Uživatel nepřihlášen
      

Přednáška o budoucnosti herního průmyslu od Dana Vávry

Úterý 29.4.2014 10:08 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Dan Vávra a Igor Staněk hovoří o budoucnosti herního průmyslu. Umírá hraní na počítačích?

Daniel Vávra a Igor Staněk. Otec nejúspěšnější české hry Mafie I a představitel nově vyvíjené hry Kingdom come: Deliverance s nedávným úspěchem na Kickstarteru se vám představí společně s nejvýše postaveným Čechem v nVidii, kterou všichni hráči nepochybně velmi dobře znají.

Daniel Vávra pohovoří o tom, jak to vidí s budoucností her a jejich vývoje, jaké se v současnosti prosazují distribuční i business modely herních vývojářů a jaké dříve netušené možnosti jim současné prostředí nabízí.

Igor Staněk bude mluvit o herní platformě budoucnosti. Uvede na pravou míru, jestli začala post-PC éra a tablety se smartphony převálcují počítače. Dozvíte se, zda se PC hry přesunou na konzole, nebo vzniká nová platforma, která nebude s nástupem mobilů a tabletů bojovat, ale využije je.

Zdroj textu YouTube kanál Business IT Club

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Kingdom Come: Deliverance na PC, PS4, Xbox One, Mac, LinuxScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance Screenshot ze hry Kingdom Come: Deliverance
Související novinky
 
Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Gamescom obrázky z Kingdom Come: Deliverance

Pátek 25.8.2017 15:40 - Šestice obrázků ukazuje lov, Rataje, Sázavský klášter nebo Kumány. Přečíst celý článek »

26 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Kingdom Come: Deliverance v novém traileru

Čtvrtek 17.8.2017 18:42 - Trailer se zaměřuje na různé postavy v čele s rodiči hlavního hrdiny. Aktualizováno. Přečíst celý článek »

83 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance
 

Ptejte se vývojářů Kingdom Come: Deliverance

Úterý 25.7.2017 12:22 - Ve spolupráci se studiem Warhorse připravujeme komunitní rozhovor, pro nějž vybereme ty nejzajímavější otázky od čtenářů. Přečíst celý článek »

66 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Přednáška o budoucnosti herního průmyslu od Dana Vávry
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
DejfCold   1x   Ja jaksi nechapu jak porovnavaj hrani na mobilu a hrani na PC/konzolich. Na mobilu clovek prece hraje, kdyz neni zrovna u svy platformy (nebo kdyz zrovna nesportuje nebo tak neco) . Samozrejme ze mobily maji velkej trh, kdyz na mobilech hrajou jak PCckari, tak konzolisti. Muzu porovnavat neco jako prodej her na Android vs IPhone a PC vs PS vs X, ale nikdy prece nemuzu porovnavat 2 veci, ktery slouzi uplne k jinym ucelum.DejfColddejfcold20127    6.5.2014 18:44 DejfCold

Ja jaksi nechapu jak porovnavaj hrani na mobilu a hrani na PC/konzolich. Na mobilu clovek prece hraje, kdyz neni zrovna u svy platformy (nebo kdyz zrovna nesportuje nebo tak neco) . Samozrejme ze mobily maji velkej trh, kdyz na mobilech hrajou jak PCckari, tak konzolisti. Muzu porovnavat neco jako prodej her na Android vs IPhone a PC vs PS vs X, ale nikdy prece nemuzu porovnavat 2 veci, ktery slouzi uplne k jinym ucelum.

