kdyz hrajete na konzoli jste na propady zvykli. Kazdej je jinej.
Asura: svatá pravda
rawneox: Mě jsou fps u zadele radši 30 fps s propady a dobrou hratelností než 120 ale mizernou hratelností.
Ale jen tady fps profesionálovi ukazuju že i jeho oblíbená hra má propady a nevadili mu ale on si skoro u každý druhý hry si stěžuje na 30 fps
Tak to je celkem logické. Jsem rád, že se vydali tímto směrem když má hra graficky tak pěknou atmosféru.
Asura: že jsi si nestěžoval na fps, když jsme spolu hráli gta online?