Uživatel nepřihlášen
 

Minimální hardwarové požadavky Kingdom Come

Sobota 26.4.2014 13:20 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Nadějné středověké realistické RPG od českého studia Warhorse se pochlubilo minimálními hardwarovými požadavky a novými obrázky.

České studio Warhorse, které vede Dan Vávra (série Mafia), spustilo na oficiálních stránkách Kingdom Come: Deliverance možnost přispět na nadějné středověké realistické RPG prostřednictvím vlastní platformy. Kampaň na Kickstarteru trvala měsíc a vybralo se přes milion liber.

Pokud jste nestihli přispět přes KS, tak můžete zavítat na pledge.kingdomcomerpg.com a vybrat si jednu z nabízených edic.

Zároveň s tím byly zveřejněny minimální požadavky. Budete potřebovat Quad-core procesor, grafickou kartu s podporou DirectX 11.0, operační paměť 8 GB RAM, 25 GB volného místa na disku, připojení k internetu a v neposlední řadě 64-bitový operační systémem (minimálně Windows 7).

Aby toho nebylo málo, tak se objevily ještě nové obrázky.





Kingdom Come: Deliverance vyjde koncem příštího roku ve verzích pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Mac a Linux.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Video z Kingdom Come: Deliverance nabízí další pohled na Gamescom demo

Video z Kingdom Come: Deliverance nabízí další pohled na Gamescom demo

Čtvrtek 16.11.2017 17:50 - Čerstvě zveřejněné záběry mají demontrovat, že lze problémy ve hře řešit bojem, mluvením nebo plížením. Přečíst celý článek »

11 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Koncepty ukazují nejen prostředí Kingdom Come: Deliverance

Koncepty ukazují nejen prostředí Kingdom Come: Deliverance

Čtvrtek 16.11.2017 13:58 - Na nových obrázcích uvidíte třeba hrad Talmberg, dvojici kostelů nebo město Skalice. Přečíst celý článek »

7 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Odhalena sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Odhalena sběratelská edice Kingdom Come: Deliverance

Pátek 3.11.2017 12:06 - Kromě hry zahrnuje sošku hlavního hrdiny, steelbook, soundtrack, plátěnou mapu a artbook. Přečíst celý článek »

148 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Minimální hardwarové požadavky Kingdom Come
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
JakER    No tak ty nároky nejsou úplně nízký :DJakERjaker2265    1.5.2014 23:04 JakER

No tak ty nároky nejsou úplně nízký :D

zolla     Crysis 3 šlape v klidu na plné efekty. No ale u tohoto se značně klepu, uvidíme za rok.zollazolla28789    28.4.2014 16:13 zolla

Crysis 3 šlape v klidu na plné efekty. No ale u tohoto se značně klepu, uvidíme za rok.

Lootmaster    Prostě co na to říct :D snad jen optimalizace hodná kick starteru a co si budem povídat ...přesto férově podotknu uvedená specifikace sedí na můj 3 roky starý PC....Lootmasterlootmaster5989    28.4.2014 16:09 Lootmaster

Prostě co na to říct :D snad jen optimalizace hodná kick starteru a co si budem povídat ...přesto férově podotknu uvedená specifikace sedí na můj 3 roky starý PC....

trissana    zolla: záleží na jaké detaily, těžko říci, hru ještě nikdo neviděl. 770M GTX by to řekněme na médium mohla ve full hd zvládnout, pokud bude hra stejně náročná jako Crysis 3, ale moc bych tomu nevěřil. Hra vyjde v roce 2015 (spíše 2016) a myslím, že tomu budou i HW požadavky odpovídat.trissanatrissana12334    28.4.2014 15:54 trissana

zolla: záleží na jaké detaily, těžko říci, hru ještě nikdo neviděl. 770M GTX by to řekněme na médium mohla ve full hd zvládnout, pokud bude hra stejně náročná jako Crysis 3, ale moc bych tomu nevěřil. Hra vyjde v roce 2015 (spíše 2016) a myslím, že tomu budou i HW požadavky odpovídat.

zolla    hola hej, no doufám že si to na tomhle zahraju . . [ odkaz ]
. . co myslíte?
zollazolla28789
    28.4.2014 14:58
zolla

hola hej, no doufám že si to na tomhle zahraju . . [ odkaz ]
. . co myslíte?

