Studio Astronauts odhalilo novou technologii, kterou využívá při vývoji připravovaného fiktivního hororu The Vanishing of Ethan Carter. Pokud jste si říkali, že grafika a především modely budov apod. jsou velmi detailní, tak je to díky využití technologie Photogrammetry.
Vývojáři zodpovědní za střílečku Bulletstorm vyrazí do terénu a fotografují z několika úhlů vše, co se jim hodí do hry. V kancelářích to prostřednictvím programu Photoscan od Agisoft dají dohromady a vytvoří krásný reálný 3D objekt se všemi detaily z fotky.
Vanishing of Ethan Carter je první hrou využívající Photogrammetry.
Pro rozpohybování klikněte na obrázky níže.
Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal nebo na Google+ MichalBurianCZ.
to Honz37: To zatím oznámeno nebylo, hra je stále ve vývoji.
Jaká bude velikost hry? Kolik giga budu muset stahovat (ze Steamu…) ?
ze by konecne prisla poprve hra, ktera ma fotorealistickou grafiku?
Když tu fotorealistickou scénu ještě dobře rozhýbou… a nasadíte si na hlavu Oculus… já bych si ho možná raději nenasazoval .
holy mother of shit! ale krapet je mi líto že to neni jenom čistě fantasy svět, ale jinak muj favorit je ta říčka co teče po kamenech to je absolutně úžasný btw ten chlap by se měl naučit lépe holit
Ach jo. Photogrammetry má krásný český ekvivalent fotogrammetrie, tak proč nepoužít ten? Fotogrammetrie také není technologie, ale vědní obor, co se zabývá zpracováním informací z fotografií. A nakonec to také není žádná novinka. The Vanishing of Ethan Carter sice bude první hrou, která fotogrammetrii využívá, ale ta se jinak už déle používá mimo herní vývoj.
[ odkaz ]
U těch malých a lehce větších objektů to vypadá naprosto fantasticky, ale ten útes a údolí jsou naprosto otřesné.
Bude to zajmavé