Francis Bolvin z Ubisoftu se v rozhovoru pro GamingBolt rozpovídal o technologické stránce Xbox One a PlayStation 4 verzí blížící se hackerské akce Watch Dogs. Vedoucí programátorů řekl, že je pro ně klíčové, aby Watch Dogs běželo plynule. Jinými slovy nechtějí v tomto ohledu dělat žádné kompromisy.
,,Framerate je pro hratelnost a ovládání důležitý. Nechceme v tomto ohledu dělat žádné kompromisy.“ Je tak více než jasné, že raději sníží počet snímků za vteřinu na 30fps, aby nedocházelo k nežádoucím trhancům v situacích, kdy se toho ve hře děje až příliš mnoho.
Zatím nevíme v jakém rozlišení jednotlivé verze Watch Dogs poběží (v únoru se spekulovalo, že Xbox One verze budou mít rozlišení 900p a PS4 1080p), pravděpodobně to zatím pořádně neví ani Ubisoft, jelikož se v Montreálu na hře stále pracuje. Jisté je, že PS4 i Xbox One verze využijí post-procesuální antialiazing pro každý snímek. Tím dojde k aplikování filtru pro zakrytí ošklivých hran. U PC verze bude využita podobná technologie.
Nedávno Ubisoft zveřejnil specifikace pro ultra nastavení, stejně tak ujistil, že hra bude bez otravného načítání.
Watch Dogs dorazí 27. května s českými titulky ve verzích pro PC, Xbox One, Xbox 360, PS4 a PS3. Wii U verze bez české lokalizace někdy na podzim 2014.
Nechápu ubisoft proč dělá watch dogs tak masivně náročným na HW možná to je "úchvatná" grafika ale víc než polovina hráčů to nerozjede nebo to rozjede maximálně na normal s nějakým omezením
Tak nevím jestli Watch dogs předobjednat nebo ne ty požadavky na ultra mně teda překvapili
To bude určitě lock na stabilních 30FPS…Určitě to lockli ať to neskáče z 60 na 30 pak zase 45 a furt dokola…To je totiž strašně nepříjemné.
Tak to jsem zvědavej jak se jim to povede
Skapco – A zrovna to bych po takovem vyjadreni ocekaval…
23cicer : Vsak toto ale na konzole ziadny tvrdej lock necakaj
Skapco – no jasne. . myslim tim tvrdej lock na 30. . staci propad mezi 25-30 a uz to pusobi dost rusive
23cicer : Mozna tak 30 stabilnych ne 15-30
Ale jo, 30 fps je dostacujici na to, aby se bavili o plynulosti. . navic pokud jde o TPSko. .
Takze 30 FPS je akoze “Plynulost“ ? Jake novinky sa este nedozvieme
30fps a plynule jo
Nechtej delat kompromisy, ale uvazuji o snizeni frameratu. . divnej myslenkovej pochod. . he
kompromis delaj uz z principu veci
To jsem viděl u AC3, jak je to pro ně důležitý.
Hmm já jim klidně zaplatím i na PC , ale musí to být fakt kvalita. Hrát v 30FPS no to už nechci. Preferuji 60FPS a min 45FPS
Skylines, ono je malinko něco jiného sedět u monitoru nebo tři metry od plazmy, je pravda ze ubisoft by měl pracovat na všech platformách stejně e když se podíváš na hw spec watch dogs je to prakticky čistý port z PS4 plus ze si nevidia přidá par efektu aby nakopla prodej karet