Na právě probíhajícím GDC se dal do řeči Lionel Raynaud z Ubisoftu s redaktorem ze serveru CVG a rozpovídal se o odložení Watch Dogs z loňského podzimu až na květen letošního roku.
Ještě před odložením data vydání prý přemýšleli nad vynecháním některých herních mechanizmů pro další díl, přesto se ale rozhodli posunout vydání hry, aby mohli Watch Dogs vydat v takovém stavu, jak si představují. Lionel Raynaud doslova řekl, že bylo hned několik herních mechanizmů, které by ve hře nebyly, pokud by vyšla v původním termínu.
,,Neustále jsme řešili, jestli některé části vynechat a použít je v pokračování, nebo si vzít čas a do hry je zapracovat.“
Dnes už víme, že se rozhodli pro odložení hry a to o dlouhých šest měsíců. „To způsobilo obrovský rozdíl, mohli jsme se věnovat každému detailu. Nejvíce jsme vylepšili možnosti hackování a jeho využití v nejrůznějších situacích, které na sebe řetězově navazují, což nabízí něco unikátního v žánru otevřených městských akcí.“
Přesto se Raynaud svěřil, že lituje několika věcí, které se do hry nedostaly a týká se to i větších prvků, které byly v průběhu vývoje odsunuty pro budoucí díly. Tyto věci ale byly prý odloženy v rámci zachování konzistence stávající hry. Zároveň se Raynaud pochlubil tím, že už mají mnoho dalších nápadu pro další díly.
„Měli jsme nápady, které jsme už nestíhali přidat do hry, přestože by nic výrazně nezměnily a na druhou stranu jsme v průběhu vývoje hry dostali i několik velkých nápadů, které jsme ale nemohli realizovat, protože by kompletně změnily herní zážitek.“ Prý by bylo také obtížné udržet stávající konzistenci hry, pokud by do hry přidali další nápady, takže si je schovávají pro další díly.
V současnou chvíli je však Raynaud velmi spokojen s tím, co se jim podařilo vytvořit a nelituje odložení, které bylo nutné k tomu, aby vytvořili hru, tak jak si představovali. „Vždy je to velká výzva, když zároveň vyvíjíte naprosto novou technologii, novou značku a zároveň vytváříte hru pro novou platformu.“
Dalšího odloženi bychom se tedy dočkat neměli, Watch Dogs vychází 27. května 2014 na PC, PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One s českými titulky. Wii U verze později, bez české lokalizace.
Ubisoft dnes večer vydal nový trailer, který vám představí Chicago. Všimněte si jakéhosi robotického pavouka – cca 3 minuty a 36 vteřin.
23cicer:
Těžko říci/napsat.
CZconnor – rad mluvim na verejnosti sproste, hlavne kdyz tim popudim pokrytecky mestaky (: otazka, kde je hranice proste mluvy, a kde uz nadavky. . subjektivni zalezitost. .
CZconnor: jo, v pohodě
SF:
Já jen tak ze srandy, neřeš to… .
CZconnor: jo ty to bereš jako sprosté slovo, tak to jo
23cicer:
Ty vo*e tak to nevím, ale rozhodně je lepší nenadávat.
SF:
"hovno" a "hovno" .
Dotard: tak jasně v některých momentech mi to na PS4 verzi opravdu připadá, ale velká většina traileru by opravdu vypadala jen na PS3 verzi…. ale nebudem tu slovíčkařit…. . pořád to na PC bude vypadat lépe, a proto kupuju raději tuto verzi než tu na PS4
Uz len podla tej grafiky ti musi dojst ze by to rozlisenie a AA old-gen neutiahol.
Dotard: asi jo , pouštím si to už po páté a stále nevidím nikde napsané, že je to PS4 verze…. to že na začátku vyskočí logo Playstationu, asi nemyslíš. . a na konci je akorát info o PS4/PS3 exkluzivním obsahu…takže asi jsem fakt slepý….
CZconnor: já nenadávám aspoň zatím
SamFisher, si snad slepy?
CZconnor – ty vole od kdy je distingovana mluva meritkem intelektu. . he
SF:
Klid bro, snad nejsme tak podpruměrní lidi jako bohužel někteří tady na Zingu, aby jsme mluvili sprostě .
[ odkaz ] , má niekto velké noviny ?
Dotard: a jak to víš? …. . nikde ve videu to není napsané…. .
@Sam, toto su ale ukazky z ps4 a xone.