23cicer   2x   Cannaboss - asi tak no. . 8 let starej procák se mi zapotil naposledy u gta4. . he23cicer23cicer7279    27.4.2014 19:00 23cicer

Cannaboss - asi tak no. . 8 let starej procák se mi zapotil naposledy u gta4. . he

trissana   6x   Je zajímavé, že většina už teď, aniž by se se hrou setkala , věděla, co v ní bude atd. ví, že to v žádném případě nebude mít takové HW požadavky. Vy víte, jak masivní budou bitvy, kolik objektů bude vyobrazeno, jaké textury budou použity...? Nové konzole mají 8GB a pokud by PC hry, které vyjdou v roce 2016 měli mít požadavky 4 GB méně, tak je něco špatně. Počkejte, až vyleze s HW požadavky CD project na svého Zaklínače. Většinu zde asi trefí.trissanatrissana12334    27.4.2014 18:33 trissana

Je zajímavé, že většina už teď, aniž by se se hrou setkala , věděla, co v ní bude atd. ví, že to v žádném případě nebude mít takové HW požadavky. Vy víte, jak masivní budou bitvy, kolik objektů bude vyobrazeno, jaké textury budou použity...? Nové konzole mají 8GB a pokud by PC hry, které vyjdou v roce 2016 měli mít požadavky 4 GB méně, tak je něco špatně. Počkejte, až vyleze s HW požadavky CD project na svého Zaklínače. Většinu zde asi trefí.

Cannaboss    Anciabl
Tim naplno myslim 4x antializing. 8x jsem nezkousel. Trosku si protirecis, ptz vyhlazovani zrovna zamestnava predevsim grafiku :D
Spoustu lidi tady ma nabuseny procesory, hodne ramek a na kkt grafiku a netusej, ze prave GPU je brzdi. To jsou typycky sestavy od prodejcu pro lamy. Velka reklama s nejlepsim CPU a zbytek o nicem. Stahnete si Process Explorer a zjistite ze grafika umira a ten vas nabusenej procesor je vam uplne k nicemu. Najdou se ovsem vyjimky, jako treba Wot.
Cannabosscannaboss12189
    27.4.2014 17:16
Cannaboss

Anciabl
Tim naplno myslim 4x antializing. 8x jsem nezkousel. Trosku si protirecis, ptz vyhlazovani zrovna zamestnava predevsim grafiku :D
Spoustu lidi tady ma nabuseny procesory, hodne ramek a na kkt grafiku a netusej, ze prave GPU je brzdi. To jsou typycky sestavy od prodejcu pro lamy. Velka reklama s nejlepsim CPU a zbytek o nicem. Stahnete si Process Explorer a zjistite ze grafika umira a ten vas nabusenej procesor je vam uplne k nicemu. Najdou se ovsem vyjimky, jako treba Wot.

Ocelot_    A ty nároky si autor vycucal z prstu nebo obšlehl z jiný stránky, kde si to vycucali?Ocelot_ocelot_3153    27.4.2014 17:15 Ocelot_

A ty nároky si autor vycucal z prstu nebo obšlehl z jiný stránky, kde si to vycucali?

Rivers25    0martas0: To je tak vždycky všechno zdraží ale do slevňování se jim už moc nechce. Kdoví jak to bylo s tou továrnou jestli tam někomu jenom tak náhodou neupadl zapalovač do rozlitýho benzínu u číňanů si nemůžeš být jistej níčím :-DRivers25rivers2519181    27.4.2014 17:14 Rivers25

0martas0: To je tak vždycky všechno zdraží ale do slevňování se jim už moc nechce. Kdoví jak to bylo s tou továrnou jestli tam někomu jenom tak náhodou neupadl zapalovač do rozlitýho benzínu u číňanů si nemůžeš být jistej níčím :-D

0martas0    Rivers25: Já moc dobře vím, proč ta cena stoupla. Ale ona taky už jaksi zapomněla klesnout ( jak jinak ) :D. U HDD to bylo to samo, ale tam aspoň cena klesla, i když za dlouho takže třeba i tady klesne. To už je ale tuším 3 roky zpátky aspoň.0martas00martas025452    27.4.2014 16:38 0martas0

Rivers25: Já moc dobře vím, proč ta cena stoupla. Ale ona taky už jaksi zapomněla klesnout ( jak jinak ) :D. U HDD to bylo to samo, ale tam aspoň cena klesla, i když za dlouho takže třeba i tady klesne. To už je ale tuším 3 roky zpátky aspoň.