Cannaboss    Kokotsnikov
Mel by si to pustit Malasnikov. Krasne tam Vavra vysvetluje, jak konzole brzdej vyvoj videoher a to Malasnikovi dela trosku problem pochopit :D
Cannabosscannaboss12189
    30.4.2014 20:11
Cannaboss

Kokotsnikov
Mel by si to pustit Malasnikov. Krasne tam Vavra vysvetluje, jak konzole brzdej vyvoj videoher a to Malasnikovi dela trosku problem pochopit :D

Chepa   2x   Jo hodně lidí hraje ted na tabletech a mobilech. Ale pořád je tu obrovská komunita PC/Konzole hráčů co ty Casual sračky na Tabletu ani nemuže citít. Jestli za 10 let bude hraní znamenat hodit si tablet na stul a hrat Angry Birds ...Zastřelte mě někdo prosím.Chepachepa9532    30.4.2014 17:04 Chepa

Jo hodně lidí hraje ted na tabletech a mobilech. Ale pořád je tu obrovská komunita PC/Konzole hráčů co ty Casual sračky na Tabletu ani nemuže citít. Jestli za 10 let bude hraní znamenat hodit si tablet na stul a hrat Angry Birds ...Zastřelte mě někdo prosím.

23cicer    Morthsir - v to doufam. . he23cicer23cicer7279    30.4.2014 07:13 23cicer

Morthsir - v to doufam. . he

dopitapetr   4x   Zase se tady objevují komentáře, jak jsou konzole špatné a hw slabé oproti PC. Na tom je samozřejmě něco pravda, ale mě osobně na tomhle vůbec nesejde. Už od dětství hraju jen na PlayStationu a za nic na světě bych ho nevyměnil. Na konzoli si zahraju ty nejlepší exkluzivní hry, k vůli kterým v dnešní době dává stále více lidí přednost právě před PC.dopitapetrdopitapetr5480    30.4.2014 01:24 dopitapetr

Zase se tady objevují komentáře, jak jsou konzole špatné a hw slabé oproti PC. Na tom je samozřejmě něco pravda, ale mě osobně na tomhle vůbec nesejde. Už od dětství hraju jen na PlayStationu a za nic na světě bych ho nevyměnil. Na konzoli si zahraju ty nejlepší exkluzivní hry, k vůli kterým v dnešní době dává stále více lidí přednost právě před PC.

BůhOnty   1x   mattyy1hp: Doporučuji poslechnout druhou část videa od toho týpka z Nvidie...Ten přesně vysvětluje proč tady PC platforma bude a je na vzestupu.BůhOntybuhonty2908    29.4.2014 20:30 BůhOnty

mattyy1hp: Doporučuji poslechnout druhou část videa od toho týpka z Nvidie...Ten přesně vysvětluje proč tady PC platforma bude a je na vzestupu.

mattyy1hp   4x   Post-PC éra je mýtus. PC tu je a bude vždycky, i hrát se na něm bude dál. Osobní počítače jsou víceúčelová zařízení. Lidi už přišli na to, že líp se vydělává, když se možnosti PC rozdělí do 20 různých jednoúčelových krabiček a teď se to akorát snaží protlačit lidem do hlav, že vlastně budou šťastnější, když si koupí 5 blbostí a na každý můžou dělat jednu věc.
Někomu to možná vyhovuje, na konzolích se skvěle hraje - je to pohodlný, rychlý a snadný, posadíte se do gauče, natáhnete si nohy a hrajete. Ale jsou hrozně omezený, možnosti konzolí nemají velký hranice. Hraní na smartphonu/tabletu taky snad nikdo nemyslí vážně jako náhražku PC - vždyť je to maximálně tak na chvilku cestou vlakem.
Bez PC by hraní umřelo. Co by bylo s pro-gamingem, jak by vypadaly nejhranější hry světa jako WoW, LoL, Dota, TF2. . , jak by se pořádaly LAN párty, kam by zmizela zábava typu tvorba vlastních map atd. ?
Post-PC éra je jenom sen prodejců hardwaru (tj. výrobců mobilních zařízení, dvd přehrávačů, konzolí apod. ) a fanatických konzolařů. ;-)
Edit: Takové TF2 je zrovna skvělá ukázka síly PC hraní - porovnejte s konzolovou verzí - žádné hatky, zbraně, žádná spolupráce komunity (Steam Workshop) , totálně mrtvo. Neříkam, že konzole jsou špatné. Říkám, že mají hodně omezené možnosti.
mattyy1hpmattyy1hp22216
    29.4.2014 20:22
mattyy1hp

Post-PC éra je mýtus. PC tu je a bude vždycky, i hrát se na něm bude dál. Osobní počítače jsou víceúčelová zařízení. Lidi už přišli na to, že líp se vydělává, když se možnosti PC rozdělí do 20 různých jednoúčelových krabiček a teď se to akorát snaží protlačit lidem do hlav, že vlastně budou šťastnější, když si koupí 5 blbostí a na každý můžou dělat jednu věc.
Někomu to možná vyhovuje, na konzolích se skvěle hraje - je to pohodlný, rychlý a snadný, posadíte se do gauče, natáhnete si nohy a hrajete. Ale jsou hrozně omezený, možnosti konzolí nemají velký hranice. Hraní na smartphonu/tabletu taky snad nikdo nemyslí vážně jako náhražku PC - vždyť je to maximálně tak na chvilku cestou vlakem.
Bez PC by hraní umřelo. Co by bylo s pro-gamingem, jak by vypadaly nejhranější hry světa jako WoW, LoL, Dota, TF2. . , jak by se pořádaly LAN párty, kam by zmizela zábava typu tvorba vlastních map atd. ?
Post-PC éra je jenom sen prodejců hardwaru (tj. výrobců mobilních zařízení, dvd přehrávačů, konzolí apod. ) a fanatických konzolařů. ;-)
Edit: Takové TF2 je zrovna skvělá ukázka síly PC hraní - porovnejte s konzolovou verzí - žádné hatky, zbraně, žádná spolupráce komunity (Steam Workshop) , totálně mrtvo. Neříkam, že konzole jsou špatné. Říkám, že mají hodně omezené možnosti.Komentář byl autorem naposledy upraven 29.4.2014 20:29

Původní verze před úpravami:Post-PC éra je mýtus. PC tu je a bude vždycky, i hrát se na něm bude dál. Osobní počítače jsou víceúčelová zařízení. Lidi už přišli na to, že líp se vydělává, když se možnosti PC rozdělí do 20 různých jednoúčelových krabiček a teď se to akorát snaží protlačit lidem do hlav, že vlastně budou šťastnější, když si koupí 5 blbostí a na každý můžou dělat jednu věc.
Někomu to možná vyhovuje, na konzolích se skvěle hraje - je to pohodlný, rychlý a snadný, posadíte se do gauče, natáhnete si nohy a hrajete. Ale jsou hrozně omezený, možnosti konzolí nemají velký hranice. Hraní na smartphonu/tabletu taky snad nikdo nemyslí vážně jako náhražku PC - vždyť je to maximálně tak na chvilku cestou vlakem.
Bez PC by hraní umřelo. Co by bylo s pro-gamingem, jak by vypadaly nejhranější hry světa jako WoW, LoL, Dota, TF2. . , jak by se pořádaly LAN párty, kam by zmizela zábava typu tvorba vlastních map atd. ?
Post-PC éra je jenom sen prodejců hardwaru (tj. výrobců mobilních zařízení, dvd přehrávačů, konzolí apod. ) a fanatických konzolařů. ;-)

Kolousek001    Tak on kdo sledoval všechny vlogy na Kickstarteru i hodinový hraní Kingdom Come tak tam to bylo vidět ... ten produkt dokázal dobře "prodat"Kolousek001kolousek00128103    29.4.2014 18:28 Kolousek001

Tak on kdo sledoval všechny vlogy na Kickstarteru i hodinový hraní Kingdom Come tak tam to bylo vidět ... ten produkt dokázal dobře "prodat"

Sir Edgar    Viděl jsem ho na hodně akcích a působí na mě hodně dobře umí i dobře gestikulovat atdSir Edgarsir-edgar28429    29.4.2014 18:25 Sir Edgar

Viděl jsem ho na hodně akcích a působí na mě hodně dobře umí i dobře gestikulovat atd

pesslovany    aha kolousek má nový cíl útokupesslovanypesslovany6456    29.4.2014 17:59 pesslovany

aha kolousek má nový cíl útoku

Vojta33   1x   Lootmaster: Lootmaster hejtuje takže má Vávra opět pravdu a ani se na to nemusim dívat :DVojta33vojta338158    29.4.2014 17:45 Vojta33

Lootmaster: Lootmaster hejtuje takže má Vávra opět pravdu a ani se na to nemusim dívat :D

Kolousek001   2x   Proč hodně štestí? Bez problému rozjedu. Možné ne na ultra s VSYNC a AA na plno ale kdo tyhle kraviny potřebuje ...

Lootmaster: Co je mi po nějakým GTA V? :D Až vyjde tak si ho zahraju, nechvátám na to ... Nějaká exkluzivita na konzole je mi fuk ... Jedni můžou říct že PS třeba nemá Titanfall ale PC ano, já hraju trochu jiný hry takže to co já mám na PC na konzole ani vyjít nemůže ...
Kolousek001kolousek00128103
    29.4.2014 16:44
Kolousek001

Proč hodně štestí? Bez problému rozjedu. Možné ne na ultra s VSYNC a AA na plno ale kdo tyhle kraviny potřebuje ...

Lootmaster: Co je mi po nějakým GTA V? :D Až vyjde tak si ho zahraju, nechvátám na to ... Nějaká exkluzivita na konzole je mi fuk ... Jedni můžou říct že PS třeba nemá Titanfall ale PC ano, já hraju trochu jiný hry takže to co já mám na PC na konzole ani vyjít nemůže ...

jesterkacz   1x   Kolousek: takže ty máš pc za cenu konzole :-D :-D tak hodně štěstí s Watch dogs :-D :-Djesterkaczjesterkacz21616    29.4.2014 16:38 jesterkacz

Kolousek: takže ty máš pc za cenu konzole :-D :-D tak hodně štěstí s Watch dogs :-D :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MORTHSIR    23cicer: sranda musí bejt :DMORTHSIRmorthsir17268    29.4.2014 15:01 MORTHSIR

23cicer: sranda musí bejt :D

Lootmaster   1x   Kolousek001: Až dohraješ GTA 5 tak dej větět .... .

BůhOnty: prostá ochrana spotřebitele...stenak ti vadím jen proto že jsem se dotkl tvé modly a navíc si dovoluji kritizovat diletanty co vyvýjejí DayZ :D ....
Lootmasterlootmaster5989
    29.4.2014 14:31
Lootmaster

Kolousek001: Až dohraješ GTA 5 tak dej větět .... .

BůhOnty: prostá ochrana spotřebitele...stenak ti vadím jen proto že jsem se dotkl tvé modly a navíc si dovoluji kritizovat diletanty co vyvýjejí DayZ :D ....

23cicer    Morthsir - a sakra "pořádnej hráč má oboje". . stále tu slyším něco o pc master race, ale ty jsi tomu nasadil korunu. . he23cicer23cicer7279    29.4.2014 14:08 23cicer

Morthsir - a sakra "pořádnej hráč má oboje". . stále tu slyším něco o pc master race, ale ty jsi tomu nasadil korunu. . he

MORTHSIR    Není to snad jedno? Poradnej hráč má oboje a nemusí řešit co dyl vydrží
. . Lol
MORTHSIRmorthsir17268
    29.4.2014 14:03
MORTHSIR

Není to snad jedno? Poradnej hráč má oboje a nemusí řešit co dyl vydrží
. . Lol

koudela191   1x   zajímavá přednáška, to se musí nechat...sice neřekli nic nového, ale co...
btw. nepoměřujte si tu pinďoury co je lepší platforma, ať si hraje každý na tom co mu líp vyhovuje, sto lidí, sto chutí
koudela191koudela19115070
    29.4.2014 13:52
koudela191

zajímavá přednáška, to se musí nechat...sice neřekli nic nového, ale co...
btw. nepoměřujte si tu pinďoury co je lepší platforma, ať si hraje každý na tom co mu líp vyhovuje, sto lidí, sto chutí

23cicer   2x   je pravdou, že se z pc stalo, příchodem masové produkce konzolí, luxusní zboží soutěživé spotřeby. . stačí srovnat spotřebu, která u výkonných sestav převyšuje 3-4x oproti konzoli. . tím tu nechci rozjíždět pseudoeko aktivismus, ale je to tak23cicer23cicer7279    29.4.2014 13:48 23cicer

je pravdou, že se z pc stalo, příchodem masové produkce konzolí, luxusní zboží soutěživé spotřeby. . stačí srovnat spotřebu, která u výkonných sestav převyšuje 3-4x oproti konzoli. . tím tu nechci rozjíždět pseudoeko aktivismus, ale je to takKomentář byl autorem naposledy upraven 29.4.2014 13:55

Původní verze před úpravami:je pravdou, že se z pc stalo, příchodem masové produkce konzolí, luxusní zboží soutěživé spotřeby. . stačí srovnat spotřebu, která u výkonných sestav převyšuje 3-4x oproti konzoli. . tím tu nechci rozjíždět pseudoeko aktivismus

Kolousek001   2x   Zajímavý je že za cenu nový konzole si dokážu složit PC který je beztak lepší a rozjedu na něm uplně všechno bez problému ... Udělal sem to tak před půl rokem a předchozí PC za stejnou cenu sem měl z roku 2006-7 navíc to co ušetřím na hrách oproti konzolím a že mám spoustu titulů navíc ... konzole se rovnat nemůže.Kolousek001kolousek00128103    29.4.2014 13:42 Kolousek001

Zajímavý je že za cenu nový konzole si dokážu složit PC který je beztak lepší a rozjedu na něm uplně všechno bez problému ... Udělal sem to tak před půl rokem a předchozí PC za stejnou cenu sem měl z roku 2006-7 navíc to co ušetřím na hrách oproti konzolím a že mám spoustu titulů navíc ... konzole se rovnat nemůže.

BůhOnty   8x   Opět lootmaster a jeho všechno vím nejlíp.BůhOntybuhonty2908    29.4.2014 13:37 BůhOnty

Opět lootmaster a jeho všechno vím nejlíp.

Lootmaster   3x   áááá takovej román jsem stvořil :D a sílou zvyku jsem dal aktualizovat . Prostě ve zkratce . Jako majitel herního PC vím , že je to ta nejhorší investice do hraní. Takže jsem přešel skoro nedobrovolně na konzole a jsem spokojenej jak želva. PC platforma už zažila úpadek nejen na poly her. Moje šestijádro nepoužiju ani na web nebo facebook tam už jsou dál tablety a chytré telefony.

Jinak Vávra je případ tak pro Čoiku :D hold někdo potřebuje herní celebritu když už produkt stojí za starou bačkoru . Je to takový Moulimex 2. 0 .
Lootmasterlootmaster5989
    29.4.2014 13:07
Lootmaster

áááá takovej román jsem stvořil :D a sílou zvyku jsem dal aktualizovat . Prostě ve zkratce . Jako majitel herního PC vím , že je to ta nejhorší investice do hraní. Takže jsem přešel skoro nedobrovolně na konzole a jsem spokojenej jak želva. PC platforma už zažila úpadek nejen na poly her. Moje šestijádro nepoužiju ani na web nebo facebook tam už jsou dál tablety a chytré telefony.

Jinak Vávra je případ tak pro Čoiku :D hold někdo potřebuje herní celebritu když už produkt stojí za starou bačkoru . Je to takový Moulimex 2. 0 .

Kolousek001   1x   TRUBOR cz:
Pokud nemáte PC z doby kamenný a rozumíte tomu, rozjede taky všechno. většina her je dnes přes Steam nebo Origin a tam automatické aktualizace fungují automaticky + mají tyhle platformy x dalších výhod takže tenhle argument že je v tom konzole lepší je nesmysl ...

Bonny:
Moba hry zažívaj obrovskej boom a i díky progamingu tam konzole to ohrozit nikdy nemůžou to ano. . dál třeba strategie, taky nesmysl že by je konzole ohrozily ale strategie mají zase strašně malej počet hráčů ... FPS je na PC taky bezkonkurenční zkoušel sem dlouho na konzoli a je to k zblití ... ale většina lidí to vidí jinak asi ohledně proddejů ... Osobně na konzoli vidím výhodu jen v závodních hrách, sportovních tam určitě NBA na konzoli je super a dejme tomu RPG , pak třeba nějaký ty blbůstky s kombinací s Kinectem a tak ...

23cicer:
Neříkám že sem se dozvěděl něco extra novýho ale Vávra mi příde jako v pohodě člověk a aspoň se kouknu jakej má na to názor , věštit může co bude taky sám si říkám co bude zda je to pravda nebo ne se teprv ukáže
Kolousek001kolousek00128103
    29.4.2014 13:02
Kolousek001

TRUBOR cz:
Pokud nemáte PC z doby kamenný a rozumíte tomu, rozjede taky všechno. většina her je dnes přes Steam nebo Origin a tam automatické aktualizace fungují automaticky + mají tyhle platformy x dalších výhod takže tenhle argument že je v tom konzole lepší je nesmysl ...

Bonny:
Moba hry zažívaj obrovskej boom a i díky progamingu tam konzole to ohrozit nikdy nemůžou to ano. . dál třeba strategie, taky nesmysl že by je konzole ohrozily ale strategie mají zase strašně malej počet hráčů ... FPS je na PC taky bezkonkurenční zkoušel sem dlouho na konzoli a je to k zblití ... ale většina lidí to vidí jinak asi ohledně proddejů ... Osobně na konzoli vidím výhodu jen v závodních hrách, sportovních tam určitě NBA na konzoli je super a dejme tomu RPG , pak třeba nějaký ty blbůstky s kombinací s Kinectem a tak ...

23cicer:
Neříkám že sem se dozvěděl něco extra novýho ale Vávra mi příde jako v pohodě člověk a aspoň se kouknu jakej má na to názor , věštit může co bude taky sám si říkám co bude zda je to pravda nebo ne se teprv ukáže

TRUBOR cz    Dekuji Zingu za vlozeni zajimave prednasky
Osobne jsem presel hrani z pc na konzole a jsem spokojeny. hry na konzole funguji a automaticke aktualizace me vyhovuji a o nic se nemusim starat
Take hraji na tabletu. zde bych rad pouzil a chtel fungujici gamepad na ovladani her. to tu jeste chybi. zakoupil jsem si gamepad od hamy ale nefungoval jak by mel. vyvojari musi ovladani gamepadu do hry vlozit.
Neni na to mit u sebe zobrazovac a k ruce ovladac.
Jsem pro , pro stahovani digitalniho obsahu do zarizeni nebo konzole , ale chci za to nizsi cenu nez za krabickovou hru. na druhou stranu mi vadi ze hru nemohu nadale prodat dalsimu uzivateli a taky mi vadi maly ulozny prostor.
Proc xbox one ma 500 gb hdd ale pouzitelnych je jen 360 gb ? ? ? To me odrazuje od koupe
Hry pak maji cca od 20 do 40 gb a hdd se rychle naplni, kdyz se instaluji na hdd.
Osobne si myslim, ze nove sony PS4 ma dost navrh nad novym xboxem one.
Znam plno lidi co s koupi novych konzoli vahaji.
R.
TRUBOR cztrubor-cz21996
    29.4.2014 12:56
TRUBOR cz

Dekuji Zingu za vlozeni zajimave prednasky
Osobne jsem presel hrani z pc na konzole a jsem spokojeny. hry na konzole funguji a automaticke aktualizace me vyhovuji a o nic se nemusim starat
Take hraji na tabletu. zde bych rad pouzil a chtel fungujici gamepad na ovladani her. to tu jeste chybi. zakoupil jsem si gamepad od hamy ale nefungoval jak by mel. vyvojari musi ovladani gamepadu do hry vlozit.
Neni na to mit u sebe zobrazovac a k ruce ovladac.
Jsem pro , pro stahovani digitalniho obsahu do zarizeni nebo konzole , ale chci za to nizsi cenu nez za krabickovou hru. na druhou stranu mi vadi ze hru nemohu nadale prodat dalsimu uzivateli a taky mi vadi maly ulozny prostor.
Proc xbox one ma 500 gb hdd ale pouzitelnych je jen 360 gb ? ? ? To me odrazuje od koupe
Hry pak maji cca od 20 do 40 gb a hdd se rychle naplni, kdyz se instaluji na hdd.
Osobne si myslim, ze nove sony PS4 ma dost navrh nad novym xboxem one.
Znam plno lidi co s koupi novych konzoli vahaji.
R.

23cicer    Kolousek001 - hate a přijít s novým názorem je troška rozdíl. . vlastně sis odpověděl sám. . vávra má názory mainstreamu (který s ním v mnoha věcech sdílím) . . jen na mě tydle prezentačky působěj zbytečně pompézně, když se v nich člověk nakonec nic novýho nedozví. . to je celý. . a věštění co se stane s trhem, chutí konzumeristů za pár let je mimo23cicer23cicer7279    29.4.2014 12:32 23cicer

Kolousek001 - hate a přijít s novým názorem je troška rozdíl. . vlastně sis odpověděl sám. . vávra má názory mainstreamu (který s ním v mnoha věcech sdílím) . . jen na mě tydle prezentačky působěj zbytečně pompézně, když se v nich člověk nakonec nic novýho nedozví. . to je celý. . a věštění co se stane s trhem, chutí konzumeristů za pár let je mimoKomentář byl autorem naposledy upraven 29.4.2014 12:39

Původní verze před úpravami:Kolousek001 - hate a přijít s novým názorem je troška rozdíl. . vlastně sis odpověděl sám. . vávra má názory mainstreamu (který s ním v mnoha věcech sdílím) . . jen na mě tydle prezentačky působěj zbytečně pompézně, když se v nich člověk nakonec nic novýho nedozví. . to je celý. . a věštění co příjde za pár let je mimo. .

Bonny    Dokud budou FPS, RTS a moba hry, tak nemam o PC strachBonnybonny4796    29.4.2014 12:29 Bonny

Dokud budou FPS, RTS a moba hry, tak nemam o PC strachKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Kolousek001   5x   Co tu hejtujete Vávru, v mnoha věcech má pravdu. Moje názory:
Virtuální realita - zatím blbsot, jak říkal Dan podobný pobláznění jak 3D , nvm jak u ostatních ale 3D v kině je podle mě neskutečná blbost jen na rejžování peněz. O 3D televizích ani nemluvím.

Jsem PC hráč a vždycky budu konzole mě nezajímají. Ale vidím to podobně, že PC hraní upadá a upadat bude ... Jediný co je neohrožený jsou hry jako LoL a Dota co na konzolích nejsou a staví na nich e-sport, protože ten se rozrůstá a těžko bude na konzolích ...

Mobilní hry - mám chytrej telefon a kvalitní ale hry mě tam fakt nezajímají, proč bych je měl na mobilu hrát když mám doma PC, nikdy mě to nebavilo je to pro mě nepohodlný a nudný a jestli tahle platforma někdy pohřbí TV tak ať mě bůh ochraňuje ...

Taky souhlasím s tím, že na PC třeba za pár let umře krabicovej prodej. Kterej drtí Steam a digitální prodeje, jen se stačí podívat kolik tu vzniklo novejch e-shopů jen s klíčema který prostě drtí cenou ty krabicový verze. Ty mají pdole mě fakt šanci přežít jen díky sběratelským ediciím a prostě musí nabídnout něco víc, než digitální.

Ale sem zvědavej jak bude vypadat trh třeba v takovým kulatým 2020 ... jelikož poslední roky se všechno a nejen herní trh mění docela rychlým tempem, takže sem zvědavej a docela se toho jako PC hráč bojím.
Kolousek001kolousek00128103
    29.4.2014 12:23
Kolousek001

Co tu hejtujete Vávru, v mnoha věcech má pravdu. Moje názory:
Virtuální realita - zatím blbsot, jak říkal Dan podobný pobláznění jak 3D , nvm jak u ostatních ale 3D v kině je podle mě neskutečná blbost jen na rejžování peněz. O 3D televizích ani nemluvím.

Jsem PC hráč a vždycky budu konzole mě nezajímají. Ale vidím to podobně, že PC hraní upadá a upadat bude ... Jediný co je neohrožený jsou hry jako LoL a Dota co na konzolích nejsou a staví na nich e-sport, protože ten se rozrůstá a těžko bude na konzolích ...

Mobilní hry - mám chytrej telefon a kvalitní ale hry mě tam fakt nezajímají, proč bych je měl na mobilu hrát když mám doma PC, nikdy mě to nebavilo je to pro mě nepohodlný a nudný a jestli tahle platforma někdy pohřbí TV tak ať mě bůh ochraňuje ...

Taky souhlasím s tím, že na PC třeba za pár let umře krabicovej prodej. Kterej drtí Steam a digitální prodeje, jen se stačí podívat kolik tu vzniklo novejch e-shopů jen s klíčema který prostě drtí cenou ty krabicový verze. Ty mají pdole mě fakt šanci přežít jen díky sběratelským ediciím a prostě musí nabídnout něco víc, než digitální.

Ale sem zvědavej jak bude vypadat trh třeba v takovým kulatým 2020 ... jelikož poslední roky se všechno a nejen herní trh mění docela rychlým tempem, takže sem zvědavej a docela se toho jako PC hráč bojím.

23cicer   2x   Bonny - to je možný. . engin koupenej, vávra není vývojář, grafikem je dneska každá pipka, a ty moudra tu prohlašujem i bez vavry všichni. . já to chápu, určitý lidi podlíhaj autoritám/idolům. . he23cicer23cicer7279    29.4.2014 12:00 23cicer

Bonny - to je možný. . engin koupenej, vávra není vývojář, grafikem je dneska každá pipka, a ty moudra tu prohlašujem i bez vavry všichni. . já to chápu, určitý lidi podlíhaj autoritám/idolům. . he

MORTHSIR    Lootmaster: Užíváš diazepam? Doporučuji :DMORTHSIRmorthsir17268    29.4.2014 11:56 MORTHSIR

Lootmaster: Užíváš diazepam? Doporučuji :D

Sherlock161    Mně se líbí, že zmínil problémy s virtuální realitou, o tom by se mělo všude hovořit víc, zatím jen to jen hype od vývojářů toho hardwaru a Pewdiepiee, pak si to miliony nahypovaných lidí koupí a zjistí, že se s tím fakt nedá vůbec hrát.Sherlock161sherlock1617169    29.4.2014 11:26 Sherlock161

Mně se líbí, že zmínil problémy s virtuální realitou, o tom by se mělo všude hovořit víc, zatím jen to jen hype od vývojářů toho hardwaru a Pewdiepiee, pak si to miliony nahypovaných lidí koupí a zjistí, že se s tím fakt nedá vůbec hrát.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11975 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (13 příspěvků), Poraďtě co si zahrát :D (7 příspěvků), Informace o GK ve hře (6 příspěvků), STEAM -všechno sem (7018 příspěvků), Humble bundle -vše sem (541 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (431 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole