Ex-vývojáři série Halo ze studia Bungie si pro věrohodné zachycení gest a výrazů obličeje v online střílečce Destiny vybrali technologii Faceware, která se využívá především v hollywoodských filmech.
,,Když pracujeme na hře, našim cílem je sloučit brilantní techniku, krásné umění, přesvědčivý příběh a zajímavé herní mechaniky ve hrách, které hráči na celém světě chtějí hrát,“ řekl vedoucí cut-scén Dave Lieber.
,,Technologie Faceware byla využita v oscarových filmech a nejúspěšnějších hrách všech dob. To byl důvod, proč jsme se pro ni rozhodli i my v Bungie. Je to snadná cesta k vytvoření realistických postav.“
Navíc se hra pochlubí s téměř neomezenými možnostmi pro přizpůsobení postavy s ambiciózním počtem obleků, brnění, zbraní a dalších předmětů. Do předem daných slotů jako je hlava, hrudník, ruce nebo nohy budete moci přidělit různé kusy oblečení.
Destiny dorazí v září letošního roku pro PlayStation 4, Xbox One, PS3 a Xbox 360.
Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal nebo na Google+ MichalBurianCZ.
Silent I kill you:) ) ) )
Jo ty vole. . v MMOFPS hře je pro mě nejdůležitější jak se postavy xichtí. . Fakt dnešní FPS scéna jde do pytle, když se investujou peníze do toho jak má hra vypadat narozdíl od toho jak má fungovat. .
přesně další pecka na ps4 tohle bude pestrá sezona
další pecka na ps4…:)
Bungie bych celkem věřil i Halo vždycky ukazovali takoví jaký bylo v reálu, doufám ze si daj záležet na hratelnosti a bude to kvalita na jakou sem od nich zvykli.
a máme tu dalsi tech demo jak by teoreticky tato hra mohla vypadat, …
Na tohle se sakra těším.
Kvůli téhle hře jdu do PS4. Za mně nejvíc očekávaná hra.