Rivers25   1x   Cannaboss, 0martas0: Kdyby neshořela největší továrná na výrobu ramek v číně tak by ty ceny nebyli zase tak vysoký ale co byste chtěli od číňanů že, :-DRivers25rivers2519181    27.4.2014 16:24 Rivers25

Cannaboss, 0martas0: Kdyby neshořela největší továrná na výrobu ramek v číně tak by ty ceny nebyli zase tak vysoký ale co byste chtěli od číňanů že, :-D

shaak    Tak využijí Mantle, takže využití procesoru by mělo být na lepší úrovni, než normálně.shaakshaak13196    27.4.2014 16:17 shaak

Tak využijí Mantle, takže využití procesoru by mělo být na lepší úrovni, než normálně.

Rivers25    Mr. Lolendo: Zkráceně řečeno DirectX 11 od Microsoftu stojí úplně za ho*no. :-DRivers25rivers2519181    27.4.2014 16:12 Rivers25

Mr. Lolendo: Zkráceně řečeno DirectX 11 od Microsoftu stojí úplně za ho*no. :-D

Halalí    To mi v poho pojede, i když ne naplno.Halalíhalali26782    27.4.2014 13:42 Halalí

To mi v poho pojede, i když ne naplno.

Anciabl   2x   Cannaboss: Tím na plno myslíš bez vyhlazování že :DAnciablanciabl21472    27.4.2014 12:48 Anciabl

Cannaboss: Tím na plno myslíš bez vyhlazování že :D

Cannaboss   1x   0martas0
Napul souhlas.

th0ca
Jsou systemy s ddr2 s 4 jadrovymi procesory, ktery se drzej dodnes. Mam 4 jadro intel 3 GHz, 2GB grafiku a 4 GB ram. Crysis 3 spustim naplno ve fullHD. Nejdriv je trening a potom tu bud chytrej. Miluju tyhle 13ti lety IT odborniky haah.
Cannabosscannaboss12189
    27.4.2014 12:45
Cannaboss

0martas0
Napul souhlas.

th0ca
Jsou systemy s ddr2 s 4 jadrovymi procesory, ktery se drzej dodnes. Mam 4 jadro intel 3 GHz, 2GB grafiku a 4 GB ram. Crysis 3 spustim naplno ve fullHD. Nejdriv je trening a potom tu bud chytrej. Miluju tyhle 13ti lety IT odborniky haah.

Malcolm    skylines: jj chodil kolem se psem a fotil si tam :DMalcolmmalcolm8346    27.4.2014 12:13 Malcolm

skylines: jj chodil kolem se psem a fotil si tam :D

Milaninho    Zlatý český ručičky. . :)Milaninhomilaninho28369    27.4.2014 11:39 Milaninho

Zlatý český ručičky. . :)

Mr.Lolendo   9x   Ačkoliv je sestava s Core 2 Quad Q9650 (či 9450 nebo 9550) stará až přímo archaická. Pořád se jedná o výkoný procesor naprosto dostačující pro hry. Jenže dnes musíte bojovat s mizernou optimalizací jako v World of Tanks kde potřebujete mnohonásobně výkonnější procesor než by mělo být potřeba.

Hry prostě dnes nedokáží využit ty procesory. Využívají totiž jen část z nich a zahlcují je. Sám MS to potvrdil když prohlásil že DX12 konečně využije více vláken než jen dosavadně jedno jádro procesoru. Ostatně tomu sám přesně nerozumím protože je to už docela dosti low-level.

Ale dosavadně to nejspíše funguje tak že máte např. : 4 láhve (4jádra procesoru) které jsou na vrchu zadělané vrškem do němž je navrtaná trubice a ta vede do vršku sousední láhve. Jen první láhev má do dna navrtanou trubici kterou vtéká voda. Což v praxi nastane to že se nejdříve naplní první láhev a potom druhá a tak dále. Že Intel má HT tak to si přetavte jako dvě trubice paralelně vedle sebe. Čily větší průtok mezi láhvemi. Proč AMD tak ztrácí ve výkonu je tím že má užší hadice a má jen vždy jednu. Samozřejmě má i menší láhve než intel.

Takhle vzniká spousta problémů se zahlcování sběrnic, časováním, procesu přerušení, ... Je to potom prostě bordel a výrobci/návrháři HW se potom potýkají se spoustou problémů. Např. : že se vám upeče grafika je vlastně chyba Microsoftu (DX) a vývojářů her. Ano je to samozřejmě vina AMD/Nvidie protože ti mají být na to připraveni. (návrhář HW to vždy odsere) .

Správně by to bylo kdyby všechny láhve měly otvory u dna kde by paralelně a nezávisle do nich vtékala voda.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    27.4.2014 11:29
Mr.Lolendo

Ačkoliv je sestava s Core 2 Quad Q9650 (či 9450 nebo 9550) stará až přímo archaická. Pořád se jedná o výkoný procesor naprosto dostačující pro hry. Jenže dnes musíte bojovat s mizernou optimalizací jako v World of Tanks kde potřebujete mnohonásobně výkonnější procesor než by mělo být potřeba.

Hry prostě dnes nedokáží využit ty procesory. Využívají totiž jen část z nich a zahlcují je. Sám MS to potvrdil když prohlásil že DX12 konečně využije více vláken než jen dosavadně jedno jádro procesoru. Ostatně tomu sám přesně nerozumím protože je to už docela dosti low-level.

Ale dosavadně to nejspíše funguje tak že máte např. : 4 láhve (4jádra procesoru) které jsou na vrchu zadělané vrškem do němž je navrtaná trubice a ta vede do vršku sousední láhve. Jen první láhev má do dna navrtanou trubici kterou vtéká voda. Což v praxi nastane to že se nejdříve naplní první láhev a potom druhá a tak dále. Že Intel má HT tak to si přetavte jako dvě trubice paralelně vedle sebe. Čily větší průtok mezi láhvemi. Proč AMD tak ztrácí ve výkonu je tím že má užší hadice a má jen vždy jednu. Samozřejmě má i menší láhve než intel.

Takhle vzniká spousta problémů se zahlcování sběrnic, časováním, procesu přerušení, ... Je to potom prostě bordel a výrobci/návrháři HW se potom potýkají se spoustou problémů. Např. : že se vám upeče grafika je vlastně chyba Microsoftu (DX) a vývojářů her. Ano je to samozřejmě vina AMD/Nvidie protože ti mají být na to připraveni. (návrhář HW to vždy odsere) .

Správně by to bylo kdyby všechny láhve měly otvory u dna kde by paralelně a nezávisle do nich vtékala voda.

Draper   4x   nejlevnější si to bude zahrát na konzoli :DDraperdraper18948    27.4.2014 09:45 Draper

nejlevnější si to bude zahrát na konzoli :D

Xenus    Vypadá to jestli nezačnu šetřit tak si nebudu moct co zahrát.Xenusxenus11712    27.4.2014 09:31 Xenus

Vypadá to jestli nezačnu šetřit tak si nebudu moct co zahrát.

th0ca   3x   omg ddr2... jeste tu zacni brecet nad winXP. Hlupak ses akorat ty, kdyz cekas, ze ti hra, ktera ma vyjit za dva roky, pobezi na sracce s ddr2. Ciwe a hlavne odepis, ze tam mas ten vykonej amd procesor a 1gb grafiku, takze nemas duvod menit :D Ono totiz i ps3 ma 8jadrovy cpu a je mu to k hovnu...th0cath0ca11767    27.4.2014 09:30 th0ca

omg ddr2... jeste tu zacni brecet nad winXP. Hlupak ses akorat ty, kdyz cekas, ze ti hra, ktera ma vyjit za dva roky, pobezi na sracce s ddr2. Ciwe a hlavne odepis, ze tam mas ten vykonej amd procesor a 1gb grafiku, takze nemas duvod menit :D Ono totiz i ps3 ma 8jadrovy cpu a je mu to k hovnu...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

0martas0    Cannaboss: No promin, ale ten kdo tu brečí a má v PC DDR2 vůbec nemá co brečet, jelikož je jen jeho problém, že má historickej PC, ve kterym by se 8 Gb snad ani nevyplatilo.

Jinak, v jednom s tebou ale souhlasim a to v tom, že mě nepřijdou ani DDR 3 nějak levny. Už je to asi půl roku co šli tak rapidně nahoru, co jsem já koupi za 1600 stojí teď 2200, sice to nejsou ty nejlevnější ale stejně, skoro 40% nahoru je mazec.
0martas00martas025452
    27.4.2014 09:29
0martas0

Cannaboss: No promin, ale ten kdo tu brečí a má v PC DDR2 vůbec nemá co brečet, jelikož je jen jeho problém, že má historickej PC, ve kterym by se 8 Gb snad ani nevyplatilo.

Jinak, v jednom s tebou ale souhlasim a to v tom, že mě nepřijdou ani DDR 3 nějak levny. Už je to asi půl roku co šli tak rapidně nahoru, co jsem já koupi za 1600 stojí teď 2200, sice to nejsou ty nejlevnější ale stejně, skoro 40% nahoru je mazec.

Cannaboss   2x   Par hlupaku tu mele jak ramky jsou strasne levny a at tu nebrecime :) Tak temhle lamkam bych rad pripomel ze ne kazdej ma DDR3 a 8GB ram DDR2 stoji treba v alze s DPH 4 589.Cannabosscannaboss12189    27.4.2014 09:13 Cannaboss

Par hlupaku tu mele jak ramky jsou strasne levny a at tu nebrecime :) Tak temhle lamkam bych rad pripomel ze ne kazdej ma DDR3 a 8GB ram DDR2 stoji treba v alze s DPH 4 589.

elcig    SonOfLiberty - narozdíl od battlebugu, tohle nevyjde v alfa verzi, takze se nemusis bát, tak vysoké nároky to mit nebude.elcigelcig14724    27.4.2014 08:34 elcig

SonOfLiberty - narozdíl od battlebugu, tohle nevyjde v alfa verzi, takze se nemusis bát, tak vysoké nároky to mit nebude.

Slim50    Tak mám to jen tak tak, ale s trochou štěstí to pojede : 3Slim50slim505196    27.4.2014 08:12 Slim50

Tak mám to jen tak tak, ale s trochou štěstí to pojede : 3

SonOfLiberty   1x   skylines: Nabízí se otázka, jaké procento hráčů hru bude hrát na nejvyšší kvalitě a jaké bude hru hrát ve srovnatelným provedením, jako je ta konzolová. Ale vždyť ano, z principu konzolí (stejný HW po celou dobu životnosti) se hra musí ořezat a zoptimalizovat, aby jela v nějaké kvalitě s stejnými fps.
Proto celkem obdivuju hry, který jsou vydávaný v dnešní době i na starou generaci (a ještě tak rok, dva budou) , protože být limitován 10 let starým HW vyžaduje jistou úroveň znalostí.
SonOfLibertysonofliberty7749
    27.4.2014 08:08
SonOfLiberty

skylines: Nabízí se otázka, jaké procento hráčů hru bude hrát na nejvyšší kvalitě a jaké bude hru hrát ve srovnatelným provedením, jako je ta konzolová. Ale vždyť ano, z principu konzolí (stejný HW po celou dobu životnosti) se hra musí ořezat a zoptimalizovat, aby jela v nějaké kvalitě s stejnými fps.
Proto celkem obdivuju hry, který jsou vydávaný v dnešní době i na starou generaci (a ještě tak rok, dva budou) , protože být limitován 10 let starým HW vyžaduje jistou úroveň znalostí.

skylines    SonOfLiberty: No ale alespoň to nebude ořezaný jako je to v plánu právě na těch konzolích :D

Malcolm: Co tam dělal? Hledal inspiraci? :D Tam byl ten festival ne?
skylinesskylines11568
    27.4.2014 02:16
skylines

SonOfLiberty: No ale alespoň to nebude ořezaný jako je to v plánu právě na těch konzolích :D

Malcolm: Co tam dělal? Hledal inspiraci? :D Tam byl ten festival ne?

Malcolm   1x   lol dneska jsem videl Vávru na Libušíně :DMalcolmmalcolm8346    27.4.2014 02:07 Malcolm

lol dneska jsem videl Vávru na Libušíně :D

Diskuze na fóru

Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Humble bundle -vše sem (570 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Mafia 1 na Steamu (nejde spustit) (3 příspěvky), Trance - TOTY 2017 (451 příspěvků), STEAM -všechno sem (7039 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), Intel starter pack prodej herních kodu (1 příspěvek), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
DOOM na Switchi je doslova kapesním peklem

Radost z přítomnosti legendárního DOOMa na Nintendu Switch rychle vystřídala frustrace.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC